Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Wat is er met deze getuige aan de hand?

Gestart door SkunkyXL, 5 oktober 2010, 06:32:10

Vorige topic - Volgende topic

admin

@ Skunky jij denkt dat je het middelpunt bent in de uitnodiging.
Dat heb je mis.

Dan wil je horen  waarom ik je bedank terwijl ik iedereen die ik mail dankbaar ben, maar nee jij denkt dat alles om jou draait terwijl je een bezoeker bent die binnendringt en mij achter m'n rug langs samen met Robby tot de conclussie bent gekomen dat dit hele forum uit mollen bestaat.
Nou ik wens jullie veel plezier met andere mensen zwart dan voellen jullie je misschien wat beter.

En  mijn vraag of je wel of niet komt had ik gesteld had ik in mijn standaard email gezet dat had toen iedereen ontvangen en dat was voor het geval er niemand zou komen want dan kon ik thuisblijven.
Die vraag heb ik al vaker beantwoord.

SkunkyXL

Citeer
Re: Wat is er met deze getuige aan de hand?
« Antwoord #104 Gepost op: Vandaag om 18:24:06 »
   Antwoord met citaat
@Skunky,
Ik ben nooit zwerver geweest ik heb nooit op blote voeten gelopen en vrouwenkleren heb ik ook nooit gedragen uit die tijd dat ik je ouders kende ken ik wel een paar mensen waarop die beschrijving past, alhoewel ik die homo die je ouders waarschijnlijk bedoelen nooit in vrouwenkleren heb gezien maar daar weten je ouders vast meer van.

Hebben je ouders je nog uitgelachen toen je hun zei dat je dacht dat ik een mol was want dat haal ik niet uit je reactie ?
CiteerGeplaatst door: admin
Voeg citaat toe
@ Skunky jij denkt dat je het middelpunt bent in de uitnodiging.
Dat heb je mis.

Dan wil je horen  waarom ik je bedank terwijl ik iedereen die ik mail dankbaar ben, maar nee jij denkt dat alles om jou draait terwijl je een bezoeker bent die binnendringt en mij achter m'n rug langs samen met Robby tot de conclussie bent gekomen dat dit hele forum uit mollen bestaat.
Nou ik wens jullie veel plezier met andere mensen zwart dan voellen jullie je misschien wat beter.

En  mijn vraag of je wel of niet komt had ik gesteld had ik in mijn standaard email gezet dat had toen iedereen ontvangen en dat was voor het geval er niemand zou komen want dan kon ik thuisblijven.
Die vraag heb ik al vaker beantwoord.

@ Don H.
Hartelijk dank voor alwéér zo'n "kortzichtige opmerking". Nee Don. Ze lachten joú juist uit en niet mij. Mijn pa had zelfs al op dag 1 een vieze bijsmaak van jou en je maatje Arnoud. Toen kon ik hem er nog van overtuigen dat hij verkeerd zat. Ik denk dat dit nu een moeilijk verhaal wordt. Wie denk je eigenlijk wel niet wie je bent Don H. ? Of ooit bent geweest ???

SkunkyXL

@Don H.
Dan kan je wel op allerlei mogelijk manieren proberen om mij van het feit te overtuigen dat Robby Kooken niet deugt, bijvoorbeeld door andere mensen (Crimonitec ?) onder schuilnamen te laten reageren op uitspraken en bevindingen van deze persoon, maar ik denk dat je dan van een koude kermis thuis komt. Waarheidsvinding is mijn doel. Álles wat daar niet bij past zal ik verbannen. In één van mijn e-mails aan jou heb ik je nog aangegeven dat ik zal blijven doorgaan met informatie opnemen en deze zo goed mogelijk analyseren. Zo ben ik ook steeds verder gekomen in mijn gedachten over jou. Robby heeft me alleen maar zijn bevindingen over jou mede gedeelt, welke hier ook staan vermeld en welke voor mij soms antwoorden waren op vragen maar soms ook nieuwe vragen opriepen. In beide gevallen was het niet positief in elk geval.

Ik ben NIET te koop. Mensen als Frits P. die denken dat ik dat wél ben hebben een probleem. Ook houdt ik helemáál niet van geheimen in deze zaak. Geheimen hebben ze al genoeg voor mij gehad. En wat dat betreft heb jij (Don H.) téveel geheimen die ik niet vertrouw (dit blijkt uit de diverse e-mails van jou kant).

sylvius

Citaat van: SkunkyXLWaarheidsvinding is mijn doel.

Moet je niet gaan schelden op Don.

SkunkyXL

CiteerA) Wie zijn dan die mensen waarmee jij mij in contact moest brengen
B) Van wie moest jij mij met die mensen in contact brengen
CiteerA een B) Ik noem geen namen ook al blijf je er steeds om vragen.

Oók weiger jij mij de namen te geven van de mensen waarmee jij mij in contact moet brengen. Ik mag gewoon niet weten wie er contact met mij willen en al helemaal niet waarom. Hoe kon ik je óóit vertrouwen !!!

admin

Citaat van: SkunkyXL op  6 november 2010, 18:24:18
Wie denk je eigenlijk wel niet wie je bent Don H. ? Of ooit bent geweest ???

Don H.

R. Kooken

De plaatser van het bericht "Vincent" is NIET Crimonitec, het is onmiskenbaar manipulatie van de forumbeheerder. Laatste waarschuwing ! Meerdere waarschuwingen en mail gestuurd naar de forumbeheerder ! (art. 261-2, art. 262-1 sr.)  Dus onmiddelijk verwijderen a.u.b.

Iemand die een getuige op deze zielige manier probeert te schaden is dus geen mol ?

admin

Citaat van: SkunkyXL op  6 november 2010, 18:49:42
@Don H.
Dan kan je wel op allerlei mogelijk manieren proberen om mij van het feit te overtuigen dat Robby Kooken niet deugt, bijvoorbeeld door andere mensen (Crimonitec ?) onder schuilnamen te laten reageren op uitspraken en bevindingen van deze persoon,

Ik heb nooit gezegd dat Robby niet deugt.
Wat andere mensen doen daar ben ik niet verantwoordelijk voor en de schuilnamen van crimonitec weet ik niet.
Ik heb niemand gevraagd te reageren op de bevindingen van Robby.

R. Kooken

Eerst "nieuweling" en nu "gast" en wel zonder account. Dit is uitsluitend mogelijk met manipulatie van binnenuit.

Jouw ongetwijfelde drang naar twist hierover doet geen afbreuk aan onderstaande:

Ik sommeer jou als forumbeheerder op basis van artikel 261 danwel 262 wetboek van strafrecht het bericht onmiddelijk te verwijderen !
Je kunt toch wel lezen of niet ?

R. Kooken

Je hoeft niet te denken dat je niet strafbaar bent Don ! Onderstaande sommatie richt ik nu ook aan Arnaud (webmaster)
Niet alleen het schrijven maar ook het plaatsen van smaadschrift is strafbaar !

Jouw eigen bericht nr.87 alweer vergeten Arnaud ?

Ik sommeer Don als forumbeheerder en Arnaud als webmaster nogmaals op basis van artikel 261 danwel 262 danwel 266 wetboek van strafrecht het bericht (nr.99) onmiddelijk te verwijderen !

R. Kooken

admin

Citaat van: R. Kooken op  6 november 2010, 20:18:03
De plaatser van het bericht "Vincent" is NIET Crimonitec, het is onmiskenbaar manipulatie van de forumbeheerder. Laatste waarschuwing ! Meerdere waarschuwingen en mail gestuurd naar de forumbeheerder ! (art. 261-2, art. 262-1 sr.)  Dus onmiddelijk verwijderen a.u.b.

Iemand die een getuige op deze zielige manier probeert te schaden is dus geen mol ?

Ik ga geen berichten verwijderen van nieuwe leden. en manipuleer niets.

Wie probeerd jou te schaden en is geen mol ?

R. Kooken

Jullie begaan op dit moment onmiskenbaar een strafbaar feit !

Ik sommeer Don als forumbeheerder en Arnaud als webmaster op basis van artikel 261 danwel 262 danwel 266 wetboek van strafrecht het bericht (nr.99) onmiddelijk te verwijderen !

admin

Citaat van: R. Kooken op  6 november 2010, 22:25:44

Ik bega geen strafbaar feit.

En ik vraag je niks meer want je wilt toch niet antwoorden op mij of op brief nr 99.

R. Kooken

"hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding"

Het wetboek van strafrecht laat hier dus geen ruimte voor jouw smoesjes !

Ik sommeer Don als forumbeheerder en Arnaud als webmaster op basis van artikel 261 danwel 262 danwel 266 wetboek van strafrecht het bericht (nr.99) onmiddelijk te verwijderen !

Vergeten dat getuigen meekijken en alles wordt opgeslagen en afgedrukt ?

Vergeten dat dit jullie ware aard bewijst ?

Ik zal maandag aangifte doen tegen jullie beiden wegens laster.

admin

Enkele citaten van R. Kooken.

-----------------------------------
Dit forum bestaat op twee uitzonderingen na uitsluitend uit mollen c.q. desinformanten. Kleine waarheden, grote leugens en stompzinnige futiliteiten is al wat men hier kan vinden. De aloude truc van geveinsde onderlinge tegenstelling moet de geloofwaardigheid van zogenaamd individuele deelnemers bewerkstelligen. Ze plegen de meest walgelijke vorm van volksverraad puur om egoïstisch winstbejag. Het liefst zouden ze de psychologische wonden van toch al getraumatiseerde slachtoffers openrijten met hun desinformatie en zodoende de laatste hardnekkige waarheidszoekers vermurwen. Een tang-constructie rondom nietsvermoedende slachtoffers is hierbij een beproefd middel. Er worden behoorlijke bedragen betaald voor dit soort schandalige karweitjes. Ze voelen zich beschermd door het fascistoïde systeem waar ze als onderdeurtje in de hiërarchie aan mee mogen werken.
Het zal de mollen alhier vast verblijden te horen ...
-------------------------------------
Absoluut criminele schoften die al jaren werken tégen de waarheidsvinding !
------------------------------------
Frits P. corruptievriendje van Don H...
------------------------------------
Don lacht ongepast wanneer ik spreek over geestelijke verkrachting...
Je moet trouwens wel schunnig lef hebben om alhier openlijk aan leedvermaak te doen
Don, moet jij jouw koppelbaas niet even bellen ? Om jou bij te staan in onderhavig geval ?
Jullie gaan eraan voorbij dat ik heb gezegd dat jullie volgens mij mollen zijn of niet ?
----------------------------------
..
Heb jij mijn reacties wel goed gelezen en gezien dat er zich geen enkele kwetsende uitlating in bevindt ?
De plaatser van het bericht "Vincent" is NIET Crimonitec, het is onmiskenbaar manipulatie van de forumbeheerder.
---------------------------------
Ik zal maandag aangifte doen tegen jullie beiden wegens laster.
Einde citaat.