Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Politie is bang voor Don H.

Gestart door admin, 22 juni 2010, 14:37:15

Vorige topic - Volgende topic

admin

De politie is heel bang voor mij.
Morgen heb ik om 13.00 uur een afspraak in de hermandad.
Deze keer ben ik alleen als er iemand bij wil zijn van het forum dan mag dat van mij (niet allemaal tegelijk)
De politie wil dat ik een verklaring onderteken.
Dat ga ik niet doen ik wil een kopie om heel rustig thuis te lezen wat ik daar ga ondertekenen.

Ik focus me nu op morgen.

admin

Vandaag bij de politie geweest om mijn verklaring te ondertekenen.
Er stonden ongeveer dertig fouten in met dank aan de rechercheurs Jan Jansen en Henny Lucas,
de politie had alles aan waardevolle informatie zo verdraaid dat de overheid buiten schot blijft.
Een wout had mijn verklaring ondertekend voordat ik binnenkwam.

Die verklaring die de politie heeft opgesteld is 1 grote leugen en dingen die ik heb gezegd zijn aangepast om de daders in beschermintg te nemen.

Dit nieuwe onderzoek houdt de deksel op de doofpot.

Dacht dat hun de 30 fouten zouden corrigeren maar dat wilden ze natuurlijk niet.
De politie belazerd de boel en ze beschermen moordenaars om cariere te kunnen maken.
En ze brengen mij zelfs in gevaar met hun leugens die ik zogenaamd verklaard heb daar is goed over nagedacht door deze witte boorden criminelen of  van blauwe boorden misdadigers opdat de groene boorden verder oorlogsmisdaden kunnen plegen.

Ik heb notietie's gemaakt van de fouten in mijn PV en daarbij de opgeschreven wat er wel had moeten staan.
Die notitie's pllaats ik hieronder.

Het beetje hoop dat ik deze keer had bij het nieuwe recherche-onderzoek is niets meer van over.

admin

F is de door de politie verdraaide versie.
G is wat er had moeten staan.

F) Saab. 
G) Zaad.

F) IRC.
G) IAC.

F) Telefoniste.
G) ik.

F) Wel 100
G) meer dan 100.

F) Er zal wel cargo.
G) Er zal wel KL landmacht.

F) Container iets ouder
G) slecht in de verf.

V. vuurpijlen
A. niet gepraat wel gepraat.

F) Ze hebben ook gezegd bel IAC maar.
G) Ik heb de Indo agent gezegd bel het IAC maar.

F)Toen zat ik bij het leger des heils.
G)Toen naar camping.

F) Ik kwam er toen achter dat ik Bakker had gezien.
G) Was er al eerder achter.

F) IAC telefoontje Fout.
G) Eigenaar hotel belde IAC.

F) Wist het niet, wist het wel.
G) Ik snap het wel.

F) 8 a 10 meter.
G) 4 a 6 meter.

F) Paar honderd.
G) Paar honderd-duizend.

F) PG. Welschen.
G) AG. Welschen.

F) Disk-hotel.
G) Dish-hotel.

F) Ze zeiden.
G) Welschen zei.

F) BSVE behartigers.
G)  ''  belangen.

F) Ze.
G) De overheid wilde geen lotgenoten-contact.

F) Hond poepen.
G) Honden-toilet.

F) Berg Witzand.
G) berg wit zand.

F) Er staan al 2.000 berichten op ongeveer 1.600.
G) Een kleine 2.000 berichten.

F) Ze.
G) Knotter zei de Gro;sch kon ontploffen.

F) 15 minuten stoep.
G) 20 minuten na laatste knal van putterstraat gevlucht via cafe de stoep.

F) Bijstands-moeder.
G) Bijstands-moeder getreiterd door GSD. SD.

F) Arnhem.
G) Nijmegen.

F) Hulp IAC.
G) Zonder hulp IAC.

F) Van daar uit Enschede.
G) Bliksem bezoekjes aan Enschede.

F) Dolle.
G) Dolly.

F) Patricia zei.
G) Het O.M. zei dat het O.M. alleen tips aannam die in de richting wezen van Andre de V.

F) Kalis.
G) Calis.

F) Kams.
G) Camps.

F) Camps zegt band van politie.
G) Camps heeft mij niet gezegd van wie die video-band was.

F) Foto.
G) Video.

ps.
Nu ligt er van mij een PV bij justitie waarvan weinig klopt behalve mijn personalia.

woensdag 23 juni 2010.

dianap

dan weet je nu hoe ik me ook voel: je kunt echt nergens terecht met dit soort dingen. Sterkte ermee.

Odeon

Betreft: de verklaring van Don H. afgelegd op het politiebureau te Enschede op maandag 7 juni en woensdag 23 juni aangaande de zgn. vuurwerkramp

@1 Aan het gecombineerde team van Politie Gelderland-Noord en Overijssel-Zuid dat de ramp van 13-05-2000 opnieuw onderzoekt,

a) Don heeft in 2000, in 2005 en nu dus ook in 2010 aangegeven dat hij een verklaring wil afleggen bij de politie en daar wordt wederom niet serieus mee omgegaan?

b) Er was al een (concept-)verklaring opgesteld door de politie voordat Don H. voor de eerste keer naar het bureau te Enschede ging om PV op te laten maken ? Hoe verhoudt zich dat met de intentie van het OM en de politie om de ramp met frisse blik te onderzoeken door een nieuw team?

c) Bewust foute informatie en termen ergo des-informatie in het PV laten opnemen en dat nog ondertekend willen hebben ook? Zonder een kopie af te willen geven?

d) Hoe meent u nu dat u het vertrouwen heeft kunnen herstellen? Ziet u nu in dat u op dit punt een enorme kans heeft gemist?

e) Denkt u nu werkelijk dat de conclusies van uw onderzoek volstrekt geloofwaardig zullen zijn? Denkt u er zelfs mee naar de pers te kunnen stappen?

f) Wie zijn er verantwoordelijk voor de aansturing van bewust onderzoek?

g) Is het mogelijk om op een politiebureau elders aangifte te doen van fraude gepleegd door mensen op een andere locatie binnen de politieorganisatie?

@2 Aan de Roombekers c.s.

De voorlopige conclusie kan niet anders zijn dat wij ons niet langer gebonden voelen door het hernieuwde onderzoek van de politie af te wachten inhoudende dat wij nu zelf dienen over te gaan tot ons waarheidszoekend burgerinitiatief zodanig dat niemand 'buiten schot' blijft en dat daarna de pers correct door ons wordt geïnformeerd etc., etc..

is getekend,

Arnaud Rasing, burger

sylvius

Ik heb ook een verklaring afgelegd.

Afgenomen door zelfde Henny Lucas (uit Almelo) en Erik Zwiers (van politie IJsselland)

Ze hebben het opgenomen op band.

Beiden volkomen blanco w.b. de vuurwerkramp.

Ze hadden nergens van gehoord en wisten nergens van.

Vonden ze een voordeel.

Lucas was ongeduldig. Hij wilde eigenlijk alleen maar verklaringen van mensen die ter plekke iets gezien hadden (zoals bv. van Alwina Jabben). 

Ik heb iets gezegd over Jack Huygens, dat hij draait met de feiten, en dat in een breder verband geplaatst.
Ook Bas van den Heuvel genoemd i.v.m. de zwarte rook die van brandende rubberband van aanhnager zou zijn gekomen, etc.

"Het eerste vlammetje" zit a.h.w. ingebed in de gemeente-politiek.

Gemeente is schuld, ook al zou de brand zijn ontstaan door kortsluiting. Bedrijf had daar niet mogen zitten, maar zat er nog vanwege project Groot-Roombeek.
Sabotage is niet uitgesloten, en ook niet dat de gemeente daar deel aan had ("het kleine brandje dat uitkomst zou bieden" van Boudeiwjn Rip).

Ik heb ook verteld van de brandweer en het aanvalsplan en de gevaarsborden en de leugens van Mans en Remkes, etc.

Nou moeten zij het uitwerken, en moet ik er handtekening onder zetten. Ben benieuwd!

sylvius

Teamleider is een zekere Willems (voornaam weet ik niet meer).

Het onderzoek wordt aangestuurd door Officier van Justitie Lousberg.

Korpschef van politie Twente Martin Sitalsing is er ook bij betrokken.

En de Korpsbeheerder (Den Oudsten)? Weet ik niet.

Volgens mij heeft Mans zich er destijds degelijk mee bemoeid.

Hij zat in elk geval in het driehoeksoverleg, Justitie-politie- gemeente Enschede.

en Patricia heb ik meermalen op het stadhuis gezien, borrelend met B&W.

admin

Citaat van: sylvius op 24 juni 2010, 15:17:15

Ook Bas van den Heuvel genoemd

Ik heb ook Bas van den heuvel zijn naam laten vallen,
maar van den heuvel zijn naam stond volgens mij niet in mijn PV
want dan had de politie ook daar enkele fouten in gezet
die niet stroken met wat er op de orginele band staat.
Volgens mij knippen ze de band naar believen.

Tolteam II is schrof.

sylvius

Tolteam II heeft als naam ESALTATO gekregen.

Een fantasienaam die niks met de ramp te maken had, volgens Erik Zwiers en Henry Lucas.

Wel een mooie naam!

http://www.encyclo.nl/begrip/ESALTATO

Citeer# esaltato
esal` ta - to (Italiaans«Latijn) bijwoord muziek met vervoering, opgetogen
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/esaltato

#
esaltato
1) Met vervoering (muz.) 2) Muziekterm 3) Muziektermen 4) Opgetogen (muz.)
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor

sylvius

In het zogenaamde driehoeksoverleg wordt telkens beslist over de voortgang van het onderzoek.

Zei ik, dat is dus justitie, politie, gemeente Enschede, dus Den Oudsten zit er ook bij in.

Zeiden zij, nee het was alleen justitie en politie.

Ja maar Den Oudsten is korpsbeheerder, die zit er dus so-wie-so bij in.

En Sitalsing is zijn vriendje...

admin

Heb een brief geschreven aan de overheid met Lucas en Jansen als leidend voorwerp.
Ik geef de overheid ruim een week de tijd om te reageren dan wordt mijn brief gepubliceerd.
Acht pagina's en twee bijlagen.

admin

Citaat van: admin op 15 juli 2010, 00:56:31
Heb een brief geschreven aan de overheid met Lucas en Jansen als leidend voorwerp.
Ik geef de overheid ruim een week de tijd om te reageren dan wordt mijn brief gepubliceerd.

Op 16 juli heb ik mijn brief aangetekend verstuurd maar pas op 22 juli is er getekend door de ontvanger.
Zal maar een weekje langer wachten op antwoord.

admin

Citaat van: admin op 24 juli 2010, 15:03:18
Citaat van: admin op 15 juli 2010, 00:56:31

Op 16 juli heb ik mijn brief aangetekend verstuurd maar pas op 22 juli is er getekend door de ontvanger.
Zal maar een weekje langer wachten op antwoord.

Vandaag heb ik een ontvangstbevestiging van mijn brief op de deurmat liggen.
In de brief staat dat er binnenkort inhoudelijk wordt gereageerd op mijn schrijven.

dianap

kom maar op met die brief want je laat je nu toch aan het lijntje houden. Daar zijn ze echt heel erg goed in hoor.

admin

Citaat van: dianap op  8 augustus 2010, 08:51:29
kom maar op met die brief want je laat je nu toch aan het lijntje houden. Daar zijn ze echt heel erg goed in hoor.

Eergisteren (vrijdag) heb ik pas de schriftelijke ontvangstbevestiging van mijn brief gekregen.
Mijn brief is dus bijna drie weken onderweg geweest een week bij de post en twee weken binnen de overheid.
De ontvangstbevestiging is op 5 augustus verstuurd en ondertekend door een ambtenaar,
die ambtenaar is het door de politie (0900-8844) geadvieseerde aanspreekpunt.
Dit aanspreekpunt geef ik een week om te reageren.

Bovendien heb je bij mijn brief mijn door Lucas en Jansen verdraaide procesverbaal nodig
maar daar kan de advocaat van SEF wel voor zorgen om nog meer desinformatie te zaaien.