Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Wat is er met deze getuige aan de hand?

Gestart door SkunkyXL, 5 oktober 2010, 06:32:10

Vorige topic - Volgende topic

admin

Hierboven staan twaalf citaten van R. Kooken alle citaten hebben betrekking op de forumleden.
Die twaalf citaten zijn leugens die mijnheer Kooken uit zijn duim zuigt.

R. Kooken kwetst alle forumleden maar denkt dat hij niet kwetst terwijl hij mensen in gevaar brengt met zijn verdachtmakingen.

Ik ben Mijnheer Kooken heel dankbaar voor zijn leugens en verdachtmakingen richting alle forum want hij heeft zijn ware gezicht getoond.
Vijf jaar geleden wist hij mij aan het twijfelen te brengen, zoek maar eens op Bruinewoud op de site van Crimo daar kun je lezen dat jou verklaring mij nooit heeft losgelaten.

Maar nu 12 leugens van Kooken onder elkaar.
Ik zeg altijd: Iemand mag drie keer tegen me liegen en daarna geloof ik niets meer van die persoon.
En naar die leugenaars moet je niet te lang luisteren want ze fokken mensen op met een 'erg' verhaal  die  gaan  er helemaal in mee want het is een klein beetje waarheid bij Kooken is een naam al voldoende voor de rest verzint hij aanwijzingen met die aanwijzingen kan hij bij elkaar liegen dat zijn verhaal wel klopt maar dat alle winkeliers en alle forumleden leden mol zijn dat is echt waar volgens Kooken.

admin

Skunky wil kost wat kost de ramp oplossen.
Hoeveel mensen wil jij doden om de ramp op te lossen Skunky ?
Ik en velen worden ziek van die onterechte beschuldigingen aan ons.

Skunky kan ik zijn vergissing wel vergeven maar Kooten is een buitenstaander die alles aan elkaar liegt een trol noemen ze dat op internet dacht ik.
En degene die in de trol trapt heet Skunky ... nou Skunky wentel je lekker in de stront en smeer het niet over ons uit met je leugens over de leden.