[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
1 Mei 2024, 23:29:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Wederopbouw
| | |-+  Cultuurpark Roombeek
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Cultuurpark Roombeek  (gelezen 38801 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 29 Augustus 2014, 12:00:09 »


Monument

Lasonderbleek is het herdenkingspark. De getroffen plek is zichtbaar door de
oude betonnen fundering van de vuurwerkfabriek.  .....

Bron: http://oarns.nl/file/40/Ad+Klanderij+10.0153_Corporate+adv.+roombeek+plattegrond.pdf
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 29 Augustus 2014, 15:29:47 »

 
Citaat
De getroffen plek

Inslag van een meteoriet?
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 2 September 2014, 08:52:22 »

vandaag paginagrote Roombeekprpaganda in de Volkskrant:



enthousiaste reacties op TWITTER:

https://twitter.com/search?q=roombeek&src=typd
Citaat

 joepvanaaken ‏@joepvanaaken 29m

Fijn begin van de dag! #Vk beschrijft #Roombeek Voorbeeld voor 21e eeuw. En kracht van musea en @TETEMkunst pic.twitter.com/YssNdLSA4a joepvanaaken

 Followed by Marijke van Hees
Christian Fictoor ‏@chrisfictoor 1h

Goedemorgen #Roombeek @CeeCee_Enschede pic.twitter.com/XZvu4kGLrj
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 6 Januari 2015, 18:46:15 »

Ben in mijn nieuwe woonplaats weer naar de gemeentelijke nieuwjaarborrel geweest'
Heb weer met vele bobo's gepraat, ik ga eens namen gaan noemen.

Het hele B&W staat bij de ingang om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen.

Ik vroeg de burgemeester en zijn kornuiten  tijdens het handen-schudden of  elk B&W blij was met de vijfhonderd vuurwerkgewonden dit jaar.  Ik had mijn vuurwerkbril meegenomen want de Hubert Brulls stak vorig jaar vlak naast mij vuurwerk af (confetti-kanon) de burgemeester Hubert ontkende dat, Ik zei Ik zei nog u bent net als die burgemeester in Enschede die is ook alles vergeten van wat er voor de ramp is gebeurd.

Op het eind van de rij stond de gemeentesec. Bert vd Ploeg hij is van de hoogste in rangorde bij de politie geweest.

Later stond hij met oud wethouder Groen Links vd Meer te praten die vd Meer had mij bij de laatste 4 mei herdenking gezegd dat ik terug moest gaan naar Enschede terwijl ik met Thom de Graaf in gesprek was mbt De munitieramp. vd Meer zei toen dat hij Nijmegenaar was maar hij loog kwam ik later achter volgens internet is hij geboren in Mill. Heb hem toen verteld dat hij maar terug moest gaan naar zijn moeder. Gister zei ik vdMeer dat hij maar terug zijn moeder in moest kruipen, vd Meer zei dat zijn moeder dood was ik zei toen iets van 'Dan des te meer.'

Heb met Pieter Derks van de wereld draait door kort gesproken en een rampopera in E-mineur flyer gegeven op het eind van het feest stond vd Meer met mijnheer Derks aan de bar Ik kwam even laten zien hoe ik wethouder Bert Friengs een Hitlergroet had geven nadat die Friengs me zei dat hij: Ich (Friengs) habe es nicht gewusst. Toen zei ik dan moet ik u de Hitlergroet geven ik hield mij pols tegen mijn heup en deed mijn hand in de houding toen ik wegliep. dat liet ik zien aan Derks en vd Meer, Ik keek Derks aan en zei: Ik kan ambtenaren in functie beledigen wat ik wil want ze (ik keek vd Meer aan) schijten zeven kleuren stront voor mij. Er was nog iemand een paar koppen groter dan mij die zei dat IK (Don H.) moest luisteren ik vroeg die gast of hij IRT-coke had gehad dat was meer dan zestig ton een pond per gebruiker.
Toen adviseerde ik vd Meer om vuurwerk ipv bommen te gebruiken in onze oorlogen want met vuurwerk blaas je hele woonwijken van de kaart.
Ik heb mijnheer Derks van DWDD gezegd dat de ramp een PvdA-ramp is en dat daar bij de VARA niet over gesproken mag worden.

Een oud wethouder van verkeer was er ook hij was echt blij met de vuurwerk 500 gewonden zei hij lachend, ik zei dat hij dan een lintje had verdiend, hij zei lachen dat hij al een lintje had ik zei hem dat hij er dan nog wel tien bij verdiend.

