[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
6 Juli 2020, 07:38:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
8272 aantal berichten in 694 topics door 21 geregistreerde leden
Nieuwste lid: MT
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Archief
| | |-+  FOX Sports DOC: Geschenk uit de Hemel
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: FOX Sports DOC: Geschenk uit de Hemel  (gelezen 956 keer)
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 24 April 2017, 13:53:42 »

https://www.foxsports.nl/video/fox-sports-doc-geschenk-uit-hemel/
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 25 April 2017, 13:04:46 »

Weet niet of ik het goed begrijp maar er wordt twee keer gezegd dat FC-Twente aan het trainen was op de vliegbasis Twente op het moment van de ramp en dat ze zich daar op 800 meter a 1 km van de ramp bevonden. (rond de 16.00- en 27.00 minuten).
Die afstand SEF vliegbasis is toch veel groter Verbaasd Denk vier a vijf kilometer.

Dacht zelf heel lang dat ik honderd meter van SEF woonde maar toen ik het vele jaren later  namat bleek het 250 meter te zijn.

Houdt helemaal niet van zo van voetbal kijken maar vond de documentaire  heel goed die sporters hebben tenminste nog iets van gevoel in hun donder.

Het einde vond ik heel sterk, wist niet dat FC Twente de slachtoffers excuus hadden aangeboden voor het spelen een dag later.

Sinds de ramp fluit publiek van de tegenstanders altijd als gillende keukenmeiden daar is FC Fijenoord toen mee begonnen op 14 mei 2000 maar dat liet men in de docu achterwege.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: