[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
1 Mei 2024, 23:28:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Actueel
| | |-+  De Waarheid
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28 Omlaag Print
Auteur Topic: De Waarheid  (gelezen 84965 keer)
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #105 Gepost op: 9 Februari 2021, 07:39:05 »

Op grond waarvan zou de regionaal commandant dan niet zijn fiat aan een gebruiksvergunning hebben kunnen verlenen waar het bureau Milan alles prima in orde vond
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #106 Gepost op: 9 Februari 2021, 09:33:28 »

Op grond waarvan zou de regionaal commandant dan niet zijn fiat aan een gebruiksvergunning hebben kunnen verlenen waar het bureau Milan alles prima in orde vond

U betrekt twee verschillende juridisch onjuiste en elkaar inhoudelijk uitsluitende contexten in deze vraag.

1) De cdt. van de regionale brandweer had op grond van de brandweerwet 1985 de exclusieve (!) taak om B&W van de aangesloten gemeenten te adviseren op het gebied van 'brandpreventie'.

De wet luidde in een artikel over de regionale brandweer: "in elk geval de navolgende taken....en dan onder lid 2.: het geven van brandpreventie adviezen aan B&W vooraf aan vergunningverlening.
(Brandpreventie omvat alles wat voorafgaat aan het daadwerkelijk blussen van brand; dus ook de voorbereiding op die blussing. Dit maakt voor mij de hele discussie hier over wie wel of niet een aanvalsplan of bereikbaarheidskaart had moeten regelen ridicuul.)

Hij moest dus niet al of niet 'fiat' geven... hij moest de hele zaak beoordelen en een advies vooraf aan (en welke?) gebruiksvergunningen opstellen. De opslag van 'brandgevaarlijke en bij brand gevaar opleverende stoffen' in gebouwen of terreinen was immers per gemeentelijke verordeningen ( als destijds materiële wetgeving) verboden!

Met de kennis opgedaan bij het beoordelen van een 'gebruik', ter advisering aan B&W, kon hij ook de 'preparatie' invullen; dus een aanvalsplan maken. Daar had het blussende personeel ook zelfstandig een wettelijk recht op: ARBO.

Aan de aanvraag van deze exclusieve wettelijke adviezen was dus ook B&W (met de gemeenteraad in toezicht) wettelijk gebonden.

2) Dat maakt het eenvoudig begrijpelijk waarom de leden van het bureau Milan en de ambtenaren van de Milieudienst herhaald (en vergeefs) aandrongen op 'brandweeradvisering'!

Milan was uitsluitend bevoegd voor die advisering van die (defensie) objecten (explosieven) die niet onder de gemeentelijk/regionale brandweerzorg wetgeving vielen!

De cdt. verklaarde in de Grolsch zaak (civiele) o.a. dat hij geen verstand had van vuurwerk de juridisch zwaar verantwoordelijke impact hiervan, voor zijn aanstelling als dan onbekwame cdt., binnen de eisen van de wet drong tot dergelijke 'eisende' juristen (rechters) en bestuursleden (burgemeesters van de regio) niet door.
Of: Sie haben es nicht gewuest!' als voorwaarden voor hun wettelijke en betaalde taken....
Daar kwam Mans ook triomfantelijk mee weg! Leest dan niemand zelf de wet na een ramp?


Door daarbij te 'schitteren door afwezigheid' bij advisering voor gebruiksvergunningen verklaart de afwezigheid van dergelijke wettelijke nadrukkelijk voorgeschreven vergunnningen binnen heel Twente(ook bij Grolsch voor de ammoniak!).
Het verzaken van de wettelijk voorgeschreven handhavingstaak van brandweerofficieren hielp daarbij nog een handje......

De cie. Oosting belazerde geheel NL door een verklaring over 'geen prioriteit' van een ondergeschikte en wettelijk onbevoegde 'medewerker' weer te geven zonder conclusies en vergelijking met de van toepassing zijnde wetgeving in NL.

Daarin volgden ook alle betrokken en betaalde 'advocaten/juristen/rechters' in deze zaken; ja, juist ook die van de slachtoffers. Daartoe reken ik ook Bakker en Pater.

