Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Laatste nieuws van Jan Timmermans website

Gestart door sylvius, 9 oktober 2011, 14:50:03

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

http://www.13mei2000.nl/index2.htm

CiteerLaatste nieuws :

Oktober 2011. Het onderzoek naar het onderzoek van het onderzoek is klaar. Op dit moment, 4 oktober 2011, wordt onderzocht hoe de resultaten (en opgedoken feiten) het best kunnen worden verdraaid en verhaspeld. Ook wordt onderzocht hoe men de geloofwaardigheid van bewijs en getuigen alsnog onderuit kan halen, teneinde te redden wat er te redden valt. Ach, iedereen weet hoe dat gaat. Als je een keer begint leugens te dekken met nieuwe leugens .. dan komt het uiteindelijk nooit meer goed.

Daar bedoelt ie waarschijnlijk Esaltato mee  :-\

Bas van den Heuvel

Zover ik weet is er in september jl door het team van Ijsseland een tussenrapport gestuurd naar oa de lokale driehoek (enschede Almelo). Ik geloof dat het de bedoeling is dat hier binnenkort iets van naar buitenkomt. Dus maar weer eens afwachten.

Bas

admin

Dat wordt een kort persbericht:
Het onderzoek naar de ramp gaat wel/niet beginnen en daarom kan esaltato niets toelichten.

Ik verwacht dat Zwolle nu officieel het ramponderzoek op zich neemt omdat esaltato en O.M. Almelo ambtsmisdrijven plegen net als destijds het tolteam. De overheid kan zichzelf dan weer onderzoeken (rijks-recherche, interne-zaken) en zo hard schrikken dat niemand de resultaten mag lezen behalve de minister. Hoe je het went of keert er is hier sprake van een hele grote doofpot.