Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Korpschef moet geheim BIZ- rapport vuurwerkramp vrijgeven

Gestart door sylvius, 6 mei 2016, 17:28:09

Vorige topic - Volgende topic

admin

@ Fred Vos.

Drugs Work
Ben ervaringsdeskundige stillen spotten tijdens het uitgaan deed ik graag in Enschede. Ik weet niet of er in uw belevingswereld ook agenten in burger bestaan of agent-provocateurs  maar in Enschede was dat tot de ramp keiharde realiteit. Burgemeester Mans en zijn wethouders waren daar toevallig na de IRT-affaire een heksenjacht op koffieshops, headshops en growshops begonnen kan de politie niets vinden dan trekken ze een plantje bij een burger of bijstandsmoeder die van niets weet uit de tuin. inclusief boete en een eventueel gratis strafblad. De stad is nu vergeven van de (koninklijke) cocaïne. De meeste hardrukdealertjes werden elke anderhalf jaar opgepakt de hardrukdealers die altijd hun gang konden gaan en mensen ongestraft zwaar lichamelijk letsel mochten toebrengen vond ik zeer verdacht, voor 1 zo'n gast heb ik nog een paar vrienden gewaarschuwd ver daarna kreeg die gast een luizenbaan bij de meldcentrale van de brandweer te Enschede. Harddrugsverslaafden praten ook sneller met politie want die krijgen ontwenningsverschijnselen, maar dat zijn meer tipgevers waarbij de politie al een inval doet na 1 tip van een aardige junk. Ik kan u wel een geheim verklappen: In Enschede gaat een verhaal rond van twee Duitse agent-provocateurs die zijn begraven op het terrein van de U.T. en dat men die nooit zal vinden want daar is de U.T. terrein te groot voor, Albert Vasse kent als zijnde drugsdealer dat verhaal vast beter dan mij en kan er meer over vertellen hij zit per slot van rekening nog altijd middenin het drugswereldje van Enschede of hij hangt daar ergens aan de rand. Albert heeft een een uitvinding op zijn naam gezet gekregen, hij verdiend meer dan ambtenaren die burgers vermoorden voor onze koning. Heb hem na de ramp niet gevraagd of hij nog drugs verkocht. Weet ook niet of zijn drugs op de dopinglijst van zijn schaakbond (de Koninklijke NSB) staat.
Heb vanwege dat U.T. verhaal hierboven nog nooit een drugsdealer verraden Albert Vasse is de eerste en de laatste. Die Albert kan nooit naar Duitsland misschien vragen de Duitsers om uitlevering want bij drugs is 1 tip voldoende. Albert Vasse zoekt het maar lekker uit met zijn NSB en kroost.

Na het opheffen van de BSVE door de gemeente heeft de gemeente Enschede nog een  vereniging van Cannabisten ontbonden en verboden weet niet meer hoe die zich noemde ik dacht VEC van Vereniging Enschedeese Cannabisten.  De politie in Enschede had haar eigen zuip-club tegenover het station later kwamen ze in groepen en als burger gekleed bij Cafe ''de Kater'' de eigenaar van de Kater is een jaar of acht terug onder toevallig rare omstandigheden omgekomen.  De ambtenaren zeggen dat hun god een foutje heeft gemaakt gelukkig heeft een ouwe man met jurk genaamd God zijn fouten goedgemaakt door ons met het CDA op te zadelen en is de politie druk met hun Gods scheppingen te vernietigen. De overheid en IRT ziet de Tukker liever aan de coke dan verdienen ze er zelf ook nog wat aan, ze zijn op hun eigen coke aan het jagen zei ik ooit tegen agenten die midden in de nacht crack dealertjes wilden observeren ze zeiden dat ze niets konden zien vanwege ons kampvuur. De politie verstoord graag feestje die weten niet wat dat inhoud.  Tegenwoordig kan men zelf met gevaar voor eigen leven drugs maken Crystal-Meth en er zijn badzouten in de VS te koop die zijn tien of veertig keer sterker dan coke. XTC is een extract van zeven kruiden daar worden de meeste mensen heel lief van. Ook die pillendraaiers worden als heksen achtervolgd door onze overheid. Van sommige drugs wordt men overmoedig net als alcohol een overdosis ligt dan op de loer. Sommige drugs zijn levensgevaarlijk zoals heroine  die werken hart-vertragend daar kan voor een ervaren gebruiker een minimale dosis al fataal aflopen. Eerst goed inlezen wamt er zijn maar weinig drugs die met bijsluiter verkocht worden en om je heen kijken hoe anderen erop reageren en dan nog werken drugs op elk individu anders de een wordt vrolijk van een bepaalde drug de ander niet, wie ben ik om te bepalen wat goed is voor anderen. In het buitenland staat (behalve voor onze diplomaten) op de verdenking van drugs de doodstraf en Nederland levert Nederlandse drugs verdachten uit aan de V.S. Na de val van de muur en het einde van de koude oorlog kwam de: War on Drugs en zitten hele volksstammen in het gevang en zijn er meer drugs dan ooit tevoren. Nu is er de War on Terror waarin elke burger in het geheim afgeluisterd dient te worden en weer is het de overheid die de meeste terreur zaait. What's next....

