Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Kobani

Gestart door sylvius, 7 oktober 2014, 10:47:11

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

https://twitter.com/PieterOmtzigt

Pieter Omtzigt ‏@PieterOmtzigt 1m1 minute ago

Brief Timmermans over Kobani is binnen. niets over humanitaire noodsituatie en mandaat voor actie.

Pieter Omtzigt ‏@PieterOmtzigt 48s48 seconds ago

" Het Kabinet is voortdurend in gesprek met partners over mogelijke te nemen stappen ter bescherming van de burgerbevolking in Kobani,,,."

admin

Pieter Omtzigt is geloof ik momenteel bij het C.D.A. en Timmermans bij de PvdA.
Pieter kan daardoor geen compliment maken op de brief.
Alle politieke partijen zijn toch altijd voor oorlog behalve de Dieren-Partij en de SP.

Die Pieter bedoeld denk ik dat onze landmacht ISIS net zo moet helpen als destijds in Enschede met de ramp,
Een paar fikse detonaties en dan meteen de bulldozer eroverheen en afvoeren.

Dan kunnen de met onze ambtenaren bevriende projectontwikkelaars aan de slag onze koninklijke Shell deze keer voorop.

ISIS heeft mooie en nieuwe wapens ze hebben die wapens gekregen van het westen om tegen de russen te vechten.
Onze defensietop loopt zeker al het water in de mond dan kunnen ze moorden op afstand en krijgen er een lintje bij.
En onze ambtenaren ook weer blij met al dat werk zodat ze lekker op vakantie kunnen.

Ambtenaren kunnen niemand helpen alleen elkaar want ze hebben zwijgplicht.
Onze ambtenaren zijn misschien de Koran al aan het bestuderen want onze ambtenaren maakt het niet uit of ze een eed af moet leggen op de Bijbel, Mein Kampf of de Koran.

sylvius

Citeer Pieter Omtzigt ‏@PieterOmtzigt 24s25 seconds ago

Kabinet zou voor 18.00 uur brief over humanitaire noodsituatie Kobani en rol anti-ISIS coalitie sturen. Kamer en Kobani wachten nog steeds

Ik vind hem goed.

sylvius

https://twitter.com/HaraldDoornbos

Harald Doornbos ‏@HaraldDoornbos 3m3 minutes ago

Hier #Kobane brief Timmermans:

Harald Doornbos @HaraldDoornbos  ยท  7m 7 minutes ago

Brief Timmermans:"Luchtaanvallen moeilijk want ISIS begeeft zich onder burgerbevolking" Huh? In ISIS-deel #Kobane zijn er geen burgers meer.
#pt Alle burgers Kobane-enclave zijn voor ISIS gevlucht naar Turkije (ong 150.000), deel gevlucht naar YPG-gecontroleerd centrum #Kobane.