Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Doofpotten en beerputten

Gestart door admin, 20 december 2009, 15:32:53

Vorige topic - Volgende topic

Poter

Inside job, wist Bakker er dan toch van?

Wat ik mij nu al maanden afvraag is hoe komt een particulier aan tienduizenden euro's die hij in het ramp gebeuren stopt?
Van wie krijgt hij dat geld?

sylvius

Citaat van: Poter op 22 december 2009, 11:50:37
Inside job, wist Bakker er dan toch van?

Dat is volgens mij niet wat hier bedoeld wordt.

Maar "inside" = geheim

Topgeheim -- soort Gladio-operatie

CiteerWat ik mij nu al maanden afvraag is hoe komt een particulier aan tienduizenden euro's die hij in het ramp gebeuren stopt?

Hoe weet je dat, dat hij zo veel geld er in stopt?

P&D werken volgens mij gratis - voor hen is het een ere-kwestie. 

Poter

Ik doel ook niet op de 2 uit Rijssen.
Degene waar ik wel op doel daarvan weet ik zeker dat hij er zoveel geld in pompt.
Hij heeft daar niet gewoond, niemand gewond geraakt, niemand verloren.
En toch zoveel geld inpompen en waar komt dat geld vandaan?
Dat heeft niemand zomaar in een oude sok liggen.
Heeft hij dat zelf ergens mee verdient (zwart?) of krijgt hij dat geld van iemand, dit zou dan de overheid kunnen zijn om een doofpot zeker te stellen.

sylvius

Ik had het verkeerd:

http://en.wikipedia.org/wiki/Inside_job

CiteerThe term inside job colloquially refers to a crime, usually larceny, robbery or embezzlement, committed by a person with a position of trust who is authorized to access a location or procedure with little or no supervision, e.g., a key employee or manager. The perpetrator can also be a former employee who still has specialized knowledge necessary to ensure the optimum result of committing the crime

Dus Bakker, Pater, Kloppenborg, Smallenbroek, Snippers ...

sylvius

"Inside job" lijkt me toch wel iets anders dan "bedrijfsongeval" ...

Poter

Dat lijkt toch meer op mijn idee dat Bakker er zelf achter zit en het opzettelijke brandstichting is met het doel een andere locatie af te dwingen.

Dat bedrijfsongeval geloof ik ook niet in.

admin

Citaat van: Poter op 22 december 2009, 11:50:37

Wat ik mij nu al maanden afvraag is hoe komt een particulier aan tienduizenden euro's die hij in het ramp gebeuren stopt?

De Nederlandse staat heeft al zoveel geld geinvesteerd om de burgers tunnelvisie te bezorgen dan mogen de geheime diensten niet achterblijven.

...en/of...

In de vuurwerkhandel heb je een winstpercentage van 2.000% heb ik ergens gelezen
als je 500 euro investeert in China dan heb je voor 10.000 euro handel.

admin

Citaat van: sylvius op 22 december 2009, 12:52:23

Dat is volgens mij niet wat hier bedoeld wordt.

Maar "inside" = geheim

Topgeheim -- soort Gladio-operatie

SEF was geheim, niemand wist van het bestaan van dat bedrijf,
de politie niet, de brandweer niet, het stadhuis wist ook van niks,
de Grolsch met hun amoniak-opslag wist ook van niks.
zelfs de bewoners van Roombeek wisten van niets.
SEF is niet een beetje geheim maar topgeheim.
Dat was met vuurwerkhandelaar Haarman wel anders.

En dan het plaats delict meteen vernietigd in de eerste dagen na de ramp,
alsof het top geheim is.

En dan worden de heren van SEF beschermd door de politie.
Die heren van SEF hadden toch een advocaat bij hun verhoren ?
Verdachten hebben nooit een advocaat bij een verhoor behalve de verdachten van SEF.
Weet iemand wie die advocaten waren die bij de verhoren aanwezig moesten of mochten zijn ?

En dan heb ik het nog niet over Andre de V. gehad waarvan iedereen weet dat hij onschuldig is,
behalve de politie met hun tunnelvisie.

Poter

Ik kan me nog herinneren dat na de big boem de meldkamer van de brandweer de eenheden stuurden naar Haarman vuurwerk.
Ze bedoelden echter SEF.
Dus je hebt volkomen gelijk dat iedereen wist van Haarman Vuurwerk en niet van SEF.
Kan ook komen doordat Haarman zelf werkzaam was bij de brandweer.

Poter

Citaat van: Poter op 22 december 2009, 16:02:37
Ik doel ook niet op de 2 uit Rijssen.
Degene waar ik wel op doel daarvan weet ik zeker dat hij er zoveel geld in pompt.
Hij heeft daar niet gewoond, niemand gewond geraakt, niemand verloren.
En toch zoveel geld inpompen en waar komt dat geld vandaan?
Dat heeft niemand zomaar in een oude sok liggen.
Heeft hij dat zelf ergens mee verdient (zwart?) of krijgt hij dat geld van iemand, dit zou dan de overheid kunnen zijn om een doofpot zeker te stellen.

