Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Officiele presentatie braaktheorie Vasse, Calis en Van den Heuvel

Gestart door sylvius, 8 november 2010, 10:02:02

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

Nog een tweet van RobVOr:

https://twitter.com/RobVor

CiteerRobVor
.Rode sportbroekje A de V vrijgesproken verdachte vuurwerkramp. Jaja..er waren destijds 2 rode sportbroekjes....Knap hé.
about 10 hours ago via web

Net zo dom als Paalman ...

Bas van den Heuvel

Even voor de duidelijkheid,
Jan zei dat de milleneum verklaring was gebruikt bij de veroordeling in Almelo, doch dat niemand dat geloofwaardig vond. De verklaring was ook niet van 1999-2000 dus voor de ramp maar van 2000-2001 dus na de ramp. De veroordeling in Almelo van Andre was dan ook onterecht.

Bas

admin

De presentatie duurde best wel lang Crimo zei tijdens de presentatie dat de geopende toestand van discusslot nr 45 geen inbraak bewijst.

Op het eind mochten de mensen iets vragen Ik zei dat
Calis zijn verhaal niet klopte waarin hij zei dat Andre voor de ramp al had gewaarschuwd dat er een bom bij sef lag terwijl dit pas na de ramp door Andre is gezegd. (Calis beaamde dit en gaf toe dat het een jaar later was).
En dat volgens de dissidente rechercheurs het broekje dat onderzocht is nooit van Andre kan zijn geweest omdat het broekje nog op het politiebureau in Enschede lag het broekje is dusgeen bewijs. (Bas zegt dat er dna sporen op het broekje zitten en dat het belangrijk is dat de dissidente rechercheurs hun bevindingen delen).

Na afloop Heb ik aan Calis ,Vasse en Bas nog duidelijk proberen te maken dat al die hyphotesen niet goed zijn want je kunt ook met waterdichte hypothesen komen waarin Calis de dader is en dat is niet leuk voor Calis want dan krijgt hij half Enschede achter zich aan.

Bas van den Heuvel

Don,

Ik zei dat er ureumsporen (o.à. Plasvlek) in het broekje zat. Het was dus een broekje dat lange tijd was gedragen en niet gewassen. Ik schreef net al iets over de milleniumverklaring, volgens mij zijn wij het allemaal eens over dat deze van na de ramp is. En dus nooit als bewijs had mogen dienen voor de veroordeling in Almelo.

Bas

Cees: bedankt moest ureum zijn

Cees Elzenga

Citaat van: Bas van den Heuvel op 11 november 2010, 08:29:43
Don,

Ik zei dat er urineumsporen (o.à. Plasvlek) in het broekje zat. Het was dus een broekje dat lange tijd was gedragen en niet gewassen. Ik schreef net al iets over de milleniumverklaring, volgens mij zijn wij het allemaal eens over dat deze van na de ramp is. En dus nooit als bewijs had mogen dienen voor de veroordeling in Almelo.

Bas

Urineum, dat is niet menselijk (noch dierlijk) en kan dus ook nooit van de V. zijn geweest.

sylvius

Don,

Ik zei dat er ureumsporen (o.à. Plasvlek) in het broekje zat. Het was dus een broekje dat lange tijd was gedragen en niet gewassen. Ik schreef net al iets over de milleniumverklaring, volgens mij zijn wij het allemaal eens over dat deze van na de ramp is. En dus nooit als bewijs had mogen dienen voor de veroordeling in Almelo.

Bas

Cees: bedankt moest ureum zijn

Plasvlek betekent niet dat een broek(je) lange tijd is gedragen en niet gewassen.
Kan er na één dag al in zitten, ja na na een uur; of zelfs korter.
Zegt dus helemaal niks.

sylvius

Citaat van: Bas van den Heuvelvolgens mij zijn wij het allemaal eens over dat deze van na de ramp is

???

Ik dacht dat het een verklaring van Raymond B. en/of Robby Kooken betrof.

Ik weet het niet.

Misschien hebben zij het uit de duim gezogen.

Maar misschien ook niet.

Zit er een kern van waarheid in.

Smallenbroek had ook al lang van te voren aangekondigd: "Alls er nu iets gebeurt dan gaat de hele buurt de lucht in" of m.a.w. :"de mensheid heeft daar één grote bom gemaakt".

Raymond en Mark Smallenbroek hadden bij elkaar in de klas gezeten.

admin

Citaat van: Bas van den Heuvel op 11 november 2010, 08:00:21
Even voor de duidelijkheid,
Jan zei dat de milleneum verklaring was gebruikt bij de veroordeling in Almelo, doch dat niemand dat geloofwaardig vond. De verklaring was ook niet van 1999-2000 dus voor de ramp maar van 2000-2001 dus na de ramp. De veroordeling in Almelo van Andre was dan ook onterecht.

Bas

Klopt Jan Calis zei veel meer maar ik had er maar een paar woordjes van opgeschreven.

admin

Don,

Ik zei dat er ureumsporen (o.à. Plasvlek) in het broekje zat. Het was dus een broekje dat lange tijd was gedragen en niet gewassen.

Bas

Dat er sporen in broekjes komen vind ik logisch maar van de poep en plas vond ik een beetje onsmakeleijk heb er daarom DNA van gemaakt.

Bas van den Heuvel

Citaat van: admin op 11 november 2010, 10:12:13
Don,

Ik zei dat er ureumsporen (o.à. Plasvlek) in het broekje zat. Het was dus een broekje dat lange tijd was gedragen en niet gewassen.

Bas

Dat er sporen in broekjes komen vind ik logisch maar van de poep en plas vond ik een beetje onsmakeleijk heb er daarom DNA van gemaakt.

Het is ook onsmakelijk. Daarom is ook het carnaval met dat specifieke broekje minder waarschijnlijk. En het broekje dat bij het NFI is onderzocht had wel deze sporen en kan dus niet het schone sportbroekje van FC Twente zijn geweest.

Bas

sylvius

CiteerEn het broekje dat bij het NFI is onderzocht

Hoe weet jij dat nou?

Gewoon een lulpraatje.

sylvius

Kamperman in Blueprint for Disaster:

"Kwam ook voor ons als donderslag bij heldere hemel dat er vuurwerksporen in dat broekje zaten"

Drukte hij zich soms ook eufemistisch uit?

sylvius

Maar van Kamperman weten we dat hij iets te vebergen heeft, met zijn gefragmenteerde bodies:

Bollen p. 346:

"De klap is zo groot dat het hele lichaam aan gruzelementen gaat"

The father of lies...

met serieuze konsekwenties.

(Waarom Josée Rooijers is weggepromoveerd)

Bas van den Heuvel

Citaat van: sylvius op 11 november 2010, 11:14:30
CiteerEn het broekje dat bij het NFI is onderzocht

Hoe weet jij dat nou?

Gewoon een lulpraatje.
Zie rapport Peter de Bruijn over ureum spoor. Is was toch bij de expertmeeting vn 2009, daar zei ik nog iets over in NOVA op 13 mei 2010, op deze bijeenkomst kwam het ook nog langs.

Bas

sylvius

Citaat van: Bas van den Heuvel op 11 november 2010, 12:15:31
Zie rapport Peter de Bruijn
Heb ik niet.
Citeerover ureum spoor.

Ja dat geloof ik wel, maar zegt niks, toch?

CiteerIs was toch bij de expertmeeting vn 2009, daar zei ik nog iets over in NOVA op 13 mei 2010, op deze bijeenkomst kwam het ook nog langs.

Bas

Ja, je hebt mij ook wel eens verteld, terwijl je er een vies gezicht bij trok. Die mimiek diende dus ter ondersteuning van je stelling dat Andre de Vries er ook bij was, bij de inbrekers die onzorgvuldig met de begeerde items waren omgesprongen.