Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Klaagschrift van Jan Calis en Albert Vasse

Gestart door sylvius, 30 januari 2011, 09:00:29

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

CiteerWat RTV-Oost heeft gebracht is of onvoldoende onderbouwd, of apert onjuist.
Een aanzet tot serieus nieuw onderzoek geeft het dan ook niet.

Maar we hadden er wel Esaltato aan te danken.

En nu dan Zwolle.

sylvius

CiteerKortom: de ramp is mogelijk veroorzaakt door van alles en nog wat - maar in elk geval niet door het
vuurwerk van Rudi Bakker. Dat is de boodschap van RTV-Oost.

Hoe verder je komt in hun klaagschrift hoe korter door de bocht het gaat.

"Rudi Bakker moet hangen" --dat werd ook al op de door A. Vasse voorgezeten vergaderingen van de BSVE geroepen.

Twee hoge galgen moesten worden opgericht, eentje voor Bakker en eentje voor Pater.

sylvius

CiteerUit de site blijken minstens twee dingen:
• tijdvoorwaarheid wordt gesponsord door de vuurwerkbranche;
• de actiegroep (h)erkent in de journalisten Vorkink en Strikker en de privé-rechercheurs
Paalman en De Roy van Zuidewijn medestanders of zelfs voortrekkers in de strijd die men
voert.

Ik wist niet dat heer Harder in vuurwerk deed,.

sylvius

CiteerTot slot merken we hierbij op dat diegenen die ontvankelijk zijn voor de boodschap en die het
beoogde effect daarvan a.h.w. weerstandsloos ondergaan, ipso facto hun stem niet kunnen verheffen:
dat kan slechts diegene die beter weet en die het misleidende karakter van de berichtgeving kan
doorzien.

Hubris ...

sylvius

Maar het is natuurlijk vooral ook een zet op het schaakbord (beiden schaakliefhebbers).

Tegen wie ze dan denken te zitten schaken dat weet ik niet.

Misschien tegen de waarheid?  Dat die maar niet aan het licht moge komen.

sylvius

Citaat van: Vass en CalisIn de derde uitzending (maandag 10 mei) moet de brandweer het ontgelden: ze zou deuren van
opslagbunkers hebben geopend en aldus de uitbreiding van de brand hebben veroorzaakt.

Daar hebben ze als noot aan toegevoegd:

Citeer Een nogal morbide 'urban legend' uit 2004, aan de verspreiding en uitwerking waarvan RTV-Oost al eerder had
bijgedragen. De eerste vier dodelijke slachtoffers waren brandweerlieden.

Ze verdedigen dus gewoon de leugens van Mans.

Mans gaf de schuld van die eerste vier dodelijke slachtoffers aan Rudi Bakker.

Er blijkt ook uit dat ze zich er nooit in verdiept hebben.

Maar dat was ook al lang duidelijk.

sylvius

CiteerEen nogal morbide 'urban legend' uit 2004

http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodjeaapverhaal

CiteerEen broodjeaapverhaal of stadssage (Engels: urban legend) is een (meestal) verzonnen verhaal dat als waar gebeurd wordt doorverteld.

Dat kost ze de kop ...

sylvius

Maar hoe staat Bas van den Heuvel hier in?

Staat hij er ook achter?

Waarom staat zijn naam er niet onder?

sylvius

admin

CiteerKlaagschrift Vasse en Calis
De houten vloeren zijn nl. daarom aangebracht, omdat ze een grotere brandwerendheid
hebben dan staalplaat.
RTV-Oost had dit ook kunnen en moeten vinden. En ook hier zorgt RTV-Oost voor onnodige
verwarring.

Dus Calis en Vasse beweren dat er geen containers met stalen bodems bij sef stonden.
Klopt dat wel want dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk ?

sylvius

Citaat van: admin op 31 januari 2011, 19:15:52
CiteerKlaagschrift Vasse en Calis
De houten vloeren zijn nl. daarom aangebracht, omdat ze een grotere brandwerendheid
hebben dan staalplaat.
RTV-Oost had dit ook kunnen en moeten vinden. En ook hier zorgt RTV-Oost voor onnodige
verwarring.

Dus Calis en Vasse beweren dat er geen containers met stalen bodems bij sef stonden.
Klopt dat wel want dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk ?

Ik dacht wel dat dat klopte.
Vloeren van dik spaanderplaat, heb ik meen ik gehoord.
Maar daar brandt een vuurpijl ook niet zo maar doorheen.

Alleen was E2 een oude container
, die ooit geruild was met Roy de Paauw .

Daar zou een planken vloer in hebben gezeten, dus met kieren, waar in de loop van de tijd kruit in terecht zou kunnen zijn gekomen. (was  gedachte van Konhuurne)

sylvius

Die onnodige verwarring is natuurlijk wel lariekoek.

Van Calis en Vasse moeten we vasthouden aan Oosting met zijn niet opgemerkte brandje van een aanhanger in de driehoek

admin

Citaat van: sylvius op 31 januari 2011, 19:31:02

Van Calis en Vasse moeten we vasthouden aan Oosting met zijn niet opgemerkte brandje van een aanhanger in de driehoek

Volgens mij was iedereen er het na jaren over eens dat die aanhanger nooit bestaan heeft en Calis en van den Heuvel zeggen ook niet dat hun brandstichters de aanhanger hebben aangestoken maar voor mijn gevoel bestaat die aanhanger ook al is dat de mensen lange tijd wijsgemaakt.

De overheid verspreid bewust desiformatie om de daders te dekken.

admin

CiteerKlaagschrift Vasse en Calis vd BSVE
Opnieuw is dit een lichtvaardige beschuldiging en de kritiek is volstrekt ongefundeerd. Niet alleen is
dit onterecht en onheus jegens politie en OM, ook het publiek wordt hiermee misleid en op het
verkeerde been gezet. Met name de gedupeerden worden hiermee opgezadeld met het (onware) idee
dat politie en justitie bewust hebben nagelaten al het mogelijke te doen om een antwoord te vinden
op de voor hen zo belangrijke vraag, wie of wat verantwoordelijk is voor het ontstaan van de brand
die op de ramp is uitgelopen.

Politie en justitie laten bewust na al het mogelijke te doen om een antwoord te vinden op de vraag wie en wat verantwoordelijk is voor de ramp die met wat vuurwerk begon.

Ik heb contact gehad met esaltato en die jongens zuigen van alles uit hun duim en dan zeggen ze dat ik dat verklaard heb. Dus ik Don durf onder ede te verklaren dat de politie en justitie leugenaars zijn en opzettelijk het nieuwe ramponderzoek onmogelijk maken en frustreren met door de politie Enschede verzonnen desinformatie.
De korpsbeheerde vond het niet zinvol te antwoorden op mijn brief zijn meerdere denkt al een half jaar na over antwoord maar is denk ik even op vakantie.
Stelletje leugenaars zijn het van hoog tot laag  er zitten wel goeie tussen maar hoe goed ben je als je voor een criminele organisatie werkt daarmee bedoel ik de overheid.

sylvius

C & V leunen ook wel erg op de onbetrouwbare Bollen.

Onbetrouwbaar gebleken!

(verhaal rode broek, verhaal GSM, verhaal Henk Vinke, verhaal zeecontainers)

En Bollen presenteert wat Tolteam/OM van pas komt.
Wat niet van pas komt laat hij weg.