Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

!...VRAAGJE...!

Gestart door SkunkyXL, 17 mei 2010, 12:16:48

Vorige topic - Volgende topic

SkunkyXL

Is er toevallig iemand op dit forum die in het bezit is van een luchtfoto / foto van roombeek van voor de ramp? Dit in verband met een achtergrond voor de spandoeken / flyers. De bedoeling is om de oude wijk vaag als achtergrond te gebruiken en grote spots van de verwoeste wijk naar voren te laten komen. Spreuken erop, de doofpot van Don én de sticker (lol?). Wél heb ik voor sommige zaken uiteraard toestemming nodig van de eigenaren en/of.......!

Met vriendelijk groeten,

Johnny.

Poter

Kijk eens op dit forum onder archief en dan luchtfoto's!

SkunkyXL

Citaat van: Poter op 17 mei 2010, 12:49:06
Kijk eens op dit forum onder archief en dan luchtfoto's!

Die had ik inderdaad gevonden, bedankt. Ik hoop eigenlijk op wat meer materie, liefst tussen de 150 en 300 dpi, maar dat laatste zal wel een probleem worden. Ik denk dat ik maar s kijk of ik wat shots uit dat filmpje uit 1999 kan maken en gebruiken samen met de luchtfoto's. Ben niet zo heel erg handig met dat programma, meer met dreamweaver dan met photoshop  :), maar me, myself & google komen vaak een heel eind. Wel weet ik dat vrijwel alles mogelijk is.

Poter

Ik heb de luchtfoto waar SEF mooi in het midden ligt voor je in de grote van 1,27mb.
Als je die wilt moet je mij even een mailadres doorgeven per pm.

SkunkyXL

Heb dit als eerste opmaak gekregen. Foto's moeten zeker omgedraait worden. Liever zie ik foto met de rookwolk als achtergrond en een andere, die van dinsdag op rechts. Website ga ik denk ik maar veranderen in munitieramp.nl met een 302 redirect naar Don's weblog. Vraag is. Gaan mensen dit ophangen buiten de 3-5 die ik zelf heb, waarvan 2-4 oud bewoners van de wijk? Hoor zeggen: deprimerend. Ik denk: Moet indruk maken en het doel niet voorbijschieten, voor heel Nederland en niet alleen Enschede.

Reacties....? Spreuk in het midden ben ik ook nog niet zeker over, wij willen helemaal geen ramptoeristen meer namelijk. Daarom namelijk die oude spandoeken. Gaat me om de afbeeldngen. Ikzelf zou er geen probleem mee hebben, had zelf in het ontwerp mijn eigen huis al staan, maar dacht ineens aan mijn ouders. Vandaar dus al geen close-up foto's maar alleen lucht.

btw. Die foto's van vlak na de ramp nu op het doek is van ???. En die van dinsdag hier op de site van de dinsdag ná de ramp of later ???.

admin

Luchtfoto's ???
Zie album ''het verdwenen bewijs'' en ''lucht-foto's''.

http://munitieramp.webs.com/apps/photos/

SkunkyXL

Citaat van: admin op 18 mei 2010, 21:27:40
Luchtfoto's ???
Zie album ''het verdwenen bewijs'' en ''lucht-foto's''.

http://munitieramp.webs.com/apps/photos/

Ja dat vond ik dus ook. Ikzelf ben wat harder en mij zou het niet erg veel uitmaken maar vond de luchtfoto's die ik gebruikt heb het minst deprimerend maar tóch indrukwekkend, en dát was nou net de bedoeling. Nu besloten om 10 doeken met tekst te maken, misschien met 1 afbeelding (van de detonatie) en weekje later in overleg met derden 5 groteren met meer.

Zéker is dat we moeten overkomen bij de mensen, en niet alleen bij de Tukkers.

@Don: Vind je het ok dat ik op een site van mij, rampgerelateerd, een redirect zet zodat bezoek naar een site van jou gaat? Ook in verband met website op de doeken. Dit moet liefst een naam zijn die makkelijk te onthouden is ipv een weblog waarmee je verder zélf weinig kán doen. (Kan ook devuurwerkramp.nl nooooit in de weg zitten. Die is namelijk opgebouwd in frames en zal alleen gevonden worden op zijn domeinnaam die daarbij niet zoekmachine vriendelijk is uitgezocht  :S, gelukje dus, haha)

admin

@Johnny,

Je mag mijn site's en de info die erop staat overal voor gebruiken.
Iedereen mag ook alles of een gedeelte van mijn sites kopieeren om te publiceren waar naartoe hij/zij maar wil.

afz. Don H.