[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
10 Augustus 2020, 22:27:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
8346 aantal berichten in 697 topics door 180 geregistreerde leden
Nieuwste lid: BeaJemison
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Rampen elders
| | |-+  Viruswaanzin zonnewende 2020 malieveld.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Viruswaanzin zonnewende 2020 malieveld.  (gelezen 105 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Gepost op: 21 Juli 2020, 03:37:18 »

Beste viruswaanzin lezer,

Hier een verslag van een getuige van de malieveld gebeurtenissen op 21 juni 2020.
Ondergetekende is er van overtuigd dat er zo'n 30 man M.E. rondrende als hooligans verkleed.

Was toevallig 21 juni 2020 op het malieveld vanaf 13.00 tot na 16.30 uur,
weet niet precies hoe laat ik vertrok maar ik was 1 van de laatsten die heelhuids het malieveld verliet.
Was om 8.00 uur vanuit thuis in Nijmegen vertrokken en was om 19.00 weer in huis.
De treinreis duurt 1.37 uur het fietsen naar het station ongeveer 20 minuten.

Ik kwan dus ongeveer voor half elf aan te den Den Haag ben toen naar het binnenhof gegaan en heb me daar ludiek en onherkenbaar verkleed.
(oa. aluminium legerhelm met propeller en groot vredesteken op mijn Tshirt)
Ben toen drie keer door de politie staande gehouden en mij werd naar mijn legitimatie gevraagd en mij werd gevraagd of ik kwam protesteren.
Ik zei dat ik niet kwam protesteren maar geregistreerd kunstenaar ben en van plan was te schilderen
had doeken. verf, kwasten en houtskool bij me. Mij werd verteld dat ik niet op het binnenhof mocht komen.
De politie met de pet te Den Haag was dus heel lief voor ondergetekende.
De laatste vrouwelijke politie die mij staande hield te den Haag aan de Herengracht sputterde,
dus maar goed dat ik mijzelf beschermd had tegen dat soort gesputter.

Toen ben ik gaan lopen via de Herengracht over het fietspad paralel aan de Bezuidenhoekseweg
(daar zag ik allemaal bouwmatriaal zoals ze bij demonstratie's in de USA klaarleggen zodat de demonstranten iets hebben om mee te gooien naar de politie)
Ik vroeg me af of daar echt gebouwd langs het park wordt of dat er alleen ligt tijdens demonstraties.
Die plek speelde ook een hoofdrol bij de verdere escalaties.
Ik zag  achter gaas grote brokken beton die makelijk te breken zijn tot handzame projectielen.

Bij de Utrechtselaan ging ik linksaf bij de zuidholland laan ging ik weer links.
Daar ter hoogte van de mesdagstraat is een benzinepomp volgens de klok aldaar was het een paar minuten voor 13.00 uur.
Ben toen dat grote grasveld (dat bleek later het malieveld te zijn) opgegaan  aan de noordkant en ben daar op het veld gaan schetsen en schilderen.
Ben daar nog even live gestreamd door een mijnheer Pisa. Er kwamen drie picknickers bij me zitten uit Alphen aan de Rijn en later een vierde.
Het vuurwerk van die hooligans vond ik ook maar zacht. Er kwam een vrouw voorbij die zei dat het veld geveegd ging worden en
die dacht dat er traangas werd gebruikt.(Dat traangas bleek vuurwerk) (Ze kon dat aankomende schoonvegen als ervaringsdeskundige zien aan
de voorbereidingen die de M.E. trof begreep ik eruit).

Toen de piknickers vertrokken waren en ik klaar was met schilderen liep ik richting de groep mensen in de zuidpunt van het veld.
Toen ik daar stond aan de noordrand van de groep kwamen er hooligans aangerend die renden van oostpunt richting westen over het veld
eentje van die groep werd achtervolgt door rennende agenten en die zogenaamde hooligan werd aangehouden op de westpunt van het veld.
(het leek wel een executie of overacting). de rest hooligans mengde zich tussen de mensen.
Wat mij opviel aan die 30 man hooligans die dekking zocht in de groep mensen was dat ze allemaal nieuwe kleren en schoenen droegen.
Dit was denk ik na 16.00 uur.
Hun kleren waren hoofdzakelijk in de kleur zwart met een klein beetje grijs en een snufje wit.
Je kon ook zien dat ze meer dan 1 shirt over elkaar droegen.(ik telde drie lagen hempjes en of shirts)
Van die dertig man hooligans was een man of vijf indo of half indo waarvan ongeveer drie op anabolen.
(Had begrepen dat in harde kernen van voetbalclubs alleen blanken mogen meedoen )
Er kwam nog 1 van de hooligans naast mij heel overdreven zijn neus heel lang op te halen.
(Dat was ook overacting, en zeer zeker geen doorgesnoven cokegastje).
Ook was 1 van de hooligans overdreven aan het hijgen alsof hij moe was dat leek me ook overacting.
Ik ken Hooligans en doorgesnoven gastjes maar die te fitte groep van dertig zag er niet uit als doorgesnoven of mensen van harde kernen
zoals ik ze ken van FC Twente en NEC.

