Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Het verdwenen forum van Jan T. 13mei2000.nl

Gestart door admin, 24 maart 2010, 13:44:09

Vorige topic - Volgende topic

admin

Ik heb net een theorie bedacht waarom Jan T de stekker eruit heeft getrokken.

Op zijn forum was overduidelijk dat tijdvoorwaarheid en Bakker 1 en dezelfde persoon zijn.
Maar dat mag niemand weten en dit wordt nu ontkend door de huidige tvw.
Daarom krijgt ook niemand een back-up van zijn forum.
Jan T is dus de hulpverlener van Bakker zijn tvw.
De slachtoffers en forumleden laat jan in de kou staan.

sylvius

Maar forum van Jan was al uit de lucht ver voor de spandoekenactie begon.

En als het om de naam ging, dan had men ook een andere naam kunen verzinnen.

sylvius

Bovendien is het geen geheim dat Rudi Bakker er bij betrokken is.

Van Jan Timmerman weet ik niet of hij er bij betrokken is. Poter beweert het.

Tegen mij heeft Jan gezegd (vorig jaar) dat hij er gewoon genoeg van had.

Poter

Dat forum is (achteraf bekeken) nooit bedoeld geweest voor de slachtoffers maar alleen voor Rudi Bakker.
Ik denk dat men wilde weten in hoeverre de waarheid aan het licht aan het komen was.
Ook werd het forum gebruikt voor het leggen van een mistgordijn.
Alles werd een bepaalde kant op geduwt, weg van Bakker.
Het forum ging uit de lucht vlak na de sticker actie waarvan beweerd word dat er door sommigen aangifte is gedaan.
Het werd Jan T te heet onder de voeten.

Komisch dat Jan T tegen Sylvius gezegd heeft dat hij er gewoon genoeg van had, tegen anderen beweerde hij dat hij ziek was.

sylvius

Citaat van: Poter op 24 maart 2010, 17:44:13
Dat forum is (achteraf bekeken) nooit bedoeld geweest voor de slachtoffers maar alleen voor Rudi Bakker.
Ik denk dat men wilde weten in hoeverre de waarheid aan het licht aan het komen was.
Ook werd het forum gebruikt voor het leggen van een mistgordijn.
Alles werd een bepaalde kant op geduwt, weg van Bakker.
Het forum ging uit de lucht vlak na de sticker actie waarvan beweerd word dat er door sommigen aangifte is gedaan.
Het werd Jan T te heet onder de voeten.

Komisch dat Jan T tegen Sylvius gezegd heeft dat hij er gewoon genoeg van had, tegen anderen beweerde hij dat hij ziek was.

Ja klopt wel , ziek, zei hij.

Welke waarheid heb je het over?

Poter

De waarheid dat Bakker wel degelijk schuld heeft aan de ramp.
Dit zou kunnen door het zelf te hebben laten aansteken danwel doordat er iets heeft gelegen dat er niet mocht liggen (munitie?)

admin

Jan T. had mij destijds gemaild dat het beter is dat het zijn forum voorlopig uit de lucht is.

admin

Het forum van Jan T gebruikte ik als dagboek van de ramp en de nasleep.
Daar heb ik heel uitvoerig en gedetaileerd al mijn belevenissen gepost, zodat ik de ramp kon loslaten.

Als er zich een slachtoffer inschreef op Jan T zijn forum dan werd hij uitgescholden door Berg met zijn psychologische oorlogsvoering.
Slachtoffers waren ongewenst op zijn forum want die waren gevaarlijk voor Bakker en Co,
want getuigen konden met belastende verklaringen komen waar Bakker niet blij mee zou zijn.
Toen ik op Jan T zijn forum melde dat de bloembakken (obstakel) aan de tollensstraat verdwenen waren toen kreeg ik een grote mond van Berg.
In het laatste half jaar van Jan T zijn forum melde zich geregeld een nieuwe gedupeerde, die werd dan direct de huid volgescholden door Berg.
Jan T., Bakker en Berg hadden een afbeelding bedacht (pinokkio) en Sylvius dacht dat hij de bedenker van de sticker was,
nu zijn er mensen (ambtenaren dacht ik) die denken dat Sylvius die pinokkio-sticker bedacht heeft dat is, mooi staaltje van PSYOP.

Ik heb me niet laten bangmaken door hun gescheld en gedreig maar ik ben er vaak beroerd van geweest.

sylvius

Citaat van: Poter op 24 maart 2010, 18:43:04
CiteerDe waarheid dat Bakker wel degelijk schuld heeft aan de ramp.
Dit zou kunnen door het zelf te hebben laten aansteken danwel doordat er iets heeft gelegen dat er niet mocht liggen (munitie?)

Maar dan hadden ze toch beter geen forum op poten kunnen zetten?

Jij zat er van begin af aan bij --

hoe kwam jij er bij dan?

via Jan?

admin

Ik kwam bij dat forum via @Henk die was destijds ook moderator daar.

