[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19 November 2018, 06:15:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
7107 aantal berichten in 575 topics door 19 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Rampen elders
| | |-+  Vliegramp in Oekra´ne
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] Omlaag Print
Auteur Topic: Vliegramp in Oekra´ne  (gelezen 17612 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: 14 November 2017, 15:14:12 »

Heb met Pieter Omtzicht even gesproken net een rampherdenking in 2016.Toen ik hem vroeg of hij nog met de ramp van Enschede bezig was zei hij heel vrolijk dat hij alleen met de MH17 bezig was. tenminste dat begreep ik eruit.  Op mij kwam het over dat hij niets van die tamp wilde weten. Heb toen tegen Pieter Omtzicht gezegd dat we met de ramp al een VVD kamerlid Fred Teeven hadden gehad die de stukken van de ramp openbaar wilde maken maar toen dat kamerlid minister werd moest alles weer geheim blijven.
Volgens mij is Pieter Omtzicht net als alle ambtenaren bang voor zijn baantje en durft hij zich daarom niet in de ramp van Enschede te verdiepen.   

Wat betreft de schuldvraag van de MH17 ramp.
Kijk naar het vluchtplan wat door Kiev is gewijzigd.
En kijk naar de directeur van KLM/Aiir-France (een Nederlandse ex-Minister).
De Russen zijn in de val gelopen ze dachten op iets anders schieten.

Het is beter voor de nabestaanden van de MH17 dat er niet over de ramp wordt gesproken zegt men op TV.
Dat zei de BSVE ook steeds het is beter dat erover wordt gezwegen tot het einde van het onderzoek of de uitspraak van de rechter en dan verder ook niets zeggen want die slachtoffers worden niet goed van al die leugens.

Het rampgebied in Enschede was ook zo gevaarlijk en zogenaamd te heet om te betreden.
Die MH17 lag zogenaamd op een heel gevaarlijke locatie alleen de pers kon en kan er zonder moeite en probleemloos komen en gaan.

Die zogenaamde woordvoerders van nabestaanden liegen het hardst, dat doet me aan de BSVE denken.
En dan die voorbeeldslachtoffers die dat verteld wat de pers wil horen.
We horen alleen wat de overheid wil dat we horen.

Wat betreft vliegramp-preventie: Stel voor elke passagier valschermen verplicht.
Ik weet zeker dat dat met de MH17 een aantal levens had gescheeld.

« Laatste verandering: 29 November 2017, 22:49:22 door admin » Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: