Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Vandaag uitspraak RvdJ

Gestart door Bas van den Heuvel, 1 juni 2011, 07:34:37

Vorige topic - Volgende topic

admin

Citaat van: admin op  8 juni 2011, 07:14:56
Onze klagende publieke mannen van de overheid met van links naar rechts: Cor Rupt, Cor Rupter en Cor Ruptst.

R. de Boer, H.E. Kamperman en C. Mijwaart.

Volgens mij zijn hun nog corupterder dan toen want ook hun hebben bijgeleerd.
Nu liegen het esaltato-team en haar hoofdofficieren van justitie (burgemeester, ministers) dat ze barsten en daar komen ze nog mee weg ook, toen net zoals nu.
Want het is en blijft de overheid die haar misdaad van 13 mei 2000 onder het kleed veegt met (onafhankeleijke) organisatie's en procedures.

Volgens mij is de media officieel embedded sinds we in oorlog zijn met Irak en Afghanistan en nu Libie. En mag er alleen millitaire propaganda in het nieuws vertoond worden over weder opbouw en vrede's missionarissen, maar vooral zonder body-count en oorlogsmisdaden. Het overgrote deel van de slachtoffers is vrouw of kind ongeveer 85%. In maart waren er 3.000 burgerslachtoffers in Afghanistan dat was een beetje veel zei de duitse nachrichten wat het maandelijks gemiddelde was zei ze niet Maar volgens mij doet Nederland het tot nu goed met 23 doden tegen veel meer dan 1 miljoen. Als wij daar een verdachte buitenlander doden dan kost dat 300 burgers het leven. Een F16, Apache of Sperwer is namelijk niet zo precies. 

Enschedeese politie korrups van allemaal.
En TV-Oost doet eraan mee want je hoort er niets meer over.