Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Chiel van der Wijk, wel een genie

Gestart door sylvius, 17 december 2009, 18:30:03

Vorige topic - Volgende topic

admin

Citeer
Groet de echte Don Corleone

Hier kan Chiel vier dingen mee bedoelen:
1) Hij groet zichzelf.
2} Hij groet mij.
3) Ik moet hem groeten.
4) Ik moet mezelf groeten.

Chiel zal het wel nuttig vinden om mijn bijnaam "Don Corleone" met opzet te misbruiken om zijn desinformatie geloofwaardig te maken.

admin

CiteerHallo Don H
wanneer komt die demonstratie met leugenaar
Frits Pril en Jou ?

Beetje gekke vraag voor iemand die scheldt op Frits Pril en mij.
Maar ik begrijp eruit dat Crimo graag bij een demonstratie aanwezig is.

CiteerHeb je ook last van groen blauwe bollen in jou kop?
Pas maar op deze niet als AP-23 mijnen ontploffen
dan hangen jou lijkdelen aan de goot :P

Crimonitec vond die ramp altijd al grappig en nog steeds dat is zijn drive, maar ik vindt het een beetje vreemd dat er mensen zijn die kunnen lachen om 'Lijkdelen aan de goot' ook al zijn het in dit geval mijn lijkdelen.

Citeermaar zijn dan wel van twee schizofrenie gekken af

Als ik de Crimo zijn gescheld omdraai dan zegt hij dat hij een liegende schizofreen is.
Chiel van der Schizofreen Wijk gebruikt mijn naam daarmee geeft hij zichzelf een gespleten persoonlijkheid en hij liegt. Aan de andere kant vind ik het een grote eer dat crimonitokkie mijn bijnaam 'Don Corleone' misbruikt om zijn doel te bereiken.

Een schizochiel liegt met opzet en helpt zo bewust de overheid om haar aansprakelijkheid te ontlopen door desinformatie en leugens te verspreiden die de overheid buiten schot houden.

Het ligt in Chiel zijn aard om mensen verdriet te doen dat neem ik hem niet kwalijk eerst berooft hij kluizen en daarna scheldt hij alle getuigen uit (zelfs zijn Broer is gek) want alles wat de getuigen zeggen klopt niet met zijn theorie van kortsluiting.

Crimo mag wel oppassen thuis want als mevrouw  Crimonitekkie 'Don Corleone' zegt weet hij nooit zeker wie ze bedoeld, deze echte Don Corleone of die nageaapte nep-don van Crimonitokkie, maar dat is niet mijn probleem. Als hun mijn naam moeten  misbruiken om hun relatie in stand te houden dan moeten ze dat maar doen dat ervaar ik dan ook maar als een grote eer.

admin

Aangezien Chiel graag in mijn schoenen loopt heb ik nog wel een toepasselijk
liedje speciaal voor hem gemaakt lijkt 't wel.

http://youtu.be/-4YEW8uibkY

Kan hij nog een beetje dansen ook terwijl hij lol heeft om lijkdelen aan de goot en ontploffende slachtoffers.

admin

Heb die Crimo maar even terug gemaild:

Hoi nep-Don.

Heb wel wat leukere namen voor jouw bedacht als Don kijk maar op het forum van Don.
Ik denk niet of jij erom kunt lachen want het gaat niet over ramp lijken of bloedende slachtoffers.

Ik neem jou niets kwalijk jij kunt er ook niets aan doen dat je lijken en bloedende slachtoffers grappig en lollig vindt. Je moet maar denken dat je beter verdriet kunt doen  aan rampslachtoffers dan aan de bezitters van brandkasten, want dat scheelt je een boel gevangenisstraf en je kunt zo toch nog meer je bevrediging halen die jij zo graag wenst in dit leven. Ik weet wel dat jij een intens genot beleefd aan het kwetsen van mensen en dat veranderd nooit zo ben jij.

Ik beschouw het maar als een eer dat je mijn naam misbruikt en begrijp dat het heel belangrijk voor jouw is om bewust desinformatie rond te strooien en je leugens geloofwaardig te maken met het gebruik van mijn naam.

Jij bent op het 13mei2000 forum al door de mand gevallen maar je hebt  nog steeds niet door dat je steeds dieper valt. Maar het maakt allemaal niet uit, binnenkort kun je weer lachen om nog meer ramplijken.
Ik denk dat ik hiermee je dag weer goed heb gemaakt.

Het ga je goed Nepdon.

Ik heb nog wel een vraagje: Noemt jou vrouw zich nu ook Dolly en noemt ze jou Don ?
Bespaar je het antwoord want als je niet scheldt dan lieg je.
Doe Dolly de groeten van mij vraag haar maar eens wie Don is.

admin

SchizoChiel loopt een beetje vast in zijn gespleten persoonlijkheden
getuige zijn mail hieronder:

------------------------------------

From: crimonitec@hotmail.com
To: dondolly
Subject:
Date: Sun, 24 Jul 2011 14:31:11 +0000

Hai Chiel

van Dolly moest ik zeggen rook nog een joint met Bas dan kan je er op los dromen!!!!

groetjes Don

admin

Heb de familie van der Schizofrenie-wijk maar snel geantwoord op hun  mail.
-----------------------------------------------------

Hoi nepdon met denkbeeldige  en nepdolly  of beter gezegd Hoi familie van der Schizofrenie-Wijk.

Sorry Chiel maar ik wist niet dat je relatie met Cristel op de klippen aan het lopen is door kanker, dood of iets anders.

Ik beschouw het maar als een hele eer dat jullie de namen (Dolly&Don) van wat lieve en eerlijke mensen jatten om je goed te voelen en jullie relatie  nog even in stand te houden  tegen beter weten in zolang ze nog leeft.

Ik wens je veel sterkte met het overlijden van je vrouw en pas maar op dat je je niet doodlacht aan haar sterfbed, jou kennende wordt dat veel lachen en misschien kunnen de doktoren het extra bloederig voor je maken zodat je nog meer plezier ervaart. Je kunt ook nog een shell in haar sterfbed ontsteken en het extra bloederig maken om je ultieme genot te ervaren zoals je met de ramp gewend bent. Ik hoop dat je vrouw een grote familie heeft dan kun je nog veel nagenieten met pesterijen richting hun en dan hebben de slachtoffers van de ramp ook even geen last van Schizochiel.

Ik wens je nogmaals veel sterkte met het heengaan van je vrouw, en denk om je hart want ik zou je niet willen missen je bent een uniek mens die lacht om bloed en ramp-lijken zo iemand als jou moet gekoesterd worden want  er zijn maar enkele mensen op deze wereld met zulke zieke lugubere humor, ga vooral zo door en wees niet bang om je gezicht te verliezen want dat is lang geleden al gebeurd.

Nogmaals bedankt dat jullie mijn ego strelen met het misbruik van de naam van mijn overleden partner en ondergetekende.

En bedankt voor jullie inhoudsloze leugenachtige antwoord en onbegrip ik had niets anders verwacht.

Met vriendelijke groeten van Don aan de nepdon en zijn nepvrouw.

ps.

Als je mij wilt nadoen dan heb je je voor niets in je h.l laten n....n want ik ben geen h..o hahahaha

Wie bedoelt  je vrouw met Bas, is dat ook een denkbeeldig persoon in jou hoofd of noem je je nu ook Bas of moet je vrouw zich nu Bas noemen ?

Het lijkt mij moeilijk om een joint strike fighter te roken maar je vrouw mag hem wel aansteken en oproken als ze nog leeft en niet te ziek is van de kanker in haar lijf en anders maar wel dan kun jij tenminste weer lachen.

admin

Citaat van: admin op 24 juli 2011, 18:52:00

Als je mij wilt nadoen dan heb je je voor niets in je h.l laten n....n want ik ben geen h..o hahahaha

SchizoCrimo heeft volgens mij een gespleten persoonlijkheid nodig om uit de kast te komen dus het zal niet lang meer duren voor hij zich Paul de Leeuw noemt of de naam jat van een echte valse nicht.

admin

Schizochiel blijft vastlopen in zijn gespleten persoonlijkheden getuige zijn mail hieronder:
Het wordt wel een beetje moeilijk te volgen want onze Schizocrimo spreekt mij aan met zijn naam en ondertekend met mijn naam hij is helemaal de weg kwijt in zijn laatste poging tot het brengen van desinformatie. Zielig hoor.

-----------------------------------------------

To: dondolly
Subject:
Date: Sun, 24 Jul 2011 19:00:55 +0000

hoi chiel

je had toch wel bij het rechte eind dat chiel die zaterdag van de rampdag  niet in de putterstraat vertoefte maar bij het rutbeek.
hoe weet chiel dan dat rudi bakker door zijn straat liep en over munitie schreeuwde? meer dan 100 doden?

Chiel verteld vele sprookjes.... deze kunnen echt niet waar zijn hoor!

groetjes,

Don Harberink

admin

Heb onze Schizocrimo snel geantwoord op bovenstaande mail.
----------------------------------------------------------
Hoi SchizoChiel en zijn vele denkbeeldige personen,

SchyzoChiel was 1 van de eerste ramptouristen wat zal hij gelachen om al die doden en gewonden die hij niet wilde helpen en er overheen moest stappen omdat hij zo graag vooraan wilde staan om te genieten van dood en verderf in alle geuren en kleuren. Jij moet toen wel de dag van je leven hebben gehad jou kennende met je zieke lugubere humor met al dat hulpgeschreeuw waar jij je niets van aantrok. Maar wat vind jij dan zo grappig en lollig aan dode en stervende en verminkte mensen dat je daar je zelfbevrediginging uit haalt ? Dat wil ik wel eens weten.

Ik begrijp van jou dat het moeilijk voor jouw is om uit de kast te komen maar dan kun je je beter Paul de Leeuw noemen of de naam gebruiken van een echte valse nicht dat past beter bij jou. Maar nu is het mij wel duidelijk waarom jij je vriendje Dolly noemt en je vrouw Elco. Hang jij vanavond maar lekker de bloemetjes buiten in de olifant ik wens je veel plezier, ik blijf jouw respecteren ook al heb je nu ontdekt dat je een h..o bent en ik niet hahahaha want ik val alleen op vrouwen, nur damit du es weisst.

Met vriendelijke groeten van Don.

Bas van den Heuvel

Dit begint een zeer onsmakelijke discussie/topic te worden! Don ik denk dat het beter is als je de laatste postings weghaald.

Bas

admin

Citaat van: Bas van den Heuvel op 24 juli 2011, 21:04:58
Dit begint een zeer onsmakelijke discussie/topic te worden! Don ik denk dat het beter is als je de laatste postings weghaald.

Bas

Sorry Bas en Inderdaad zeer onsmakelijk dat mensen zoals Crimo keer op keer blij worden van het doodgaan en lijden van mensen en het verdriet van de nabestaanden en dat hij graag zijn steentje bijdraagt om het nog wat erger te maken.

Ik bied mijn excuus aan omdat mijn overleden vrouw (Schizocrimo)   jou naam misbruikte en ik daarop reageerde. En ik ga wat aanpassen want wat ik daar zeg slaat zeker niet op jou maar op crimo zijn nepzooi. Nogmaals Sorry het was niet mijn bedoeling jouw te betrekken in de discussie maar dat is Crimo zijn werkwijze ik moet daar niet intrappen.

Bedankt dat je me erop attent maakte.

Met vriendelijke groeten van Don H.

admin

Mijn naam is Don en ik heb twee bijnamen gekregen van vrienden een grote groep noemt mij Corleone.
Chiel kende mijn bijnaam en maakt daar al een tijd bewust misbruik van hij is de man met 1001 namen waaronder de mijne.

Chiel is geniaal in het opzettelijk verwarring zaaien, liegen en kwetsen in mijn naam.
Het is een feit dat Chiel bewust zijn identiteit met de mijne heeft verweven een geniale man.
Crimo doet aan identiteitsdiefstal.

admin

CiteerChiel is geniaal in het opzettelijk verwarring zaaien, liegen en kwetsen in mijn naam.
Het is een feit dat Chiel bewust zijn identiteit met de mijne heeft verweven een geniale man.
Crimo doet aan identiteitsdiefstal.

Gisteren plaatste SchyzoChiel deze foto op zijn forum met een geschreven reactie waarin stond: dat al zijn vrienden hem Don Corleone noemen.

admin

Crimo heeft nu zelfs mijn stickers verkracht door een foto ervan te bewerken met de naam 'Don Corleone'.
Genie Chiel van der Wijk helpt de de politie en overheid bewust een handje door het P-woord te vervangen door 'Don Corleone'  De overheid zal SchizoChiel zeer erkentelijk zijn en met name de politie.

SchizoCrimo ziet in zijn gedachten iets heel bijzonders in dat schilderij (zichzelf) en omschrijft zijn beleving erbij,
het is een best grof maar je moet bij hem maar demken 'Waar het hart vol van is daar stroomt de mond van over'.

Chiel maakt in zijn mail en het door hem mismaakte schilderij van ondergetekende wel duidelijk aan welke kant hij staat, de verkeerde in vele opzichten.

admin

Heb onderstaande mail van Crimo ontvangen:

----------------------------------------

To: don
Subject:
Date: Tue, 26 Jul 2011 15:11:26 +0000

Hey Harberink Corleone was H****o
en jij bent toch een H**o
je moet wel echt gestoord zijn om je ware aard
in een sticker tot uiting brengen.