Volgens de burgemeester was het kanon ongevaarlijk  ik zei tegen die man die met hem stond te praten of hij zijn oog erop hield of zijn mond, de burgemeester zei; Dat gaan we niet doen. Toen zei ik: Nee dat laten jullie aan kinderen over.

Er is beeld bij de vier kanonnen van de burgemeester op het filmpje bij 41 seconden.
Plus de jaarlijkse gemeentelijke sigaar uit eigen doos.

http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2079691/burgemeester-bruls-oog-voor-elkaar-blijven-houden.htm#.VKwfMEpgVv5

« Laatste verandering: 6 Januari 2015, 19:00:23 door admin » Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 6 Januari 2015, 19:44:26 »

Ben in mijn nieuwe woonplaats weer naar de gemeentelijke nieuwjaarborrel geweest'

Een kleine blonde politieagente was gezellig aan het praten met een grote agent en een raadslid volgens mij.
Toen ik dat zag stapte ik erop af en zei zoiets van : Mag ik iets zeggen. Ze zeiden JA ... Toen zei ik De politie in Enschede mag helemaal niks meer zeggen want die hebben zwijgplicht. Daarop liep ik meteen door.

Ik heb veel geleerd van Enschede en geef dat door aan het ambtelijke geboefte van B&W hier ter plaatse.
Want alle ambtenaren zijn crimineel de helft van de bevolking is afhankelijk van een ambtenaren cq. hulpverlenerssalaris De rest van het volk werkt zich kapot voor die oplichters die alles bij elkaar liegen en bedriegen en lachen om het verdriet van elke burger.

Brulls zei tijdens zijn toespraak veel euh en dat hij er voor de MH17 slachtoffers was.
Brulls is een goeie man weer kreeg hij het publiek aan het klappen met verschrikkelijk nieuws net als vorig jaar, ik weet gelukkig niet meer wat hij zei. Volgens mij ging het over Participatie. De plaatselijke ambtenaren levert dat veel geld daarom klapte het publiek (voornamelijk ambtenaren denk ik altijd) natuurlijk zo hard.

Brulls zei in zijn toespraak dat we naar het nieuws op TV moeten kijken.
Het nieuws wordt gedicteerd door de overheid. En als ik iemand van de overheid op TV zie dan begin ik te schelden, want ze liegen en bedriegen en praten nooit over dat waar het werkelijk om gaat want dat zijn zwarte bladzijden die onze overheid inmiddels al vernietigd heeft.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 6 Januari 2015, 19:54:20 »

Elke keer als ik Marijke van Hees sprak zei ik haar dat de bsve alle dossiers van de slachtoffers had vernietigd.
Op 14 mei jongstleden zei ze me: 'Daar zal ik eens navraag naar doen.'

Als men de bsve afbeelding zoekt op google komt men bij de MSNP uit.

Misschien voelt Bas vd H zich geroepen om te antwoorden want ik heb nooit antwoord gehad.

Waarom. Dat was ook een hamerstuk voor Noor van Lijf D66 hauptfrausturmbahntruppenfuherin.

Ik heb het de brandweer gisteren nog uitgelegd: Onze overheid is van bovenaf corrupt dan kun je op de werkvloer wel eerlijk zijn maar dat heeft geen zin als je hogerop wilt komen.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 7 Januari 2015, 16:46:37 »

Ben eergister bij de gemeentelijke nieuwjaarborrel geweest en heb daar alle ambtenaren tot op het bot beledigd.
De ambtenaren met de Duitse SS vergeleken en wat dies meer zei.

Bij deze wil ik alle ambtenaren in functie tot in het merg beledigen.
Als ambtenaren mij het adres geven van hun moeders graf dan wil ik daar graag op schijten,
als het in Nederland is en de reiskosten en eventuele boete vergoed worden.

De koninklijke familie mag mij ook vragen om in hun grafkelder te schijten,
dat doe ik het liefste en dan vooral niet vergeten een foto te maken.

Ik ben des Duivels vanwege alle ambtenaren toen en nu die blijven doen alsof ze van niks weten en dan ook nog liegen en bedriegen en waardering krijgen voor rampen die ze zelf veroorzaken.
Gelogd
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held
*****
Berichten: 2082



Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 7 Januari 2015, 17:24:44 »

Ambtenaren en het koninklijk huis hebben geen gevoel daarom wil ik ook wel op het graf van hun kinderen en kleinkinderen poepen. Graag zelfs.

Voor de gouden koets ben ik kaarsenhouders aan het ontwerpen.
Zo boos ben ik. Weer met een diameter van 66,61 mm.

(Waarom weer 66.61mm. Omdat dat de diameter is van een tennisbal in de dierenwinkel zijn werparmen te koop om honden zich kapot te laten rennen.
Die verlengde werp-arm vergroot het bereik van mijn zware kaars- verf- en strontbommen.)
 
 
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 26 Januari 2015, 21:01:35 »

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=208716&cat=1

Citaat
Nieuws»
Musea in Enschede laten zich niet uitdagen: Twente al verder dan Museumkwartier Roombeek


Twente heeft veel in huis, maar het is typisch Twents om te vinden dat het gras aan de andere kant van de heuvel groener is en anderen het beter kunnen. Daarmee reageren de directeuren van de musea TwentseWelle en Rijksmuseum Twenthe in Enschede op een voorstel van CDA-raadslid Ton ten Vergert.

Ten Vergert daagde de beide museumdirecteuren uit om een businessplan te maken voor Museumkwartier Roombeek, naar Amsterdams voorbeeld. Ze zouden daar het Balengebouw bij moeten betrekken als dependance van het Rijksmuseum in Amsterdam. Volgens het raadslid is cultuur en kennis, de zogenoemde mindsector, een economische peiler van belang en in Amsterdam al groter dan de financiële sector. Dat businessplan komt er niet. Directeur Van der Meiden van TwentseWelle reageert zelfs als door een wesp gestoken: een naïef idee dat getuigt van weinig zicht op de realiteit.

'Beter om eerst licht op te steken'

Volgens hem is er geen succes te behalen met het kopiëren van Randstedelijke succesfactoren. Cultureel Twente heeft zelf veel in zijn mars met eigenwijze musea, een uit de as herrezen Reisopera, een brutaal Gogbotfestival, een internationaal opererend orkest en Kunstvereniging Diepenheim. "Het ware beter geweest als hij zijn licht eerst was gaan opsteken, alvorens dit ballonnetje op te laten".

Roombeek Cultuurpark is volgens Van der Meiden een kruispunt van kunst en technologie en daarmee al veel verder dan zo'n Museumkwartier. Er zijn daarnaast internationale samenwerkingen, die prachtige producties opleveren waarvoor mensen graag naar Enschede komen. "Landelijk, ook in het westen, is er veel waardering voor de Enschedese musea." Dat ziet Ten Vergert volgens Van der Meiden over het hoofd.

Uitgaan van eigen kracht
Van der Meiden wordt daarin bijgestaan door directeur Odding van het Rijksmuseum Twenthe. "We moeten uitgaan van de eigen kracht in plaats van een Amsterdamse bagagedrager te zoeken." Beiden zien niet het belang en de meerwaarde van het Rijksmuseum Amsterdam voor het Balengebouw. Het gebouw met rondom glas kan volgens Odding nooit voldoen aan de strenge eisen die het Rijksmuseum stelt. Het zou voor zeker tien miljoen euro moeten worden verbouwd zodat er het Melkmeisje van Vermeer geëxposeerd kan worden zoals Ten Vergert voorstelt.

Daarnaast, meent Odding, is er geregeld belangwekkende oude kunst te zien in het eigen Rijksmuseum Twenthe. Daar komt bij dat het Rijksmuseum Amsterdam helemaal geen belang heeft bij een dependance in Twente; Twentenaren gaan er wel voor naar Amsterdam. Beide museumdirecteuren zien voor het Balengebouw een toekomst als multifunctioneel gebouw en denken dat er uitstekende plannen voor te maken zijn. "Maar waar haal je de middelen vandaan", verzucht Odding. Er is lef voor nodig.


De stad had lef na de vuurwerkramp
en bouwde een wijk die wereldberoemd werd, met daarbij ook prachtige plannen voor het Balengebouw. Maar die zijn helaas door de Enschede gemeenteraad, inclusief de partij van Ten Vergert, getorpedeerd uit angst voor leegstand in de de binnenstad, sneert Van der Meiden. Het Balengebouw is voor miljoenen verbouwd en zelfs horizontaal gelift om er een Cremermuseum en expositieruimte voor jonge kunstenaars in te beginnen, maar staat nu al jaren leeg. Eigenaar woningcorporatie De Woonplaats zit er mee in zijn maag en is nu op zoek naar een koper. Er worden nog gesprekken gevoerd. Geruchten gaan dat een bekend museum geïnteresseerd is, maar De Woonplaats wil dat niet bevestigen.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 26 Januari 2015, 22:08:23 »

Citaat
De stad had lef na de vuurwerkramp

Ik dacht veerkracht. Daar waren toch ook een tentoonstelling en een opera en een film aan gewijd?




Citaat
en bouwde een wijk die wereldberoemd werd,

Dankzij de Roombeekpropaganda.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 28 Januari 2015, 15:41:20 »

http://www.tubantia.nl/regio/enschede/nieuwe-trap-rijksmuseum-twenthe-gesloopt-de-oude-komt-terug-1.4735101


Citaat

Nieuwe trap Rijksmuseum Twenthe gesloopt, de oude komt terug



ENSCHEDE - De sloop van de trap van het Rijksmuseum Twenthe is begonnen. De granieten trap, die meer hellingbaan is dan trap en daarom populair bij skaters, maakt plaats voor een ouderwetse gemetselde luie trap die lijkt op wat er lag bij de nieuwbouw van het museum vorige eeuw.

  (...)

Pontificaal voor de trap komt in een bed van witte kiezelstenen de zwerfkei terug. De kei was destijds een cadeau van de Enschedese bevolking aan de familie Van Heek, de stichters van het museum.

Op 26 april moeten de kei en de trap er liggen om onthuld te worden door een van de Van Heeks bij de opening van de grote Van Heek-tentoonstelling in het Rijksmuseum Twenthe en Huis Bergh. De zwerfkei heeft in de achterliggende jaren mos liggen verzamelen in de tuin van het museum en krijgt een stevige poetsbeurt. De verweerde gegraveerde letters worden als nieuw.

De trap en verhuizing van de zwerfkei gaat zo’n anderhalve ton kosten. Het werk wordt gefinancierd door derden, vertelt Karin Jongenelen van het museum. 'We hebben het geld bijna bijeen.' Het tekort wordt aangevuld met de actie van de Rotary in Enschede en de Lions in Delden. De serviceclubs verkopen met de actie Natuur laat cultuur bloeien 100.000 bomen die in het voorjaar worden geplant op landgoed Twickel. Een boom adopteren in het museumbos kost 5 euro. De opbrengst is voor cultuureducatie in het Rijksmuseum en de kei en trap.

Trap terug, zwerfkei terug, het zijn de ideeën van directeur Arnoud Odding die zo gauw als het kon na zijn aantreden de luiken van het museum open gooide. 'We willen een open entree, die uitnodigt om binnen te komen', zegt Jongenelen, 'en natuurlijk hoort daar de kei bij, waar half Enschede zijn eerste afspraakje heeft gemaakt.'

Als kei en trap er liggen, ligt er ook wat aan de singel. Volgens Jongenelen zijn nogal wat automobilisten het museum al voorbijgereden voor ze er erg in hebben. Straks is het Rijksmuseum Twenthe bijna niet meer te missen.

Op het verlanglijstje van het museum staat nog een betere bewegwijzering in de de stad en op de toegangswegen.


De Amsterdamse architecten van de Architecten Cie. tekenen voor de trap. Het is het bureau van Pi de Bruijn de bouwkundige toezichthouder van wederopbouwwijk Roombeek.

Ongetwijfeld in het kader van cultuurpark ...
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 1 Februari 2015, 08:41:09 »

Zou het soms "de onderste steen" zijn?



http://www.findyourfunding.nl/15_musea_vraag_info/mv06_Twenthe.html
Citaat

(...)
Project: Help mee die kei terug te brengen!
Jan Bernard van Heek heeft helaas de opening van zijn Rijksmuseum Twenthe niet meer kunnen meemaken, hij is in 1923 gestorven. Ter gedachtenis aan Jan Bernard van Heek hebben zijn vrienden het initiatief genomen om een enorme zwerfkei vanuit het nabijgelegen Lonneker over te brengen naar de plek waar het museum gebouwd zou worden.
Er is zelfs een geïmproviseerd spoorlijntje voor aangelegd.



 Ruim 65 jaar heeft deze kei voor Rijksmuseum Twenthe gelegen. Generaties kinderen hebben gespeeld op en rond deze kei.



Vanwege een verbouwing van het museum is de zwerfkei zo'n 25 jaar geleden naar achter het museum verhuisd, buiten het zicht van het publiek. Maar die kei is nooit vergeten, hij is onderdeel van het collectieve Twentse geheugen.
Die zwerfkei was de eerste steen van Rijksmuseum Twenthe en daarom willen wij die kei terug. Het voorplein met de verhoogde stoep en traptreden zal worden gereconstrueerd zoals het in de jaren twintig is ontworpen. De stoep zal iets groter moeten worden omdat we tegenwoordig ook mindervalide met een liftje makkelijk toegang tot het museum willen geven. Die zwerfkei symboliseert de nieuwe koers van Rijksmuseum Twenthe: behouden wat goed is en vooral vooruit kijken!

De financiering
De kosten die gemoeid zijn met de reconstructie van het voorplein, inclusief het terugbrengen van de zwerfkei bedragen € 150.000,-.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 1 Februari 2015, 09:32:00 »

De steen was vervoerd over spoorlijntje dat over het Bamhoeveterrein liep; vanaf Bamshoeve tot Rijksmuseum was er extra lijntje aangel;egd.

Op zolder van schuurtje van directeurswoning van de Bamshoeve aan de Lasondersingel was een koersbord Westerbork-Auschwitz gevonden.

http://www.headlinez.nl/index.php?nr=1515848

http://www.oorlogsbronnen.nl/erfgoed-van-de-oorlog/treinbord-westerbork-auschwitz



Hele verhaal op de inmiddels verdwenen website van Crimo.

Het zou dus kunnen dat "de trein" die op en neer reed tussen Westerbork en de venietigingskampen op het Bamshoeveterrein geparkeerd heeft gestaan, bv. in de periode van eind november 1943 tot eind januari 1944, toen de trein niet ging.

http://www.kampwesterbork.nl/geschiedenis/durchgangslager/transporten/index.html#/index
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 1 Februari 2015, 10:14:40 »

Baamshoeve was in de oorlog geconfisqueerd door de Duitsers. Er waren ook munitiedepots. Vlak voor de bevrijding  1 april 1945 was de hele voorraad munitie + wapens  in de vijver van de Mien Ruistuin gekieperd

In de plannen Groot-Roombeek was het museum, dat nu Twentse Welle heet, op het Bamshoeveterrein gedacht, onder de naam Environ, als fusie van Textielmuseum, Natturmuseum en Luchtvaartmuseum, dat er toen nog was op terrein van Luchtmachtbasis.

Publiekestrekkers zouden het mammoetskelet zijn, dat nu in de Twentse Welle staat tentoongesteld, maar vooral de V1-lanceersinstallatie, compleet met raket.

Alle onderdelen waren al bij elkaar verzameld. Wat er na de ramp mee gebeurd is is in nevelen gehuld. Het luchtvaartmuseum is toen per direct gesloten en opgeheven.
De Roskam (Han Pape + Cees Elzenga) sprak vermoeden uit dat de explosieve lading mogelijk bij SEF  opgeslagen had gelegen.
Opmerklelijk in dit verband was dat het Amerikaanse Armstronglaboratorium sporen van springstoffen had gevonden, springstoffen die tegenwoordig niet meer gebruikt worden, maar wel in WOI en WOII en met name ook als "Ersatz" voor TNT in de springlading van de V1 raketten op het eind van de oorlog.
Peter de Bruijn van het NFI hadf met een goede fles wijn en een half uurtje praten Het Armstronglab er van weten te overtuigen dat zij zich schromelijk vergist hadden.
Gelogd
sylvius
[ERF] lid
Held
*
Berichten: 5261


Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 1 Februari 2015, 10:22:46 »

http://www.fctwente.net/forum/showpost.php?p=1072607&postcount=2578
Citaat

(...)

In mijn poging een restant van de Bamshoeve samen met een tuin, vormgegeven door Mien Ruys, tot monument te laten verklaren en zo te behoeden voor sloop stuit ik in een verslag van de PvdA (van voor de ramp) op een artikel waarin gesproken wordt over de vestiging van het Luchtvaart Museum (LM) in Groot Roombeek. Daar zal het LM de V1 installatie tentoonstellen.

De relatie Luchtvaartmuseum, V1 en Roombeek wordt door geen enkele onderzoeker genoemd, terwijl men wel zoekt naar bedrijfsvreemde springstoffen. De dag voor publicatie laat ik het artikel lezen aan de toenmalig voorzitter van de Belangenvereniging Slachtoffers Vuurwerkramp Enschede (BSVE). Ik wil de BSVE niet verrassen met de publicatie en laat het stuk dus lezen (de krant is dan al gedrukt). De voorzitter raadt me aan contact op te nemen met ir. B.H. van den H(euvel), een ex-UT-er die met zijn bedrijf MSNP (Mid Summer Night Party) in het najaar van 2000, in opdracht van de BSVE, onderzoek heeft verricht naar het ontstaan van de ramp en de kracht van de explosies.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!