http://www.marketingfacts.nl/berichten/touched-by-i-am-media
CiteerWaar was jij op de dag dat....?
Plaats van handeling: het Balengebouw in Roombeek. In meerdere opzichten een gedenkwaardige plek. Onlosmakelijk verbonden met die prachtige zomerdag in mei 2000. De dag van het Eurovisie Songfestival dat jaar en de dag van de vuurwerkramp in Enschede. Mijn herinnering aan die ramp: de mededeling uit Hilversum dat als gevolg van dit 'disaster' die avond géén punten meer zouden komen uit Nederland. Een seconde was het heel stil in Europa. Touched! Daarna draaiden Europa en de wereld weer door.
Roombeek heeft nadien ook niet stilgestaan en is dik een decennium later een levendige hotspot voor creatieven in Oost-Nederland geworden. De hotspot waar Stichting Fris zich ten doel heeft gesteld creatieve nieuwe mediabedrijven met overheid en onderwijs te verbinden om zo een krachtige media-industrie in Oost-Nederland mogelijk te maken. Het event I AM MEDIA is daarvan het jaarlijks terugkerende uithangbord.
https://www.facebook.com/Frisnl/timeline
https://www.facebook.com/photo.php?v=351702021650573&set=vb.211732325647544&type=2&theater