Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Tijdvoorwaarheid gaat voor 50.000 handtekeningen

Gestart door Poter, 4 februari 2010, 20:16:59

Vorige topic - Volgende topic

Poter

http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/6193700/Tijdvoorwaarheid-gaat-voor-50000-handtekeningen.ece

Tijdvoorwaarheid gaat voor 50.000 handtekeningen
donderdag 04 februari 2010 | 17:06 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 04 februari 2010 | 19:25

Tekstgrootte 

ENSCHEDE - De vrijwilligers achter de stichting Tijdvoorwaarheid proberen op vier achtereenvolgende zaterdagen 50.000 handtekeningen bij elkaar te krijgen. Die dienen als ondersteuning om de Hoge Raad zo ver te krijgen dat zij de rechtszaak rond de vuurwerkramp wil heropenen. Tijdvoorwaarheid heeft de afgelopen twee maanden met spandoeken mensen opgeroepen zich te melden als ze nog bruikbare tips hebben over de ramp op 13 mei 2000 met 23 doden.

Die oproep heeft een groot aantal tips opgeleverd. De rechercheurs Paalman en De Roy van Zuydewijn, die eerder voor de politie werkten, hebben de tips inmiddels allemaal getoetst. Zij zijn, op basis van de nieuwe informatie, van mening dat heropenen van de zaak zinvol is. Advocaten hebben dan ook zo'n verzoek ingediend.

Bakker geeft het dus nog steeds niet op om de Hoge Raad zo ver te krijgen de zaak te heropenen.
Hoeveel jaar is hij daar nu al wel niet mee bezig?
Alleen triest dat hij nu anderen voor zijn karretje spant.

admin

Citaat van: Poter op  4 februari 2010, 20:16:59

Alleen triest dat hij nu anderen voor zijn karretje spant.

50.000 mensen tekenen straks voor Bakker zijn @tijdvoorwaarheid zonder dat ze het weten.

Poter

Berg weer met een scherpe opmerking, lijkt er nu toch op dat ook hij wakker is.
Dat ook Berg een "tik" op de neus heeft gehad en dan woont hij nog wel aan de andere kant van het land.
Jammer dat hij zich niet op dit forum meld.
@Don, inderdaad 50.000 handtekeningen voor Bakker zonder dat de mensen weten waarvoor ze tekenen.
Ze zullen wel uit mijn buurt blijven, al hoorde ik vandaag van iemand dat ze lijsten in winkels zouden neerleggen, geen idee of dat ook gebeurd, dan moeten die winkels even de echte WAARHEID horen.

Al komt u met 1 miljoen handtekeningen, dat is geen toetsingscriterium voor de Hoge Raad!!

Komt u slechts met 1 bekentenis van betrokkene bij bedrijfsongeval dan opent u de poort in Den Haag. Wat betreft Bakker, het wordt tijd voor een spiegel, straks deugen die 50.000 ook allemaal niet meer, nu slechts een enkeling.

berg - 05-02-2010 | 09:25

admin

Berg doet aan Psychologische oorlogsvoering (psyop) en zat elk slachtoffer te sarren en op de kast te jagen op Jan T zijn forum.
Ik heb toen wat over psyop gelezen en begreep toen de werkwijze op Jan T zijn forum.
Berg mocht erop los schelden en toen ik als test Berg zijn scheldwoorden gebruikte tegen Berg dan mocht dat niet van Jan.
Berg heeft geloof ik ooit gerageerd op een website van mij, ik heb die reactie toen verwijderd en misschien heb ik hem wel verbannen omdat het te beledigend was.
Mart Berg van Troost mag hier reageren wat die wil maar ik heb hem door.
Zo behandel je slachtoffers niet als buitenstaander en Jan T vond het allemaal goed.
Toen ik begreep hoe psyop werkte kon ik mij ertegen beschermen en ineens was het einde verhaal Jan T trok de stekker eruit...
weg forum en niemand een back-up.
Zo denk ik erover.

Heb Mart Berg ontmoet woensdag bij de premiere van ''mijn enschede''.
Hij zei iets in de trant van ''De ramp wordt nooit opgelost.
Ik antwoorde met; ''Je hebt maar 1 bekentenis nodig'' en dat lees ik nu in de krant.

