Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Char

Gestart door sylvius, 12 januari 2010, 21:03:48

Vorige topic - Volgende topic

admin

Niet vergeten, vanavond Char en de Enschede-ramp op tv.

Poter

Ze noemen het Enschede-ramp, daar zal de gemeente Enschede niet blij mee zijn.

admin

De nabestaanden kregen een goed gevoel van Char het helpt bij hun verwerking en dat is het belangrijkste.
Vond het wel vreemd dat de geesten kwaad en furieus waren op hun nabestaanden die verdriet hadden.
Dacht dat geesten vooral kwaad waren op hun moordenaars maar daar had Char het niet over.

Poter

Wat mij verbaasd is vooral de vragen die de nabestaanden hadden.
Vooral Vinke.
Eerste vraag was of hij nog leeft.
Antwoord, nee.
Dan lijkt mij de logische tweede vraag;
Waar is hij dan omgekomen?????????????????
Maar daar kan ze natuurlijk geen antwoord op geven.

Ze gaf ook toe geen nederlands te kunnen, dat had Don dus al correct opgemerkt.
Knap van haar dat ze dan wel weet wat ze zeggen of zou het in gebaren taal gaan?

En dat jochie dat nu telkens als hij een kikker ziet moet denken dat het zijn vader is.

Ik blijf het zeer schandalig vinden dat dit over de ruggen gaat van nabestaanden.

admin

Als ik Char goed heb begrepen dan zijn alle ramp-geesten in de hemel behalve de brandweerman want zijn geest zit in een kikker.
Ik vind die conclussie (straf van god) wel heel hard voor de nabestaanden van de brandweerman en alle brandweermannen die de deksel op de doofpot houden want dat worden straks in hun volgend leven ook allemaal kikkers als ze niet uitkijken.

Wat Char te vertellen had vond ik minder intressant dan wat de nabestaanden te melden hadden want dat laatste kwam recht uit het hart.

Poter

Citaat van: crimo op  5 maart 2010, 20:56:52
en dat is de schuld van het tolteam als men mevr. jacqueline wilson gewoon eerlijk had verteld dat haar man als dood was neergelegd in hoekhuis 4/6 nieuwluststraat

Of dat hij degene was wie in de aanhanger naar het opvangpunt aan de Voortsweg werd gebracht waarna het stoffelijk overschot spoorloos is verdwenen.
Hoe dan ook, de zaak stinkt.

Char zei ook nog dat Theo en Paul bij elkaar zijn.
Vond ik ook heel vreemd.
Lijkt mij dat beiden toch famileileden hebben die al waren overleden waarbij zij kunnen zijn in de hemel of ben ik nu gek?

Dat het verdriet van de nabestaanden oprecht was en is staat natuurlijk buiten elke discussie, dit maakt het hele gedoe met Char ook zo kwalijk.