Vandaar: Arm Enschede!
« Laatste verandering: 9 Februari 2021, 10:27:13 door Fred Vos » Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #107 Gepost op: 9 Februari 2021, 10:23:55 »

Als zijn de leugens nog zo snel.....'De Waarheid' ondersteunt hen wel!
« Laatste verandering: 9 Februari 2021, 10:26:55 door Fred Vos » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #108 Gepost op: 9 Februari 2021, 11:18:11 »



U betrekt twee verschillende juridisch onjuiste en elkaar inhoudelijk uitsluitende contexten in deze vraag.

1) De cdt. van de regionale brandweer had op grond van de brandweerwet 1985 de exclusieve (!) taak om B&W van de aangesloten gemeenten te adviseren op het gebied van 'brandpreventie'.

De wet luidde in een artikel over de regionale brandweer: "in elk geval de navolgende taken....en dan onder lid 2.: het geven van brandpreventie adviezen aan B&W vooraf aan vergunningverlening.
(Brandpreventie omvat alles wat voorafgaat aan het daadwerkelijk blussen van brand; dus ook de voorbereiding op die blussing. Dit maakt voor mij de hele discussie hier over wie wel of niet een aanvalsplan of bereikbaarheidskaart had moeten regelen ridicuul.)

Hij moest dus niet al of niet 'fiat' geven... hij moest de hele zaak beoordelen en een advies vooraf aan (en welke?) gebruiksvergunningen opstellen. De opslag van 'brandgevaarlijke en bij brand gevaar opleverende stoffen' in gebouwen of terreinen was immers per gemeentelijke verordeningen ( als destijds materiële wetgeving) verboden!

Met de kennis opgedaan bij het beoordelen van een 'gebruik', ter advisering aan B&W, kon hij ook de 'preparatie' invullen; dus een aanvalsplan maken. Daar had het blussende personeel ook zelfstandig een wettelijk recht op: ARBO.

Aan de aanvraag van deze exclusieve wettelijke adviezen was dus ook B&W (met de gemeenteraad in toezicht) wettelijk gebonden.

2) Dat maakt het eenvoudig begrijpelijk waarom de leden van het bureau Milan en de ambtenaren van de Milieudienst herhaald (en vergeefs) aandrongen op 'brandweeradvisering'!

Milan was uitsluitend bevoegd voor die advisering van die (defensie) objecten (explosieven) die niet onder de gemeentelijk/regionale brandweerzorg wetgeving vielen!

De cdt. verklaarde in de Grolsch zaak (civiele) o.a. dat hij geen verstand had van vuurwerk de juridisch zwaar verantwoordelijke impact hiervan, voor zijn aanstelling als dan onbekwame cdt., binnen de eisen van de wet drong tot dergelijke 'eisende' juristen (rechters) en bestuursleden (burgemeesters van de regio) niet door.
Of: Sie haben es nicht gewuest!' als voorwaarden voor hun wettelijke en betaalde taken....
Daar kwam Mans ook triomfantelijk mee weg! Leest dan niemand zelf de wet na een ramp?


Door daarbij te 'schitteren door afwezigheid' bij advisering voor gebruiksvergunningen verklaart de afwezigheid van dergelijke wettelijke nadrukkelijk voorgeschreven vergunnningen binnen heel Twente(ook bij Grolsch voor de ammoniak!).
Het verzaken van de wettelijk voorgeschreven handhavingstaak van brandweerofficieren hielp daarbij nog een handje......

De cie. Oosting belazerde geheel NL door een verklaring over 'geen prioriteit' van een ondergeschikte en wettelijk onbevoegde 'medewerker' weer te geven zonder conclusies en vergelijking met de van toepassing zijnde wetgeving in NL.

Daarin volgden ook alle betrokken en betaalde 'advocaten/juristen/rechters' in deze zaken; ja, juist ook die van de slachtoffers. Daartoe reken ik ook Bakker en Pater.

Vandaar: Arm Enschede!

Wat hadden zijn adviezen daadwerkelijk aan  de bestaande situatie veranderd?

Een aanvalsplan was wel gemaakt, door de vakbekwame heer Jans Weges, en ingetekend door Herman Zendman,

Als bevelvoerderskaart lag het voorin elke brandweeratauto.

Na de ramp verwijderd en vernietigd.

Waarom zou dat gebeurd zijn?

Jans Weges doet er verder het zwijgen toe, en Herman Zendman beweerde met de dood bedreigd te zijn.
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #109 Gepost op: 9 Februari 2021, 12:45:41 »



U betrekt twee verschillende juridisch onjuiste en elkaar inhoudelijk uitsluitende contexten in deze vraag.

1) De cdt. van de regionale brandweer had op grond van de brandweerwet 1985 de exclusieve (!) taak om B&W van de aangesloten gemeenten te adviseren op het gebied van 'brandpreventie'.

De wet luidde in een artikel over de regionale brandweer: "in elk geval de navolgende taken....en dan onder lid 2.: het geven van brandpreventie adviezen aan B&W vooraf aan vergunningverlening.
(Brandpreventie omvat alles wat voorafgaat aan het daadwerkelijk blussen van brand; dus ook de voorbereiding op die blussing. Dit maakt voor mij de hele discussie hier over wie wel of niet een aanvalsplan of bereikbaarheidskaart had moeten regelen ridicuul.)

Hij moest dus niet al of niet 'fiat' geven... hij moest de hele zaak beoordelen en een advies vooraf aan (en welke?) gebruiksvergunningen opstellen. De opslag van 'brandgevaarlijke en bij brand gevaar opleverende stoffen' in gebouwen of terreinen was immers per gemeentelijke verordeningen ( als destijds materiële wetgeving) verboden!

Met de kennis opgedaan bij het beoordelen van een 'gebruik', ter advisering aan B&W, kon hij ook de 'preparatie' invullen; dus een aanvalsplan maken. Daar had het blussende personeel ook zelfstandig een wettelijk recht op: ARBO.

Aan de aanvraag van deze exclusieve wettelijke adviezen was dus ook B&W (met de gemeenteraad in toezicht) wettelijk gebonden.

2) Dat maakt het eenvoudig begrijpelijk waarom de leden van het bureau Milan en de ambtenaren van de Milieudienst herhaald (en vergeefs) aandrongen op 'brandweeradvisering'!

Milan was uitsluitend bevoegd voor die advisering van die (defensie) objecten (explosieven) die niet onder de gemeentelijk/regionale brandweerzorg wetgeving vielen!

De cdt. verklaarde in de Grolsch zaak (civiele) o.a. dat hij geen verstand had van vuurwerk de juridisch zwaar verantwoordelijke impact hiervan, voor zijn aanstelling als dan onbekwame cdt., binnen de eisen van de wet drong tot dergelijke 'eisende' juristen (rechters) en bestuursleden (burgemeesters van de regio) niet door.
Of: Sie haben es nicht gewuest!' als voorwaarden voor hun wettelijke en betaalde taken....
Daar kwam Mans ook triomfantelijk mee weg! Leest dan niemand zelf de wet na een ramp?


Door daarbij te 'schitteren door afwezigheid' bij advisering voor gebruiksvergunningen verklaart de afwezigheid van dergelijke wettelijke nadrukkelijk voorgeschreven vergunnningen binnen heel Twente(ook bij Grolsch voor de ammoniak!).
Het verzaken van de wettelijk voorgeschreven handhavingstaak van brandweerofficieren hielp daarbij nog een handje......

De cie. Oosting belazerde geheel NL door een verklaring over 'geen prioriteit' van een ondergeschikte en wettelijk onbevoegde 'medewerker' weer te geven zonder conclusies en vergelijking met de van toepassing zijnde wetgeving in NL.

Daarin volgden ook alle betrokken en betaalde 'advocaten/juristen/rechters' in deze zaken; ja, juist ook die van de slachtoffers. Daartoe reken ik ook Bakker en Pater.

Vandaar: Arm Enschede!

Wat hadden zijn adviezen daadwerkelijk aan  de bestaande situatie veranderd?

Een aanvalsplan was wel gemaakt, door de vakbekwame heer Jans Weges, en ingetekend door Herman Zendman,

Als bevelvoerderskaart lag het voorin elke brandweeratauto.

Na de ramp verwijderd en vernietigd.

Waarom zou dat gebeurd zijn?

Jans Weges doet er verder het zwijgen toe, en Herman Zendman beweerde met de dood bedreigd te zijn.

Ja, u dringt nu door naar de kern van het probleem in de 'brandweer'!

Maar u bent ook nog volledig misleid door de eerder verspreide officiële misinformatie!
Het geleuter van niet bevoegde figuren zoals Weges, werd kritiekloos geaccepteerd, ook in de media, terwijl er maar 1 figuur inhoudelijk bevoegd was: Joop Hüve. Die zweeg oorverdovend!

Ook B&W en de gemeenteraad moesten, gelet op hun wettelijke en betaalde taken beter weten!

Ook zij zwegen en verborgen zich achter het inhoudelijk misleidende en verzwijgende Oosting rapport.

Dan toch maar naar uw 1e vraag:
Citaat
Wat hadden zijn adviezen daadwerkelijk aan de bestaande situatie veranderd?
U doelt op de cdt. reg. brw..

Vooraf: Ik kan vakinhoudelijk uiteraard niet accepteren, B&W en het regiobestuur mochten dat juridisch ook nooit accepteren, dat deze figuur in het Grolsch proces zichzelf als onwetende 'verstandloze' en toch 'betaald en exclusief wettelijk adviseur' kritiekloos voor een rechtbank mocht presenteren.

In een advies voor een vuurwerkopslag had een verantwoorde adviseur de internationale literatuur (NFPA) moeten raadplegen; dat deed ik destijds ook en deed mij verbijsteren over de in Enschede onderhouden vakinhoudelijk en normatief 'onmogelijke' opslagomstandigheden.
Ook was er de district Inspectie (IBR, Arnhem) die als o.m. wettelijke taak had in het district de brandweer/B&W bij te staan op aanvraag.
Dat had zeker, ook na hun eerdere betrokkenheid bij de vuurwerkramp in Culemborg, ook vooraf al uiterst kritische uitspraken voor de bestaande SEF situatie met zich gebracht.

Maar als iedereen zijn taak verzaakt.......

Uw 2e vraag:

Citaat
Een aanvalsplan was wel gemaakt, door de vakbekwame heer Jans Weges, en ingetekend door Herman Zendman,

Als bevelvoerderskaart lag het voorin elke brandweeratauto.

Na de ramp verwijderd en vernietigd.

Waarom zou dat gebeurd zijn?

U bent, buiten uw schuld, inhoudelijk misleid; zoals ik al aangaf.

Al wat er aan vakinhoudelijke rotzooi is geproduceerd achteraf(!) bevestigde slechts de onwettige toestand van vooraf aan ramp! Door dit kritiekloos als uitgangspunt te nemen.
Zo kon men ook de brandweerslachtoffers, door hun taakverzaking vooraf ontstaan (!),'goedpraten'. Het werkte!

Indien de inhoud achteraf door een vakman was beoordeeld; dan was het verzaken en falen van de brandweertop, B&W, de gemeenteraad en het regiobestuur bloot komen te liggen!
Dat heb ik dan ook recent 'wanhopig' verwerkt in mijn aangifte wegens moord; het enige strafbare feit dat nog niet is verjaard.
« Laatste verandering: 9 Februari 2021, 17:14:34 door Fred Vos » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #110 Gepost op: 9 Februari 2021, 13:18:21 »



Indien de inhoud achteraf door een vakman was beoordeeld; dan was het verzaken en falen van de brandweertop, B&W, de gemeenteraad en het regiobestuur bloot komen te liggen!
Dat heb ik dan ook recent 'wanhopig' verwerkt in mijn aangifte wegens moord; het enige strafbare feit dat nog niet is verjaard.



