Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Nieuwjaarsreceptie gemeente Enschede 2011

Gestart door sylvius, 3 januari 2011, 21:30:22

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

Citaat van: admin op  8 januari 2011, 13:33:52

Op die dag zou de burgemeester de disidente rechercheurs ontslaan maar Mans was snel even op vakantie gegaan en was dus niet aanwezig.

Ik weet nog wel dat Mans  liet weten dat hij als korpsbeheerder geen verantwoording verschuldigd was aan de gemeenteraad.

Maar korpsbeheerder was hij altijd al, net zoals Den Oudsten dat nu is.

Of m.a.w. als korpsbheerder kon hij met gerust geweten van alles en nog wat onder tafel werken.

en vervolgens "Ich hab' es nicht gewusst" zeggen...

admin

Citaat van: sylvius op  8 januari 2011, 13:55:11

Ik weet nog wel dat Mans  liet weten dat hij als korpsbeheerder geen verantwoording verschuldigd was aan de gemeenteraad.

Mans zei te pas en te onpas dat hij geen verantwoording hoefde af te leggen en geen antwoord hoefde te geven op vragen van deze of gene. Daarom was en is een parlementaire enquete ook noodzakelijk om onaantastbare ambtenaren zoals Mans aan het praten te krijgen. Mans heeft zijn ambtenaren ook nog een zwijgplicht opgelegd dat ze maar vooral hun mond houden over de ramp.

admin

Citaat van: sylvius op  8 januari 2011, 09:48:57
Henk van der Pluijm heeft daar een keer gezeten (publieke tribune) met een spandoek.
Ik dacht dat Don het andere eind van het spandoek vasthield (Dat weet ik niet zeker). En wat er op het spandoek stond weet ik ook niet meer, of bij wat voor gelegenheid. (Het zou kunnen na het oneervol ontslag van Paalman en De Roy van Zuydewijn door de korpsbeheerder).

Er werd schande van gesproken door sommige raadsleden. Dat weet ik nog. Henk van der Pluijm als ex-raadslid zou toch moeten weten dat dat niet mag, dat het geen pas geeft om vanaf de publieke tribune te demonstreren.

En nu deed het koor van MAAK het!

Heb nagevraagd bij @Henk en ik heb dat spandoek niet in de hand gehad dat was iemand anders.
Er stond op het spandoek geschreven:

"WAAROM WAARHEID BESTRAFFEN
EN LEUGENS  BELONEN ?"

sylvius

Citaat van: admin op 12 januari 2011, 00:56:07

CiteerHeb nagevraagd bij @Henk en ik heb dat spandoek niet in de hand gehad dat was iemand anders.
Er stond op het spandoek geschreven:

"WAAROM WAARHEID BESTRAFFEN
EN LEUGENS  BELONEN ?"

Ja mooie tekst,

mag wel permanent worden opgehangen aan het balkon.