[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 September 2024, 23:51:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  SEF
| | |-+  Dream Fireworks
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 7 Omlaag Print
Auteur Topic: Dream Fireworks  (gelezen 78146 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Gepost op: 16 Juli 2010, 16:16:18 »

PyroTV LIVE vanuit Nijmegen!

PyroTV zal op dinsdag 20 juli 2010 in samenwerking met Dream Fireworks uit Enschede een LIVE evenementregistratie verzorgen van de grote Vierdaagse “Waal in Vlammen” vuurwerkshow in Nijmegen. PyroTV staat er die dag met de complete mobiele 4 camera regieset en zal zorgen voor spectaculaire beelden vanaf het ponton afgewisseld met beelden vanaf de kade in hoge kwaliteit video en audio. Dit alles is op datzelfde moment LIVE te volgen via de LIVEstream http://www.pyrotv.nl/livestream

Een uur voor de show zal er een korte impressie van de opbouw worden uitgezonden om een indruk te krijgen van alle voorbereidingen en wat erbij komt kijken om een dergelijke show te realiseren. Een half uur voor de show begint schakelen we LIVE over naar de Waalkade in Nijmegen om alles te registreren en uit te zenden. Een compleet uitzendschema volgt z.s.m.

Er is ook onderlinge samenwerking tussen 4DaagseTV en Kanaal13 voor omgeving Nijmegen/Arnhem gerealiseerd. Via kanaal 14 van provider UPC zijn de beelden van PyroTV en 4DaagseTV gezamelijk te zien in een samenvatting. Meer informatie is te vinden via www.4daagsetv.nl

Uiteraard is dit alles wel onder voorbehoud van de omstandigheden ter plaatse. Bij hevige regenval of onweer is het een stuk lastiger om dit te realiseren, maar we hopen gewoon op heel mooi weer die dag!

Het vuurwerk begint om 22:30 uur. Vanaf 21.00/21.30 uur zal alles via de LIVEstream te volgen zijn.

Bron:  http://www.pyrotv.nl/2010/07/15/pyrotv-live-vanuit-nijmegen/
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Juli 2012, 11:54:24 »

Dit jaar is er geen Waal in vlammen met vuurwerk uit Enschede want de Waalkade in Nijmegen staat op instorten.

Hieronder de Big Bay in Flames met een driedubbelle massa-explosie van vuurwerk met drie (witte) paddestoelen wolken.
De hele vuurwerkshow vliegt daar tegelijkertijd in de lucht.
Zoiets had er met de ramp ook moeten gebeuren gewoon een mooie show zonder twee detonatie's.

--------------------------------------------------------------

San Diego 4th of July Fireworks Disaster 2012

Fireworks Fail HD - 2012 San Diego

Now watch it in hd. Big Bay boom disaster.

http://youtu.be/kZUlNWivXu0

------------------------------------------

San Diego 4th of July Fireworks Disaster 2012: Big Bay Bust (VIDEO)

San Diego got a little more than it asked for when it named its annual Fourth of July fireworks display the "Big Bay Boom." A malfunction in the electronics caused all of the fireworks to go off at once, and cut the planned 20-minute show into a 15-second debacle.

According to the Big Bay Boom's website, more than 500,000 people gather annually to witness one of the largest fireworks displays in the United States on Independence Day. Many of the spectators were confused by this year's concentrated fireworks, and some even fled the scene due to the sound, according to CNN.

"It shook the whole building. I thought it was a bomb or someone was shooting everybody," Teagan Hamblin, a Kansas resident who was visiting San Diego told CNN. "Car alarms, every kind of noise came on. It was really unexpected."

Apparently, the music continued to play even after it was obvious that the fireworks were all done for and there was nothing left to be seen. Songs included "Proud to be an American," "Born in the USA," and some Taylor Swift songs. The 20-minute show was expected to be synchronized to the music.

"This is very uncommon ... there was nothing in the pyrotechnics that went wrong," said August Santore from Garden State Fireworks. "It was the electronics."

A statement on the website for the Big Bay Boom reads:

"Approximately 5 minutes before the show was to start, a signal was sent to the barges that would set the timing for the rest of the show after the introduction. There were a number of preliminary test signals sent hours and minutes leading up to the show. All these signals tested properly according to Garden State Fireworks, the fireworks company that provides the show.

