Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

De blauwe Lupo

Gestart door sylvius, 6 oktober 2011, 07:01:14

Vorige topic - Volgende topic

Fred Vos

CiteerHeb je die verklaringen gelezen dan? Ik dacht  zijn ze nog nooit boven water waren gekomen./quote]

Lees even uw eigen citaten uit het politiedossier nog eens door; hiervoor herhaald afgedrukt!

Wel even reageren op de belangrijkere ander punten; door mij hiervoor gesteld.

admin

Maarten Bollen - Op zoek naar de onderste steen.

bladzijde 330.

...Het punt was het Armstrong laboratory had wel springstoffen gevonden. Dat was wat: De geloofwaardigheid van het NFI stond op het spel. De springstoffen, die uit het Amerikaanse naar voren kwamen, waren ook zeer giftig, ze zouden mogelijk een bedreiging vormen voor de volksgezondheid. Diezelfde dag  moest ik nog naar het rampterrein voor nieuwe onderzoeken. De uitkomsten waren op dat moment strikt geheim....

admin

De vriendin/vrouw  van Pater was naar revalidatiecentrum het Roesingh gevlucht maar zelfs daar voelde ze zich onveilig en ze zaaide paniek door te zeggen dat er nog twee bommen gingen ontploffen en dat men dan ook niet veilig was in het Roesingh.

Dus het komt aardig overeen wat de spuitgast zegt en Bakker zegt en mijnheer en mevrouw Pater zeggen en wat de klusjesman zegt en wat Bollen zegt enzovoort, enzovoort.

De politie liegt en bedriegt op alle fronten wat betreft de ramp en de politie(k) beschermd de daders sinds dag 1.

admin

Citaat van: admin op 18 mei 2017, 17:01:52
Ving iets op bij de herdenking op 13 mei:

Onze mijnheer Bakker heeft ergens op internet gezegd dat er een blauwe Luppo voor SEF stond op de rampdag tussen 14.35 en 14.55 uur.

Twee mensen kwamen met die informatie hierboven dat maakt het voor mij extra geloofwaardig.

Die gasten van SEF zeggen ook allemaal hetzelfde ook al verwoorden ze het elk iets anders, ''Munitie, zware explosieven, zware springstoffen, bommen enzovoort. Redenen genoeg om nooit in de buurt van Enschede Noord te komen destijds voor de mensen die het wisten Bakker en de zijnen waren tenminste verstandig want ze woonden ver weg.

Fred Vos

Terug in Babylon; maar zonder mij.