alle kritiek is van meet af aan ter zijde geschoven



dat schreef hij dus ruim anderhalf jaar later

« Laatste verandering: 9 Februari 2021, 13:23:36 door sylvius » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #111 Gepost op: 9 Februari 2021, 13:32:53 »

Men beriep zich er op dat SEF op een indusrtrieterrein was gevestigd ( en dus niet in een woonwijk)



vreemd genoeg beriep Bakker zich daar laatst ook op
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #112 Gepost op: 9 Februari 2021, 13:56:52 »



Indien de inhoud achteraf door een vakman was beoordeeld; dan was het verzaken en falen van de brandweertop, B&W, de gemeenteraad en het regiobestuur bloot komen te liggen!
Dat heb ik dan ook recent 'wanhopig' verwerkt in mijn aangifte wegens moord; het enige strafbare feit dat nog niet is verjaard.



alle kritiek is van meet af aan ter zijde geschoven



dat schreef hij dus ruim anderhalf jaar later



U blijft verstrikt in de 2 elkaar logisch inhoudelijk uit te sluiten contexten; die van de niet wettelijk geldende Milieu-wetgeving/vergunningen en die van de Brandweerwet!
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #113 Gepost op: 9 Februari 2021, 14:05:08 »

Men beriep zich er op dat SEF op een indusrtrieterrein was gevestigd ( en dus niet in een woonwijk)



vreemd genoeg beriep Bakker zich daar laatst ook op

Ja, ook hier gaat/ging het over de foute wetgeving!
De gemeente antwoordde het bezwaarschrift met de 'veiligheid' voor het 'milieu'!
Het voldeed aan de milieueisen; las de argeloze burger.

Dat had dus niets met de 'brand- en explosieveiligheid' te maken (Brandweerwet 1985) en de verbodsbepaling met gevangenisstraf (als bepaling van ernst; v.w.b. de stoffen) in de gemeentelijke verordeningen!

Dat is ook het trieste voor deze attente burger met zijn 'bezwaar'; hij kreeg nooit een aanvraag voor een Gebruiksvergunning onder ogen! Daarbinnen was wel degelijk aandacht te vragen voor de brand- en explosie risico's rondom SEF!

Bijvoorbeeld en desnoods via de districtsinspectie IBR.
« Laatste verandering: 9 Februari 2021, 14:08:24 door Fred Vos » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #114 Gepost op: 9 Februari 2021, 14:27:47 »



U blijft verstrikt in de 2 elkaar logisch inhoudelijk uit te sluiten contexten; die van de niet wettelijk geldende Milieu-wetgeving/vergunningen en die van de Brandweerwet!


en toch was er maar één vergunning, of twee, die van 1997 en die van 1999
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #115 Gepost op: 9 Februari 2021, 14:36:13 »



Dat had dus niets met de 'brand- en explosieveiligheid' te maken (Brandweerwet 1985) en de verbodsbepaling met gevangenisstraf (als bepaling van ernst; v.w.b. de stoffen) in de gemeentelijke verordeningen!




De gevolgen van een eventuele calamiteit zouden zogenaamd beperkt blijven tot binnen de grenzen van het bedrijfsterrein.

Het was dat Bakker "te veel en te zwaar" vuurwerk had opgeslagen.

Dick Buursink vegeleek Bakker en Pater met twee dronken automobilisten, die, waar ze niet harder dan 50 km per uur mochten rijden  (op de Boulevard 1945 -- waaraan hij zelf woonachtig is) met een vaart van meer dan 100 km per uur een klein meisje hadden doodgereden.

Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #116 Gepost op: 9 Februari 2021, 14:46:04 »



U blijft verstrikt in de 2 elkaar logisch inhoudelijk uit te sluiten contexten; die van de niet wettelijk geldende Milieu-wetgeving/vergunningen en die van de Brandweerwet!


en toch was er maar één vergunning, of twee, die van 1997 en die van 1999

Ja, slechts die 2! Na jarenlang verwaarlozing van ook die wetgeving; qua handhaving.

Maar brand- en explosie is, direct gezien, geen milieuprobleem en is dan ook niet geregeld in die wet!
Voor leken  mogelijk verwarrend, worden er wel blusmiddelen voor leken voorgeschreven om dan daarmee in een bedrijf een milieuprobleem, wat door een brandje kan worden 'uitgelokt', te voorkomen. (Daaruit komt ook de BZB.)
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #117 Gepost op: 9 Februari 2021, 14:59:04 »



Dat had dus niets met de 'brand- en explosieveiligheid' te maken (Brandweerwet 1985) en de verbodsbepaling met gevangenisstraf (als bepaling van ernst; v.w.b. de stoffen) in de gemeentelijke verordeningen!




De gevolgen van een eventuele calamiteit zouden zogenaamd beperkt blijven tot binnen de grenzen van het bedrijfsterrein.

Het was dat Bakker "te veel en te zwaar" vuurwerk had opgeslagen.

Dick Buursink vegeleek Bakker en Pater met twee dronken automobilisten, die, waar ze niet harder dan 50 km per uur mochten rijden  (op de Boulevard 1945 -- waaraan hij zelf woonachtig is) met een vaart van meer dan 100 km per uur een klein meisje hadden doodgereden.


Ik ken die Buursink niet en zie, gelet op zijn teksten hierboven, ook niet uit naar kennismaking.

U heeft gelijk dat de gevolgen, door onverantwoord ondeskundige en niet bevoegde figuren, geschat werden om binnen de grenzen van SEF te blijven. Heeft iemand daarop aangifte gedaan?

Bakker en Pater namen een bedrijf over waarvan de vergunningen al tientallen jaren niet klopten werden daartegen/daarvoor nooit gewaarschuwd! Ook niet door de bijdehante brandweerfiguren die wel daar vuurwerk kwamen kopen.

Zij kenden m.i. zelf de Brandweerwet met de verordening niet; zo evenmin hun voorganger.
Zij hadden mogelijk meer verstand van het afsteken van vuurwerk dan van opslag en brand- en explosiegevaar.

De in de foute vergunningen gehanteerde UN transport classificaties (ook nog default!) zetten hen dan zonder specialistische vakliteratuur kennis (NFPA; technisch Engels!) op het verkeerde been.

Dat Bakker en Pater mogelijk(!) 'teveel' (toch maar slechts 10%!) en 'te zwaar' (op grond van dubieuze testen en niet op UN transport classificatie!) vuurwerk zouden hebben opgeslagen acht ik niet bewezen op de beschikbare feiten.
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #118 Gepost op: 9 Februari 2021, 15:28:22 »

Over Buursink friste ik even mijn geheugen op.

Hij stapte op als wethouder en gaf daarmee (mogelijk onbenullig/onbewust) 'het politieke toneel' ruim baan voor alle ook nog daarop volgende misinformatie van de burgers.
Als wethouder was hij wettelijk medeverantwoordelijk voor het 'wegmoffelen' van de Gebruiksvergunningen in Enschede.

Ook was hij dan mede verantwoordelijk voor de advertentie in Tubantia; waarbinnen de aanvraag van de milieuvergunning werd 'verkocht' met SEF als:"rundvee en varkenshouderij".

Arm Enschede!

En ja Sylvius: "Keep the mushrooms in the dark and feed them a lot of shit!"
« Laatste verandering: 9 Februari 2021, 15:58:14 door Fred Vos » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #119 Gepost op: 10 Februari 2021, 09:26:19 »

Men beriep zich er op dat SEF op een indusrtrieterrein was gevestigd ( en dus niet in een woonwijk)
 (...)

vreemd genoeg beriep Bakker zich daar laatst ook op



https://twitter.com/RudiBakker/status/1351832958487953408

Citaat
Rudi Bakker
@RudiBakker
@PieterOmtzigt
 Dank dat u tijdens #toeslagendebat de #vuurwerkramp in 2000 aanhaalde. Echter het bedrijf SE Fireworks V.O.F bevond zich op een industrie terrein en niet zoals door u veronderstelt in een woonwijk. Voor de juist en volledigheid in hierin
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!