[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
1 Juni 2020, 11:22:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
8044 aantal berichten in 694 topics door 21 geregistreerde leden
Nieuwste lid: MvT
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Deskundigen
| | |-+  Chiel van der Wijk, wel een genie
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] Omlaag Print
Auteur Topic: Chiel van der Wijk, wel een genie  (gelezen 50711 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #120 Gepost op: 28 Februari 2012, 10:48:30 »

Heb Chiel het genie troep maken geantwoord op zijn kwetsende laatste email aan mij.

------------------------------------------
Aan: elco ravenhorst aka Chiel van der Wijk aka Crimo enz. enz. enz.

Onderwerp: pedochieletje oprotten !

Hoi pedochieletje en aanhangsels,

Ik ontving gisteravond sinds lange tijd een mail van jouw op mijn hotmail.
Wil jij mij nooit meer mailen enge stille viezerik. Ga je sadisme maar ergens anders op botvieren bvd.

Afzender Don Harberink

« Laatste verandering: 28 Februari 2012, 10:50:50 door admin » Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #121 Gepost op: 28 Februari 2012, 11:09:27 »

Ik kreeg net nog een mail van ons genie maar hij valt in herhaling met zijn gescheld en onzinnige verdachtmakingen.
Heb hem onderstaand bericht terug gemaild.
--------------------------------------------------------------

Onderwerp: pedochieletje oprotten !

Ik ontving net weer een gore email van jou hou die troep bij je. Dus ik zeg je nog een keer. Wil jij mij nooit meer mailen enge stille viezerik. Ga je sadisme maar ergens anders op botvieren bvd.

Afzender Don Harberink

Chiel blijft maar mailen. Heb in mijn antwoord nu wat hoofdletters gebruikt in plaats van kleine letters misschien begrijpt hij het dan beter.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: pedochieletje oprotten ! Ik zei oprotten PEDOchieletje !!!

Ik ontving net weer een gore email van jou hou die troep bij je. Wil jij mij nooit meer mailen enge STILLE viezerik. Ga je sadisme maar ergens anders op botvieren BVD.

Afzender Don Harberink.

-----------------------------------------------------------
Onze deskundige Chiel van der Wijk blijft me lastig vallen met zijn vieze mail.
Denk dat die stille dit wel snapt.

aan Chiel aka elco

datum1 maart 2012 20:29
onderwerpRe: pedochieletje oprotten !

Hoi STILLE PEDOchieletje, PEDOchristeltje en PEDOhondjes,

Heb vandaag weer een gore mail van jullie PEDOwijk ontvangen en jullie zijn nu verbannen van mijn hotmail.
Ik hoop dat jullie er iets van geleerd heeft voor toekomstige infiltraties.

Met vriendelijke groeten van Don Harberink.

------------------------------------------------------------------

Chiel  blijft me maar lastig vallen met gore praat en gore plaatjes.
Zijn berichten zijn te grof om te publiceren maar in mijn antwoorden kun je wel lezen waar onze NECROchielletje het over heeft.

------------------------------------------------------------------

Hoi STILLE PEDOhomochieletje, PEDOchristeltje, PEDOspik en  PEDOspan.

Heb gisteren weer twee gore mails van jullie PEDOwijk ontvangen deze keer 1 met een naakt jongetje.
Dus Chiel jij vreet van twee walletjes eerst de naakte meisjes en nu ontblote jongetjes.
Had je al vaker gevraagd mij niet meer te mailen want ben niet gediend van jou kindernaakt en gedrag.
Dus oprotten pedoChiel, voor de zoveelste keer, mail mij nooit meer. BVD.

Ik hoop dat jullie er iets van geleerd hebben voor toekomstige infiltraties.

Afzender Don Harberink.

------------------------------------------------------

aan Chiel van der Wijk, 6 maart 2012.

Oprotten Chiel van der Wijk aka PEDOhomoNECROchieletje en Po.

U bent gestoordt (met dt in de voltooid toekomstige tijd).

Ik hoop dat jullie er iets van geleerd hebben voor toekomstige infiltraties.

Met vriendelijke groeten van Don.

« Laatste verandering: 3 April 2012, 18:37:42 door admin » Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #122 Gepost op: 28 Februari 2012, 11:36:29 »

Chiel is ook een genie in het vervalsen van emails.

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #123 Gepost op: 28 Februari 2012, 12:05:48 »

Ik Don Harberink heb uit heel betrouwbaren bron vernomen dat Chiel van der Wijk aka Crimonitec aka Crimo werkt voor de politie.
Mijn bron weet zelfs zeker dat Chiel voor de politie werkt, Crimo is dus een infiltrant van onze overheid.

Bij deze wil ik mijn bron(nen) hartelijk bedanken want om Chiel  en zijn vrouw maak ik mij niet meer zo druk sinds ik weet dat hij door de politie wordt aangestuurd.

Dan zijn de overeenkomsten tussen Chiel en de politie snel gelegd.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #124 Gepost op: 25 December 2012, 17:47:01 »

Volgens mij is Chiel een pedofiel met sadistische neigingen, dat Chiel een pedo is heeft hij hierboven al duidelijk gemaakt, dat Chiel ook sadist is kan men hieronder lezen.

Citaat Chiel van zijn forum geplukt:
Citaat
...tsja en terwijl Don Harberink helemaan niet in huis was
http://ramp13meiforum.yourbb.nl/viewtopic.php?f=2&t=227&p=5054#p5054

Van Chiel zijn leugens hieronder schrik ik mij kapot.
De datum op zijn forum kan anders zijn want ook dat liegt hij als het hem uitkomt.

Citaat
Re: Wat informatie...
door crimonitec » vr 25 dec 2009, 14:36

er gaan geruchten dat DonH brand stichtte bij sef hij zat financieel aan de grond maar kreeg geen geld van Bakker daarom is hij op zijn manier wraak gaan nemen en vluchtte naar Nijmegen.

Er zit ook nog een bijlage van crimo bij die heb ik maar even overgetypt..

Bijlagen

Uit twee bronnen vernomen dat ene "Don" bij de ramp betrokken is. Bij
ontstaan met Bakker gevlucht. Don heeft bijstandsuitkering en staat nu met een camper
in Nijmegen

Don.JPG

(7.31 KiB) 304 keer bekeken Wat=Waar

Bron: http://ramp13meiforum.yourbb.nl/viewtopic.php?f=2&t=11&p=2838#p2838
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #125 Gepost op: 4 December 2013, 10:20:13 »

Ik Don Harberink heb uit heel betrouwbaren bron vernomen dat Chiel van der Wijk aka Crimonitec aka Crimo werkt voor de politie.
Mijn bron weet zelfs zeker dat Chiel voor de politie werkt, Crimo is dus een infiltrant van onze overheid.

Bij deze wil ik mijn bron(nen) hartelijk bedanken want om Chiel  en zijn vrouw maak ik mij niet meer zo druk sinds ik weet dat hij door de politie wordt aangestuurd.

Dan zijn de overeenkomsten tussen Chiel en de politie snel gelegd.

Ben net even op Pedochieltje zijn forum geweest. Volgens mij zijn alle berichten die daar door mij geplaatst zijn gewist door Pedochiel. Er staan nog wel wat citaten van mij maar vaak zijn die door Pedochieletje aangepast.

Pedochiel werkt dus precies zo als het esaltato-team met leugens en bedrog en met valsheid in geschrifte en meineed.
Wat Pedochiel op zijn zogenaamde rampforum mij in de mond legt dat heeft pedochieletje zelf bedacht.
Dus als iemand zich op het forum van Sadochieletje door mij beledigt voelt dan is het niet ik die iemand beledig maar de Chiel v/d Wijk.

Hij liegt en bedriegt hetzelfde als de rampwouten. Hij valt weer door de mand het is nu wel duidelijk Chiel is een zeer zieke gast.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #126 Gepost op: 5 December 2013, 17:10:06 »

Citaat
From: vanderwijk
To: don
Subject: laat mij de nou is buiten
Date: Wed, 4 Dec 2013 14:58:02 +0100

don jij bent nou gewaarschuwt als jij mij nog ergens bij in trekt en nog mijn naam gebruiken doe ik aangifte

groetjes christel

Pedochieletje doet al alsof hij mij is met zijn avatar, nu denkt hij zeker dat hij christel is.
Ik verban hem steeds van mijn mailadressen maar hij blijft stalken nu misbruikt hoofd waarschijnlijk de naam van zijn partner in crime.

ps. Aan hem ga ik geen tijd meer verspillen of zo weinig mogelijk want het is net als de P.V.'s van politie, totaal onbetrouwbaar met een beetje waarheid.
« Laatste verandering: 5 December 2013, 17:12:41 door admin » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #127 Gepost op: 14 Februari 2015, 07:47:07 »

Nieuw website van Crimo:

http://www.enschede13mei2000.nl/
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #128 Gepost op: 14 Februari 2015, 11:10:22 »

Nieuw website van Crimo:

http://www.enschede13mei2000.nl/

13mei2000.nl is toch van Jan T.

Crimo doet nu net alsof hij Jan T.  is.

Het lijkt wel identiteitsfraude, maar nu over de rug van velen.

Ik kijk heel anders naar die crimo. en zijn site bij zijn de  tweede, derde foto, en vierde foto zie ik nu jonge vrouwen en halfnaakte baby's en een meisje van 17 jaar. Kinderen zegt Crimo.
Als men alles gelezen heeft komt men pas bij Henk Vinke.
Als Henk Vinke een meisje was geweest dan had Crimo hem denk ik  bovenaan gezet.
Het sluit mooi aan bij de berichten hierboven, het is alleen nog erger dan ik me kan voorstellen.  Heb wel door zijn nieuwe site een nieuwe bijnaam voor Crimo bedacht; Sadochiel.

Nog even een quote van hierboven:

Citaat
Van Chiel zijn forum geplukt.

Crimochiel zegt waar hij van geniet bij onderwerp "wat is de waar"

Citaat: "kleine kinderen en volwassen vrouwen met mooie borsten ik (Chiel dus) geniet er van als HETERO"

Kleine kinderen bla bla bla daar geniet Chiel van als hetero.

« Laatste verandering: 14 Februari 2015, 12:27:08 door admin » Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #129 Gepost op: 21 April 2015, 19:01:40 »

Het is echt een mooie website georden. Crimo heeft er aardig aan geknutseld;

http://www.enschede13mei2000.nl/414455258
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #130 Gepost op: 7 September 2016, 17:20:30 »

http://www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omgeving/haaksbergen/meesterkraker-opent-kluis-van-hsc-21-binnen-een-minuut-1.6355711

Citaat
Meesterkraker opent kluis van HSC'21 binnen een minuut

HAAKSBERGEN - De brandkast van voetbalvereniging HSC '21 kan weer open. Het lukte 'meesterkraker' Chiel van der Wijk (65) uit Enschede woensdagmiddag om de stalen safe te ontsluiten. De amateurclub uit Haaksbergen riep via een artikel in Tubantia de hulp in van ervaren inbrekers. Ze moesten een ongewoon karweitje zien te klaren.

Met een verslaggever van RTV Oost meldde Van der Wijk zich vanmiddag bij het clubhuis van HSC '21 op Park Scholtenhagen in Haaksbergen. 'Dit is het werk van Oostblokkers!', zei de oud-inbreker toen hij het gat in de opengesneden Lips-brandkast zag.

1 minuut
Terwijl voorzitter Willy Sticker de inbraak van vier maanden geleden nog eens uit de doeken deed, begon Van der Wijk aan diverse scharnieren en lamellen te draaien. Binnen een minuut kreeg hij de brandkast open. De 'meesterkraker' hoefde zijn gereedschapskist en de meegenomen snijbrander niet te gebruiken.

Bij de inbraak in het clubgebouw haalden onbekenden in mei een bedrag van ruim drieduizend euro uit de kluis. De politie nam de zaak in onderzoek maar wist de daders niet te achterhalen. Aanvankelijk kon HSC '21 de brandkast nog wel gebruiken. Vorige week wilden de deuren echter niet meer open.

Souvenir
In de kluis lagen allerhande paperassen en kaartjes van de voetbalclub. Als dank voor zijn werk kreeg Chiel van der Wijk het door de inbrekers weggesneden slot als souvenir mee naar huis.
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #131 Gepost op: 7 September 2016, 20:46:02 »

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=251862&cat=1

Citaat
Nieuws»Kraker heeft brandkast van HSC '21 binnen minuut open

Hij had amper een minuutje nodig. Chiel van der Wijk, gepensioneerd inbreker uit Enschede, heeft de brandkast van voetbalvereniging HSC'21 uit Haaksbergen open gekregen.

De voetbalvereniging kreeg de oude Lips niet meer open, omdat het binnenwerk van de kluis tijdens een kraak in mei beschadigd werd. Toen werd er zo'n 3000 euro buitgemaakt.

Oproep aan krakers
De club deed een oproep aan krakers om te helpen de brandkast open te krijgen. Aan die oproep gaf Van der Wijk gehoor. In een mum van tijd had hij de deur open.

"Ik sta volledig met mijn mond vol tanden. Binnen een minuut heeft hij hem open. Wij zijn er uren mee bezig geweest", vertelt voorzitter Willy Sticker. "Ik ben zelf techneut en er zaterdag en zondag mee bezig geweest, maar het lukte me niet."

Wat zat er in de kluis?

In de kluis lag wisselgeld, wedstrijdkaartjes, loterijkaartjes en een sleutelbos.

Van der Wijk was vroeger inbreker. Hij heeft honderden kluizen gekraakt in zijn 'carrière'.

Trofee
Als trofee heeft de gepensioneerd kraker het slot van de brandkast meegekregen. Dat slot heeft hij overigens niet zelf onklaar gemaakt, dat werd bij de inbraak in mei al vernield.

De oud-inbreker heeft de voetbalclub geadviseerd om de kluisdeuren niet meer te sluiten.

youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=pTmTKCOwHT4
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #132 Gepost op: 7 September 2016, 22:01:22 »

sylvius
[ERF] lid
Held
*