Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

The Passion komt naar Enschede

Gestart door sylvius, 19 november 2014, 10:11:29

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

Citaat van: admin op  1 april 2015, 07:37:07

De telefonist zei dat de gemeente wil dat de brandweer de tocht met het brandende kruis start.
Voor klachten verwees de telefonist door naar de gemeente Enschede.

Markus 15:

21   En zij dwongen een Simon van Cyrene, die daar voorbijging, komende van den akker, den vader van Alexander en Rufus, dat hij Zijn kruis droeg.
22   En zij brachten Hem tot de plaats Golgotha, hetwelk is, overgezet zijnde, Hoofdschedelplaats.

admin

Citaat van: sylvius op  1 april 2015, 07:42:46

De telefonist zei dat de gemeente wil dat de brandweer de tocht met het brandende kruis start.

Markus 15:

21   En zij dwongen een Simon van Cyrene, die daar voorbijging, komende van den akker, den vader van Alexander en Rufus, dat hij Zijn kruis droeg.
22   En zij brachten Hem tot de plaats Golgotha, hetwelk is, overgezet zijnde, Hoofdschedelplaats.

Rik was dacht ik de naam van die telefonist, of het klopt wat hij zei over de brandweer weet ik niet, maar misschien heeft hij de voorvertoning van  The passion al gezien. Ik hoopte met mijn gesprek te bereiken dat de brandweer buiten beeld van the passion te houden want dat kwetst slachtoffers omdat de brandweer de ramp heeft veroorzaakt.

sylvius

https://twitter.com/Minkmaat
Citeer

Geert van den Bos ‏@Minkmaat 25m25 minutes ago

"En zij dwongen de brandweer die met haar bluswater de explosies op gang had gezet ..." http://www.enschederamp.nl/forum/index.php?topic=563.msg5645#msg5645 ... #tp15

admin

De brandweervrouw zegt dat de brandweer voor de beveiliging bij de krater was en Rik van de EO zei dat de brandweer ook met het lichtgevende kruis ging lopen.

Die brandweervrouw loog of die Rik van de EO loog want beide boodschappen spreken elkaar tegen.
Ik lieg niet Rik en de brandweervrouw hebben mij goed begrepen.
Het was  aardig van EO-Rik dat hij mij liet uitpraten, wel wat anders dan brandweervrouw in Enschede die bang is om wat te zeggen of te horen en bot te telefoon op de haak gooit. Wie zwijgt stemt toe, en de brandweervrouw zweeg, want als ze niet had gezwegen dan had ze gelogen.

admin

Kreeg net telefoon van een brandweertelefonist uit Enschede die zei dat ik de brandweervrouw had bedreigd of die vrouw was in elk geval goed over de toeren.
Ik had niet gedreigd zei ik maar alleen gezegd dat ik haar met de herdenking op 13 mei wel zou spreken ik zei tegen de brandweerman dat ik hun (de brandweer) daar op 13 mei ook wel wilde spreken en dat het al 15 jaar zwijgen van hun kant was.  Heb nog gezegd tegen de brandweerman dat ik de brandweervrouw heen tweede keer had gebeld en dat ik haar een fijne dag wenste. Toen wenste ik hem ook een fijne dag en zei want dat kan kort of lang duren, als de brandweerman dat ook maar niet als bedreiging ziet want dan krijg ik kans op twintig jaar bajes.
De brandweervrouw werkte er nog maar een jaar ik zei dan weet ze nu meteen van de hoed en de rand, (die is over de toeren zo erg dat de brandweer me dreigt met aangifte) heb ze verteld dat hij dit gesprek binnenkort niet meer terug vindt op zijn band heb hem nog van Over Bakker en de politie zijn Pater verteld en dat de brandweer moeten zwijgen net als de SS.
Ik dreig niemand en ik doe geen vlieg kwaad dat weet de politie en de brandweer en burgemeester alhier kennen mij ook al zullen ze dat misschien ontkennen vanwege de zwijgplicht. zei ik hem.
De politie kan me zo tien jaar bajes bezorgen met hun liegende openbare ministerie,
omdat ik zei dat ik de brandweer(vrouw) op 13 mei 2015 zie.

Ik heb in elk geval 1 ambtenaar in functie beledigd als de brandweerman heeft opgelet heb ik miljoenen (ex)ambtenaren in functie beledigd.

De brandweerman belde dus even terug om bedreigd te worden dat feestje ging niet door.
Ik heb hem zelfs niet beledigd want de SS stond altijd in hoog aanzien bij onze overheid en het koningshuis.

Heb die brandweerman niet goed begrepen, en dat ik misschien nog een keer bel.
Heb hem wel gezegd dat ik in staat was om naar Enschede te komen maar dat ik het niet deed.

Toen ik de brandweerman op de man af vroeg of ze bij de start van het lichtgevende kruis staan zei hij: "JA"
Op veel wat ik had gezegd had hij ja gezegd ik wees hem nu waarop he JA had gezegd en hij zweeg.

Heb de brandweerman verteld dat ik de EO ook al had gebeld en dat die me wel uit lieten praten.

De brandweerman zei dat ik een afspraak kon maken met de commandant ik zei u heeft mijn nummer de commandant mag mij bellen ik ben altijd bereikbaar. Ik zei een commandant is corruptie op een iets hoger niveau (Elke ambtenaar is corrupt de een alleen corrupter dan de ander dat kun je aflezen aan het aantal strepen of sterren of loonschaal) dat begreep die brandweerman wel.

Toen de brandweerman begon met praten zei ik meteen luister de band maar af.

sylvius

Van internet geplukt:

Ze dragen de kop van het kruis, waar Pilatus inscriptie had laten aanbrengen:

http://www.spreadjesus.org/what-does-inri-mean.html#.VRzVf-GNqUk
Citeer

when a criminal was crucified the charge was placed on the cross

The charge:  De Brandstichter Van Enschede

sylvius

Johannes 19:19-20,

En Pilatus schreef ook een opschrift, en zette dat op het kruis; en er was geschreven: JEZUS De NAZARENER De KONING DER JODEN.
   Dit opschrift dan lazen velen van de Joden; want de plaats, waar Jezus gekruist werd, was nabij de stad; en het was geschreven in het Hebreeuws, in het Grieks, en in het Latijn.

In het Hebreeuws was het : jesjoe hanotsri (oe)melech hajehudim --
Als acronym  de naam van God j-h-w-h

Het is dus een soort cryptogram.

Acronym is te vinden in Hebreeuws Genesis 1:31 - 2:1, laatste twee woorden van Genesis 1:31 "jom hasjisji" (de zesde dag); eerste twee woorden van Genesis 2:1, "wajchoeloe hasjamajim" ( en ze waren voltooid de hemel [ en de aarde en heel hun heir]).

De "meest geheime plek" van de bijbel.

De letter "hé" van "hasjisji" is extra, had er niet hoeven staan.

Rashi:
http://www.chabad.org/library/bible_cdo/aid/8165#showrashi=true

Citeerthe sixth day: Scripture added a "hey" on the sixth [day], at the completion of the Creation, to tell us that He stipulated with them, ["you were created] on the condition that Israel accept the Five Books of the Torah." [The numerical value of the "hey" is five.] (Tanchuma Bereishith 1). Another explanation for "the sixth day" : They [the works of creation] were all suspended until the "sixth day," referring to the sixth day of Sivan, which was prepared for the giving of the Torah (Shab. 88a). [The"hey" is the definite article, alluding to the well-known sixth day, the sixth day of Sivan, when the Torah was given (ad loc.).]

Zonder "hé" had er gestaan "jom sjisji" waarvan de getalwaarde 666 is (10+6+40+300+300+10) en was er geen acronym van de naam God.

Zo ook de naam "jesjoe hanotsri" -- getalwaarde 671 (10+300+6+ 5+ 90+200+10) -- zonder "hé" was het geweest "jesjoe notsri" met getal 666.

Het Latijn kent geen lidwoorden : vandaar : Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum"  = INRI.

Getal 666 werd wel in verband gebracht met keizer Nero, het zou getal zijn van Hebreeuws "kasar Neron".

"Keizer Nero de bransdstichter van Rome"

Dat Jezus' Hebreeuwse naam Jesjoe was ( en niet Jesjoea of Jehosjoea) overtuigend aangetoond door Prof. Mordochai ben-Tziyyon:
http://messiahtruth.yuku.com/sreply/53016/Yeshua-in-Hebrew#.VRzhFeGNqUl

admin

De brandweer als brengers van de apocalyps.
Daarom is de EO natuurlijk blij met de brandweer want een beetje gelovig iemand wil dat de wereld vergaat,
De EO heeft al vaak de ondergang van de wereld voorspeld en dat was in Enschede  niet mogelijk geweest zonder plaatselijk brandweer.

Omdat de brandweer de brenger des doods is mogen ze van mij voorop lopen.

Denk dat de gemeente Enschede en EO met opzet slachtoffers kwets zodat de slachtoffers gaan bidden en naar de kerk gaan en vooral hun geld geven aan de EO. De gemeente Enschede trapt de slachtoffers al in de rug sinds de rampdag de EO sloot zich daar al snel bij aan.

admin

Heb net met de EO gebeld:

Klantencontactcentrum/Over de EO/Algemeen

Heeft u een vraag of opmerking?
Ga naar ons contactformulier, zodat wij uw vraag kunnen behandelen.

Telefoon

Receptie: 035-6474747
----------------------------------------------

Heb net weer naar de EO gebeld.
De mevrouw van de EO zegt dat de brandweer mee moet lopen voor de veiligheid.