Net in Undercover in NL, een handelaar die elk jaar genoeg verdient voor een nieuwe auto.
Zou het geld dat het figuur in de ramp pompt soms afkomstig zijn van illegale vuurwerkhandel?
Zou Bakker zijn connecties nog hebben?

admin

BREAKING: Vz. RvdJ Herstel was Gladio-chef

Door Micha Kat op 22 juni, 2009 in Algemeen. 12 Comments
'Geheel onafhankelijke' Raad volledig gecontroleerd door Joris Demmink

Ton Herstel, de huidige voorzitter van de Raad voor de Journalistiek, was tot 1992 een van de leidende figuren van de supergeheime 'stay behind-organisatie' die bekend is geworden onder de naam 'Gladio'. Deze club die het verzet moest gaan coordineren voor als de Russen de zaak hier zouden overnemen was zo geheim, dat zelfs de naam niet bekend was en alleen de MP en de minister van Defensie ervan op de hoogte waren. Bekijk deze uitzending van het KRO-programma reporter (waarin Herstel ook optreedt) voor backgrounds. Gladio 'zweefde' ergens tussen defensie en criminaliteit in hetgeen vooral blijkt uit het feit dat ernorme hoeveelheden wapens uit de 'geheime' arsenalen van 'Gladio' in handen zijn gekomen van criminelem als John Mieremet en Sam Klepper en uit het feit dat Prins Bernhard (een gekende crimineel) mede aan de knoppen zat. Maar daar hebben we het nu niet over. We stellen nu de volgende vraag: wat zijn de implicaties voor het functioneren van de Raad voor de Journalistiek als de voorzitter een van de leidende figuren blijkt te zijn geweest van een club waarover de journalistiek niet alleen niet mocht of kon berichten, maar waarvan het bestaan zelfs niet eens in het parlement bekend was? Is dit een black comedy, een weerzinwekkende provocatie aan het adres van de vrijheid van meningsuiting in Nederland? Maar het wordt allemaal nog veel gekker. Want deze Ton Herstel heeft ook een doofpot-onderzoek 'geleid' naar de vuurwerkramp te Enschede in mei 2000 waar immer een sterke sluier overheen heeft gehangen van geheime wapenopslagplaatsen en geheime diensten. Is this a conspiracy theory? Fucking No! We worden met z'n allen genaaid, genaaid en nog eens genaaid!

Juist in die tijd, begin 2000, stapte Ton Herstel (foto) binnen bij de Raad voor de Journalistiek als lid.  Waarschijnlijk om er mede voor te zorgen dat 'onwelgevallige' publikaties over de vuurwerkramp op effectieve wijze zouden kunnen worden afgeschoten. Dus de voorzitter van de Raad voor de Journalistiek was niet alleen een kopstuk van een geheime en zelfs illegale organisatie, hij heeft ook nog een doofpot-commissie geleid die 'onderzoek' deed naar een van de grootste rampen uit de Nederlandse geschiedenis waarbij deze organisatie waarschijnlijk betrokken was en waarbij 22 doden en bijna 1000 gewonden vielen en waarvan de juridische afwikkeling ook nog eens van hogerhand werd gesaboteerd door de 'vrinden' van Herstel uit de rechterlijke macht! Heilige Vader die in de Hemel Zijt, Uw Rijk Kome... Uw Wil Geschiede op Aarde zoals in de Hemel..... Herstel werd voorzitter van de Raad in mei 2005.

Joris Demmink en de Raad voor de Journalistiek
Zoals bekend bij de lezers van deze website is ook Joris Demmink ooit naar de Raad voor de Journalistiek gestapt om te klagen over de 5 november-uitzending (2003) van het NOS Journaal (zie feitenoverzicht). Hij won. Maar laten we nu eens kijken naar de drie vice-voorzitters van de Raad: mr. T. Groeneveld, lid van de Raad voor de Rechtspraak (de financier van de procedure van rechter Westenberg tegen uw webmaster, maar dit terzijde), mr. C. Streefkerk, Raadsheer bij de Hoge Raad der Nederlanden en mr. H. Troostwijk, lid van de Raad van State. Alle drie de vice-voorzitters vallen direct onder de criminele pedofiel Joris Demmink! Geef ons heden ons dagelijks brood, en vergeef ons onze zonden, zoals wij ook aan anderen hun zonden vergeven

Bron: http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/1878/breaking-vz-raad-journalistiek-was-gladio-chef.html

admin

Ben bezig een schilderij te maken met de politie als onderwerp en toen kwam ik deze Nederlandse nazi-politie-pet tegen op internet.
Heb de oorsprong van hun embleem  gevonden in oorlogstijd 1943 om precies te zijn.

Logo van de Neederlandse staatspolitie, gedragen in de periode 1943-2011 door lagere rangen
... een zilverkleurig metalen exploderende granaat ...

Bron: http://www.collectiegelderland.nl/musea/politiemuseum/voorwerp-0901083

De neo-politie-functionaris hieronder heeft hetzelfde logo op zijn pet,
de granaat is sinds Hitler iets kleiner geworden of de explosie groter.

admin

Don H.
Olieverf en goud op doek
90cm bij 1.20cm

admin

Van bovenstaand embleem zijn bij de eerste druk een paar honderd stickers geschapen het schilderij erom heen is weggeknipt.

Spreukje erbij ?
DIT EMBLEEM PLAKT OP ALLES EN IEDEREEN.
DIT EMBLEEM PLAST OP IEDEREEN.

Afmeting logo : 6,5cm bij 8cm.

admin

Heb gisteren wat emblemen uitgedeeld  en iedereen moest er om lachen zelfs depressieve mensen worden even vrolijk. Er zijn ook stickers onderweg naar verschillende adressen met de TNT-post. Binnenkort komt er een tweede druk van bovenstaand embleem die wordt nog veel mooier dan deze eerste druk.  Ik heb al lachend horen vertellen dat iemand een sticker op de voordeur had geplakt en wat de plannen waren om ze op te plakken.