[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
24 Oktober 2021, 05:51:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 4640 geregistreerde leden
Nieuwste lid: EliseGosho
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Getuigenissen
| | |-+  huis van verhalen
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: huis van verhalen  (gelezen 4821 keer)
sylvius
[ERF] lid
Held
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 23 Januari 2018, 17:59:57 »

Hadassa: “Ik heb zoveel mooie mensen ontmoet in het Huis van Verhalen”

https://indebuurt.nl/enschede/enschedeers/hadassa-ik-heb-zoveel-mooie-mensen-ontmoet-in-het-huis-van-verhalen~13868/
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Januari 2018, 13:07:04 »

Heb met haar man gesproken Ik dacht in 2015. Haar man zei dat Andre de V. de aanstichter van de ramp was.
(Denk dat ik daar al over geschreven heb op dit forum even zoeken naar lijdensweg ''kunstboek''.)
Dat Huis van Verhalen is net zoiets als de BSVE  ze werken niet voor de politie maar met de politie. Want vadertje staat en de Enschedese kerken willen die ramp kost wat kost onder de pet houden.

Leuk voor mevrouw Hadassa dat ze hoog op de kieslijst van de Christe-Unie staat, vond dat altijd wel een lieve partij totdat ze voor de foute oorlog in Afghanistan stemden. Sindsdien stapelen onze  foute oorlogen zich op en moeten onze jongens martellen en moorden in den vreemde daar worden onze jongens wel voor beloondt. Die Christen-Unie brengt de buitenlandse mensen in den vreemde hel en verdoemenis.
 Mooi land Nederland alles mag met de juiste vergunning  dan wordt men zelfs beloond voor het vermoorden van mensen in binnen en buitenland. En ben je geen ambtenaar of heb je geen vergunning dan kun je de misdaad altijd nog afkopen bij onze overheid  voor een som geld of beter gezegd dertig zilverlingen. 
Ben zelf ongelovig opgevoed en begrijp niet dat mensen moeten moorden van hun geloof en dan verwachten ze in de hemel uitkomen ?

Ik weet niet hoeveel bloed mevrouw Hadessa al aan haar handen heeft maar ik adviseer haar  zoveel mogelijk bloed aan haar handen te laten kleven opdat ze het nog ver schopt bij de politie(k). (dat advies geef ik jaarlijks aan (kwaad) aardige topambtenaren). Kijk sinds de ramp ook anders naar mensen die bij de SS en NSB zaten want ambtenaren doen wat hun gedicteerd en anders volgt ontslag Toen kreeg je duizend gulden voor een Jood tegenwoordig krijg je miljoenen voor een Islamiet dat maakt het martelen wel lonend. Ook leuk voor onze hoogwaardigheidsbekleders dan kunnen ze er na zoveel jaar een bloemetje leggen een toespraak houden en champagne drinken en vooral lekker eten.

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: