[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20 April 2024, 11:11:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Actueel
| | |-+  De Waarheid
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 28 Omlaag Print
Auteur Topic: De Waarheid  (gelezen 83494 keer)
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #135 Gepost op: 10 Februari 2021, 17:29:06 »



Dat vooruitzicht is mij niet onaangenaam; maar dat zou alleen voor mijn verdriet wat helpen.



in de armen van Máxima?

Ja.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #136 Gepost op: 10 Februari 2021, 18:36:28 »



Ja.



« Laatste verandering: 10 Februari 2021, 18:39:09 door sylvius » Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #137 Gepost op: 10 Februari 2021, 18:46:08 »

Met deze 'lappen' niet hier terzake doende inhoud laat u wel weer duidelijk uw verwarring zien.
(Maar zij, Maxima, was en is wel aantrekkelijk!)
« Laatste verandering: 10 Februari 2021, 19:32:47 door Fred Vos » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #138 Gepost op: 11 Februari 2021, 07:33:30 »

(...)

ik mocht er niet aan denken

criminele familie

biedt geen enkele troost

ondanks de smoesjes van José Rooijers en Danny de Vries
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #139 Gepost op: 11 Februari 2021, 08:14:39 »

"Dat is het monument voor de slachtoffers"

https://www.rtvoost.nl/nieuws/83852/Koningin-opent-Het-Rozendaal



baksteen en tulp had ik er neer gezet, kort van te voren, zodat agent Backus niet meer de gelegehneid zou hebben het te verwijderen.

en ook briefje met daarop "de ramp is nog steeds niet opgelost"

De stoet kwam aanlopen, via eerst de Museumlaan en de villa's op het Bamshoeveterrein, dat de koningin kon zien hoe mooi Roombeek wel niet weer was opgebouwd

Stoet werd vooraan gegaan door Danny de Vries.
Toen Danny bij de steen ariveerde pakte hij fluks het briefje weg en stak het in zijn binnenzak.
Ik ben hem toen in zijn nek gesprongen en heb hem gevloerd. Daar was het bij gebleven.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #140 Gepost op: 11 Februari 2021, 08:19:24 »

De koningin bij de leugenbron



(foto Paul Hajenius)

"heilige grond"
« Laatste verandering: 11 Februari 2021, 08:22:07 door sylvius » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #141 Gepost op: 11 Februari 2021, 08:25:41 »

https://www.gerardaalders.nl/2017/07/maxima-zorreguieta-poch-en.html

https://twitter.com/gerardaalders/status/1356232633144008705
« Laatste verandering: 11 Februari 2021, 08:33:54 door sylvius » Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #142 Gepost op: 11 Februari 2021, 10:35:05 »

"Dat is het monument voor de slachtoffers"

https://www.rtvoost.nl/nieuws/83852/Koningin-opent-Het-Rozendaal



baksteen en tulp had ik er neer gezet, kort van te voren, zodat agent Backus niet meer de gelegehneid zou hebben het te verwijderen.

en ook briefje met daarop "de ramp is nog steeds niet opgelost"

De stoet kwam aanlopen, via eerst de Museumlaan en de villa's op het Bamshoeveterrein, dat de koningin kon zien hoe mooi Roombeek wel niet weer was opgebouwd

Stoet werd vooraan gegaan door Danny de Vries.
Toen Danny bij de steen ariveerde pakte hij fluks het briefje weg en stak het in zijn binnenzak.
Ik ben hem toen in zijn nek gesprongen en heb hem gevloerd. Daar was het bij gebleven.

Indien u, of iemand anders van de getroffenen door de ramp, de wet had gekend en openbaar had gemaakt in Enschede, dan was uw tekst leugenachtig!
De oorzaak van de ramp was principieel en eenvoudig al tientallen jaren bekend: cruciale en zwaar betaalde wettelijk taken en voorschriften waren niet toegepast, noch geïmplementeerd en eerder ook al niet wettelijk gehandhaafd c.q. op tijdige uitvoering gecontroleerd.


De koningin is op dezelfde manier 'officieel' misleid als de rest van de bevolking.....

Daartegen protesteerde in NL nog niemand! Zelfs Bakker (juridisch) niet.

U zoekt kennelijk 'onschuldige zondebokken' (R. Girard); dat geeft blijk van beperkt en zeer emotioneel subjectief doordenken van de situatie; dat mag mits binnen de perken van de wet.

Arm Enschede!
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #143 Gepost op: 11 Februari 2021, 10:52:11 »


Uw heer Aalders is een fervent republikein; dat mag uiteraard.

Als puberaal wordt door mij beoordeeld dat: indien iemand de voorkeur heeft voor een bepaalde staatsvorm hij die 'vorm' probeert als supporter te 'verkopen' door binnen de heersende vorm subjectief (niet met feiten onderbouwd) 'op de persoon te spelen'.

Een gebrek aan inhoudelijk argumenten v.w.b. voor- en nadelen; zeg maar.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #144 Gepost op: 11 Februari 2021, 12:20:08 »


Uw heer Aalders is een fervent republikein; dat mag uiteraard.

Als puberaal wordt door mij beoordeeld dat: indien iemand de voorkeur heeft voor een bepaalde staatsvorm hij die 'vorm' probeert als supporter te 'verkopen' door binnen de heersende vorm subjectief (niet met feiten onderbouwd) 'op de persoon te spelen'.

Een gebrek aan inhoudelijk argumenten v.w.b. voor- en nadelen; zeg maar.

https://www.facebook.com/KoninklijkeMarine/posts/555370971200486
Citaat


“Ik zweer trouw aan de koning, gehoorzaamheid aan de wetten en onderwerping aan de krijgstucht, zo waarlijk helpe mij God almachtig/dat beloof ik”

https://twitter.com/kon_marine/status/888277349015273475
« Laatste verandering: 11 Februari 2021, 12:22:45 door sylvius » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #145 Gepost op: 11 Februari 2021, 13:01:37 »

Aan het koningschap van de Oranjes kwam een eind op 13 mei 1940, met de vlucht van Wilhelmina naar Engeland.

De terugkeer in 1945 was illegaal

We zijn onderworpen aan een illegale monarchie

De koninklijke marine een illegale organisatie

« Laatste verandering: 11 Februari 2021, 13:04:05 door sylvius » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #146 Gepost op: 11 Februari 2021, 13:07:32 »



Indien u, of iemand anders van de getroffenen door de ramp, de wet had gekend en openbaar had gemaakt in Enschede, dan was uw tekst leugenachtig!



"als mijn tante klootjes had gehad was het mogelijk mijn oom!"  Knipoog

« Laatste verandering: 11 Februari 2021, 13:12:00 door sylvius » Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #147 Gepost op: 11 Februari 2021, 15:03:30 »



Indien u, of iemand anders van de getroffenen door de ramp, de wet had gekend en openbaar had gemaakt in Enschede, dan was uw tekst leugenachtig!



"als mijn tante klootjes had gehad was het mogelijk mijn oom!"  Knipoog


Nee, de 'what if' grap gaat nu niet op:

"Eenieder wordt geacht de wet te kennen...."

Dat geldt zeker, als daarmee personeel met beschreven taken is aangesteld en worden betaald op belastinggeld om het gevaar door brand:
'te voorkomen, te beperken en te bestrijden....het voorkomen van ongevallen bij brand.....en al hetgeen daarmee verband houdt...' uiteraard opeen vakinhoudelijk verantwoorde wijze begeleid door onderwijskunde verantwoorde begeleiding.

Daar las ik nooit wat over in onderzoek of binnen klachten na de ramp....PvB en Bakker lieten zich zelf vrijwillig 'adviseren' door iemand met slechts een hoofbrandwacht niveau.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #148 Gepost op: 11 Februari 2021, 15:39:17 »



Indien u, of iemand anders van de getroffenen door de ramp, de wet had gekend en openbaar had gemaakt in Enschede, dan was uw tekst leugenachtig!