-----------------------------------------

Terug naar de ramp,

Geheime diensten bestaan in Neederland ook al veranderen ze steeds hun naam. Wil men iets bereiken in de ambtenarij de media of criminaliteit of politie(k) dan moet men zich daar aanmelden als 'Stille'' , voor hun god en vaderland.

In Enschede had de dienst Bouw en Milieu de touwtjes in handen weet niet meer precies hoe dat zat.
Maar het lijkt wel de geheime dienst die hoge ambtenaren de mond snoerden en kost wat kost keer op keer SEF in stand hield en liet uitbreiden tot op vandaag de dag. (Volgens mij zit R. Bakker allang weer in de vuurwerkhandel, Mijnheer Bakker heeft dus niets geleerd van de ramp of hij denkt misschien nog steeds dat het niet zijn handel was die zo kon knallen. Heb wel begrip voor Bakker want hij maakt duizend procent winst en eventuele slachtoffers maakt die handelaren niets uit of ze branden  er een kaarsje voor in hun kerk want ze hebben toch geld zat.).

Bij kleine criminaliteit heeft justitie of overheid  maar 1 of twee aanwijzingen nodig om burgers te onderzoeken of te veroordelen. Bij de ramp zijn 1.001 aanwijzingen nog niet genoeg en dat wat burgers hebben verklaard is verdraaid door zeer onbetrouwbare verbalisanten van politie en hebben daardoor nul en generlei waarde, om over de verdwenen foto's en video's en tapes nog maar te zwijgen die zijn allemaal achter de hoge bomen verdwenen.

De hoogste kopstukken van onze geheime diensten doen onderzoek naar de ramp in Enschede.
Waar zijn behalve een paar miljoen ambtenaren de kleintjes dan die voor onze geheime diensten werken ?

Van geheime diensten weet ik niets behalve dat ze extreem rechts zijn net als onze politie(k) ze zullen net als James Bond wel een vergunning hebben om te moorden in naam van de koning en god voor hun eigen volkje en vaderlandje en huisje boompje beestje hypotheekje.

Bas vd H. heeft minstens drie publiekelijk agenda's eentje van de BSVE eentje van de KMA  en eentje van zijn eigen bedrijfje de MSNP en misschien nog een vierde voor de eer en poen, dat is een dubbele-dubbele agenda.
Als iemand op zoek is naar slachtoffers dan komen ze bij Bas uit dat Bas vier petten op heeft slikken overheid en hoofdredacteuren voor zoete koek. Bas is heel kundig in het de schuld geven aan slachtoffers daar waar de overheid eigenlijk alle schuld heeft. Daarvoor verdienen hij en zijn kornuiten wel respect.

De politie Enschede wil voorkomen dat slachtoffers wat zeggen. heb ooit een hand op mijn mond gehad van de politie en werd afgevoerd naar het politiebureau in Deppenbroek  bij een herdenking op een 13 mei, gelukkig had ik geen verstopte neusgaten anders had die hand dodelijk kunnen zijn. Ook bij de laatste herdenking mocht ik niet met de burgemeester discreet praten van de politie (zie op het forum herdenking 13 mei 2016) had m'n zegje al voor de helft gedaan en schoot de politie me niet in de rug. In Enschede is de politie heel bang voor de getuigen van de ramp met mij wilde de politie niet praten tot 12 mei 2010 en maakten die twee rechercheurs er meteen een potje van. Gelukkig heeft onze overheid behalve moord en doodslag genoeg manieren om de levens van die mensen die de ramp meemaakten te verzieken en zo voor enige afleiding te zorgen.

--------------------------------------------------

Wat betreft de man in het bos heeft U net als Albert Hofman rare stofjes zitten mengen of bent U aan het destilleren geslagen dan wil ik ook wel wat proeven. Of was het misschien  Bas vd H.,  Jan Calis of Albert Vasse die staan bekend om hun zelfbedachte indianenverhalen en uit de duim gezogen sprookjes over Andre en SEF en wat dies meer zei.
De naakte vrouwen in het Reichswald die kan ik waarschijnlijk wel verklaren dat zijn 'Witte Wieven' die plegen altijd schennis in Twente. Voor de wetenschap en meteorologie is een ''Wit Wief'' een wolkflard of nevel van een bepaalde temperatuur en samenstelling en dichtheid.  Volgens de legende zijn Witte Wieven dodelijk bij oogcontact. Heb in Twente al vele ''Witte Wieven'' gezien en na de ramp ooit eentje in Groesbeek,dat is ook min of meer Reichswald. ik kan U doorverwijzen naar een bosje met een heel enge naam te Twente waar Witte Wieven publiekelijk aanstoot geven rondom in de weilanden en op straat en op welke tijdstippen, maar liever stuur ik U niet naar dat bosje  voor het geval die lokale Sage een soort van nut in zich draagt zoals elke boerenwijsheid, spreekwoord of gezegde Ik en andere Tukkers  kunnen er beter hogere ambtenaren op afsturen en ons koningshuis, zegt mijn boerenverstand. Mocht het koningshuis of ambtenaren graag Witte Wieven willen zien dan kunnen ze zich bij mij melden met hun hele familie, graag in treinwagons- of bussenvol.

admin

Sorry dat ik off topic ging, kwam zeker door de naakte vrouwen van @Fred.

Om even terug te komen op dat rapport.

Maar goed dat alle namen zijn weggelakt want van die namen Stam en Welschen raak ik al over de rooie.
Om herinnert te worden aan die twee criminelen is niet goed voor slachtoffers.

Die zwaluw-bende waarom het draait bestaat volgens de krant (Ik dacht Volkskrant en NRC, die spreken elkaar tegen) maar uit vier of vijf man, denk dat Paalman wel hun namen heeft.

Die zwaluw bende moest toch de reeks branden onderzoeken van voordat SEF ontplofte en twee keer detoneerde ?
Gaan ze zich bezig houden met een broekje van na de ramp en iemand die zijn eigen auto in de fik steekt na de ramp ?

Voor de ramp was er  een reeks branden van bewoonde en onbewoonde gebouwen die de gemeente toevallig weg wilde hebben kan me zo niet meer herinneren of daar doden bij zijn gevallen, bijkomend voordeel voor de B&W was dat hun vrinden de projectontwikkelaars meteen aan de slag konden. En toen kwam de ramp die de gemeente Enschede en haar ambtenaartjes goed uitkwam lekker geld binnenslepen en de held uithangen over de rug van vele doden.
Weet een boer bij het Diekman die moest weg van de gemeente omdat daar een Asiel Zoekers Centrum gebouwd moest worden hij werd twee keer gevraagd door de gemeente maar wilde dacht ik niet verkopen zijn boerderij vloog in de fik terwijl hij er nog woonde.
Herinner me nog het oudste huis van Enschede dat moest drie keer aangestoken voordat het werd afgebroken en ook heel toevallig weer megalomane plannen van onze gemeente Enschede. Dat had het zwaluwteam moeten onderzoeken. Beetje oplettende burgers vonden vele brandstichtingen die gemeente Enschede steeds weer goed uitkwamen voor de ramp een beetje verdacht.. Ik woonde in Roombeek had van buren gehoord dat de gemeente die wijk weg wilde hebben en hoeveel oprot premie er was voor de bewoners, maar ik had nooit verwacht dat de gemeente Enschede bereid was om een hele woonwijk van de kaart te vegen.
SEF is toch ook een dag voor de ramp bedreigd door of kreeg advies van de gemeente met de woorden: ''Een vlammetje kan uitkomst bieden.''.
Wat ik van de ramp begrijp is dat SEF toevallig gehoor heeft gegeven aan het advies van de gemeente Enschede.

Die ramp is een beetje veel toeval bij elkaar alsof iemand met een dobbelsteen honderd keer achter elkaar een zes gooit.
Dan gaat iemand zich toch afvragen is dat toeval ligt het aan die dobbelsteen of aan mij. Het is de zwijgende overheid die vals speelt dat is wel duidelijk.

admin

Nu dit rapport gedeeltelijk openbaar is moeten die achterlijke gladiolen van het BSVE-bestuur toch ook begrijpen dat Andre de V. onschuldig is ?

Gaat de BSVE, KMA MSNP namens alle rampslachtoffers nogmaals Andre de V. postuum natrappen op een halve pagina in de Tubantia of op TV of biedt het BSVE bestuur in een piepklein artikel achterin een krantje excuus aan, aan Andre en zijn naasten ?

admin

Men zocht iemand met een rood broekje daar is een compositietekening van, die lijkt totaal niet op Andre de V.

Had ooit iets op internet gelezen van een buurtbewoner iets met '' Bloemwinkel aan de singe''l (nu kaalslag dankzei de ramp)  die zei dat de jongen op de compositietekening van justitie precies leek op de zoon van SEF Dir. P. (Kan toeval wezen of de buurtbewoner of ik kan zich hebben vergist of zoals den oudsten zijn onderzoek zegt alle getuigen van de ramp, toen en nu verplaatsen gebeurtenissen in de tijd die neemt de overheid dus niet serieus.  Begrijp eindelijk misschien wat den Oudsten bedoeld dat is een eigenschap die ambtenaren eigen is een ander woord is dacht: Antidateren, daar is de overheid goed in en waarschijnlijk oplichters ook want die zijn net zo doortrapt als ambtenaren.

Als er iemand een klap op zijn bek krijgt in Nederland looft justitie vette beloningen uit maar als een hele wijk van de kaart wordt geveegd niet. Lijkt wel of de overheid niet wil weten wie en wat de ramp heeft veroorzaakt, maar dat zal ook wel toeval wezen of dat zijn de ambtenaren per abuis vergeten zoals justitie en overheid op alle fronten verzaakt wat de ramp betreft allemaal toeval.

Kan wel iemand zoveel toeval bestaat niet maar justitie en overheid kunnen honderd keer achter elkaar met drie dobbelstenen drie zessen gooien en dat is geen sprookje maar echte realiteit volgens hun eigen onderzoekers die onderzoeken die onderzoek hebben gedaan naar onderzoekers die onderzoekers onderzochten die weer haar eigen onderzoeken onderzocht en zoekt de onderzoeker van de gemeente ooit weer  en zo gaat het nog een tijdje door want het is belangrijk voor de overheid dat we nooit achter de ware oorzaken van de ramp komen. Vlak na de ramp zei de overheid al dat we nooit achter de ware oorzaken van de ramp zouden komen. Alsof de overheid wist dat we de ware oorzaken nooit mochten ontdekken maar dat kan ook toevallig zijn zoals ons hele leven van toevalligheden afhankelijk is.

Ondertussen heb ik als burger al een hele tijd antwoorden op de vragen die ik had, dat geldt ook voor andere lotgenoten.
Lotgenoten vertrouw ik er kan er best eentje tussen zitten die wartaal uitslaat maar die heb ik nog niet ontmoet zelfs niet in de spiegel.
Enschede kotst op ambtenaren en wouten, mijn kots krijgen die ambtenaren niet want daar zijn ze nog te min voor.

Wat een zieke naam Zwaluw-team voor een stel prutsers van onze overheid vernoemd naar dat oude  merk goeie lucifers tandstokers ?
Krijg een vieze smaak in mond van die onderzoekers.
Doet me ook denken aan de in Nederland zeldzame gierzwaluwen in Enschede was dat een soort plaag maar niet meer in Roombeek want daar staan vogelverschrikkers anders komt er een vogelpoepje op die mooie nieuwe vogelvrije wijk van de gemeente Enschede "Groot Roombeek".