[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18 April 2024, 07:18:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Deskundigen
| | |-+  Chiel van der Wijk, wel een genie
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9 Omlaag Print
Auteur Topic: Chiel van der Wijk, wel een genie  (gelezen 79503 keer)
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 30 September 2010, 08:53:39 »


Don is ook een GENIE. Inbreken met deze tool valt ook onder de "valse sleutels". Er zijn nu dus drie mensen die ook eens nadenken: te weten Chiel en zijn vrouw en Don Harberink. Het discusslot bevat namelijk ook nog beschadigingen die iets zeggen over welk type "valse sleutel" is gebruikt. Het discusslot dat niet klopte is uit november 2002. De gedachten van Don en Chiel zitten in een iets andere variant in het rapport over het gemanipuleerde slot uit 2005.

Don goed gedaan!



Maar waarom kom je daar dan nu pas mee te voorschijn Bas, als je het al de tijd al wist?

Waarom had je het eerst over meerdere bunkers die waren opengebroken?


Terwijl het over één slot gaat dat is opengemaakt met zo'n ding van Don.
Gelogd
Bas van den Heuvel
[ERF] lid
Junior
*
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 30 September 2010, 09:45:44 »


Don is ook een GENIE. Inbreken met deze tool valt ook onder de "valse sleutels". Er zijn nu dus drie mensen die ook eens nadenken: te weten Chiel en zijn vrouw en Don Harberink. Het discusslot bevat namelijk ook nog beschadigingen die iets zeggen over welk type "valse sleutel" is gebruikt. Het discusslot dat niet klopte is uit november 2002. De gedachten van Don en Chiel zitten in een iets andere variant in het rapport over het gemanipuleerde slot uit 2005.

Don goed gedaan!



Geert,

Om onderzoekstactische redenen. Ik heb het nu alleen over het slot A 45, niet over de andere sporen en gegevens van de inbraak. Er is nog veel meer.

Bas

Maar waarom kom je daar dan nu pas mee te voorschijn Bas, als je het al de tijd al wist?

Waarom had je het eerst over meerdere bunkers die waren opengebroken?


Terwijl het over één slot gaat dat is opengemaakt met zo'n ding van Don.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 30 September 2010, 09:55:56 »

Citaat van: Bas van den Heuvel
Geert,

Om onderzoekstactische redenen. Ik heb het nu alleen over het slot A 45, niet over de andere sporen en gegevens van de inbraak. Er is nog veel meer.

Kom er dan mee voor de draad.
Gelogd
Bas van den Heuvel
[ERF] lid
Junior
*
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 30 September 2010, 10:20:40 »

Citaat van: Bas van den Heuvel
Geert,

Om onderzoekstactische redenen. Ik heb het nu alleen over het slot A 45, niet over de andere sporen en gegevens van de inbraak. Er is nog veel meer.

Kom er dan mee voor de draad.

Geert,
Natuurlijk kom ik daar niet mee naar buiten. Is alleen info voor binnen de politie.

Bas
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 30 September 2010, 10:26:14 »



Geert,
Natuurlijk kom ik daar niet mee naar buiten. Is alleen info voor binnen de politie.

Bas


en ook voor Jan Calis?

(Want hoe anders kan het voor hem (en voor drs. Danny) wel helder zijn, terwijl het voor ons steeds nog duister is?)
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 20 December 2010, 16:58:41 »

Zaten er 1 of meer personen in die Combo ?

Crimo heeft het er toch over dat ze met zijn rweeen een trilplaat gingen terugbrengen ?


Chiel can der Wijk  snapt er niets meer van als getuigen zeggen 16.00 uur dan zegt crimo dat het 13.00 uur was want de getuigen hebben last van tijdverschuivingen en de combo was een beeldverschuiving.

En nu zit Crimo ook nog desinformatie op zijn forum te verspreiden over mij.
Ik heb nog nooit op nummer 20 gewoond maar volgens dit plaatje van crimo wel.
Hij zoekt het maar uit met zijn gekwets richting slachtoffers en nabestaanden.

http://ramp13meiforum.yourbb.nl/download/file.php?id=2478

Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 22 December 2010, 16:08:13 »

Deze afbeelding met desinformatie is van Crimo als Crimo door bewust te liegen en te beledigen de daders wil beschermen dan moet hij dat maar doen.

Ik Don H heb op nummer 32 gewoond in Crimo zijn logica is dat denk ik ergens links van de kievitstraat.
Nummer 20 zat in werkelijkheid rechts in het verlengde van de merelstraat.
Nummer 14 zat ergens tussen de merelstraat en de stroinksbleekweg.

ps. Tijdens de laatste knal was ik in de achtertuin. Toen na de laatste knal mijn huis binnenkwam en de chaos zag ben ik zo snel mogelijk naar buiten gegaan want binnen was het niet meer veilig bij een eventueel volgende knal heb niet eens de riem van de hond gezocht.

Ik heb maar 1 persoon uit de merelstraat zien rennen en dat was geen Kroeze die was te snel.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 22 December 2010, 16:19:38 »

@Chiel bedankt voor de lijdensweg want het heeft me veel moeite gekost jouw plattegrond met leugens hier afgebeeld te krijgen. Crimo houdt zijn leugens goed verborgen en terecht want hij moet zich diep schamen voor de desinformatie die hij verspried om aandacht te trekken.


Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 22 December 2010, 20:17:55 »

Deze afbeelding met desinformatie is van Crimo als Crimo door bewust te liegen en te beledigen de daders wil beschermen dan moet hij dat maar doen.

Ik Don H heb op nummer 32 gewoond in Crimo zijn logica is dat denk ik ergens links van de kievitstraat.
Nummer 20 zat in werkelijkheid rechts in het verlengde van de merelstraat.
Nummer 14 zat ergens tussen de merelstraat en de stroinksbleekweg.

ps. Tijdens de laatste knal was ik in de achtertuin. Toen na de laatste knal mijn huis binnenkwam en de chaos zag ben ik zo snel mogelijk naar buiten gegaan want binnen was het niet meer veilig bij een eventueel volgende knal heb niet eens de riem van de hond gezocht.

Ik heb maar 1 persoon uit de merelstraat zien rennen en dat was geen Kroeze die was te snel.

@Crimo heeft dit bericht van mij gekopieerd maar heeft er stiekum in rode letters wat bij verzonnen.Ik lees nu vol verbazing in mijn bericht: " dan was het mevrouw schepers of? Henk ven der Pluym, of toch Frits Pril? "

Dus Chiel veranderd niet alleen de berichten van zijn forumleden maar doet dit ook met berichten die hij van internet plukt.   Zo ben je niet bezig met waarheids vinding want Chiel zet keer op keer iedereen op het verkeerde been met desinformatie, Chiel is net zo bezig als die Robby K. hij probeerd thuis te verzinnen wat er bij sef is gebeurd en dan is wat de getuigen te melden hebben niet belangrijk en die wil men dan wel even in de hoek trappen.

ps. Zet een spiegel op de blauwe lijn dan kom je verdraaid goed het jaar uit.

Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 30 December 2010, 18:52:47 »

Chiel can der Wijk  snapt er niets meer van als getuigen zeggen 16.00 uur dan zegt crimo dat het 13.00 uur was want de getuigen hebben last van tijdverschuivingen en de combo was een beeldverschuiving.

Crimo wordt wel een beetje voorspelbaar om zijn verzinsels kloppend te krijgen heeft ook de getuige die de combo heeft gezien last van een tijdverschuiving.

Dat hieronder heb ik van crimo's forum geplukt.

Citaat
Re: Uitgeleende Opel Combo
door crimonitec » do 30 dec 2010, 17:59

ik denk dat mevr. F. wel zo,n soort bestelletje heeft gezien maar dit een andere dag en tijd betrof.

http://ramp13meiforum.yourbb.nl/viewtopic.php?f=2&t=199&p=4138#p4138
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 30 December 2010, 19:40:11 »

Omdat volgens Crimo alle getuigen last hebben van een tijdverschuiving ben ik eens gaan zoeken op internet Kan crimo zijn tijdverschuiving niet vinden op internet behalve onderstaand boek met het genie professor Barabas. Nu snap ik Crimo een stuk beter want hij gelooft in de professor en scheld daarom slachtoffers verrot op zijn manier.

Suske en Wiske en de onbegrijpelijke ontknoping.
...De professor vertelde dat dit geen gewoon avontuur was maar een duister en gevaarlijk avontuur. De tocht zou gaan over donkere en onbetreden paden. De professor vertelde over eerdere avonturen waarbij tijden verschuiven en kilometers verdwenen. Weinig avonturiers konden vertellen wat er gebeurde en velen lijden nog steeds aan post traumatische stress stoornissen...
...Wel bij elkaar blijven anders zou er weer een tijdverschuiving kunnen plaatsvinden of een afstand afwaaien en dan zouden onze vrienden elkaar misschien nooit meer zien...

 
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Januari 2011, 21:22:25 »

Goeie van Crimo:
http://ramp13meiforum.yourbb.nl/viewtopic.php?f=2&p=4207&sid=71f1a7c75b9b25d0457c263fa0e22f68#p4207



Kloppenborg was ergens bang voor, bang voor iemand, of voor meerdere personen.

Daarom was hij gevlucht, had hij gezegd.

Later had hij verklaard dat hij bang was voor Bakker en Pater. Maar dat lijkt mij een smoes.


Hij moet iets gezien hebben/ weten ...
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 20 Januari 2011, 01:13:20 »


Hij moet iets gezien hebben/ weten ...


Dat denk ik ook.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 23 Juli 2011, 21:53:14 »

Slechte van Crimo:

Hij zaait desinformatie, kijk maar naar zijn schermafbeelding van 'Don Corleone'.
Mijn naam is sinds mijn geboorte Don en mijn bijnaam hier in de buurt  is sinds 2000  'Don Corleone'.
Chiel doet dus alsof hij Don H. is en dat weet hij al heel lang. Hij brengt mensen opzettelijk in verwarring.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 24 Juli 2011, 01:55:14 »

Slechte van Crimo:

Hij zaait desinformatie, kijk maar naar zijn schermafbeelding van 'Don Corleone'.
Mijn naam is sinds mijn geboorte Don en mijn bijnaam hier in de buurt  is sinds 2000  'Don Corleone'.
Chiel doet dus alsof hij Don H. is en dat weet hij al heel lang. Hij brengt mensen opzettelijk in verwarring.

Heb een mail van Chiel van der Wijk ontvangen:

 (Geen onderwerp)

Van: elco ravenhorst (crimonitec@hotmail.com
Verzonden: zaterdag 23 juli 2011 23:04:43
Aan:  Don H


Hallo Don H
 
 
wanneer komt die demonstratie met leugenaar
Frits Pril en Jou ?
Heb je ook last van groen blauwe bollen in jou kop?
 
Pas maar op deze niet als AP-23 mijnen ontploffen
dan hangen jou lijkdelen aan de goot Tong
maar zijn dan wel van twee schizofrenie gekken af.
 
Groet de echte Don Corleone
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!