Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Wat is er met deze getuige aan de hand?

Gestart door SkunkyXL, 5 oktober 2010, 06:32:10

Vorige topic - Volgende topic

SkunkyXL

CiteerWat is het BEWIJS dan een geheim signaal waar je geen uitleg over geeft ?
Dát is niet bewijs maar een aanwijzing. Een heleboel aanwijzingen bij elkaar opgeteld vertelt mij of ik iemand moet vertrouwen ja of nee. En die uitleg heb ik je proberen te geven, maar soms ben je een beetje kortzichtig begreep ik dus laten we het daar maar op houden. Maar voor jou nóg een keer: Henk P. vertelde dat ie wegging en gaf ons allen een hand. Jij stond achter Robby ergens (aan mijn rechterkant) en Henk P. stond met sleutels in zijn hand ergens aan mijn linker kant. Henk P. maakte een gebaar met zijn hoofd naar jou en jij reageerde door met hem mee te lopen, hetgeen ik ook zou doen ná zo'n gebaar. Bij jou terugkomst in de tuin vertelde je dat hij jou zou mailen. Dit heeft hij één a twee weken later ook gedaan waarna jij hem zwaar ok vond.

Hoi [SkunkyXL],

Ik heb een mail gehad van Henk Pol DianaP daarin lucht hij zijn hart.
Zijn vrouw heet Diana ,hij is heel eerlijk, zo eerlijk dat ik zijn mail niet doorstuur.

HenkP is volgens mij zwaar getraumatiseerd en zwaar okay.
Hij vond toevallig de stickers van tvw leuk en vond het leuk ze te verspreiden.
Hij zei dat hij iets aan de oorspronkelijke sticker had veranderd.

Met vriendelijke groeten van Don.

Ik echter zat nog steeds met het probleem dat hij van Tijd voor Waarheid vind dat ze goed bezig zijn terwijl ze dat ábsoluut NIET zijn. Is dat het enige dat je kan bedenken als zijnde een mogelijke reden voor het wantrouwen in deze hele "club" ???

R. Kooken

Silvius:
CiteerMaar je kunt toch alsnog een verklaring afleggen?

Je stelt hem opl maakt er copieen van; zet hem op internet; ofwel hier of ergens anders (Skunsky's website); stuurt hem op aan rechercheteam in Zwolle, en ook aan OM Almelo; aan de burgemeester; aan Sitalsing; aan minister Opstelten; aan Simon Vuyk; etc. etc.

Waarom doe je dat niet?

Bijdehand of niet ? Hoe vaak moet ik zeggen wat ik heb meegemaakt ? Ik werk al jaren aan deze zaak. Jij tegen ?  Justitie wel ! De burgemeester, Sitalsing, Opstelten, Vuyk ? Wie dacht jij wie de doofpot gesloten houdt !? Verbazingwekkend wat jij durft voor te stellen ! Er wordt jou duidelijk gemaakt dat het op ramp-enschde.com gepubliceerd zal worden, als jou dat niet bevalt is dat jouw probleem.

admin

CiteerKwam deze e-mail niet van jou...??

Die mail is van mij en begon met de woorden; "Niet aan de grote klok hangen aub".

Waarom plaats je het dan hier ?

CiteerMag je me wel eens vertellen waarmee je het niet eens was.

Het ging hier schijnbaar dus enkel en alleen om mij.

Kan iedereen die mijn mail heeft ontvangen hier schijnbaar denken dat het alleen om hem of haar gaat.
Maar jij bent de enigste die het op zichzelf betrekt.

Er zijn altijd meningsverschillen mensen kunnen het nooit op elk vlak 100% met elkaar eens. zijn.
Maar de rest snapt tenminste de betekenis van niet aan de grote klok hangen.

R. Kooken

Arnaud:
CiteerHet kwetsen van mensen, hetzij geestelijk, hetzij fysiek, kan niet worden geaccepteerd. Kwetsen om te kwetsen wijs ik resoluut af.

Don:
CiteerJe loopt vast in de paranoia van Robby en je ziet overal wouten.
Wat een bad trip.

Dit bedoel je met kwetsen om te kwetsen Arnaud ? Ik ben jarenlang door een hel gegaan en zal hier nooit meer geheel van herstellen ! Het is maar even dat iedereen het weet ! Zo'n ernstig trauma gun ik niemand ! Zelfs niet degenen van wie ik absoluut zeker weet dat ze tégen de waarheidsvinding werken !

admin

Citaat van: R. Kooken op  5 november 2010, 22:42:17
Jullie gaan eraan voorbij dat ik heb gezegd dat jullie volgens mij mollen zijn of niet ?

Nee daar ga je zelf aan voorbij.

R. Kooken

CiteerNee daar ga je zelf aan voorbij.

Opportunistische vaagheid ? Kwetsen om te kwetsen ?
Heb jij mijn reacties wel goed gelezen en gezien dat er zich geen enkele kwetsende uitlating in bevindt ?
Je hebt nog stééds niets van wat ik heb gezegd kunnen weerleggen of wel soms ?

R. Kooken

CiteerIk bedoel maar dat het nergens op slaat dat je alle leden voor facistoide mol uitscheld

Beter lezen Don... In jouw reacties heb je nogal de neiging andermans woorden te verdraaien zoals het jou uitkomt.

CiteerZe voelen zich beschermd door het fascistoïde systeem waar ze als onderdeurtje in de hiërarchie aan mee mogen werken.

Ze voelen zich beschermd... Vandaar dat ze het lef hebben.

R. Kooken

Ik hou het voor gezien. Dit is mijn laatste reactie alhier. Prachtig materiaal om aan iedereen te laten zien. Bedankt daarvoor en de groeten...

admin

Citaat van: R. Kooken op  6 november 2010, 03:03:20

Heb jij mijn reacties wel goed gelezen en gezien dat er zich geen enkele kwetsende uitlating in bevindt ?
Je hebt nog stééds niets van wat ik heb gezegd kunnen weerleggen of wel soms ?

Dat wat je zegt over de volgens jou verdachte brandstichter en politie en advocaat kan ik niet weerleggen.

Maar als je zegt dat alle forumleden mollen zijn dan  kraam je onzin uit die heel kwetsend is en daar reageer ik op.
Ik weet zeker dat niet alle forumleden een mol zijn inclusief mezelf.

Jij schat mij en de forumleden helemaal verkeerd in en zo kun je ook de door jou verdachte brandstichters verkeerd inschatten.

vincent

Citaat van: R. Kooken op  6 november 2010, 03:41:19
Ik hou het voor gezien. Dit is mijn laatste reactie alhier. Prachtig materiaal om aan iedereen te laten zien. Bedankt daarvoor en de groeten...

Of meneer Harberink hier blij mee is weet ik niet maar de heer kooken lijkt mij zwaar gestoord met vriend SkunkyXL
Kooken heeft veel geexperimenteerd met drugs was amfetamine slikker daardoor is hij schizofreen geworden en verloor werk.

kort na de ramp en veroordeling de heer Bakker kon hij zich met de uitspraak niet verenigen, Bakker behoorde levenslang achter de tralies
want zo vertelde kooken dat hij helderziend was en had vernomen dat Bakker de brand in scène had gezet om er financieel beter van gaan worden.

Ook wordt hij zelf verdacht enige schuurbrandjes (misschien wel met die Bruinewoud?) heeft gepleegd; maar dit werd niet hard gemaakt. bij de cid is informatie binnen gekomen
dat genoemde persoon kooken gevaarlijk geacht wordt inzake bedrijgingen die hij na mensen uit zijn buurt pleegt te doen.

Dus zijn fantasie reikt ver!, heeft dus een geflipte medestander met schizofrene trekken -- SkunkyXL

De pot verwijt de ketel hij zwart ziet.

SkunkyXL

CiteerDie mail is van mij en begon met de woorden; "Niet aan de grote klok hangen aub".
Deze e-mail begon NIET met de woorden die jij hier vertelt. Dit is de gehele tekst uit het bericht met uitzondering van mijn naam welke ik heb verandert. Diegene die hem weten weten het en daar wil ik het graag bij laten. Hier nogmaals de tekst uit de mail. Niet zomaar wat zeggen Don !!!
CiteerHoi [SkunkyXL],

Mij is gevraagd jouw in contact te brengen met een aantal mensen
op zondag vier juli om 13.00 uur in cafe "de Zon"
Je mag iemand meenemen maar dat hoeft niet.
Er komt groot nieuws aan,
denk dat Enschede nog een keer wereldnieuws wordt en misschien wel tien keer.
En als je niet kunt geen probleem vier weken later zelfde tijd zelfde plaats.
Ik moet het vaag houden, hoop dat dit vaag genoeg is ?
(Ik wil geen antwoord op deze vraag en al helemaal geen vraag op deze vraag)

ps. Ben je dankbaar voor de informatie die je hebt aangedragen
ook al zijn we het niet op elk gebied eens.

Hoogachtend Don Harberink.

ps. Graag even een bevestiging sturen of je wel of niet in "de Zon" kunt zijn want anders blijf ik thuis.

CiteerKan iedereen die mijn mail heeft ontvangen hier schijnbaar denken dat het alleen om hem of haar gaat.
Maar jij bent de enigste die het op zichzelf betrekt.
Dit moet je me tóch nog eens wat beter uitleggen. Het gaat er hier namelijk om dat jij in een mail aan mij gericht spreekt over iemand die jou heeft gevraagt om mij in contact te brengen met een aantal mensen.
CiteerMij is gevraagd jouw in contact te brengen met een aantal mensen
op zondag vier juli om 13.00 uur in cafe "de Zon"
A) Wie zijn dan die mensen waarmee jij mij in contact moest brengen ???
B) Van wie moest jij mij met die mensen in contact brengen ???
C) Heeft iedereen dan diezelfde e-mail gehad en was jou opdracht om "óns" met elkaar in contact te brengen ???
D) Welke informatie heb je dan van mij waarvoor je me zo dankbaar bent ???

Ik denk nog steeds dat ik álle recht heb om te weten wie , wat en waarom. Ik heb geen zin om me nogmaals te laten naaien door wie dan ook.

SkunkyXL

Het is niet normaal hoe men hier met mensen omgaat. Met slachtoffers en getuigen die alleen maar willen dat de ware toedracht van de vuurwerkramp boven water komt. Nogmaals: Het maakt niet uit welke kant op maar eindelijk moeten er antwoorden gegeven worden op de vragen wát er heeft gelegen en wié er verantwoordelijk is/zijn voor het eerste vlammetje. Een aantal personen die denken dat ze voor ons allemaal kunnen spreken. Wat hebben we daaraan ???

admin

Citaat van: SkunkyXL op  6 november 2010, 14:01:22

A) Wie zijn dan die mensen waarmee jij mij in contact moest brengen ???
B) Van wie moest jij mij met die mensen in contact brengen ???
C) Heeft iedereen dan diezelfde e-mail gehad en was jou opdracht om "óns" met elkaar in contact te brengen ???
D) Welke informatie heb je dan van mij waarvoor je me zo dankbaar bent ???

Ik denk nog steeds dat ik álle recht heb om te weten wie , wat en waarom. Ik heb geen zin om me nogmaals te laten naaien door wie dan ook.

A een B) Ik noem geen namen ook al blijf je er steeds om vragen.
C) Voor de zoveelste keer, Iedereen heeft dezelfde mail ontvangen bij een paar heb ik ooit een korte persoonlijke boodschap toegevoegd helemaal onderaan voorbij mijn naam.
D) Ben iedereen dankbaar die info aandraagt jij hebt mij de scheuren in de huizen van roombeek laten zien ik ken zelfs je ouders nog van vroeger die lachen je keihard in het gezicht uit als je hun verteld dat ik een mol ben.

SkunkyXL

CiteerA een B) Ik noem geen namen ook al blijf je er steeds om vragen.
C) Voor de zoveelste keer, Iedereen heeft dezelfde mail ontvangen bij een paar heb ik ooit een korte persoonlijke boodschap toegevoegd helemaal onderaan voorbij mijn naam.
D) Ben iedereen dankbaar die info aandraagt jij hebt mij de scheuren in de huizen van roombeek laten zien ik ken zelfs je ouders nog van vroeger die lachen je keihard in het gezicht uit als je hun verteld dat ik een mol ben.

A en B: Jammer. Deze antwoorden zijn voor mij van groot belang.

C: Dit staat er ná je naam:

ps. Graag even een bevestiging sturen of je wel of niet in "de Zon" kunt zijn want anders blijf ik thuis.

M.a.w. als ík niet kom blijf jij thuis. Ik ben dus hier een belangrijke schakel. Als je zo naar meer mensen e-mailed zullen ze allen hetzelfde denken. Ik dacht toen al: Waarom blijft híj nou thuis als ík niet kom ???

D: Je bent blij met de info over scheuren in de nieuwbouw woningen? Wat moet je ermee? Ik hoor hier net dat je vroeger alleen maar "als zwerver" naast een maat van je liep op je blote pootjes en dat mijn ouders je alleen maar kennen in de "niet goede zin" van het woord. Ook de anderen die ik gesproken heb die je kennen zeggen dat je toén al een volslagen idioot was die eruit zag als een op hol geslagen travestiet (ik noem uiteraard geen namen). Als ik dan zie dat je al blij bent met de info over een scheur in een muur kan ik niks anders dan erin te volharden dat je niet spoort. Ik weet dus niet wat je van plan bent maar als je uitgelachen wilt worden ben je welkom. Als je maar niet meer over de ramp praat hier in huis. Dat is voor jou vanaf nu verboden.

admin

@Skunky,
Ik ben nooit zwerver geweest ik heb nooit op blote voeten gelopen en vrouwenkleren heb ik ook nooit gedragen uit die tijd dat ik je ouders kende ken ik wel een paar mensen waarop die beschrijving past, alhoewel ik die homo die je ouders waarschijnlijk bedoelen nooit in vrouwenkleren heb gezien maar daar weten je ouders vast meer van.

Hebben je ouders je nog uitgelachen toen je hun zei dat je dacht dat ik een mol was want dat haal ik niet uit je reactie ?