Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

13 mei hemelvaart

Gestart door sylvius, 23 februari 2010, 10:03:17

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

Maar misschien had de brandweer de escalatie veroorzaakt?
zei ik --

Nee, dat was niet zo. Oosting had het allemaal uitgebreid beschreven.

Ja maar er was helemaal geen brand in de driehoek.

Toen werd het bedenkelijk.

En wist Oosting van het bestaan van aanvalspslan?

Nee.

Dan moeten we Jans Weges daarop aanspreken -- maar ja die man zegt niks meer...

sylvius

Ik heb nog Ria Beckers gememoreerd, dat ze aan het begin gezegd had dat de commissie niet zou rusten alvorens de onderste steen was boven gebracht en dat ze bij de presentatie van het rapport gezegd had dat het doel van de commissie was geweest om het geschonden vertrouwen in de overheid te herstellen. Hoe dat dan zat?

Ja er werd druk uitgeoefend om met resultaten te komen-- de mensen wilden weten wat er gebeurd was - en het duurde al zo lang - dus moesten ze wel.

Gevraagd of er nu dan nog een Oosting II zou komen die alsnog de onderste steen boven zou ga brengen ==

nee ..

Laat eerst OM maar eens begaan.

sylvius

Alle camera's gericht op Mans ...

http://www.youtube.com/watch?v=C99mmX7tV8A&feature=player_embedded

Maar Marijke van Hees staat er ook mooi op.

sylvius

Kijk dit is het -- hierin is alles uitgedrukt:

sylvius

We waren al eerder geweest -- tegen één uur --
bloeinde meidoorntak gebracht (daarna naar de Westerbegraafplaats)

Gemeente heeft dus bewust de witte bloemen van de onschuld  voor de aanklacht van Anneke gelegd --

SkunkyXL

Rest alleen de vraag nog wat er heeft gelegen. Laat ze maar s narekenen hoeveel vuurwerk van klasse 1.1 (lol?) men nodig heeft voor de productie van ongeveer 400000 van die landmijnen. Denk dat ze dan een aardig eind in de richting komen van de hoeveelheid die deze 2 detonaties kon veroorzaken.

Wederom Frits naar het buitenland gevlucht. Ditmaal staan er meerderen achter zijn bevindingen en staat ie er in mijn optiek NIET meer alleen voor.

Tijd voor een actie comité van een aantal échte bewoners, en ik denk dat ik ze ga vinden. Nu nog een passende naam.

Mensen, dit is nog niet voorbij.

dianap

goedzo laat het niet rusten voor wij weten waardoor we onze mensen huizen spullen vertrouwen liefde geld goederen ja ons hele leven zijn kwijtgeraakt! de politie is niet te vertrouwen en dan kun je toch echt nergens meer terecht. dus moeten we het op eigen kracht doen. we moeten misschien protesteren met elkaar. aleen naar de burgers die een groot aantal zijn zullen ze luisteren en anders bezetten we het stadhuis ofzo misschien wel?

SkunkyXL

Citaat van: dianap op 14 mei 2010, 09:16:50
goedzo laat het niet rusten voor wij weten waardoor we onze mensen huizen spullen vertrouwen liefde geld goederen ja ons hele leven zijn kwijtgeraakt! de politie is niet te vertrouwen en dan kun je toch echt nergens meer terecht. dus moeten we het op eigen kracht doen. we moeten misschien protesteren met elkaar. aleen naar de burgers die een groot aantal zijn zullen ze luisteren en anders bezetten we het stadhuis ofzo misschien wel?

Hehe... geloof maar dat dit nu niet meer rust. Nu ik weet dat er nog zoveel mensen zijn die zich hier elke dag in vastbijten, daarbij opgeteld een percentage waarvan ik weet dat ze zich er NIET MEER in vastbijten omdat ze denken en wel weten dat het tóch allemaal geen zin meer heeft. We MOETEN iets doen beste mensen. DIT KAN NIET LANGER.

Ik stond gisteren in het persvak, heb geprobeerd Frits Pril in te leiden die wou onthullen wat ie had gezien. Ík was er wel, hoop dat er IEMAND beelden heeft, ik heb zelf niemand kunnen regelen. Frits was, zo vertelde de politie, in overleg met ??? niet op het terrein. Wedden dat NIEMAND dit ziet in het nieuw? maar ik ga wel getuigen roepen via een krant of wat. Ik heb aandacht gevraagd, kok, mans en helder waren er nog, liepen weg toen ik bezig was, pannenkoeken.

