Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Jan Calis: "Ik heb het eerste vlammetje gezien"

Gestart door sylvius, 16 september 2010, 13:19:25

Vorige topic - Volgende topic

Bas van den Heuvel

Citaat van: sylvius op 23 september 2010, 06:21:59
Misschien spelen Bas en Boone onder één hoedje.

Want hoe kon Boone anders voorlezen uit een e-mail correspondentie van Bas met mij?
Boone had het niet van mij.

100.000 euro van de Telegraaf eerlijk samen delen.

Maar Bas moet ook aan zijn carrière denken.

Geert,

Jij deelt e-mails met anderen o.a. met Mart van Troost. Mart is met die e-mail naar Boone gegaan en Boone heeft deze gebruikt. Ik had je al in een persoonlijke mail aangesproken op dit onderwerp, dus hierbij een publieke reactie.

Bas

Bas van den Heuvel

Citaat van: sylvius op 22 september 2010, 18:42:41
Citaat van: Bas van den Heuvel op 22 september 2010, 18:28:59

Dat is een van de eerste inhoudelijke beelden van Jack. Ik ken dit plaatje als jac-0133.jpg. Dus ook dit is bekend. We lossen zowel een hoop raadseltjes op, niet waar.

Bas
p.s. Mans heeft een fijn debat in de gemeenteraad in Maastricht :)

Waar zijn de andere eerste inhoudelijke beelden van Jack dan?

Zet ze online, zou ik zeggen
De andere beelden zitten in de montage 13 mei 2000 met de kennis van nu, te zien geweest op de try-out en ook al bekeken door een groot aantal mensen in losse presentaties.

Don Harberink mag ze zondag zien.

Bas

sylvius

Citaat van: Bas van den Heuvel op 23 september 2010, 07:06:28

Don Harberink mag ze zondag zien.

Bas

Dat is genereus!

(Nadat je ze meer dan tien jaar voor jezelf hebt gehouden)

Trouwens, hoe kunnen we zeker weten dat  jac-0133.jpg het eerste beeldje is?

sylvius

Citaat van: Bas van den Heuvel op 23 september 2010, 07:04:50

Geert,

Jij deelt e-mails met anderen o.a. met Mart van Troost. Mart is met die e-mail naar Boone gegaan en Boone heeft deze gebruikt. Ik had je al in een persoonlijke mail aangesproken op dit onderwerp, dus hierbij een publieke reactie.

Bas

Heb je dat van Mart gehoord?

sylvius

Citeerhoe kunnen we zeker weten dat  jac-0133.jpg het eerste beeldje is?

Jullie zijn allebei onbetrouwbaar gebleken met je brandende wiel en zwarte rook ...

Kun jij zeggen: ja, jij bent maar de enige die dat beweert.

Maar dat doet er niet aan af.

sylvius

CiteerDon Harberink mag ze zondag zien
.

Dus zondag a.s. is jullie officiele presentatie?

"Jullie" -- Vase-Calis-Van den Heuvel-Lucien Baard ?

Moest je niet eerst de uitslag van het feitenonderzoek afwachten?

Of valt het daarmee samen?

Maak je toch deel uit van Esaltato?

Bas van den Heuvel

Citaat van: sylvius op 23 september 2010, 08:54:29
CiteerDon Harberink mag ze zondag zien
.

Dus zondag a.s. is jullie officiele presentatie?

"Jullie" -- Vase-Calis-Van den Heuvel-Lucien Baard ?

Moest je niet eerst de uitslag van het feitenonderzoek afwachten?

Of valt het daarmee samen?

Maak je toch deel uit van Esaltato?
Geert,

Don krijgt een privé presentatie. Zijn waarnemingen van de vuurpijlen zijn namelijk uitermate relevant, en iemand die echt iets bijdraagt aan het oplossen van de ramp heeft een groot streepje voor. Overigens heeft Jan Timmerman de presentatie ook al mogen zien.

Bas

sylvius

Citaat van: Bas van den Heuvel op 23 september 2010, 09:49:45

Geert,

Don krijgt een privé presentatie. Zijn waarnemingen van de vuurpijlen zijn namelijk uitermate relevant, en iemand die echt iets bijdraagt aan het oplossen van de ramp heeft een groot streepje voor. Overigens heeft Jan Timmerman de presentatie ook al mogen zien.

Bas

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ...

Bas van den Heuvel

Citaat van: sylvius op 23 september 2010, 10:15:34
Citaat van: Bas van den Heuvel op 23 september 2010, 09:49:45

Geert,

Bas

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ...
Geert
Ik kies voor Don jij kiest voor Mart. Dat heet keuzevrijheid.

Bas

sylvius

Citaat van: Bas van den Heuvel op 23 september 2010, 11:28:17

Geert
Ik kies voor Don jij kiest voor Mart. Dat heet keuzevrijheid.

Bas

Je wou toch niet gaan beweren dat het een munitieramp was?

En wat Mart zijn rol in het geheel precies is weet ik nog steeds niet.

Hij was wel degene die ons opmerkzaam heeft gemaakt op de aanweizge gevaarsborden, etc. 

admin

Citaat van: sylvius op 23 september 2010, 11:43:57
En wat Mart zijn rol in het geheel precies is weet ik nog steeds niet.
Hij was wel degene die ons opmerkzaam heeft gemaakt op de aanweizge gevaarsborden, etc. 

Mart is de persoon die zegt dat er op de boulevard een voorrangsbord stond.
Verder moet iedereen die het ongeluk hebben gezien zijn mond houden van Mart want er was toch een voorrangsbord.

We kunnen ons wel een bord voor onze kop laten plakken door Mart maar hij heeft geen verklaring voor de ramp,
hij was niet eens in de buurt van de ramp maar wist wel te vertellen dat onze jongens van de genietroepen de slachtoffers hadden gebulldozerd.

En Mart zijn rol is trol.

sylvius

Citaat van: admin op 24 september 2010, 02:32:26
Verder moet iedereen die het ongeluk hebben gezien zijn mond houden van Mart want er was toch een voorrangsbord.

We kunnen ons wel een bord voor onze kop laten plakken door Mart maar hij heeft geen verklaring voor de ramp,
hij was niet eens in de buurt van de ramp maar wist wel te vertellen dat onze jongens van de genietroepen de slachtoffers hadden gebulldozerd.

Dat is niet waar.

Mart is de man van : "de brandweer heeft de ramp veroorzaakt"
.
De brandweer had de escalatie van de brand kunnen voorkomen door de brand in de C2 niet te blussen.

En zo waren ook de voorschriften. "niet blussen, buurt onruimen, etc."

Ook als er landmijnen hadden gelegen had de brandweer een munitieramp voorkomen als ze niet hadden geblust.

sylvius

Of het ook waar is weet ik niet.
Wel is het zo dat het niet waar màg zijn, van meet af aan niet.
En ook is het zo dat de brandweer wel in overtreding was.
En ook dat dat meteen al onder het vloerkleed werd geveegd. ("er was wel een aanvlasplan")
Want daar hing de kop van Mans van af  + heel veel geld.

sylvius

En dat van die bulldozerende genietroepen is kwaadaardige laster die uit jouw eigen fantasie voortkomt.

Bas van den Heuvel

Citaat van: sylvius op 24 september 2010, 05:18:25
Citaat van: admin op 24 september 2010, 02:32:26

Dat is niet waar.

Mart is de man van : "de brandweer heeft de ramp veroorzaakt"
.
De brandweer had de escalatie van de brand kunnen voorkomen door de brand in de C2 niet te blussen.

En zo waren ook de voorschriften. "niet blussen, buurt onruimen, etc."

Ook als er landmijnen hadden gelegen had de brandweer een munitieramp voorkomen als ze niet hadden geblust.

Geert,

Het verschil tussen Don en Mart is dat: Don een verklaring probeert te vinden voor zijn waarnemingen en Mart aandacht zoekt met onzin. Precies die waarnemingen waar Don aandacht voor vraagt, het vuurwerk voor 15:15, de vuurpijlen en de grote klappen, zijn precies die vragen waar ook de wetenschappers en de Politie naar hebben gezocht. En dan gaat niet alleen om MSNP maar ik denk dan in het bijzonder aan TNO, BAM, HSE, NFI, VROM-IOD, FP, en KMA.
De vragen van Don en zeker zijn waarnemingen die aanleiding waren voor zijn vragen, zijn uitermate relevant. Ik denk dat we onderhand op de meest vragen een zeer goed antwoord hebben gevonden.
Daarom kies ik voor de waarnemingen en vragen van Don en niet voor de onzin van Mart.

Bas