Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Politie is bang voor Don H.

Gestart door admin, 22 juni 2010, 14:37:15

Vorige topic - Volgende topic

admin

CiteerP: maar wat zou u willen dat ik voor u ga doen.

D: euh euh ... dat u wat hoge heren aan de jas trekt voor een parlementaire-enqeute... dat lijkt mij het aller beste... want de ramp was nog niet groot genoeg voor een parlementaire-enqeute..ik weet niet hoeveel doden er moeten vallen voor een parlementaire -enqeute.

P: Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren.

D: Nee dat weet ik haast wel zeker ... want...omdat het probleem bij de overheid ligt dan zouden de ambtenaren moeten praten en dat is volgens mij het allerlaatste dat de overheid wil... maar dat heb ik u ook gezegd het is allemaal zwijgplicht waar die hele ramp op vastloopt.

P: Nou ja bij mij niet.

D:  bij u niet maar u mag ook niet of teminste iedere ambtenaar heeft zwijgplicht

P: Ja nou ja volgens mij hebben wel alle ambtenaren verteld wat ze wisten ... en dat denkt u van niet he ?

D: Bouw en milieu weet veel meer de brandweer weet veel meer er is een aanvalsplan wat maar niet boven water komt omdat er vijftig kilo springstof  vergund is door de gemeente ... begrijp ik ervan.

P: Ja dat is volgens mij niet zo.

D: Ja maar het is allemaal zo geheimzinnig ... er is helemaal geen openheid helemaal niets.

P: Ja ja ja ja ja ja.

D: En volgens die dissidente rechercheurs is het een bedrijfs-ongeval.

P: Volgens mij weet u ik kan wel alle informatie die gewoon beschikbaar is die u misschien niet helemaal heeft maar wel beschikbaar is ik heb niet het idee dat ik heb nooit gemerkt dat de gemeente iets achter houdt en dus ook geen belang voor de gemeente

D: Jawel de gemeen.

P: als er iets fout iets fout zou zijn door de gemeente dan zou dat gewoon erkend worden.

D: De gemeente heeft duizend dossiers van de BSVE vernietigd dat was mevrouw van Lijf van D66 alle dossiers van de slachtoffers vernietigd duizend stuks.

P: Ja ik euh u verteld het mij maar voor mij is dat nieuw.

D: Nee dat is helemaal niet nieuw dat hebben ze toen op de langste nacht vernietigd op 22 december ik weet niet wanneer.

P: Okay. Maar wat u eigenlijk wil is dat ik zorg dat u de gelegenheid krijgt om uw verhaal bij de politie te doen en aangifte dat haal ik uit uw verhaal.

D: Ja ik wou graag aangifte doen ja ik wil eigenlijk vooral aangifte doen enik kan  de vier dingen die ik heb meegemaakt op de rampdag  de politie wel nog wel een keer vertellen dat ze er een goeie verklaring van maken.

P: Ja.

D: Ik heb vuurpijlen gezien  ik heb een vliegtuigje gezien zonder kenteken vlak na de knal Ik heb vuurpijlen gezien twintig minuten voor de eerste brandmelding om vijf over half drie.

P: Ja okay nou ik moet er even over nadenken hoe ik dat nou precies doe.

D: En ik heb vrachtwagens gezien ook zonder kentekenplaten dus er zijn hele gekke dingen gebeurd daar.

P: Ja.

D: Twee containers hebben ze daar weggehaald bewijs-materiaal.

P wat ik he.

D Zes uur na de laatste knal.

P: Okay euhm euh wat ik doe ik ga eens even kijken of iemand van de politie beschikbaar is voor u om om een aangifte op te nemen.

D: Ja'

P: Dat moeten zij wel willen ik ga mijn best doen om te kijken of dat zou lukken.

D: Oh dat vind ik heel aardig van u.

P: En ik stel voor aan u zodra ik dat weet het kan wel even duren nog maar zodra ik wat weet dan bel ik u weer terug.

D: Is goed ik heb alle tijd.

P: Hartstikke goed.

D: En dan hoop ik dat u me naar de politie Nijmegen stuurt want anders moet ik naar Enschede en dat doe ik ook wel hoor.

P: Nee dat snap ik ik ga het proberen>

D Hartelijk dank mijnheer de burgemeester.

P: Okay. dag mijnheer Harberink.

D: Tot kijk daag

P: Daag.

13juni2013

Einde telefoongesprek.

Ondergetekende wacht alweer een half jaar op antwoord van burgemeester den Oudsten.

admin

Ben vandaag aan de balie bij het politiebureau hier gegaan heb met Tom H**sm*n gesproken en gezegd dat zijn naam vandaag op internet zou verschijnen.
Hij verweet me dat ik niet wist of ik een verklaring wilde afleggen of een aangifte wilde doen of dat ik een klacht wilde indienen.
Ik heb bij de balie en in mijn telefoongesprekken vandaag meteen de namen genoemd  van Henny Lucas en Jan Jansens en dat ik een klacht wilde indienen.

Volgens Tom:
-Een aangifte kan niet.
Voor een verklaring of klacht moet ik naar Enschede en 0900-8844 bellen voor een afspraak.
Tom adviseerde mij een klacht in te dienen, heb Tom nog verteld van de vier vuurpijlen en de twee vrachtwagens die bij de schemering het ramgebied verlieten toen vroeg hij mij te gaan waarop ik 0900-8844 ging bellen en werd doorverbonden met Enschede.

De politie zegt steeds dat ik niet luister, maar de politie zegt tien keer hetzelfde, nu is het ga naar Enschede en klagen kan niet bij de politie.
Op het einde moet ik van het gesprek moest ik wel lachen want de politie Enschede bekend dat ze geen hulpverleenster is.
Heb vandaag daarover een zwart filmpje gemaakt zeg maar bladzijde.
De zwarte film.

http://s939.photobucket.com/user/munitieramp/media/Enschederamp%20in%20beeld%20en%20geluid/Netty%201775%2011mei2015.mp4.html

Daarna heb ik nog een keer 0900-8844 gebeld en heb een Wouter uitgelegd dat Ik van het kastje naar de muur ben gestuurd heb hem  bedankt en gezegd dat hij Tom H**sm*n ook mocht bedanken.

admin

Politie )Netty) Enschede zegt vandaag over het laatste ramponderzoek van Jan Jansens en Henny Lucas oftewel Peter den Oudsten, ik citeer:

"Wij kunnen onze eigen klacht niet indienen""
"Ik ben geen hulverlener."