Ik heb net overigens TV-Oost gebeld, Vorkink en/of Strikker niet aanwezig. Heb gevraagd waarom ze Frits ineens in de kou lieten staan, welke druk er bij hen lag, en of die "plaatselijke/regionale) omroep nu van "ons' is of van de gemeente. Toen ik het woord pannenkoek liet vallen verbrak hij de verbinding omdat ik zou hebben gescholden. Lol.
Kortom, niks wijzer geworden, nu vistaprint mailen voor tien spandoeken, iemand een idee...? Deze zullen worden opgehangen aan de gevels van bewoners die al meerdere jaren in ons midden woonden, en die POSITIEF waren over mijn informatie en aangaven dat ze met ons leven hebben gespeelt en dat ze willen weten WAT ER LAG. De tegenaanval is begonnen mensen, succes de komende tijd, dat zullen we nodig hebben....!

Groeten,

Johnny

Poter

Ik denk dat Don al jaren het juiste woord heeft voor een spanddoek

MUNITIERAMP

En als dat waar is, en daar wijst steeds meer op, dan kun je op je kop gaan staan maar dan zal de waarheid nooit boven water komen.
Mocht je Bakker ooit eens spreken vraag hem dan eens waarom hij op 1mei 2000 van internet provider is gewisselt en wie hem daarbij heeft geholpen.
Door deze wissel gingen alle oude mail berichten verloren.
Wel heel toevallig nog geen 2 weken voor de ramp en ik geloof al jaren niet meer in toeval.
Balkker kan wel de onschuldige uithangen maar bewezen is dat de aanval nog altijd de beste verdediging is en aanvallen doet Bakker.

SkunkyXL

Daarom ben ik dus op zoek naar medestanders, eventueel sponsoren voor alles wat men kan missen. Ikzelf dacht ook aan een mooi camouflage-spandoek met mooie opvallende letters

Ik moét ook het adres hebben van die tvw, namelijk, bakker en advocaat zeggen ergens te denken dat er een complot is tussen overheid en gemeente of iets (zal even nazoeken waar ik dat zag) en dat is precies wat iedereen denkt. Als één en ander zó geheim was dat het werkelijk alleen bekend was bij defensietop en Kok, dan verklaard dat ook waarom tót een bepaalde tijd nog wél mensen het terrein op mochten. Nou jah, mochten, ik liep gewoon door, maar als TOEN al bekend was wat bekend werd op het moment dat er KMAR-ME aan te pas MOEST komen, ipv politie. Dán kán het dus ook zo zijn dat Bakker en co wél wisten van spul wat niet van hen was maar NIET van de inhoud. Hij zegt dus in dat stukje te denken aan een complot, ik wil hem confronteren met de info van www.munitieramp.punt.nl en zijn reactie horen en vooral ZIEN. Die spandoeken komen er, wil alleen graag dat Don meebeslist, in élk geval hij..!

Toen we in witte pakken na tien dagen weer eens ons plekkie mochten bezoeken mochten we ook alleen een pollaroid camera meenemen, door de gemeente verstrekt (lees: géén negatieven - géén zoom?).

SkunkyXL

Frits Voicemail ingesproken en van plan het niet meer te wijzigen. 'K houd contact met hem.

0634034411

sylvius

dit is raar:

zijn naamgenoten:

Allebei aanwezig gisteravond, of tenminste de bovenste heb ik niet gezien.

sylvius

Ik had wel stukje geschreven op tubantia-site over de kracht van het verdwenen huis- - dat dat tijdens de herdenking soort heilige ruimte is die je niet kunt betreden, maar dat werd gelijk met voeten getreden - verdwenen huis vol met bobo's:

SkunkyXL

Echt wel raar, en wie is dan "Nico Hamer" van TvW? Ik dacht dat het daar om Nico Hardink ging? Die tweede was hier aan de deuren in de straat toen de spandoeken waren gestolen.

Heb ook een foto van Nico Smallenbroek gevonden, de man die in mijn kindertijd altijd met vuurwerk strooide daar in de straat, en vuurwerk afstak (groot vuurwerk) vuurwerk, vuurwerk, vuurwerk, voor de munitiefabriek........]

Na aanleiding van bericht van Frits heb ik zoals jullie nu weten mijzelf vastgebeten in deze zooi, en laat niet meer los. Op dit moment bijgevoegde afbeelding  aan het printen (vaak) en aan het ophangen op alle prikborden in de buurt. Morgen volgt meer actie.

Groeten,

Johnny

SkunkyXL

Reacties op bovenstaande graag...!