Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Wat is er met deze getuige aan de hand?

Gestart door SkunkyXL, 5 oktober 2010, 06:32:10

Vorige topic - Volgende topic

SkunkyXL

Citaat van: admin op  5 november 2010, 07:55:05
@R.Kooken,

Jij verteld de versie zoals de overheid het wil horen dus als er zoals je zegt hier op het forum een mol is dan sta je zelf zeker bovenaan en kom jij desinformatie verspreiden.

Ik bedoel maar dat het nergens op slaat dat je alle leden voor facistoide mol uitscheld dat riekt naar discriminatie als de dierenpartij dat hoort dan zijn we nog niet jarig.

Wie was volgens Diana P. dan de mol hier op het forum? en die waarschijnlijke tweede?

SkunkyXL

@Don H.: En nu je eindelijk eens wat vragen beantwoordt krijgen we mss ook eens antwoord op het volgende:

CiteerWat staat je te wachten in de 'schuur vd onthulling ? Allemaal vriendelijke mensen en een heleboel 'goed' nieuws en respect.
Wanneer komt dat goede nieuws eens? Of was het nieuws dat je met 30 "mongolen" uit "het Roombeek van nu" in witte pakken bij Jan M. aan de deur wou?
CiteerVerder heb ik daar beloofd dat ik niets verder vertel totdat justitie en de media met het nieuwe ramp-onderzoek van de politie (Esaltato) naar buiten komen.
Aan wie heb je dat dan wel belooft?? Ik was er vanaf de eerste afspraak bij maar ook toen stond dit al in je mail. Mij is niks belooft. Sterker nog, ik zou van je verwachten dat je zaken als deze overal bekend ging maken.
CiteerEn dat kan nog wel jaren duren zoals het nu loopt.
Idd, zoals het nu loopt kúnnen ze die deksel er nog niet afgooien omdat ze dan vragen zullen moeten beantwoorden wat ze liever nog niet doen.

admin

Ik heb geen documenten gehad en jullie kunnen dat toch ook zelf op het forum gooien jullie scheppen je eigen probleem om een ander de schuld te geven dat het niet op internet staat?

DianaP. wist niks meer te zeggen na de LSD in de koffie en de munitie. Volgens mij had DianaP daar in de buurt gewoond en  ik vind het beter om eerst mensen te vertrouwen als ze dan liegen dan merk je dat vanzelf. Je zegt dat DianaP mij bij het uitzwaaien een geheim teken heeft gegeven dat was mij niet opgevallen . Ik weet bar weinig van geheime tekens maar kun je me vertellen hoe dat geheime teken eruit ziet en wat het inhoud.

Die andere twaalf genodigden zijn forumleden zoals jijzelf.

Hoe kan ik aan jullie bewijzen dat ik niet aan de doofpot meedoe ?

admin

Citaat van: SkunkyXL op  5 november 2010, 08:13:42

Wie was volgens Diana P. dan de mol hier op het forum? en die waarschijnlijke tweede?

Dat weet ik niet dat moet je aan DianaP vragen.

SkunkyXL

CiteerDie andere twaalf genodigden zijn forumleden zoals jijzelf.
Dit forum heeft maar 13 leden. Daarvan afgetrokken de mensen die je vást geen uitnodiging stuurt (jijzelf, Arnoud en Henk) blijven er nog 10 over. Benieuwd wie die andere 4 zijn.
CiteerJe zegt dat DianaP mij bij het uitzwaaien een geheim teken heeft gegeven dat was mij niet opgevallen
Ik heb niet over een geheim teken gesproken maar over "een teken. Ik zag namelijk dat Diana (Henk P.?) aan jou kenbaar maakte dat ie weg wilde gaan en daarbij een gebaar maakte waaruit ik opmaakte dat je met hem mee moest lopen, wat je vervolgens deed. Daarbij was het de eerste keer dat ie kwam en lijkt het mij normaal dat je dan aan de mensen waardoor je bent uitgenodigt meldt dat je eerder weg gaat. Hij heeft argwaan gewekt door vrijwel direct ná mijn komst te vertrekken, zonder aankondiging aan één van ons.

Verder ben ik nog steeds niet overtuigt van het feit dat jij ten tijde van de ramp aan de Putterstraat woonde. Welk nummer? Wie uit de buurt kende je allemaal? Niemand weet van jou bestaan af namelijk. Mensen die er al 20 jaar woonden niet, maar ook niet de mensen die er al jaren in de straat werkten. Nu moet je niet denken dat ik een foto van je heb laten zien. Ik heb gewoon mensen gesproken die jou kennen, al 20 jaar of langer, en die hadden je dus zeker herkend. Dan moet je niet ineens gaan zeggen dat wij ons eigen probleem scheppen. Maanden worden er geen vragen beantwoordt en ineens, als het niet meer vragen zijn maar stellingen, komen de reacties.

admin

Het goede nieuws zou komen na het onderzoek van Esaltato en dat onderzoek gaat nog een half jaar duren, ik had er in de nieuwe uitnodiging dan ook gezet dat het nog wel jaren kon duren.

Oja er staat in het bericht niet aan de grote klok hangen waarom plaats je het dan hier ?
Vind ik dat wel goed ?

SkunkyXL

Ik ben één van de échte slachtoffers en wat een ander wel of niet goed vindt interesseert me bar weinig als het om mijn eigen zaken gaat. Ik weet haast wel zeker dat je, nu nog steeds, geen 10 namen kunt noemen van mensen die in de binnenste ring woonden. De enigen die dit forum kennen zijn de mensen die jij zélf het adres hebt gegeven. Je "webmaster" heeft niet eens de moeite genomen de site op relevante keywords in de search engines te krijgen. Ook niet nadat hij én jij er meerdere keren op zijn gewezen. Dát spreekt doelpunten.

Hoe weet je trouwens dat er "goed nieuws" komt ná het Esaltato onderzoek? Hebben ze je dat persoonlijk vertelt?

admin

Citaat van: SkunkyXL op  5 november 2010, 09:20:24

Verder ben ik nog steeds niet overtuigt van het feit dat jij ten tijde van de ramp aan de Putterstraat woonde. Welk nummer?

Nummer 32 en ik woonde er nog geen 4 maand.

admin

Citaat van: SkunkyXL op  5 november 2010, 09:52:29
Ik ben één van de échte slachtoffers en wat een ander wel of niet goed vindt interesseert me bar weinig als het om mijn eigen zaken gaat. Ik weet haast wel zeker dat je, nu nog steeds, geen 10 namen kunt noemen van mensen die in de binnenste ring woonden. De enigen die dit forum kennen zijn de mensen die jij zélf het adres hebt gegeven. Je "webmaster" heeft niet eens de moeite genomen de site op relevante keywords in de search engines te krijgen. Ook niet nadat hij én jij er meerdere keren op zijn gewezen. Dát spreekt doelpunten.

Hoe weet je trouwens dat er "goed nieuws" komt ná het Esaltato onderzoek? Hebben ze je dat persoonlijk vertelt?

Als ik goed in namen was geweest dan had ik je tien namen kunnen noemen maar ik weet er nog maar twee.
De
Mijn webmaster  is met andere dingen bezig en ik snap niks van search ingines dat vertel ik nu voor de zoveelste keer. Binnenkort word het forum overgezet op een andere site maar dat wist je al ik hoop dat het dan goed komt met de keywords.

SkunkyXL

En van welke bron komt alle informatie die op de externe HDD's staat die je uitdeelt aan, naar ik aanneem, voor jou interessante personen ??? En wat mag ik er allemaal mee doen en van bekend maken ??? Er zit immers een copyright verklaring in en dus heb jij misschien niet zelf eens het recht om ze af te geven !!! Of deze "écht" is zal moeten worden nagekeken omdat er twijfels bestaan, maar je had me er allerminst van op de hoogte kunnen brengen. Staat trouwens veel leuke info op, je zou het eens moeten "onderzoeken".

En dan, niet minder belangrijk: Wie betaald dat allemaal ??? 7 X ongeveer € 70,- + een scanner/printer voor Henk van der P.? Jij maakt jezelf ongeloofwaardig met die onzin want je geeft alles behalve informatie.

admin

Citaat van: SkunkyXL op  5 november 2010, 09:52:29

Dat is mij door iemand verteld.

Ik geef wel antwoord op jou vragen maar jij niet op de mijne.

SkunkyXL

CiteerIk geef wel antwoord op jou vragen maar jij niet op de mijne.
Welke vragen? Zet ze maar neer !!!

CiteerMijn webmaster  is met andere dingen bezig en ik snap niks van search ingines dat vertel ik nu voor de zoveelste keer
Ik heb je ook aangeboden dit te doen. Daarbij maak jij de lijst in 1 minuut en zet je "webmaster" hem in de head in 0,2 minuten. Dit wéét Arnoud, daar ben ik van overtuigt.

Citeerik hoop dat het dan goed komt met de keywords.
Dan hoop ik dat je een goede webmaster hebt gevonden. Deze heeft het immers te druk met andere zaken.

CiteerDat is mij door iemand verteld.
Door wie mag je vást niet aan de andere belanghebbenden vertellen?

CiteerHoe kan ik aan jullie bewijzen dat ik niet aan de doofpot meedoe ?
Zoiets vraag je niet, dat doe je gewoon. Overtuiging !!! Hoe heb je ons dan laten denken dat dat wél zo is? Als je daar achter bent ben je al een heel eind.

admin

@Skunky,

Moet ik mijn financien nu ook nog verantwoorden, die 70 euro's zijn een rib uit mijn lijf.
Ik wil  dat die ramp wordt opgelost en heb daarom een aantal mensen een harde schijf gegeven met heel veel info die ik had gekregen en die persoon wilde dat ik de info doorgaf.

SkunkyXL

CiteerMaar ik en velen hebben om 14.40 vuurpijlen gezien die professioneel werden afgestoken.
Dat was dan het vlammetje voor het eerste vlammetje.

Waaraan kan je in hemels vredes naam zien dat een vuurpijl (of 4 tegelijk) "professioneel" wordt afgestoken ?

Waarom zo ineens zóveel aansturen op een bedrijfsongeval en andere eventuele getuigen bij voorbaat uitsluiten ?

admin

Citaat van: admin op  5 november 2010, 09:25:28

Oja er staat in het bericht niet aan de grote klok hangen waarom plaats je het dan hier ?
Vind ik dat wel goed ?