Ik denk dat dat forum hetzelfde doel had als tvw nu.
Tips in ontvangst nemen de tips die SEF belasten konden dan meteen in de prullebak,
tips die sef belasten konden dan bedreigd worden met laster en smaad.
Kijk maar naar de slachtoffers die zich op dat forum melden zij kregen meteen een grote bek
zodat de slachtoffers met de staart tussen de benen wegbleven van Jan zijn forum.
Het forum was een soort zoethoudertje zoals de BSVE, maar dan niet in dienst van de overheid maar in dienst van sef.

sylvius

Citaat van: admin op 25 maart 2010, 12:22:32
Ik kwam bij dat forum via @Henk die was destijds ook moderator daar.

Ik denk dat dat forum hetzelfde doel had als tvw nu.
Tips in ontvangst nemen de tips die SEF belasten konden dan meteen in de prullebak,
tips die sef belasten konden dan bedreigd worden met laster en smaad.
Kijk maar naar de slachtoffers die zich op dat forum melden zij kregen meteen een grote bek
zodat de slachtoffers met de staart tussen de benen wegbleven van Jan zijn forum.
Het forum was een soort zoethoudertje zoals de BSVE, maar dan niet in dienst van de overheid maar in dienst van sef.
Is niet waar en bovendien vals.
Forum was open voor iedereen.
Jan Timmerman zat aan de knoppen, niet Rudi Bakker.
Je mocht schrijven wat je wilde.

Jij ook Don; en daar heb je ruimschoots gebruik van gemaakt, met je voor Rudi Bakker zwaar belastende theorieen
En je mocht ze eindeloos herhalen.
Ook je gedachten over de TVOost uitzending met postbode; Je wilde niet snappen wat anderen daarover zeiden --
Teken van tunnelvisie, de tunnel waar jje inzit: "munitie, munitie,munitie'" en nog eens "munitie'
en defensie hield Rudi Bakker de hand boven het hoofd.

Vraag je je af; waar was dat forum dan nog voor nodig?

Ja, je werd op gegeven moment geband -- maar dat was om je steeds maar doorgaande lasterlijke uitlatingen richting Berg.

en je hebt nog niks geleerd.

maar nu is het je eigen forum ....

.

Poter

Citaat van: sylvius op 25 maart 2010, 07:22:44
Citaat van: Poter op 24 maart 2010, 18:43:04
CiteerDe waarheid dat Bakker wel degelijk schuld heeft aan de ramp.

Maar dan hadden ze toch beter geen forum op poten kunnen zetten?

Jij zat er van begin af aan bij --

hoe kwam jij er bij dan?

via Jan?

Ik deel Don zijn mening hier over.
Zo ben je als eerste op de hoogte van wat de mensen weten en kun je daar actie op ondernemen.
Door ze bv totaal de verkeerde kant op te sturen.

Het forum kwam voort uit een nieuwsgroep.
Echter weet ik sinds kort dat Jan de domein naam al lang voordat er sprake was van het oprichten van een forum had geclaimed, Jan was helderziend.

Poter

Citaat van: sylvius op 25 maart 2010, 14:14:16

Jij ook Don; en daar heb je ruimschoots gebruik van gemaakt, met je voor Rudi Bakker zwaar belastende theorieen
Ook je gedachten over de TVOost uitzending met postbode; Je wilde niet snappen wat anderen daarover zeiden --
Teken van tunnelvisie, de tunnel waar jje inzit: "munitie, munitie,munitie'" en nog eens "munitie'

Vraag je je af; waar was dat forum dan nog voor nodig?

Ja, je werd op gegeven moment geband -- maar dat was om je steeds maar doorgaande lasterlijke uitlatingen richting Berg.

en je hebt nog niks geleerd.

maar nu is het je eigen forum ....

.

Het forum was zeker niet open voor iedereen.
Als zich iemand aanmelde werd hij door Jan eerst helemaal doorgelicht.
Dat Jan aan de knoppen zat is waar.
Maar dan ook alleen maar Jan, geen andere mod mocht bv leden activeren.
Ook mocht zeker niet alles geschreven worden.
Berg schold er lustig op los, zoals hij nog doet!
Berg mocht en mag alles.
Dat Don dan ook geband werd hierom slaat totaal nergens op.
Maar Don werd gevaarlijk voor Jan en co.
Don moet verdomd dicht op de waarheid zitten.
Ik zat ook in de richting van munitie totdat ik Jan leerde kennen, hij heeft mij daar vakkundig van afgeleid.
Inmiddels weet ik beter en moet ik gewoon alles omdraaien van wat Jan ooit beweerde.

admin

Is niet waar en bovendien vals.

Ik kreeg wel meteen bedreigende mail van Berg en Bakker met twee dreigtelefoontjes,
heb toen mijn berichten omtrent de postbode door Jan Van het forum laten verwijderen.

In het laatste half jaar van Jan T zijn forum melde zich geregeld een nieuw lid, die werden er gewoon afgetreiterd door Berg.
Ik nam het steeds voor die slachtoffers op maar het mocht niet baten.
Ik denk dat de nieuw aangemelde slachtoffers ziek werden van de psyop van Berg en bang voor Bakker met zijn dreigementen.

admin

Bakker zei dat hij de beelden van de postbode in zijn bezit had en dat die postbode het anders zei dan dat ik had onthouden.
Volgens mij zei de postbode dat sef een munitiefanriek was.
Volgens Bakker had ik dat verkeerd begrepen.
Tot op de dag van vandaag houdt bakker die uitzending voor zichzelf want die postbode past niet in zijn straatje.