De EO kan er niets aan doen zegt de EO-mevrouw het is verplicht, ze is vergeten me door te verwijzen naar de gemeente Enschede.
Heb nog gesmeekt de brandweer buiten beeld te laten want de brandweer is schuld aan alle ellende.

sylvius

hier staat het ook nog een keer:

http://www.nrcq.nl/2015/04/02/het-lijden-van-jezus-is-ook-geweldige-citymarketing
Citeer

Cru of niet, maar de vuurwerkramp gaf Enschede een streepje voor. Op 13 mei is het vijftien jaar geleden dat de wijk Roombeek werd getroffen door de vuurwerkramp. Het lijden van de Enschedeërs past in het lijdensverhaal van Jezus. De volkswijk herrees na de ramp op als architectonisch hoogstandje, een mooie parallel met de wederopstanding van de Zoon. Vanavond vertrekt de kruisoptocht vanuit Roombeek naar het hoofdpodium.

admin

Citaat van: admin op  1 april 2015, 07:16:08
Citaat van: sylvius op  1 april 2015, 06:19:48
zijn dat politieagenten of brandweermensen?

Heb net gebeld met:

Kazerne Noord Enschede
Kazerne Enschede Noord
Bezoekadres
Lijsterstraat 15
7523 ER Enschede

Postadres
Postbus 1400
7500 BK Enschede

Telefoonnummer
088 256 7000
-------------------------------------

Heb weer gebeld werd doorverbonden van de ene na de andere brandweervrouw.
Heb wel acht keer mijn excuus aangeboden voor mijn goedbedoelde opmerking:
"Ik zie u wel op dertien mij bij het monument'

Heb verteld van de brandweervrouw en -man van gister heb gezegd dat ik me als slachtoffer bedreigd voelde door de brandweerman zijn dreigement dat mijn gesprek met de brandweervrouw gevolgen kon hebben.

De brandweervrouw van vandaag luisterde tenminste maar kon ook niets aan de uitzending doen.
Ze wilde me naar de EO laten bellen maar die had ik net gebeld, ik zei dat ik daar doorverwezen werd naar de gemeente en de brandweer is toch ook gemeente.

Heb uitgelegd dat de brandweervrouw van gister promotie kan maken want omdat je vooral veel bloed aan je handen moet hebben om promotie te maken binnen hun corrupte organisatie.

admin

Heb nog even met de KRO gebeld en daarna de IKON die verwees me door naar de EO als hoofdverantwoordelijke.
(De EO had me eerder al doorverwezen naar de gemeente als verantwoordelijke)

Het gesprek met de telefoniste was duidelijk, ik heb weer gevraagd of de brandweer uit beeld kon blijven.
Ik toonde mijn onbegrip dat het EO geloof het mooi vindt dat de wereld vergaat, maar om dan de daders van de brandweer vooraan te laten lopen....

admin

Weer een boel telefonistes een boel wijzer over doofpot Enschede staatsgeheim munitie en de brandweer.

Die telefoonopnemers bij de omroepen zijn nog erger dan ambtenaren want die verbinden je tenminste nog eindeloos door., behalve die ene die me uiteindelijk naar de EO verwees als  Dictator oftewel organisator van the passion.

Het is een beetje moeilijk om wijs te worden tussen die leugens hierboven van pers en overheid.
De EO zegt eerst dat de gemeente heeft bepaald dat de brandweer voorop moet lopen met het brandende kruis.
De brandweer bevestigd het met als smoes veiligheid.
de brandweer liegt dat ze barsten.

admin

Citaat van: admin op  2 april 2015, 09:41:59

Het is een beetje moeilijk om wijs te worden tussen die leugens hierboven van pers en overheid.
De EO zegt eerst dat de gemeente heeft bepaald dat de brandweer voorop moet lopen met het brandende kruis.
De brandweer bevestigd het met als smoes veiligheid.
de brandweer liegt dat ze barsten.

heb als laatste weer de brandweer op deppenbroek gebeld en verteld dat ze hebben gelogen ivm het kruis dragen voor de veiligheid.
Ik zei dat ze daar met gouden koorden liepen te pronken terwijl ze een slachting hebben aangericht waar de EO en hun geloof wel blij mee is.  De brandweer Enschede liegt en bedriegt zelfs als het om een TV programma als the Passion gaat.

Misschien gaan de daders wel zelf met het kruis lopen zoals de brandweer OvD en zijn kornuiten en Jan Mans en zijn criminele bende.
Straks kunnen we degene die de ramp hebben veroorzaakt  zien en de EO die die daders altijd al zo mooi in het beeld zette heeft de regie.

sylvius

Nog een mooi plaatje uit de krant:

http://www.tubantia.nl/regio/enschede/the-passion-is-een-mooi-spektakel-maar-mist-diepte-1.4837220

(met zogenaamd kritisch commentaar :P)

Doordat alleen de brandweer er geüniformeerd bijloopt en  nog wel vooraan de kop van het kruis dragend, en de rest gewoon in burgerkloffie, lijkt het een brandweermanifestatie, of zelfs een begrafenisstoet voor de vier omgekomen brandweermensen.

Mans zei het al: "Brandweermensen, dat zijn helden!"