Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Chiel van der Wijk, wel een genie

Gestart door sylvius, 17 december 2009, 18:30:03

Vorige topic - Volgende topic

admin

Heb Crimo imbechiel maar vlot geantwoord.
Want Chiel dwingt mij nu een andere avatar te kiezen.

Zeer deskundig die deskundige, Chiels wil is wet.
-----------------------------------------------------------------------------
From: don
To: crimonitec@hotmail.com
Subject: RE: munitie munitie meer dan honderd doden...
Date: Sat, 20 Aug 2011 13:24:35 +0000

Hoi Chiel,

Bedankt dat je deze keer niet mijn schilderij hebt verkracht.
Nu heb je in de bijlage mijn bijnaam en avatar verward met jouw naam Crimo.
Je maakt er wel veel werk van om onze indentiteiten te verstrengelen maar hebt geen antwoord op de vraag waarom je dat doet.

Ik heb nog wel een tip omdat Crimo de h*m*chiel nog steeds geen vrouw in mijn schilderij hebt kunnen ontdekken.
Vraag je neef maar eens waar de vrouwen op mijn stickers staan, en niet je vaste nicht hahahahahaha.

Ik heb jou Crimo en jouw aanhang al veel belastende verklaringen gegegeven met uitleg wat er op de stickers staat.
Willen jullie nu ook nog een belastende verklaringen van mij waar de stickers blijven ?

Met vriendelijke groeten van Don Harberink

admin

Citaat van: admin op 20 augustus 2011, 13:48:26
Heb Crimo imbechiel maar vlot geantwoord.
Want Chiel dwingt mij nu een andere avatar te kiezen.

Zeer deskundig die deskundige, Chiels wil is wet.

Hij misbruikt ook al mijn naam en mijn schilderij dus dit kan er ook nog wel bij.

admin

Heb weer een bijlage ontvangen van onze deskundige met een bewerking van mijn sticker.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

From: crimonitec@hotmail.com
To: don
Date: Sat, 20 Aug 2011 15:09:44 +0000

Hmmmmm

admin

Heb Chiell maar meteen terug gemaild.
-----------------------------------------------------
Date: Sat, 20 Aug 2011 22:47:20 +0000

Hoi Chiel,

Mag je geen antwoord geven h*m*chiel ?

Met vriendelijke groeten van Don.

admin

Chiel had me drie mails gestuurd 1 blanco en twee met in de bijlage Chiels laatste beweking van mijn stickers.
Hij heeft nu mijn witte letters vervangen door twee echte piepkleine borsten dit is echt heel vies.
Heb wel een mail ontvangen met letters en hele woorden dus hij gaat weer vooruit.
Moet hem wel een beetje censureren want hij beschuldigd nu ook onterecht anderen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Date: Sat, 20 Aug 2011 17:58:21 +0000

Don H, de H van H*M*BOY

Niet erg hoor dat je een verkapte konjenser
bent want dat halen de hetero,s uit jou vieze sticker en die wil corleone heten bah viespeuk.
Corleone draait zich om in zijn graf mafketel.
O ja, je zal nu wel een verhouding met ... (censuur) hebben.
De .... (censuur) van h*m*,s

admin

Heb onze deskundige Chiel dit geantwoord op zijn mail:
----------------------------------------------------------------------------

Subject: RE: H*m*chiel
Date: Sat, 20 Aug 2011 23:37:42 +0000

Hoi H*m*chiel,

Je hebt nu zes keer mijn schilderij verkracht en nog steeds niets vrouwlijks ontdekt.
Maar jij vind het lekker om met het gouden logo te spelen zoals je nu al zes keer hebt gedaan.
Maar waar jou voorkeur naar uitgaat heb je wel duidelijk gemaakt met je bewerkingen van mijn sticker hahahaha.
Het is maar goed dat jij niet weet hoe een vrouw eruit ziet hahahahaha.
Als je de vrouw op mijn schilderij hebt gevonden dan hoor ik het wel, gaap hahahahahaha

Als ik jou zo hoor is het wel erg wat de mensen volgens jou uit mijn stickers halen,
maar dat kan ik me wel voorstellen als ze jouw bewerking zien.

Wordt eens wakker Chiel want iedereen moet keihard lachen om mijn stickers behalve jij.

En wat is een 'konjenser' ?
Volgens mij spreek jij Crimo H*m*chiels dat is het probleem ik snap het niet en dat is maar goed ook.

Maar dat was ook niet mijn vraag, mijn vraag was waarom misbruik jij mijn bijnaam.
En Chiel hou je kots binnen en geef eens antwoord mietje.

Dan ga ik verder met het genieten van de vrouw op mijn sticker hahahahaha

Met vriendelijke groeten van Don

admin

Volgens de zes bewerkingen van Chiel heeft hij alleen een probleem met de witte letters op mijn stickers.
Dat hij in zijn laatste twee zeer vunzige bewerkingen twee echte kleine borsten van onschatbare leeftijd heeft misbruikt om mijn schilderij te bewerken is zijn manier om de witte letters weg te censureren.

Als ik een keer zin heb om misselijk te worden omschrijf ik zijn bewerkingen hier wel stuk voor stuk.

admin

Heb weer een mail van Chiel ontvangen met drie smileys en in de bijlage heeft hij mijn sticker voor de zevende keer bewerkt.
--------------------------------------------------------------------------

Subject:
Date: Sun, 21 Aug 2011 20:15:51 +0000

tong-emoticon, tong-emoticon, tong-emoticon.

admin

Ik ga nu Chiel iets  vertellen over Chiel zijn laatste bewerking van mijn stickers, zijn bewerking was heel vies zo vies dat je beter niet kunt lezen wat mijn antwoord daarop was.

Als je ziek wilt worden van de zieke bewerking van Chiel kun je onderstaand berichtje gerust lezen.
Voor mensen die niet ziek willen worden van zijn laatste bewerking kunnen onderstaande mail aan hem beter niet lezen.
----------------------------------------------------------
Subject: RE: Schizochiel.
Date: Mon, 22 Aug 2011 01:18:48 +0000

Hoi Chiel,

Nu heb je een onvolgroeid klein k*tje op mijn stickers geplakt bah wat smerig,  het past wel bij jouw kleine borstjes van de vorige keer maar ik wil geen onvolwassen naakt in mijn mail als je dat maar even in de oren van je zieke kop knoopt en dat wil ik al helemaal niet op een schiderij van mij hebben smeerlap ik schrik me kapot van jou viezigheid in mijn mailbox.
Jij Crimo hebt wel je ware aard getoond wat jij hebt laten zien in je bewerkingen is te smerig voor woorden, zo was het in het verleden en zo zal het wel blijven ook.

Dan vind ik mijn volwassen k*t op de stickers veel mooier en liever.

En heb je al antwoord bedacht waarom je mijn naam misbruikt of ben je te druk met het verkrachten van mijn schilderij ?

Met vriendelijke groeten van Don

admin

Chiel heeft me bovenstaand mail teruggestuurd zonder er een emoticon, letter of bijlage aan toe te voegen.
---------------------------------------------------------------------------------------

Subject: FW: Schizochiel.
Date: Mon, 22 Aug 2011 14:55:04 +0000

admin

Heb van Chiel een nieuwe bewerking van mijn sticker ontvangen dit keer heeft hij een naakt meisje over mijn logo geplakt.
---------------------------------------------------------------------

Subject:
Date: Mon, 22 Aug 2011 20:28:09 +0000

(tong-emoticon)

admin

Ik moet Chiel binnenkort maar een compliment maken bij een volgende bewerking anders houdt hij nooit op.

---------------------------------------------------
Subject: RE: Schizochiel
Date: Tue, 23 Aug 2011 13:03:58 +0000

Hoi Chiel,

Hoe oud is dat ontblote meisje dat je hebt misbruikt om mijn schilderij te verkrachten ?
Volgens mij is ze een jaar of twaalf, dertien.
Heb je nu ook al naakte kinderen nodig om mijn stickers mee te besmetten ?
Bah wat goor en smerig.

Met iets minder vriendelijke groeten van Don Harberink

admin

Heb mail van Chiel ontvangen vol met desinformatie en leugens.
Er zat weer een bijlage bij met een bewerking door Chiel van mijn schilderij.

----------------------------------------------------------------------------------------

Date: Tue, 23 Aug 2011 14:16:17 +0000

sukkel, een eigen ik heb je niet eens want jou perverse logo of sticker of zogenaamd schilderij is gekopieerd van het politie logo
al eerder zei ik, een hetero ben je niet en bijster snugger al helemaal niet laat staat je ooit geloofwaardig was.
waag het nooit meer om bij mij thuis langs te komen met jou ... (*censsur van Don*) ...vieze onverzorgde hond.
bij het los hoes dacht ik al is dat die maffe don h. die zat te schreeuwen dat jan kalis en defensie jou remmen van auto hadden gesabotteerd enz
ga met jou vriendjes in de schuur van waarheid zitten misschien komt de dag je wakker word maar dat betwijfel ik.

admin

Citaat van: admin op 23 augustus 2011, 13:36:36

Ik moet Chiel binnenkort maar een compliment maken bij een volgende bewerking anders houdt hij nooit op.

Date: Tue, 23 Aug 2011 15:49:11 +0000

Hoi Chiel,

Die laatste bewerking van jou vind ik heel mooi.
Maar ik weet niet of de politie er blij mee is dat je hun naam en logo misbruikt in het bewerken van mijn stickers.

Met vriendelijke groeten van Don Harberink

admin

Ik krijg maar geen antwoord van Chiel.
Onze deskundige heeft het wel slim aangepakt, om verwarring te zaaien gooit hij met zijn laatste mail van alles in de strijd zoals:

politie,
hetero,
thuis
hond,
los hoes,
jan kalis,
defensie
auto,
enz.
vriendjes,
schuur,

En nog een keer enzovoort van mij.

vriend en vijand maakt hij zwart om zijn lusten te bevredigen.
Ik moet een beetje censuur toepassen want Chiel is persoonlijk beledigend naar derden.
Dat is zijn werkwijze om een simpelle vraag te ontlopen die betrekking heeft op hem.