Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Chiel van der Wijk, wel een genie

Gestart door sylvius, 17 december 2009, 18:30:03

Vorige topic - Volgende topic

admin

In onderstaande mail Krijgt Chiel antwoord:
---------------------------------------

From: don
To: crimonitec@hotmail.com
Subject: RE: H*m*Crimo
Date: Tue, 26 Jul 2011 19:12:16 +0000

Hoi Chiel,

Waarom misbruik je mijn bijnaam opzettelijk ?

Ik begrijp jou mail goed Chiel, daar waar je hart vol van is daar stroomt je mond van over.
Je veraad je geaardheid door een tegenovergestelde uitleg aan mijn schilderij en mij te geven.
Maar omdat jij Schizochiel en dus l*lgericht bent zie je geen k.t. hahahaha ook al heb je hem in de hand. hahahaha.
Crimo, bedenk nog wat uitleg en toon nog meer je ware gezicht in mijn verfvlekken hahahaha.

Met vriendelijke groeten van Don Harberink

admin

Chiel van der Wijk geeft geen antwoord op mijn vraag maar komt in zijn stelling hieronder met een nieuwe belediging.
Deze keer richt hij zijn belediging op mijn overleden partner.
Afschuwelijk maar geniaal van Crimo om mij als nabestaande te pesten met de kanker van mijn overleden vrouw en dat te signeren met mijn naam.
-------------------------------------------------------------

Van elco ravenhorst crimonitec@hotmail.com
Aan Don H.

Was Dolly een kerel?

anders maak je toch niet zo'n sticker - vies mannetje

Corleone

admin

Citaat van: admin op 26 juli 2011, 22:36:43

Crimo, bedenk nog wat uitleg en toon nog meer je ware gezicht in mijn verfvlekken hahahaha.

Sorry dat iedereen ziek wordt van Chiel zijn eenzijdige uitleg van de  stickers.
Ik voel mij door Crimo zijn verdachtmakingen gedwongen om meer over mijn schilderij te vertellen.

Daarom nog drie keer lachen om mijn schilderij: 
Met zijn Roze bril grauw van Blauw zag Chiel Geel en geen vrouw hahahahaha.
Ik heb met opzet vooral de dames herkenbaar in het schilderij verwerkt. hahahahaha.
Chiel weet niet wat een vrouw is en kan nog veel leren van mijn schilderij. hahahahaha.

admin

Ik heb Chiel nog een keer met de neus op de feiten gedrukt met onderstaande mail.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Date: Wed, 27 Jul 2011 08:49:21 +0000

Hoi Chiel,

Op mijn forum heb ik een nog meer belastende verklaringen geschreven omtrent het schilderij omdat jij SchizoChiel mij daartoe dwingt met je zieke mails. 
Jullie zullen wel heel erg blij daarmee zijn.

Met vriendelijke groeten van Don Harberink

admin

Chiel helpt op onderstaande manier al elf jaar de slachtoffers en nabestaanden en zal dat nooit afleren.
------------------------------------------
From: crimonitec@hotmail.com
To: don
Date: Thu, 28 Jul 2011 22:10:26 +0000

Van Mij Mag Je Stinkend De Hel In  :P

admin

Ik maak Chiel duidelijk dat hij van mosterd geen kaas heeft gegeten maar dat snapt hij ook niet.
-------------------------------------

Date: Fri, 29 Jul 2011 06:59:47 +0000

Hoi Chiel,

Waarom misbruik je mijn bijnaam opzettelijk ?
Nu heb je mijn schilderij voor de tweede keer verkracht, is alleen mijn naam niet genoeg ?

Het vrouwelijke in mijn schilderij is niet het logo  op de kop zoals je sugereert in je bijlage hahahahaha.   
En je hebt boven het omgekeerde logo sterretjes gezet babahahahababa dat stinkt en is vies.
Dat jij Schizochiel mijn gouden logo verkeerd om als iets vrouwelijks ervaart zegt meer over jouw dan over mij hahahaha.

Crimo je moet vanwege je vrouwenfobie maar gaan zoeken op internet hoe een vrouw eruit ziet en dan vergelijken met mijn schilderij hahahahaha.

Veel succes met je zoektocht.

Met vriendelijke groeten van Don Harberink.

admin

Ik heb weer een mail met bijlage onvangen van Crimo:
----------------------------------------------------

Subject: uit de lucht gegrepen
Date: Sat, 30 Jul 2011 17:26:24 +0000

;)

admin

Chiel benaderd mijn sticker net als de ramp hij weet niets van oorzaak en gevolg maar hij maakt zijn eigen vertaling  waarin de overheid buiten beeld blijft.
-------------------------------------

Subject: RE: H*m*chiel.
Date: Sun, 31 Jul 2011 02:40:42 +0000

Hoi Chiel,

Waarom misbruik jij mijn bijnaam ?
Ik vind het niet leuk dat  gestoorde sadisten zoals jij Chiel van de Schizo Wijk en je vrouw mijn identiteit stelen.

In de bijlage zie ik dat je mijn schilderij voor de derde keer hebt verkracht en nog steeds niets vrouwelijks hebt kunnen ontdekken.

Hier hebben jullie nog wat verklaringen:
Chiel je bent helemaal gefixeerd op het gouden logo verder zie je niets babahahahahababa.
Ik heb jou proberen te leren hoe een vrouw eruit ziet,
maar jij hebt je overduidelijk nooit geintresseerd in vrouwen maar alleen voor mannen hahahahaha.
De vrouw staat bij mij op de eerste plaats kijk maar naar de sticker hahahahaha
Aangezien jij CrimoChiel geen vrienden hebt en nooit een vrouw hebt gehad kom jij er nooit achter waar die vrouw staat op mijn schilderij hahahahaha.

admin

Heb weer een vreemde mail ontvangen van onze deskundige Chiel.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Subject: vies mannetje
Date: Sun, 14 Aug 2011 20:31:33 +0000

Holala (ver(r)aste emoticon - Gek emoticon)

admin

Chiel heeft alle doden uit de kast getrokken maar geeft geen antwoord op mijn vraag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Subject: RE: Schizo-Cromo
Date: Tue, 16 Aug 2011 10:49:12 +0000

Hoi Chiel,

Misschien had je mijn vraag niet begrepen:
"Waarom misbruik jij mijn bijnaam op jou forum ?"  (Don Corleone)

Kun je voortaan iets duidelijker zijn in je mail want aan jullie gestoorde dubbelzinnige berichten heb ik weinig.

admin

Gisteren heeft Chiel mij bovenstaande twee berichten teruggestuurd, maar zonder er 1 letter aan toe te voegen.
Daarna heb ik van ons genie nog een mail gehad zonder onderwerp en zonder letters helemaal blanco.

Volgens mij is de vraag te moeilijk want Chiel weet namelijk alleen wat andere mensen denken, denkt die.

admin

Ik heb onderstaande mail van Chiel ontvangen Met als titel mijn naam en als afbeelding Crimonitec himself.
Heb meteen een klacht ingediend bij photobucket want er staat dat het een foto van Don Harberink is terwijl het een foto van Chiel van der Wijk betreft .
Later kwam ik erachter dat Chiel een site van Sylvius mailde om Sylvius bij de discussie te betrekken zodat Chiel zelf geen antwoord hoeft te geven.

Chiel stuurt alleen een URL en legt niets uit daar denkt hij nog over.

------------------------------------------------------------------------

Subject: crimonitec
Date: Wed, 17 Aug 2011 20:28:04 +0000

http://media.photobucket.com/image/don%20harberink/suivlys/geert/nepomucenus/file1-6.jpg

admin

Heb nog een bijlage van Chiel ontvangen.

-------------------------------------------------------

Subject:
Date: Thu, 18 Aug 2011 07:48:46 +0000

admin

Dit was mijn antwoord op de bijlage die Chiel me mailde.
-----------------------------------------------------------------------------

Subject: Schizo-Chiel
Date: Thu, 18 Aug 2011 16:34:21 +0000

Hoi Chiel,

Ik zie in de bijlage dat je mijn schilderij voor de vierde keer hebt verkracht.
Je hebt ondertussen meer tijd besteed aan je bewerkingen dan ik aan het hele schilderij.
Aan al je bewerkingen te zien ben je gek op het gouden logo, dat vind jij het mooist, de rest van het schiderij censureer je weg.

Ik begrijp uit jou mail dat je te druk aan het denken en bewerken bent om te antwoorden op de simpele vraag:
"Waarom maak jij misbruik van mijn naam."

Heb je last van een persoonsverschuiving en heeft daarom iedereen een beeldveschuiving en tijdsverschuiving om jouw
desinformatie geloofwaardig te maken ? Ga een kortsluitingskastje kopen voor je vuurwerk.

admin

Heb een bijlage van deskundige van der Wijk ontvangen.
-----------------------------------------------------------------------------

Subject: munitie munitie meer dan honderd doden...
Date: Fri, 19 Aug 2011 21:44:30 +0000

waar blijven de stickers Don Corleone ( Gek emoticon - Gek emoticon - Gek emoticon )