Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Nieuwe burgemeester

Gestart door sylvius, 2 oktober 2015, 15:56:54

Vorige topic - Volgende topic

admin

Ik heb gereageerd op artikel van Onno van Veldhuizen in de Tubantia
Hij staat daar lachend op de foto te vertellen hoe verschrikkelijk hij een brandbommetje vindt dat noemt hij een terroristische aanslag. Hij heeft het ook over persvrijheid, dan kent Onno de Tubantia nog niet daar kom ik als burger bijna niet langs de censor.
-----------------------------------------------------
Wat een drukte van Onno van Veldhuizen om een brandbommetje  .  Die zogenaamde vuurwerkramp die de gemeente heeft veroorzaakt  op 13 mei 2000 daar spreekt de huidige burgemeester nooit over vanwege staatsgeheim.  Enschede weet dat de overheid liegt en bedriegt zo ook de nieuwe burgemeester. Op de bij foto bij bovenstaand artikel heeft  mijnheer Van Veldhuizen de grootste lol.  Maar goed dat Onno van Veldhuizen destijds geen burgemeester van Enschede was want dan had hij dubbel van het lachen op de foto gestaan. De grootste terreur maakt onze overheid zelf dat is niet 1 gek met een brandbom  maar een paar miljoen gekken in de functie van ambtenaar met zwijgplicht.

http://www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omgeving/enschede/burgemeester-enschede-in-het-hart-geraakt-door-onrust-in-zijn-stad-1.5793772#comments

admin

Citaat van: admin op  7 maart 2016, 09:16:58
...
Hij heeft het ook over persvrijheid, dan kent Onno de Tubantia nog niet daar kom ik als burger bijna niet langs de censor.
...

Ben weer eens door de strenge onrechtvaardige censuur van de tub geglipt mijn reactie is geplaatst.

admin

Citaat van: admin op  7 maart 2016, 09:41:30
Citaat van: admin op  7 maart 2016, 09:16:58
...
Hij heeft het ook over persvrijheid, dan kent Onno de Tubantia nog niet daar kom ik als burger bijna niet langs de censor.
...

Ben weer eens door de strenge onrechtvaardige censuur van de tub geglipt mijn reactie is geplaatst.

De censor van de Tubantia heeft mijn reactie hierboven nadat het geplaatst was verwijderd. Ik zal mijn reactie in stukjes knippen en proberen te plaatsen eens kijken welk stukje tekst  de gemeentelijke  propaganda machine Tubantia  censureert.

De Tubantia is al sinds de ramp op vele  vlakken  bezig met die censuur  net als TV-Oost de media is er niet om de burgers te informeren maar om de leugens van ambtenaren en hun onafhankelijke huurlingen te publiceren, een sprookjesboek is geloofwaardiger.

admin

Heb de door de Tubantia gecensureerde reactie van mij zie (hierboven) in stukje geknipt en dit het eerste geplaatst heb 1 woordje veranderd.

CiteerD. Harberink.

Ik kom hier als slachtoffer van de ramp bijna niet door de censuur. Dat is zeker de persvrijheid die de burgemeester bedoeld.
IK knip mijn reactie in stukjes zodat de censor van de Tubantia dat weg kan censureren wat hem en de overheid niet bevalt. ivm Staatsgeheim.

13 minuten geleden Rapporteer!Reageer

De Tubantia maakt de ramp voor mij nog erger dan die al was met hun starre censuur.

admin

Jan Mans had ook zo'n lol om de ramp en de eerste tien jaar met de herdenkingen hadden alle ambtenaren tijdens de dertien mij herdenking de grootste lol nu de gemeente de herdenking niet meer organiseert zijn de herdenkingen enigszins waardig. De gemeente in de personificatie van de burgemeester heeft mede de ramp veroorzaakt en mag altijd als eerste een bloemetje leggen dat zie ik maar als schuldbekentenis want zoiets gebeurd ook altijd op 4 mei vanwege een ander bloedbad waar onze ambtenaren landelijk aan meededen.  En de nieuwe ambtenaren en burgemeesters hebben nog altijd von nichts gewusst net als toen.

De eerste spuitgasten die ik trof bij de herdenking een aantal jaren na de ramp hadden ook bij de herdenking de grootste lol bij de steen met namen stonden ze met zijn drieen te lachen ze waren behoorlijk jong, ik heb die spuitgastjes op hun gedrag en gelach aangesproken daarop hielden ze zich wel in. Ik heb nooit geweten waarom die spuitgastjes toen lachten. Toen ik die steen voor het eerst zag deed het mij denken aan een plas-bak zoals men die in kroegen aantreft. Men hoeft alleen een gootje boven in de steen te hakken en een afvoer te maken en men kan urineren op de namen van de doden.  Die steen was voor mij de zoveelste trap in de rug van de slachtoffers. Als het niet zo grof was dan had ik ook om de vorm kunnen lachen. Misschien hebben onze ambtenaren daarom bij de herdenking tien jaar lopen lachen het monument onder het maaiveld is ook hilarisch als men niets van de ramp weet.

De slachtoffers en nabestaanden mochten stemmen voor een monument de gemeente legde die uitslag naast zich neer en koos voor een monument onder het maaiveld en een pisbak met namen want de nabestaanden waren bang dat er op de namen van hun dierbaren door honden gescheten werd. Toevallig is het monument van Mans t/m den Oudsten ook nog een hondentoilet geweest. Het was niet fijn kinderen daar op 13 mei in de stront te zien spelen.
Jan Bron zei mij ooit dat de nabestaanden het zo wilden. Het is een pijnlijk misplaatste geesteszieke humor van de gemeentelijke- en rijksambtenaren die zijn nog een gevaar voor de samenleving als ze eenzaam opgesloten zitten in de isoleercel van een TBS-kliniek.   

sylvius

Onno van Veldhuizen vloert de Vrije Republiek Twente:

https://www.youtube.com/watch?v=keFurE6Z-hw