Er was nog iemand met een ghetoblaster de speelde regea muziek heb er nog even op gedanst ben toen bij de cirkel met bloemen gaan zitten.
Heb daar nog gepraat met een vrouwlijke hardcore gabber uit eindhoven, een man had last van mijn harde stem.
Toen ik naar het station wilde vertrekken werd ik door een schild tegengenhouden rechts naast het pannenkoekenhuis,
Ik zei nog dat hun die relschoppers wel kenden.
(Wist toen nog niet dat die relschoppers en M.E. waarschijnlijk uit dezelfde bus kwamen).
Toen ik weer naar het veld wilde zag ik een lichtgevend bord met de tekst dat je het veld moest verlaten.
Het hielp niet om het schild dat te zeggen ik liep eerst richting waterkanon ben omgekeerd en terug gelopen naar het groepje bij de cirkel met bloemen.
Even later probeerde ik het weer heb toen dekking gezocht tussen dure geparkeerde auto's en twee dames op quads naast het pannenkoekenhuis aldaar.
Toen waren de schilden ineens verdwenen en kon ik naar het station en naar huis. Denk dat ondergetekende 1 van de laatsten was die daar
heelhuids het malieveld verliet. Wilde nog per vergissing de koningskade oversteken maar een schild aan de overkant van de koningskade wees
me de weg richting centraal station, ben toen meteen die kant op gaan lopen en stak nog mijn duim zo omhoog dat dat schild het kon zien
en verder bijna niemand.

Heb Hubbert Bruls de burgemeester van Nijmegen een paar dagen later een bloemetje bezorgd aan zijn huis een bouwvakker die daar bezig was met het dak
gaf het door  met een bijgevoegde brief met veel liefde enzo plus de mededeling dat die 21 juni 2020 malieveld Hooligans uit M.E. bussen komen.
Heb toen nog tien minuten voor zijn poort op straat gewacht om hem een mogelijkheid te geven met mij te spreken
maar hij bleef binnen in zijn burgemeesterswoning. Ik had gelukkig op 4 mei 2020 al een kort gesprek met Hubbert Bruls gehad.

Had al PTSS van die ramp in Enschede de zogenaamde vuurwerkramp, beeldmatriaal daarvan is staatsgeheim net als de rest van die zogenaamde vuurwerkramp.
Was daardoor ruim 20 jaar boos en kwaad op alle ambtenaren ben een Enschederamp.nl forum begonnen om te verwerken,
Die laatste zonnewende op het malieveld heeft me enorm goed gedaan ik kan al die foute ambtenaren weer spreekwoordelijk liefhebben min of meer.
Voor het genezen van mijn boosheid en kwaadheid wil ik iedereen bedanken die toen 21 juni 2020 op het malieveld was daadwerkelijk of in gedachten.

Hoop dat jullie van viruswaanzin beelden genoeg hebben en de dertig zogenaamde hooligans die ik hierboven noem  kunnen herkennen en benoemen.
Heb mezelf hierboven een beetje beschreven jullie kunnen me dan in de tijdlijn plaatsen en weten beter dan ik waneer ik het malieveld verliet.
Er kan ergens een schoonheidsfoutje in de tekst staan ben niet bekend in den Haag en het was traumatisch het scheelde dat ik al 20 jaar getraumatiseerd was.
Mocht er iets niet duidelijk zijn dan ben ik het best te bereiken via de telefoon.

Afzender: Don Harberink,
21-7-2020
Kan geen email-adres vinden van die viruswaanzin.nl dus maar eerst de mail aan hun hier op het forum gepost.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: