Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Wat is er met deze getuige aan de hand?

Gestart door SkunkyXL, 5 oktober 2010, 06:32:10

Vorige topic - Volgende topic

Cees Elzenga

Citaat van: Bas van den Heuvel op 21 oktober 2010, 21:12:27

Geachte R.  Op de eerste plaats welkom op dit forum!
De V. Zullen we NOOIT meer kunnen vervolgen voor zijn eventuele rol bij de vuurwerkramp. Dit is een gegeven.

Bas

De V. Zullen .. Nooit meer kunnen vervolgen 

WE
WE?

SkunkyXL

CiteerDe V. Zullen .. Nooit meer kunnen vervolgen 

WE
................................. werken wél voor het OM  :-\ !
http://www.odeon-nijmegen.nl/enschederamp/forum/index.php?topic=269.0

R. Kooken

Het feit dat mijn getuigenis hier angstvallig wordt genegeerd zegt eigenlijk wel genoeg. Dit forum bestaat op twee uitzonderingen na uitsluitend uit mollen c.q. desinformanten. Kleine waarheden, grote leugens en stompzinnige futiliteiten is al wat men hier kan vinden. De aloude truc van geveinsde onderlinge tegenstelling moet de geloofwaardigheid van zogenaamd individuele deelnemers bewerkstelligen. Ze plegen de meest walgelijke vorm van volksverraad puur om egoïstisch winstbejag. Het liefst zouden ze de psychologische wonden van toch al getraumatiseerde slachtoffers openrijten met hun desinformatie en zodoende de laatste hardnekkige waarheidszoekers vermurwen. Een tang-constructie rondom nietsvermoedende slachtoffers is hierbij een beproefd middel. Er worden behoorlijke bedragen betaald voor dit soort schandalige karweitjes. Ze voelen zich beschermd door het fascistoïde systeem waar ze als onderdeurtje in de hiërarchie aan mee mogen werken.

R. Kooken

Het zal de mollen alhier vast verblijden te horen dat de samenwerking tussen SkunkyXL en mij is gesuspendeerd vanwege uit mijn trauma voortvloeiende onvermogens en gevoeligheid voor negatieve bemoeienis en desinteresse van anderen. Ik heb groot respect voor het doorzettingsvermogen van Skunky die door de ramp zelf alles is kwijtgeraakt en ondanks alles doorgaat met zijn pogingen tot waarheidsvinding.

SkunkyXL

Alleen doet Skunky niets meer met deze groep zangers uit de 18e eeuw. Frits P., Don H., Arnoud R. en nog wat kornuiten zijn mensen die het lef hebben om zielig te doen bij slachtoffers thuis om ze vervolgens achter hun ruggen de gek aan te steken. Deze mensen zijn het licht in hun ogen niet waard.

@Don: Stop dus deze e-mails maar in je ............... je weet wel waar je ze in mag stoppen:

Dit bericht niet aan de grote klok hangen aub.

Deze uitnodiging stuur ik naar 14 mensen zeg maar lotgenoten.
Ik verwacht dat er 4 komen opdagen.
Twee maanden geleden en vorige maand was je ook uigenodigd op de eerste zondag van de maand en je mag iemand meenemen.
Nu ben je weer uitgenodigd op zondag 7 november om 13.00 uur in de 'schuur vd onthulling'. Voor eenieder die wil komen het adres op aanvraag via PM..!!!!!
Wat staat je te wachten in de 'schuur vd onthulling ?
Allemaal vriendelijke mensen en een heleboel 'goed' nieuws en respect verder heb ik daar beloofd dat ik niets verder vertel totdat
justitie en de media met het nieuwe ramp-onderzoek van de politie (Esaltato) naar buiten komen en dat kan nog wel jaren duren zoals het nu loopt.

Met vriendelijke groeten van Don Harberink.

Met de hatelijke groeten van mij

R. Kooken

Sluit mij van harte aan bij skunky's reactie.

Nog wat meer namen ?

Jan P.
Charl de R.van Z.
Nico H.
Jan T.
Gé van R.
Bas van den H.
Henk van der P.
Chiel van der W.
Geert van den B.

Absoluut criminele schoften die al jaren werken tégen de waarheidsvinding !

SkunkyXL

Klinkt als muziek in mijn oren:

Esaltato = http://www.encyclo.nl/begrip/esaltato
ODEON = http://www.encyclo.nl/begrip/odeons

Het roept hier meer vragen op dan dat het beantwoordt.
Toeval ? Toeval bestaat niet aldus Don.

BéééééééP off-topic !

R. Kooken

Jan P. en Charl de R. van Z. werden door mij al jaren geleden op de hoogte gesteld van Raymond's betrokkenheid en begin dit jaar wederom door een van de weduwen van een bij de ramp omgekomen brandweerman. Ze deden niets en gingen tegen beter weten in (!) door met hun eigen tunnelvisie. (enz., enz., enz.)

Rob V. (TV Oost) werd begin dit jaar op de hoogte gesteld door mij en de voornoemde brandweervrouw. Hoewel ik bewijzen overlegde deed hij niets en ging tegen beter weten in door met zijn hetze tegen de "klusjesman". Hoewel hij bij navraag door de voornoemde brandweervrouw bevestigde iets te zullen ondernemen deed hij niets en hield zich opzettelijk onbereikbaar. (enz., enz., enz.)

Nico H. (tijd voor waarheid) werd jaren geleden per mail en dit jaar door mij persoonlijk tezamen met de voornoemde brandweervrouw op de hoogte gesteld. Hij raaskalde als een tierelier en beïnvloedde de voornoemde brandweervrouw tegen het belang van de waarheidsvinding in. Een gesprek met hem verliep zo opvallend corrupt dat de gasten bij Frans op den Bult alwaar het gesprek plaatsvond het opviel. Minstens 7 personen keken hem en zijn handlanger die hij had meegebracht vol argwaan aan en één van deze personen achtervolgde ons zelfs na ons vertrek omdat hij zich zichtbaar zorgen maakte om mijn veiligheid. (enz., enz., enz.)

Geert van den B. werd door mij al jaren geleden op de hoogte gesteld van Raymond's betrokkenheid en deed hier absoluut niets mee, behalve tegen beter weten in schijnheilig met zogenaamde waarheidsvinding doorgaan.

Chiel van der W. is de vader van mijn belangrijkste getuige. Hij weet via zijn eigen zoon dat mijn getuigenis echt en onvervalst is. Hij gedraagt zich (net als anderen) al vele jaren zo denigrerend mogelijk tegen mij. Ondanks zijn schofterige reputatie krijgt hij opvallend veel media aandacht, niet in de laatste plaats volgens eigen wens voor zijn brandkastkrakersverleden. (enz., enz., enz.)

Don H.  werd door mij al jaren geleden op de hoogte gesteld van Raymond's betrokkenheid en deed hier absoluut niets mee behalve tegen beter weten in schijnheilig met zogenaamde waarheidsvinding doorgaan. Hij verspreidt al vele jaren desinformatie (net als anderen). Tegen beter weten in blijft hij raaskallen over zogenaamde mijnen die bij SEF zouden hebben gelegen.

Frits P. corruptievriendje van Don H. steunt Don in zijn desinformatie m.b.t. landmijnen bij SEF hij beweert op 22 mei 4 landmijnen te hebben aangetroffen (9 dagen later !) en een onherkenbaar lijk uit de dakgoot te hebben zien hangen (onherkenbaar !). Hij is zelf voor dood verklaard (dood !) en er werd een aanslag op hem gepleegd (aanslag !). Oh ja, en hij is van adel (adel !). Wat wordt hier verzweg'n ?

Gé van R. heeft er "vertrouwen" in dat de onderste steen nu boven is nl. een explosie van gas en onverbrand materiaal die middels schokgolf het vuurwerk heeft doen detoneren ! Twee keer ! Super-pyrolyse aus Österreich !

Bas van den H. vond ook een stofexplosie die middels schokgolf het vuurwerk heeft doen detoneren ! Ook twee keer ! Albert V. vindt dit ook ! Bas kan van 25fps videomateriaal 50fps maken ! Komt dat allen zien !

Henk van der P. wil verbreding géén verdieping. Haarman, Haarman en nog eens Haarman. "De gemeente heeft opzettelijk de wijk de lucht in laten vliegen omwille van nieuwbouw, de daders werden betaald ! De gemeente heeft een kluis weggegooid waar geheimen in zaten !"

