Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Het verdwenen forum van Jan T. 13mei2000.nl

Gestart door admin, 24 maart 2010, 13:44:09

Vorige topic - Volgende topic

admin

Citaat van: admin op 25 maart 2010, 20:24:01
Ben ik het helemaal mee eens , die postbode is maar bijzaak.
Niets om je druk over te maken als je accepteerd dat hij op tv was met die uitspraak.

Toen ik melding maakte van de postbode op Jan zijn forum verwachte ik dat men dat al wist.
Ik kon niet vermoeden dat daar niet over gepraat mocht worden omdat het sef belaste.
Omdat Bakker zei dat de postbode iets ander beweerde dacht ik dat hij meer wist van de postbode,
wat Bakker roept bewijst helemaal niets daar ben ik het mee eens, hij kan zich wel versproken hebben.

admin

Qoute Don H toen hij nog naief was,

----- Original Message -----
From: Don
To: mart@13mei.nl
Sent: Friday, November 19, 2004 5:11 PM
Subject: munitiefabriek sef

Beste Mart,
Gister Jan en Lou van 13mei2000 gevraagd al mijn berichten bij onderwerp munitiefabriek sef te verwijderen het staat er nu helaas nog steeds. Ik weet zeker dat de postbode dat heeft gezegd maar zal om de ontstane consternatie een stap terug doen  en later mij van de domme houden en een vraag op het forum neerzetten in de trant van " heeft iemand de postbode op tv-oost gezien zijn er opnames van gemaakt of weet diegene die het gezien heeft nog wat de postbode heeft gezegd." Als daar antwoord op komt krijgt  hij of zij niet alleen uw ongeloof over zich heen maar ook van anderen. Meerdere slachtoffers weten wel van die postbode werd me bij mediant gezegd, helaas zijn er maar een paar slachtoffers bij het forum denk ik. , ook omdat ik nog geen bevestiging heb gehad van het vliegtuigje zonder kentekens.
Over Kloppenborg weet ik niets maar je kunt eens naar ..... gaan (adres bekend bij Don) die weten er wel iets van.                           Hoogachtend,   Don H

admin

Citaat van: admin op 25 maart 2010, 23:42:41

Hadden RJB en Jan ook zo'n 13mei.nl adres dan behoorden ze tot dezelfde club.
Als dat waar is hoeft dat ook niets te betekenen en is het onzin om daar conclussies uit te trekken zoals met alles wat niet in bakker zijn straatje past.

Poter

Citaat van: admin op 25 maart 2010, 23:47:23
Citaat van: admin op 25 maart 2010, 23:42:41

Hadden RJB en Jan ook zo'n 13mei.nl adres dan behoorden ze tot dezelfde club.
Als dat waar is hoeft dat ook niets te betekenen en is het onzin om daar conclussies uit te trekken zoals met alles wat niet in bakker zijn straatje past.

mailto:rudi@13mei.nl
mailto:info@13mei2000.nl
mailto:alert@13mei.nl

alert was volgens mij een groepsnaam, die mail ging dus naar meedere personen tegelijk.
Volgens mij had ik ook een 13 mei mailadres, kan hem zo niet vinden, maar zat in ieder geval ook bij alert.

sylvius

admin

Ik heb ooit een lijst met namen van postbode's gehad die in de wijk post bezorgden dat waren er een stuk of tien.
De postbode die ik bedoel was toen grijs en ruim 50 jaar oud en ik dacht dat hij een snor had.
Ik had die postbode geregeld in de putterstraat gezien met zijn handkarretje.

sylvius

Citaat van: admin op 26 maart 2010, 13:30:53
Ik heb ooit een lijst met namen van postbode's gehad die in de wijk post bezorgden dat waren er een stuk of tien.
De postbode die ik bedoel was toen grijs en ruim 50 jaar oud en ik dacht dat hij een snor had.

Maar dan moeten al die tien postbodes toch geweten dat ze post bezorgden bij Munitiefabriek SEF, Tollensstraat, Enschede?

sylvius

Van die munitie is gewoon onzin.

Maar erger:

Met je munitieramp  versluier je je de misdaad die wel is gepleegd,

misdaad gepleegd door ons gemeentebestuur, door Jan Mans & co.

Je zingt wel van "Jansie Mansie heeft een doofpot" -- maar je bedoelt "Rudi Bakker heeft een doofpot" .

Gemeente Enschede lacht in zijn vuistje...

Ach die Don hè? Domme Don, dorpsgek..

admin

Citaat van: sylvius op 26 maart 2010, 14:59:03
Citaat van: admin op 26 maart 2010, 13:30:53

Maar dan moeten al die tien postbodes toch geweten dat ze post bezorgden bij Munitiefabriek SEF, Tollensstraat, Enschede?

Het moet niet maar het is wel mogelijk.

admin

Citaat van: sylvius op 26 maart 2010, 16:58:03
Van die munitie is gewoon onzin.
Maar erger:
Met je munitieramp  versluier je je de misdaad die wel is gepleegd,
misdaad gepleegd door ons gemeentebestuur, door Jan Mans & co.
Je zingt wel van "Jansie Mansie heeft een doofpot" -- maar je bedoelt "Rudi Bakker heeft een doofpot" .
Gemeente Enschede lacht in zijn vuistje...
Ach die Don hè? Domme Don, dorpsgek..

Omdat ik wat gekke dingen mee heb gemaakt op de rampdag betekend nog niet dat ik gek ben of dat ik onzin uitkraam.
De misdaad is gepleegd door defensie en Jan Mans & Co. met SEF als stroman.

Tubantia heeft ooit een foto van mij geplaatst daarop zie ik eruit als een mongool,
maar dan heb je het over het propaganda-blaadje van de overheid, die het gepeupel hersenspoelt.
Bollen heeft het over tientallen verklaringen van getuigen die wijzen richting defensie die zijn ook allemaal dorpsgek geworden op 13-05-2000 volgens justitie en O.M.

sylvius

Citaat van: adminBollen heeft het over tientallen verklaringen van getuigen die wijzen richting defensie

Waar dan?

admin

Citaat van: sylvius op 28 maart 2010, 07:40:14
Citaat van: adminBollen heeft het over tientallen verklaringen van getuigen die wijzen richting defensie

Waar dan?

Ik kan dat zo 1,2,3 niet vinden.

Wel iets bovenaan bladzijde 68, 192 en 196.

sylvius

p. 68 geen tip i.v.m. defenise, maar i.v.m. illegale springstof van freelancers.
Misschien dacht ze aan dynamiet van de gebroeders Wiessenhaan.

p.192 een nergens op gebaseerd vermoeden dat er iets van defensie gelegen had.

p.196 iets i.v.m. militaire vrachtwagen waarvan anderen zeiden dat de persoon in kwestie gezegd zou hebben die gezien te hebben in de nacht voor de ramp. Persoon ik kwestie had wel eens militiare vrachtwagens gezien, maar wist niet meer wanneer.

Dus is wel erg mager, geen "tientallen verklaringen" .

Over militaire vrachtwagens waren er wel geruchten, bv. van Marijke B. Maar zelf had ze ze niet gezien, maar haar man.
Alle verklaringen hebben we wel eens op een rijtje gehad op Jan T.'s forum. Dat waren er bij elkaar niet veel, en hadden geen van alle de status van meer dan gerucht.

Een oproepkracht van SEF werkte op de vliegbasis
en die kwam nog wel eens met een miltiair busje , heb ik begrepen, ook wel om vuurwerk in te vervoeren, dacht ik, om illegaal te verhandelen op de vliegbasis.

admin

Bovenaan blz 104/

''...militaire voertuigen in de straat?...
...dan bleek dat we daar natuurlijk niet naar gevraagd hadden.''

sylvius

Dat gaat vast over de verklaring van Marijke en Klaas Boers.
Zij woonden tegenover SEF en vanuit de bovenverdieping konden ze op het terrein kijken.
Klaas had op vrijdag joekelsgrote militaire vrachtwagens op het terrein zien staan.
Daar hadden ze  verklaring over afgelegd bij het Tolteam.
Op infoavond van de BSVE in het Dishhotel had Marijke daar iets van gezegd.
Dat de politie er niets mee gedaan had en zelfs hun verklaring uit het dossier verwijderd.
Antwoord Tolteam - daar waren ze wel achteraan gegaan - overal nagevraagd.
En hadden er geen bevestiging van kunnen krijgen.

Na afloop heb ik nog apart aan Kamperman gevraagd of zij wel bij defensie, op de vliegbasis,  onderzoek mochten doen.
Nee, dat mocht niet, maar ze konden wel bepaalde trucs toepassen, bv. door in de garage navraag te doen, of er op die vrijdag vrachwagesn weg waren geweest.

Dat vond ik een raar antwoord. En of t waar is dat ze daar navraag naar hebben gedaan?