The Garden State Fireworks team will be working throughout the night to determine what technical problem caused the entire show to be launched in about 15 seconds.

We apologize for the brevity of the show and the technical difficulties."

See the botched show here:

Bron: Latino Post http://www.latinospost.com/articles/1801/20120705/san-diego-4th-july-fireworks-disaster-2012.htm

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 3 Augustus 2013, 12:19:55 »

Opslag voor 350 ton vuurwerk aan Lenteweg

01 augustus 2013

ENSCHEDE - Frits Pen hoopt snel vergunning te krijgen voor opslag van 350.000 kilo vuurwerk achter zijn woonhuis aan de Lenteweg in Enschede.

'' Ik voldoe aan alle eisen. Het is hier honderd procent veilig ''

Pen kent geen enkele twijfel. „Die vergunning komt er. Ik voldoe aan alle eisen. Het is hier honderd procent veilig. Denk je dat ik hier anders met mijn vrouw en twee kinderen direct naast zou gaan wonen.”

Pen heeft sinds 2004 het bedrijf Dream Fireworks. Daarmee verzorgt hij en grote spectaculaire vuurwerkshows in binnen- en buitenland en hij verkoopt vuurwerk aan grote klanten als Intratuin.

350.000 kilo is een keer zo veel dan wat er in 2000 opgeslagen lag bij SE Fireworks in Roombeek waar de vuurwerkramp begon. Pen: „Elke vergelijking met SE Fireworks gaat mank. Daar lag explosief professioneel vuurwerk van de zwaarste categorie. Ik heb alleen niet-explosief consumentenvuurwerk. Het professionele vuurwerk voor onze shows ligt opgeslagen in Duitsland bij Klaas Haarman.”

Pen heeft nu al een vergunning voor 50 ton vuurwerk. Dat ligt in een hal, die bestaat uit diverse compartimenten, die van elkaar gescheiden zijn door brandwerende deuren en muren met grote zandsteenblokken.

In de hal zit ook nog eens een sprinklerinstallatie, die 750 liter per minuut kan leveren. Deuren van de compartimenten gaan elke 24 uur automatisch dicht. Er is camerabewaking en een alarmeringssysteem. „De brandweer is hier vorige week nog geweest. Die vonden alles perfect.”

Dat hij de opslagruimte wil verruimen met 350 ton, komt omdat de vraag onder zijn klanten steeds groter wordt. „Maar ik denk dat ik die 350 ton niet eens nodig heb. Ik heb nu veel grote pakketten met siervuurwerk. Daar zit relatief weinig kruit in. Ik kom pas aan het gewicht van 350 ton als ik die pakketten vervang door knalvuurwerk. Daar zit meer kruit in.”

Nog niet zo lang geleden bezocht Pen een vergadering van de wijkraad Ribbelt-Stokhorst. „Ik wist dat in de wijkraad mensen zaten die tegen de vergunning waren. Ik ben toen naar een vergadering gegaan en heb ze alles uitgelegd. Toen waren ze overtuigd. Mensen die twijfels hebben over de veiligheid, nodig ik uit om hier een rondleiding te krijgen. Ik durf hier wel te slapen.”

De vergunningaanvraag voor opslag van 350.000 kilo consumentenvuurwerk gradatie 1.4 werd gepubliceerd in het blad Huis van Huis van 8 mei. Hierin wordt niet gerept over vuurwerk noch de firma Dream Fireworks genoemd. Het heet dat het gaat om ‘veranderen van een bufferbewaarplaats aan de Lenteweg 16. Uiterste beslistermijn 17 juni 2013’. Ofwel tot 17 juni kon bezwaar worden aangetekend. Die aanvraag is ingetrokken, een eerdere aanvraag gaat wel in procedure. In augustus, zo is de verwachting, wordt die vergunning verleend waarna deze zes weken ter inzage ligt.

Direct omwonenden worden binnenkort uitgenodigd om te worden bijgepraat, belooft de gemeente. Controle op naleving van de vergunning gebeurt straks door provincie en gemeente samen.

Bron: Tubantia http://www.tubantia.nl/regio/enschede/opslag-voor-350-ton-vuurwerk-aan-lenteweg-1.3939692?ref=teasers_with_image_and_title
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 3 Augustus 2013, 13:07:38 »

Citaat

Reacties 15

remco
Datum geplaatst
15 uur geledenModeratie
Rapporteer!
heren we hebben het nog steeds over consumenten vuurwerk. waarom al die bangmakerij verhalen hier? ernstig gesteld in Nederland haha kijk eens in de andere landen hoe ze het daar doen. Dreamfireworks heeft zijn zaakjes prima voor elkaar,en werkt er hard genoeg voor. ik wens ze veel succes met de vergunning.

Mowdes
Datum geplaatst
18 uur geledenModeratie
Rapporteer!
Daar lag explosief professioneel vuurwerk van de zwaarste categorie. Hoe komt de hr Pen aan deze wijsheid, weet hij misschien meer als de bevoegde overheden, toenmaals?VerbaasdVerbaasd Zelfs de Hr Rinus weet er meer van, toch uitzonderlijk of niet. Zijn uitspraak; Het spul dat bij S.E. Fireworks lag bestond gedeeltelijk uit het zwaarst mogelijk massa-explosief vuurwerk uit de categorie 1.1 Alleen de brandweer en de bevoegde instantie's niet, dat is toch raar of vindt u dat niet???

Mowdes
Datum geplaatst
18 uur geledenModeratie
Rapporteer!
Daar lag explosief professioneel vuurwerk van de zwaarste categorie. Hoe komt de hr Pen aan deze wijsheid, weet hij misschien meer als de bevoegde overheden, toenmaals?VerbaasdVerbaasd

Frederik te Haarst
Datum geplaatst
19 uur geledenModeratie
Rapporteer!
Ja ja,niet explosief consumenten vuurwerk',deuren die elke 24 uur automatisch dicht gaan 750 ltr water per minuut,camera,alarmmerings systeem,gescheiden met zandsteen blokken,hij vertrouwd zelfs gezin op die plek,helaas en met alle respect voor(brandweer) toen,de brandweer heeft ook bij SE fireworks goedkeuring verleend!!!Met andere woorden niet meer in Enschede.

waarheid
Datum geplaatst
21 uur geledenModeratie
Rapporteer!
Waarom wil Tubantia niet weten dat er ook een opslag is bij de Zuiderval? Van ene Bakker nog wel!

R.J. Bakker
Datum geplaatst
één dag geledenModeratie
Rapporteer!
Ontplofbare stoffen en voorwerpen van de klasse 1 ADR gevaarlijke stoffen zullen onder de omstandigheden in Nederland, de thans en al meer dan 20 jaar bestaande en opgerekte wet en regelgeving, een tijdbom zijn. Nederland maakt het nog gekker men rekt subklasse 1.3 op tot 1.4 door er gaasverpakking, kunststukje overheid en Oudendag, om het product vuurwerk te plaatsen zodat deze fragmentatie bommen worden, te plaatsen. Alles onder het mon 'veiligheid' Die opgewekte veiligheid is echter schijn die de heer Pen op wil houden samen met de Gem Enschede. Bedenk dat het product vuurwerk vanaf 2000 langzaam is opgerekt tot wat het nu is en dat wat SE Fireworks op 13 mei 2000 op voorraad had bij lange na niet is dat wat door de heer Pen wordt veronderstelt nu. In het memorandum 60, aanhangsel vuurwerkbesluit, dat door de overheid wordt gehanteerd om slechts onder verantwoordelijkheid uit te komen worden zulke eisen gesteld dat dit niet meer met de materie van doen heeft. Het is op dit moment zeer ernstig gesteld in Nederland. Dit alles heeft met de erkenning van Enschede te maken, maar vuurwerkbranche en overheid verdoezelen hier hun eigen falen dat aangetoond kan worden. En voor wat de heer Pen en zijn verleden betreft laat ik het hier bij, maar raad hem ernstig aan om eens in de spiegel te kijken en kom maar eens voorbij dan zullen de kaarten op tafel komen te liggen in het bijzijn met provincie en de Gem Enschede en de wijkraad Ribbelt-Stokhorst.

m Enschede
Datum geplaatst
Gisteren om 10:18Moderatie
Rapporteer!
13 mei 2000 was genoegt hoeft niet weer .

Frits Pen
Datum geplaatst
Gisteren om 00:35Moderatie
Rapporteer!
Volslagen onzin het verhaal van Bakker, Er worden continu testen uitgevoerd hoe veilig alles is . Het is bewezen dat consumenten vuurwerk nooit massa explosief kan worden. Deze testen zijn op de maasvlakte uitgevoerd . Bij een brand binnen een compartiment zal direct de sprinkler zijn werk doen en alles rondom de brand nat maken. in 2000 waren er nog geen sprinkler installaties voor vuurwerk opslagen. Er is ook totaal geen sprake van opsluiting het zit gewoon in de transportverpakking zoals het hoort. Rinus bedankt voor het mooie verhaal zoals het ook daadwerkelijk is. Nogmaals nodigen wij graag mensen uit om te kijken hoe wij de veiligheid waarborgen.

R.J. Bakker
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 21:14Moderatie
Rapporteer!
Wat een volslagen onzin! Zowel pen als Rinus die het een tikkeltje erger maakt, slaat de plank mis! Wet en regelgeving incl vuurwerkbesluit is volstrekt onjuist,en dat al meer dan 20 jaar!! Het is waanzin ten top! Een nieuwe ramp staat in de start blokken. Opsluitcondities van pyro materiaal is een tijdbom in Nederland daarmee maakt de subklasse van pyro-vuurwerk geen snars uit.

michiel
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 22:19Moderatie
Rapporteer!
Ben het eens met Frits Pen hij komt mij in ieder geval als ondernemer heeeel serieus over en het zal nooit een se fireworks worden dus gemeente geven die vergunning!!!

Rinus
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 20:09Moderatie
Rapporteer!
Mensen, lees je in in de materie rond de kwestie S.E. Fireworks voor u besluit ongefundeerde uitspraken te doen. In de opslag van Dream Fireworks ligt enkel legaal Nederlands niet massa-explosief consumentenvuurwerk uit de categorie 1.4 en lager. Het spul dat bij S.E. Fireworks lag bestond gedeeltelijk uit het zwaarst mogelijk massa-explosief vuurwerk uit de categorie 1.1 voor professioneel gebruik, aangevuld met explosieven bestemd voor militair gebruik. Daarnaast is Dream Fireworks gevestigd op een bedrijvenpark waar S.E. Fireworks gevestigd was in het hart van een woonwijk. Overigens zijn ook de veiligheidseisen en periodieke controles sinds "de ramp" behoorlijk aangescherpt, deze zijn zelfs zo streng geworden dat enkel in de gemeente Enschede al zeker een handvol ondernemers in de vuurwerkbranche (wegens een te groot financieel plaatje m.b.t. vernieuwde veiligheidseisen) genoodzaakt waren de deuren te sluiten. Ik stel voor om zelf eens een kijkje te gaan nemen bij Frits en zijn vrouw (of een andere ondernemer uit de vuurwerkbranche) om een gezellig praatje te maken en daarbij een rondleiding door de bunkers en opslagplaatsen te krijgen. Zo kunt u uw eigen mening vormen in plaats van deze te baseren op wat anderen roepen, elkaar te blijven herhalen en bang te maken.

Anne
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 18:12Moderatie
Rapporteer!
Hoe respectloos van deze Frits Pen naar alle getroffenen en nabestaanden toe van de vuurwerkramp om dit weer binnen Enschede te willen en als de Gemeente Enschede akkoord gaat zegt dat hetzelfde over hun.

ramp
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 16:28Moderatie
Rapporteer!
13 mei

Ferdinand
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 16:17Moderatie
Rapporteer!
Hebben ze bij de gemeente niet geleerd van jaren geleden,is opslag in een omgeving met minder huizen niet verstandiger.

Tukker
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 16:17Moderatie
Rapporteer!
"Boem is stop" zo als het gezegde gaat.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Augustus 2013, 13:10:52 »

Ik heb ook een reactie naar de tub gestuurd ben benieuwd of die door hun onrechtvaardige censuur komt.
Daarom houd ik de reactie's maar kort.

---------------------------------------------------------------------

Pen: „Elke vergelijking met SE Fireworks gaat mank. Daar lag explosief professioneel vuurwerk van de zwaarste categorie.”

Dus Frits Pen weet ook dat er munitie bij SEF is gedetoneerd want munitie  is vuurwerk van de zwaarste categorie. De overheid weet het ook maar die blijft star ontkennen.

sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Augustus 2013, 18:29:11 »

Ik heb ook een reactie naar de tub gestuurd ben benieuwd of die door hun onrechtvaardige censuur komt.

Pen: „Elke vergelijking met SE Fireworks gaat mank. Daar lag explosief professioneel vuurwerk van de zwaarste categorie.”

Dus Frits Pen weet ook dat er munitie bij SEF is gedetoneerd want munitie  is vuurwerk van de zwaarste categorie. De overheid weet het ook maar die blijft star ontkennen.

Had je de reactie van Rinus niet gelezen?
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 3 Augustus 2013, 21:46:46 »

Ja, Rinus heeft het over : '...explosieven bestemd voor militair gebruik...'
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 4 Augustus 2013, 08:07:35 »

Ja, Rinus heeft het over : '...explosieven bestemd voor militair gebruik...'

Iets dat Frits Pen kennelijk onderschrijft:

Citaat
Frits Pen
Datum geplaatst
Gisteren om 00:35Moderatie
Rapporteer!
Volslagen onzin het verhaal van Bakker, Er worden continu testen uitgevoerd hoe veilig alles is . Het is bewezen dat consumenten vuurwerk nooit massa explosief kan worden. Deze testen zijn op de maasvlakte uitgevoerd . Bij een brand binnen een compartiment zal direct de sprinkler zijn werk doen en alles rondom de brand nat maken. in 2000 waren er nog geen sprinkler installaties voor vuurwerk opslagen. Er is ook totaal geen sprake van opsluiting het zit gewoon in de transportverpakking zoals het hoort. Rinus bedankt voor het mooie verhaal zoals het ook daadwerkelijk is. Nogmaals nodigen wij graag mensen uit om te kijken hoe wij de veiligheid waarborgen.

sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 4 Augustus 2013, 08:53:06 »

Opmerkelijjk is de reactie van Rudi Bakker. Hij onkent het niet, behalve dan:

Citaat

wat SE Fireworks op 13 mei 2000 op voorraad had bij lange na niet is dat wat door de heer Pen wordt veronderstelt nu.

Bakkers punt is dat consumentenvuurwerk, als het opgesloten zit, net zo hard knallen als 1.1-vuurwerk of munitie:

Citaat
R.J. Bakker
Datum geplaatst
afgelopen donderdag om 21:14Moderatie
Rapporteer!
Wat een volslagen onzin! Zowel pen als Rinus die het een tikkeltje erger maakt, slaat de plank mis! Wet en regelgeving incl vuurwerkbesluit is volstrekt onjuist,en dat al meer dan 20 jaar!! Het is waanzin ten top! Een nieuwe ramp staat in de start blokken. Opsluitcondities van pyro materiaal is een tijdbom in Nederland daarmee maakt de subklasse van pyro-vuurwerk geen snars uit.

Maar Bakker had geen consumentenvuurwerk, of tenminste niet uitsluitend.

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 4 Augustus 2013, 13:34:47 »

Bovenstaande reactie kwam niet door de censuur, heb mijn reactie een beetje veranderd en hoop dat er nu een andere censor bij de Tubantia zit die de reactie wel plaatst.
---------------------------------------------------

Dus Frits Pen weet ook dat er munitie bij SEF is gedetoneerd want munitie  is vuurwerk van de zwaarste categorie. De burgemeester weet het ook maar die blijft tot op vandaag ontkennen.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 4 Augustus 2013, 13:41:30 »

Bovenstaande reactie kwam niet door de censuur, heb mijn reactie een beetje veranderd en hoop dat er nu een andere censor bij de Tubantia zit die de reactie wel plaatst.
---------------------------------------------------

Dus Frits Pen weet ook dat er munitie bij SEF is gedetoneerd want munitie  is vuurwerk van de zwaarste categorie. De burgemeester weet het ook maar die blijft tot op vandaag ontkennen.

Mijn reactie was nu meteen goedgekeurd door de censor van de Tubantia.
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 4 Augustus 2013, 13:51:50 »

...

350.000 kilo is een keer zo veel dan wat er in 2000 opgeslagen lag bij SE Fireworks in Roombeek waar de vuurwerkramp begon. Pen: „Elke vergelijking met SE Fireworks gaat mank....

...

Bron: Tubantia http://www.tubantia.nl/regio/enschede/opslag-voor-350-ton-vuurwerk-aan-lenteweg-1.3939692?ref=teasers_with_image_and_title

Het is trouwens twee keer zoveel.
Want 1 keer zoveel is hetzelfde dat leer je met vermenigvuldigen op de lagere school.

1 x 1 = 1
2 x 1 = 2

Daar maakt de krant een zeer grote rekenfout zodat die opslag er doorgedrukt kan worden.
« Laatste verandering: 4 Augustus 2013, 13:55:02 door admin » Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 4 Augustus 2013, 16:12:58 »

Bron: google maps
-----------------

Lenteweg 16
EUREGIO, 7532 RB Enschede ‎

Op dit adres:
Bonfireworks‎
Dream Fireworks Entertainment BV‎
LiFra Administraties V.O.F.‎
OpleidingsInstituut voor Pyrotechniek OIVP‎
Pen Beheer B.V.‎

................

Bonfireworks:
Lenteweg 16
7532 RB Enschede

053 461 7415
bonfireworks.nl

admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 4 Augustus 2013, 16:20:45 »

Bron: google maps
-----------------

Lenteweg 16
EUREGIO, 7532 RB Enschede ‎

Op dit adres:
Bonfireworks‎
Dream Fireworks Entertainment BV‎
LiFra Administraties V.O.F.‎
OpleidingsInstituut voor Pyrotechniek OIVP‎
Pen Beheer B.V.‎

................

Bonfireworks:
Lenteweg 16
7532 RB Enschede

053 461 7415
bonfireworks.nl

Met trots presenteer ik u Bonfireworks, importeur van consumenten vuurwerk rechtstreeks vanuit China. De naam zegt het al. Goed en mooi vuurwerk dat garant staat voor een waar vreugdevuur. De echte vuurwerkliefhebber zal genieten van dit fantastische vuurwerk.

Als klein kind al had ik wekenlang voorpret en stond ik op oudejaarsavond ademloos en vol spanning te kijken naar alle sprookjesachtige effecten in de lucht. Deze jarenlange passie, gecombineerd met opgedane kennis, geven het vuurwerk van Bonfireworks dat specifieke gevoel.

Door een vooraanstaande Chinese fabrikant van professioneel vuurwerk, met afzetgebieden in Zuid-Europa, Latijns-Amerika en de voormalige Oostbloklanden, is een geheel nieuwe consumenten vuurwerklijn ontwikkeld, speciaal voor Bonfireworks. Een groep specialisten heeft er zijn best op gedaan. Het resultaat mag er zijn!

Kijk gerust eens rond op deze site. Heeft u vragen of wilt u dealer worden? Dan help ik, of een van onze gespecialiseerde medewerkers u graag verder.

Ik wens u alvast veel plezier met ons vuurwerk.

Bert te Mebel
Oprichter en eigenaar Bonfireworks

http://www.bonfireworks.nl/

http://www.bonfireworks.nl/files/logo.gif

Bron: http://forum.vuurwerkcrew.nl/archive/index.php/t-7750.html
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 9 Augustus 2013, 18:04:53 »

Omdat men destijds de ramp heeft toegeschreven aan het "te vele en te zware vuurwerk" van Rudi Bakker komt men nu mooi in de knoei.

"Als Rudi Bakker maar 158,5 ton consumentenvuurwerk in huis had gehad dan was er geen ramp geweest", dat was de redenering (Mans en Remkes).

Pagina's: [1] 2 3 ... 7 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: