[EnschedeRamp] Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28 Februari 2024, 05:58:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com
9017 aantal berichten in 706 topics door 16 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Paul van Buitenen
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  [EnschedeRamp] Forum
|-+  Enschede 13 mei 2000
| |-+  Rampen elders
| | |-+  Zaventem
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Zaventem  (gelezen 12078 keer)
admin
Don H.
Forumbeheerder
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 29 Maart 2016, 21:17:37 »

Dit is offtopic en draagt niets bij; behalve inzicht in uw donkere vergelijkende fantasie. Weghalen?

Had om 06.00 uur mijn reactie hierboven nog eens bekeken of ik het moest wissen. het laat alleen maar zijn hoe lief de slachtoffers in Enschede zijn en ik ben. Ik pas al steeds censuur toe op mezelf want ik ben ontzettend boos op onze overheid sinds de ramp. Die mensen die zich in Zaventem hebben opgeblazen zijn ook kwaad op diezelfde overheid dat ze dan burgers opblazen kan ik niet begrijpen ook al blazen onze jongens van defensie in die foute oorlogen in de olielanden dagelijks en dat al decennia veel meer  burgers in stukjes  en heel af en toe een terrorist . Die moordenaars doen het in opdracht die valt niets te verwijten ze krijgen er een lintje voor van hun leiders en/of promotie. Met geweld maakt niemand vrienden je krijgt alleen iedereen tegen je want niemand vind dat leuk op een enkele sadist na. Als er iets is dan kan men praten of publiceren op internet. Maar in onze foute oorlogen van nu is er niets te praten want het gaat alleen om bodemschatten zoals altijd en altijd in naam van de koning en zijn koninklijke Shell.  Als mensen graag Nederlandse burgers willen vermoorden dan kan men agent worden wil men graag buitenlanders vermoorden dan kan men soldaat worden wil men aan die misdaden meewerken dan is er nog plaats tussen die paar miljoen Nederlandse (ex)ambtenaren en men krijgt er nog voor betaald ook zolang men zwijgt en sagt: ich habe es nicht gewusst.

« Laatste verandering: 29 Maart 2016, 21:30:36 door admin » Gelogd
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: