[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
1 Juni 2020, 10:32:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
8044 aantal berichten in 694 topics door 21 geregistreerde leden
Nieuwste lid: MvT
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Deskundigen
| | |-+  Chiel van der Wijk, wel een genie
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 Omlaag Print
Auteur Topic: Chiel van der Wijk, wel een genie  (gelezen 50708 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #105 Gepost op: 27 September 2011, 18:12:24 »

Heb Chiel maar even gevraagd wat hij met het bewijs heeft gedaan en of hij mij begrijpt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
van Don
aan  Chiel van der Wijk

datum27 september
onderwerpPed*chiel

Hoi Chiel,

Ik zag dat je een kindersexplaatje en de link naar 1 van jou kindersexsite van je forum hebt verwijderd.
Je wilde daarmee toch laten zien dat je geen homo bent maar op piepjonge meisjes valt van een jaar of twaalf ?
Ik ben niet op jouw kindersite geweest kan dus niet bepalen hoe jong de jongste is maar van die vier die jij mij onvvrijwillig door de strot hebt gedrukt zijn er minstens twee onder de veertien.
Chiel wil je mij nooit meer naakte kinderen toesturen dat had ik je bij de eerste mail al gezegd, jij bent volgens mij een vieze pedofiel en ik ben niet gediend van jou kindersexplaatjes.  Begrepen ?

Afzender Don Harberink.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #106 Gepost op: 27 September 2011, 21:03:03 »

Heb Chiel maar even gevraagd wat hij met het bewijs heeft gedaan en of hij mij begrijpt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
van Don
aan  Chiel van der Wijk

datum27 september
onderwerpPed*chiel

Hoi Chiel,

Ik zag dat je een kindersexplaatje en de link naar 1 van jou kindersexsite van je forum hebt verwijderd.
Je wilde daarmee toch laten zien dat je geen homo bent maar op piepjonge meisjes valt van een jaar of twaalf ?
Ik ben niet op jouw kindersite geweest kan dus niet bepalen hoe jong de jongste is maar van die vier die jij mij onvvrijwillig door de strot hebt gedrukt zijn er minstens twee onder de veertien.
Chiel wil je mij nooit meer naakte kinderen toesturen dat had ik je bij de eerste mail al gezegd, jij bent volgens mij een vieze pedofiel en ik ben niet gediend van jou kindersexplaatjes.  Begrepen ?

Afzender Don Harberink.

Heb in bovenstaande mal aan Chiel zwaar overdreven wat leeftijd betreft want volgens mij waren alle vier de meisjes jonger dan veertien. Het worden er steeds meer en ze worden steeds jonger.

Volgens mij is van der Wijk van zijn eigen smerigheid en url geschrokken en daarom zegt onze deskundige Chiel niets meer of hij is te druk met doorklikken op zijn link dat kan natuurlijk ook.
« Laatste verandering: 29 September 2011, 16:36:51 door admin » Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #107 Gepost op: 7 Oktober 2011, 16:35:37 »

Heb onderstaande mail aan mij van Chiel zijn forum geplukt.
Hij heeft geen antwoord op de paar vragen die hem aangaan (zie boven)
Chiel verdraaid alles en trekt dan conclussie's die nergens op slaan.

En dan eindigt hij met een leugen want hij weet al vanf het begin dat Corleone mijn bijnaam is.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Hoe ontstond brand in oude container E2 ?

door crimonitec » vr 07 okt 2011, 11:51

Ik heb Don H. een mail gestuurd over zijn bewering dat Rudi Bakker door zijn straat rende en had geschreewd munitie wel honderd doden.

Hoi Don,

ik heb nog eens de moeite genomen om jou persoonlijke belevenis van zaterdag 13 mei 2000 te analyseren en dat jij beweerd Rudi Bakker

door jou straat rende ''Putter''straat, en had geschreeuwd munitie munitie munitie wel honderd doden.

vreemd is dat jij ook zegt dat je op een gegeven moment door de gordijnen kijkt die je door de warmte had gesloten en vuurpijlen zag boven de huizen.

kort er na! hoorde jij veel meer vuurwerk. laten we het aannemen dat met de vuurpijlen waar is? dat kom je precies bij de vele andere getuigen dat deze vuurpijlen na kwart voor drie werden gezien waarna de inhoudt van C2 explodeerden kort voor drie uur.

waarom heb je je zo laten beïnvloeden door Bas van den Heuvel die jou liet zeggen dat jij het eerste vuurwerk (de Vuurpijlen) om vijf minuten over half drie zag? je snap toch wel Don dat je je hier mee hebt gedisqualiseerd.

Dan jou bewering Bakker munitie riep is later in jou beleveniswereld door het lezen van nieuwe revue uit frustratie opgekomen danwel door derden opgedrongen want als het echt zo was,

had je geen nieuwe revue nodig ook niet weg gegaan uit Enschede en je je wetenschap aan de politie medegedeeld.

ook weet je geen beschrijving te geven hoe bakker er bij liep en wat hij die dag droeg. Zelf een belangrijk detail dat Bakker onder het bloed zat kon je niet beschrijven terwijl je zeg hem aan had gekeken en tussen jou en een vrouw door liep. Dit, dat Bakker onder het bloed zat (gezicht en armen) is een gegeven van betrouwbaarheid hij het kon zijn maar dit haal je NIET aan.

Derhalve is er ook niemand die Don H. serieus neemt maar voor schizofreen verslijt.

Ook zeg jij bij laatste explosie nog in huis was terwijl Bakker ongeveer bij het speeltuintje de laatste explosie mee maakte en na voren werd geduwd in de richting van de ''Kwartel''straat.

Ook moest je in de chaos jou hond onder het bed wegtrekken de jas pakken om vervolgens aan de overkant gehurkt achter een muurtje kroop om daar minuten lang te wachten of er nog meer kwam.

Je snap toch wel? dat Bakker allang uit de vogelwijk weg was gerend via de ''Kievit"straat. Deppenbroek was opgelopen waar hij zijn kinderen + schoonmoeder tegen kwam.

velen mensen zagen dat Bakker onder het bloed zat want hij zag er niet uit. Ja sterker nog er is een foto van Bakker op de fiets genomen waar hij Guus Ferree weer tegen kwam die had zijn gezicht ook onder het bloed.

Nee Don H. je blijft in een waandenkbeeld hangen en dat vind ik triest voor jou. Laat de ramp rusten!! je bent niet geschikt om waarheid aan het licht brengen en zeker niet dat je je geconfronteerd met die fantast Frits Pril en Bas van den Heuvel. maar je zal zonder medicatie blijven roepen munitie munitie munitie wel honderd doden, dit kwam volgens jou om dat Defensie bij Bakker mijnen hadden opgeslagen volgen jou beleveniswereld.

O ja, hoe kom je er eigenlijk bij dat ik jou bijnaam heb gestolen? ik wist helemaal niet dat die bijnaam van jou Corleone was.

vriendelijke groet, Crimo
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #108 Gepost op: 9 Oktober 2011, 04:38:05 »

Ik wordt wel een beetje ziek van Chiel zijn perversiteiten nu wil hij een met bloed doordrenkte getuigenis van mij.

Ik Don. H. heb drie soorten bloed gezien vlak na de ramp het eerste was Bakker zijn bloed dat was wel het meest daarna kwam Jaap Knotter met zijn enkel als derde heb ik 1 druppel bloed gezien bij de eerste buren om de hoek op het stenen opstapje voor de voordeur aan de kievitstraat richting dr. van Damstraat in dat huis woonde een buitenlands gezin met kinderen (twee kleuters en twee baby's ?) heb dat gezin nooit weergezien dus weet niet hoe dat met hun is afgelopen.

Toen ik Bakker en Jaap Knotter zag waren ze al aan het bloeden maar toen waren dezelfde wonden nog vers en minder bloederig dan op de foto's die later gemaakt zijn.
Bloed stroomt en de laatste foto van Bakker is daarom ook het bloederigste.
(dat zal wel de foto zijn van Bakker met Guus Ferree waar Chiel naar verwijst).

Als ik tussen de onzin van Chiel nog een 'vraag' ontdek dan geef ik daar ook antwoord op  al is het voor de hondertste keer zoals nu weer met de drie soorten bloed die ik heb gezien met de ramp.

Denk dat Chiel zijn vraag nu wel beantwoord is daar kan hij dan weer mee verder verkeerde conclussie's trekken zoals we van hem gewend zijn.

Vindt het wel typisch dat Chiel zelf nooit antwoord geeft op vragen aan hem.
Chiel wil iedereen op het verkeerde been zetten zijn laatste mail is daarvan een bewijs.

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #109 Gepost op: 9 Oktober 2011, 04:58:02 »

Onze deskundige Chiel van der Wijk probeerd zich geloof ik zelf te verantwoorden door mij de link toe te sturen van waar hij zijn kindersexplaatjes gejat heeft.

Chiel heeft de url met een afbeelding van weer een ander naakt kind nu op zijn forum gezet voor zolang als het duurt.
Mensen die er belang bij hebben kunnen daar wel even doorklikken om te kijken hoe jong het jongste ontblote meisje is en wat daar de meest erotische pose van een ontbloot kind is.
Volgens Chiel lijkt het naakt kind op zijn site op Amy Winehouse maar wel toen ze verschrikkelijk jong was.

Gisterochtend stond de eerder genoemde url www.....nl/.... weer even op Chiel zijn forum.
En Chiel moest van zijn vrouw de sticker ergens aftrekken want dat vond ze vies.
En een boel onterecht gescheld richting mijn adres.
Chiel heeft die berichtjes voor 11.00 uur gisterochtend van zijn forum verwijderd.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #110 Gepost op: 10 Oktober 2011, 14:40:39 »

Chiel valt in herhaling en heeft me weer een paar afbeeldingen gemaild en hij richt zijn woede weer op Dolly.
Chiels onterechte beschuldigingen  richting Dolly staan hierboven wel ergens.

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #111 Gepost op: 11 Oktober 2011, 05:44:53 »

Onze deskundige Chiel van der Wijk probeerd zich geloof ik zelf te verantwoorden door mij de link toe te sturen van waar hij zijn kindersexplaatjes gejat heeft.

Chiel heeft de url met een afbeelding van weer een ander naakt kind nu op zijn forum gezet voor zolang als het duurt.
Mensen die er belang bij hebben kunnen daar wel even doorklikken om te kijken hoe jong het jongste ontblote meisje is en wat daar de meest erotische pose van een ontbloot kind is.

Gisterochtend stond de eerder genoemde url www.....nl/.... weer even op Chiel zijn forum.

Chiel heeft die berichtjes voor 11.00 uur gisterochtend van zijn forum verwijderd.

Chiel heeft zijn URL met naakte kinderen weer op zijn forum gezet nu bij onderwerp "wat is de waar" voor zolang het duurt.
Ik hoop dat hij de link een tijdje laat staan dan kan iedereen zien dat Chiel pedofiel is en op kleine meisjes valt.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #112 Gepost op: 11 Oktober 2011, 05:56:59 »

Chiel heeft me ook nog een naakte junk opgestuurd het lijkt wel Sodom en Gomora.
Op zijn forum zegt hij dat ik dat geschilderd heb, dat liegt Chiel dat hij barst.

Ik ben er niet van Chiel zijn naakte kinderen gediend en ook niet van zijn naakte junk in mijn email.
Maar Chiel gaat maar door met zijn perverse smaak ten toon te sprijden.
Ondertussen doet hij de eene valse beschuldiging na de andere en probeert te redden wat niet meer te redden is.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #113 Gepost op: 11 Oktober 2011, 07:10:46 »

Van Chiel zijn forum geplukt.

Crimo zegt waar hij van geniet bij onderwerp "wat is de waar"
Citaat
kleine kinderen en volwassen vrouwen met mooie borsten ik (Chiel dus) geniet er van als HETERO 
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #114 Gepost op: 11 Oktober 2011, 22:18:24 »

Chiel heeft me ook nog een naakte junk opgestuurd het lijkt wel Sodom en Gomora.

Heb Chiel vanochtend gemaild dat hij dat niet moet doen.

----------------------------------------------------------------------------------

Van: Don H.
 Aan: Chiel ven der Wijk aka Elco Ravenhorst aka Crimonitec aka Crimo.

Op 11 oktober 2011 07:14

Hoi Pedochiel van der Pedowijk,

Wilt u mij geen perverse afbeeldingen meer sturen alstublieft.
Ik heb u al tig keer gezegd dat niet te doen het is mij nu wel duidelijk dat u Chiel van der Wijk een perverse pedofielle hetero bent. Ondergetekende is gewoon hetero en vind de perverse en pedofielle foto's van Chiel zeer schokkend. Wilt u mij niet meer lastig vallen met het mailen van pedofielle en perverse foto's in de bijlage ?

ps, Die link naar je meisjessexplaatjes moet je niet zo verstoppen onder een valse naam laat iedereen op je forum maar zien dat jij Chiel een perverse pedofiel bent en perverser dan men zich voor kan stellen.

Crimochiel zegt waar hij van geniet bij onderwerp "wat is de waar"

Citaat: "kleine kinderen en volwassen vrouwen met mooie borsten ik (Chiel dus) geniet er van als HETERO"

Afzender Don harberink.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #115 Gepost op: 15 November 2011, 23:21:11 »

Crimo zegt waar hij van geniet bij onderwerp "wat is de waar"
Citaat
kleine kinderen en volwassen vrouwen met mooie borsten ik (Chiel dus) geniet er van als HETERO 

Chiel heeft zijn onderwerp "wat is de waar" weer opgeschoond bijna het hele onderwerp is van zijn forum verdwenen.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #116 Gepost op: 19 November 2011, 13:26:17 »

Chiel heeft zijn onderwerp "wat is de waar" weer opgeschoond bijna het hele onderwerp is van zijn forum verdwenen.

Chiel heeft op zijn forum ook zijn onderwerp 'een deskundiger' opgeschoond op 16 november 2011.
Hij deed daar een boekje open over de Enschedeese onderwereld en noemde veel namen en criminele activiteiten.

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #117 Gepost op: 14 Februari 2012, 11:22:10 »

Van google geplukt de link verwijst naar het forum van Chiel van der Wijk ook dit bericht van Chiel zijn hand heeft hij verwijderd evenals zijn naakte kinderen van zijn photubucket.com als mensen nog een naakt kind van Chiel van der Wijk willen zien dan moeten ze maar zoeken op afbeeldingen bij google met de zoekwoorden: inside karel deventer moordzaak.
Dan kom je uit bij onze ouwe enge viezerik Chiel want inside Karel is 1 van zijn vele schuilnamen.
---------------------------------------------------------------------------------

Ramp13meiforum • Toon onderwerp - wat is de waar?www.ramp13meiforum.yourbb.nl/viewtopic.php?f=2&t=225... 10 berichten - 3 auteurs - 13 okt 2011
iemand stuurde mij dit schilderij die Don H. (de kunstenaar?) ... omdraaien bij het zien van zijn banale stikker. hij Don H. rijp voor een nekschot!
« Laatste verandering: 14 Februari 2012, 11:30:29 door admin » Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #118 Gepost op: 28 Februari 2012, 01:42:05 »

Volgens mij is Chiel een pedofiel met sadistische neigingen, dat Chiel een pedo is heeft hij hierboven al duidelijk gemaakt, dat Chiel ook sadist is kan men hieronder lezen.

Citaat Chiel van zijn forum geplukt:
Citaat
...tsja en terwijl Don Harberink helemaan niet in huis was
http://ramp13meiforum.yourbb.nl/viewtopic.php?f=2&t=227&p=5054#p5054

Van Chiel zijn leugens hieronder schrik ik mij kapot.
De datum op zijn forum kan anders zijn want ook dat liegt hij als het hem uitkomt.

Citaat
Re: Wat informatie...
door crimonitec » vr 25 dec 2009, 14:36

er gaan geruchten dat DonH brand stichtte bij sef hij zat financieel aan de grond maar kreeg geen geld van Bakker daarom is hij op zijn manier wraak gaan nemen en vluchtte naar Nijmegen.

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #119 Gepost op: 28 Februari 2012, 03:28:47 »

Ik Don Harberink heb uit heel betrouwbaren bron vernomen dat Chiel van der Wijk aka Crimonitec aka Crimo werkt voor de politie.
Mijn bron weet zelfs zeker dat Chiel voor de politie werkt, Crimo is dus een infiltrant van onze overheid.

Bij deze wil ik mijn bron(nen) hartelijk bedanken want om Chiel  en zijn vrouw maak ik mij niet meer zo druk sinds ik weet dat hij door de politie wordt aangestuurd.

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: