[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18 April 2024, 02:46:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Actueel
| | |-+  Geen vervolging in 8 aangiftes vuurwerkramp
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Geen vervolging in 8 aangiftes vuurwerkramp  (gelezen 7492 keer)
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 9 April 2012, 17:00:59 »

De politie Enschede en justitie Almelo vonden zichzelf vorig jaar niet meer betrouwbaar en gaven de doofpot door aan Zwolle.

Bas schreef net dat dat was vanwege het feit dat hij als vertrouwensman van Tolteam en OM Almelo subject was van het nieuwe onderzoek.



Citaat van: Bas
Daarom is het onderzoek gedaan door een andere politieregio en door andere mensen van het OM.
Gelogd
Bas van den Heuvel
[ERF] lid
Junior
*
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 9 April 2012, 22:27:15 »

Ik denk niet dat mijn rol van belang was bij de beslissing om het onderzoek naar Ijsseland te verplaatsen, te meer daar ik zeker geen vriendjes was met het team van Esaltato.

Bas
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 10 April 2012, 07:32:58 »

Ik denk niet dat mijn rol van belang was bij de beslissing om het onderzoek naar Ijsseland te verplaatsen, te meer daar ik zeker geen vriendjes was met het team van Esaltato.

Bas

O, dan had ik het verkeerd begrepen.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 10 April 2012, 09:48:13 »

Patricia van der Valk had vorig jaar gezegd dat  Esaltato Almelo niet meer objectief was en niet met frisse blik de ramp kon onderzoeken Toen kwam Veresal uit Zwolle op de proppen met een subjectief rapport.

Het O.M. in Zwolle weet er wel in heel korte tijd een puinhoop van te bakken. als het over de ramp gaat dan willen rechters niets horen dus is het beter om niet te vervolgen.

Zwolle Veresal heeft het probleem al bij de minister neergelegd die moet nu goedkeuren dat in alle vorige onderzoeken gelogen werd door justitie en ambtenaren en dat alle bewijs verdwijnt als sneeuw voor de zon maar dat is dan niet erg.



Gelogd
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!