Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Klaagschrift van Jan Calis en Albert Vasse

Gestart door sylvius, 30 januari 2011, 09:00:29

Vorige topic - Volgende topic

admin

CiteerGedupeerde kraakt onderzoek vuurwerkramp

Clis kraakt het onderzoek af omdat het esaltato (ik dacht) drie keer een datum had genoemd waarop de politie met resultaten naar buiten zouden komen van het nieuwe ramp-onderzoek. Dus eigenlijk heeft esaltato al drie keer gelogen  want ze zijn niet met resultaat gekomen zoals beloofd. Volgens mij steekt dat Jan Calis.

De uitslag van het esaltato-onderzoek was dat de politie niet objectief (= subjectief) naar de ramp kan kijken.
Nu hebben  justitie en O.M.  bekend dat ze subjectief  zijn en dat is het slechtste resultaat wat er maar mogelijk is
want daarmee zegt men dat men partijdig (bevooroordeeld) onderzoek heeft moeten doen naar de ramp.
Esaltato had zich vooraf al een oordeel laten aanpraten  en heeft partij gekozen, tunnelvisie lijkt me de juiste omschrijving.

admin

Citaat van: Vasse en CalisKlaagschrift
Door de aankondigingen vooraf op RTV-Oost, en de weerklank die dit bericht vindt in een
meerderheid van de landelijke media, zien politie en justitie zich inderdaad gedwongen tot het
entameren van een (beperkt) nieuw onderzoek...

CiteerKlaagschrift
Wat RTV-Oost heeft gebracht is of onvoldoende onderbouwd, of apert onjuist.
Een aanzet tot serieus nieuw onderzoek geeft het dan ook niet.

Hier spreken de klagers zichzelf tegen de eene keer is tv-oost verantwoordelijk voor het nieuwe
ondezoek en dan weer niet.

sylvius

Huh? Wat?
Den Oudsten kiest partij?
http://twitter.com/Peterdenoudsten
Citeer

Peterdenoudsten Peter den Oudsten
@ @RobVor mee eens. Ga je gang. Reportages, daar ben jij goed in volgens mij!
1 hour ago Favorite Retweet Reply

Den Oudsten weet meer! (van het Esaltato-onderzoek)