"als mijn tante klootjes had gehad was het mogelijk mijn oom!"  Knipoog


Nee, de 'what if' grap gaat nu niet op:

"Eenieder wordt geacht de wet te kennen...."

Dat geldt zeker, als daarmee personeel met beschreven taken is aangesteld en worden betaald op belastinggeld om het gevaar door brand:
'te voorkomen, te beperken en te bestrijden....het voorkomen van ongevallen bij brand.....en al hetgeen daarmee verband houdt...' uiteraard opeen vakinhoudelijk verantwoorde wijze begeleid door onderwijskunde verantwoorde begeleiding.

Daar las ik nooit wat over in onderzoek of binnen klachten na de ramp....PvB en Bakker lieten zich zelf vrijwillig 'adviseren' door iemand met slechts een hoofbrandwacht niveau.

Men had van meet af aan het advies van brandexpert Fred Vos hebben moeten inwinnen, dan had de koningin ook nooit op de Roomweg gelopen of ook de Twentse Welle geopend,

Maar dat advies wou men toch ook helemal niet

1) te duur

2) het bedrijf zou daar toch op termijn gaan verdwijnen
Gelogd
Fred Vos
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 1110


Bekijk profiel
« Antwoord #149 Gepost op: 11 Februari 2021, 16:42:25 »



Indien u, of iemand anders van de getroffenen door de ramp, de wet had gekend en openbaar had gemaakt in Enschede, dan was uw tekst leugenachtig!



"als mijn tante klootjes had gehad was het mogelijk mijn oom!"  Knipoog


Nee, de 'what if' grap gaat nu niet op:

"Eenieder wordt geacht de wet te kennen...."

Dat geldt zeker, als daarmee personeel met beschreven taken is aangesteld en worden betaald op belastinggeld om het gevaar door brand:
'te voorkomen, te beperken en te bestrijden....het voorkomen van ongevallen bij brand.....en al hetgeen daarmee verband houdt...' uiteraard opeen vakinhoudelijk verantwoorde wijze begeleid door onderwijskunde verantwoorde begeleiding.

Daar las ik nooit wat over in onderzoek of binnen klachten na de ramp....PvB en Bakker lieten zich zelf vrijwillig 'adviseren' door iemand met slechts een hoofbrandwacht niveau.

Men had van meet af aan het advies van brandexpert Fred Vos hebben moeten inwinnen, dan had de koningin ook nooit op de Roomweg gelopen of ook de Twentse Welle geopend,

Maar dat advies wou men toch ook helemal niet

1) te duur

2) het bedrijf zou daar toch op termijn gaan verdwijnen

U beweert weer eens feitelijke onwaarheden!

ad 1) De maanden arbeid die ik ooit leverde i.v.m. de vuurwerkramp waren geheel en al 'no cure no pay': vraag het Bakker!

Dat het bedrijf daar weg wilde, neemt niets weg van het feit dat het er al tientallen jaren op een wettelijk verbod zat!

Dan wordt Enschede ook nog begeleid door vol-idioten?

Men wist niet eens (afwezigheid verantwoord advies over brand en vuurwerk in opslag) welk risico men 'op termijn' daarmee dan liep!
Vergeefs herhaald zaniken over het afwezig brandweeradvies: 'that's all!'

Ja, nu en dus achteraf (dus te laat)  wel.......maar mensen zoals u, de slachtoffers nabestaanden en hun betaalde advocaten, leerden daar dan niets van...... en dus werden/worden dezelfde nalatigheden opnieuw begaan.

Wat is dan nog de zin van dit forum? Who cares?
« Laatste verandering: 11 Februari 2021, 16:46:09 door Fred Vos » Gelogd
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 28 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!