Cees E. "Auto explosie op filmset !"

Simon V. schreef een boek vol sappige roddel. In hfdst. 69 maait hij mij gaarne het gras voor de voeten weg. In een TV optreden; "Hoe zou André dan op dat terrein moeten zijn gekomen ?" Nou Simon, met een vliegtuig natuurlijk ! En euh ijsfonteintjes !, hoe konden wij allen ooit zo dom zijn dat niet in te zien !

Peter R. de V. "Het dossier is te groot !"

En zo nog vele, vele anderen...

R. Kooken

Goh, nog een reactie en dan is dit een zeer populair topic !

admin

Ik heb het adres van de schuur van de onthulling gewist in de reactie van Skunky.

sylvius

Citaat van: R. Kooken op  5 november 2010, 01:40:05
Goh, nog een reactie en dan is dit een zeer populair topic !

Geachte R. Kooken,

Wij hebben, of tenminste ik heb, nooit uitgesloten dat het waar kan zijn wat jij beweert.

Maar wij zijn geen politie of justitie, wij missen de bevoegdheid om mensen te achtervolgen. (Vuyk en Vorkink mochten dat ook niet, maar deden het toch)

Wij moeten het doen met de aanknopingspunten die we hebben.

Ik denk nog steeds dat het doelbewuste sabotage kan zijn geweest. D.w.z. dat er iets op touw is gezet, misschien wel met stilzwijgende instemming van de gemeente Enschede (i.v.m. de plannen Groot-Roombeek).
Daar zouden Raymond B. of ook Andre de Vries  bij betrokken kunnen zijn geweest.
Maar ik weet dat niet.

admin

@R.Kooken,

Jij verteld de versie zoals de overheid het wil horen dus als er zoals je zegt hier op het forum een mol is dan sta je zelf zeker bovenaan en kom jij desinformatie verspreiden.

Ik bedoel maar dat het nergens op slaat dat je alle leden voor facistoide mol uitscheld dat riekt naar discriminatie als de dierenpartij dat hoort dan zijn we nog niet jarig.

SkunkyXL

Citaat van: admin op  5 november 2010, 06:03:26
Ik heb het adres van de schuur van de onthulling gewist in de reactie van Skunky.

Plaats liever een eerlijke reactie op de posts van de oprechte slachtoffers i.p.v. je druk te maken om het adres van de "schuur van de onthulling". Of ben je bang dat je je verspreekt? 2 maanden geleden heeft deze getuige te kennen gegeven aan jou én aan Henk van der P. (eigenaar van de schuur) dat je zijn documenten openbaar mag maken maar nergens zijn deze te vinden. Niemand heeft je gevraagd iets voor mij/ons (slachtoffers) te doen inderdaad, maar geloven dat je zelf een slachtoffer bent zoals je die beschrijft doe ik niet. Je hebt dit vertrouwen zelf geschaad met je dommme opmerkinen, vragen en gedrag, samen met je maatjes.

CiteerHoe ik weet dat het esaltao onderzoek nog jaren duurt ? Dat weet ik niet maar dat gok ik omdat het al 10 jaar duurt en ik verwacht dat de overheid deze doofpot nog 20 jaar in stand probeerd te houden.

En ik denk dat jij bij die doofpot hoort, overtuig me er maar van dat het niet zo is.

CiteerFrits had me gevraagd bepaalde dingen niet door te vertellen  en daar houd ik me ze goed mogelijk aan daarom ben ik vaag in de uitnodiging, ik vind dat zelf ook niet leuk.

Klopt geen zak van, net als dat van die Diana P. niet. Slachtoffer of geen slachtoffer. Slachtoffers die ervoor kiezen te praten met lotgenoten praten en niet met de een wel en met de ander niet. Warom zou Diana P. jou wel vertrouwen en zijn hart luchten maar niet bij de andere personen??? Omadat ie er ook bij hoort. Ik zag hem jou een teken geven vlak voordat ie wegging daar op de 3e zondag, ik ben niet helemaal achterlijk, ook al dacht je misschien van wel....

En wie waren dan die "mensen" die gevraagd hadden aan jou om hen met mij in contact te brengen? en wie zijn die andere 12 mensen die de uitnodigingen ontvingen? Misschien komen ze wél als ik ze zélf uitnodig, als écht slachtoffer?