Poter

Misschien heeft Berg inmiddels de echte mentaliteit/bedoeling van het koppel Jan T/ Bakker ontdekt?
Berg werd altijd misbruikt door Jan, dus er is hoop dat Berg dat inmiddels ontdekt heeft.

admin

Citaat van: Poter op  5 februari 2010, 19:05:59
Berg weer met een scherpe opmerking, lijkt er nu toch op dat ook hij wakker is.
Dat ook Berg een "tik" op de neus heeft gehad en dan woont hij nog wel aan de andere kant van het land.
Jammer dat hij zich niet op dit forum meld.

Ik dacht dat nieuwe leden hier altijd meteen konden reageren maar dat is niet zo daar zijn een paar muisklikken van de admin voor nodig.
Sperwer stond al een tijd te wachten op goedkeuring van mij om berichten te plaatsen.
Vanaf vandaag kan Sperwer zijn gang gaan.

Poter

Citaat van: Poter op  4 februari 2010, 20:16:59

ENSCHEDE - De vrijwilligers achter de stichting Tijdvoorwaarheid

Weet iemand de gegevens van de KvK van die stichting?
Ik heb wat mogelijkheden geprobeerd maar geen hit.

admin

Als ik op tijdvoorwaarheid google krijg ik geen hit behalve spandoeken.

sperwer

maar hoe weet je dat tijdvoorwaarheid Bakkers zijn belangen behartigt?

Bakker maakt helemaal geen kans meer gezien zijn dubieuze rol in het geheel.

@DonH defensie heeft niks met de vuurwerkopslag van doen je blijft in sprookjes geloven

@Poter, die behoort opgesloten te worden deze doorgedraaide borderliner is zo gek als een biet

Ik ken Jan T.  heeft nog altijd last van dat monster.

admin

Citeermaar hoe weet je dat tijdvoorwaarheid Bakkers zijn belangen behartigt?
De schuilnaam van Bakker is altijd tvw geweest.

Citeer@DonH defensie heeft niks met de vuurwerkopslag van doen je blijft in sprookjes geloven
U bent zeker Frank de Grave vergeten de toenmalig minister van defensie en hij en zijn cornuiten brachten geen sprookjes maar horror en terreur in roombeek.

Citeer@Poter, die behoort opgesloten te worden deze doorgedraaide borderliner is zo gek als een biet
@Sperwer, Ik heb geen zin aan uw psyop, gedraag u of er volgt een ban.

CiteerIk ken Jan T.  heeft nog altijd last van dat monster.
Welk monster ?

Poter

Citaat van: sperwer op  8 februari 2010, 11:04:11
maar hoe weet je dat tijdvoorwaarheid Bakkers zijn belangen behartigt?

Bakker maakt helemaal geen kans meer gezien zijn dubieuze rol in het geheel.

@DonH defensie heeft niks met de vuurwerkopslag van doen je blijft in sprookjes geloven

@Poter, die behoort opgesloten te worden deze doorgedraaide borderliner is zo gek als een biet

Ik ken Jan T.  heeft nog altijd last van dat monster.

Bakker is tijdvoorwaarheid, al jaren.
Iedereen die een beetje op de hoogte is van het reilen en zeilen weet dat.

Weet je wat kleine kinderen altijd zeggen?
Wat je zegt ben je zelf!
Dus succes met je borderline.

Met monster bedoel je zeker het geweten van Jan?
Heeft hij dat dan?
Dan word het tijd dat hij eens richting Hermandad gaat.

Dat jij Jan kent was ons al duidelijk.
Jammer dat je nog steeds slaapt.
Welterusten.

Poter

Wat riep mans ook al weer, Ich habe es nicht gewusst, dus wat zegt een krantenstuk?

TIjdvoorwaarheid
waarheid is uniek

allebei Bakker

En wat de krant aan gaat, daarin staat ook dat het een stichting is, echter in de KvK is ze onvindbaar.

admin

admin

Citaat van: admin op  8 februari 2010, 12:31:31

@Sperwer, Ik heb geen zin aan uw psyop, gedraag u of er volgt een ban.

Een ban was niet nodig @Sperwer heeft zichzelf uitgeschreven en kan niet meer reageren.
Gister had sperwer zijn tweede reactie geplaatst zijn bericht heb ik verplaatst in een nieuwe topic ''Sperwers hoekje''
Daar wilde ik al zijn gescheld verzamelen, gelukkig heeft hij zijn hoekje ook verwijderd van het forum.

@Sperwer moet maar geduld hebben tot Jan T. de stekker er weer in doet dan mag hij daar weer alle slachtoffers uitschelden van Jan.