Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Het verdwenen forum van Jan T. 13mei2000.nl

Gestart door admin, 24 maart 2010, 13:44:09

Vorige topic - Volgende topic

Poter

Het blijkt nu dat Crimo mij niet geband had maar geheel verwijderd heeft.
Nu staan daar 0 berichten bij mijn naam en dat is natuurlijk onjuist.
Ik kon ook niet meer inloggen maar moest mij opnieuw aanmelden.
Hiermee ga ik niet akkoord.
Ik wil een voortzetting van het bestaande account.

Poter

Crimo heeft zojuist toegegeven dat hij niet wil dat op zijn "forum" iets word gezegd over brandstichting of defensie, dan smijt hij je er af.
Je mag dus alleen dat zeggen wat Crimo wil horen.
Niemand post meer op dat forum om begrijpelijke reden.
Crimo weet dat hij fout zit, daarom gooit hij topics op slot en smijt postings er af.
Dat forum is dan ook wat mij betreft overleden en begraven.

sylvius

Citaat van: Poter op  4 april 2010, 13:03:32
Crimo heeft zojuist toegegeven dat hij niet wil dat op zijn "forum" iets word gezegd over brandstichting of defensie, dan smijt hij je er af.
Je mag dus alleen dat zeggen wat Crimo wil horen.
Niemand post meer op dat forum om begrijpelijke reden.
Crimo weet dat hij fout zit, daarom gooit hij topics op slot en smijt postings er af.
Dat forum is dan ook wat mij betreft overleden en begraven.

Crimo is een Einzelgänger.
Zijn forum is er niet slechter van geworden sinds wij weg zijn.
Juist beter, en ik volg het steeds.

Poter

Citaat van: Poter op 25 maart 2010, 14:40:22
Citaat van: sylvius op 25 maart 2010, 07:22:44
Citaat van: Poter op 24 maart 2010, 18:43:04
CiteerDe waarheid dat Bakker wel degelijk schuld heeft aan de ramp.
Dit zou kunnen door het zelf te hebben laten aansteken danwel doordat er iets heeft gelegen dat er niet mocht liggen (munitie?)

Maar dan hadden ze toch beter geen forum op poten kunnen zetten?

Jij zat er van begin af aan bij --

hoe kwam jij er bij dan?

via Jan?

Ik deel Don zijn mening hier over.
Zo ben je als eerste op de hoogte van wat de mensen weten en kun je daar actie op ondernemen.
Door ze bv totaal de verkeerde kant op te sturen.

Het forum kwam voort uit een nieuwsgroep.
Echter weet ik sinds kort dat Jan de domein naam al lang voordat er sprake was van het oprichten van een forum had geclaimed, Jan was helderziend.

Hier de naam van de nieuwsgroep

13-05-2000@groups.msn.com

admin

Volgens mij is Jan T. namens de overheid desinformatie aan het verspreiden.
Nergens op zijn forum werd er over munitie of springstof gesproken totdat ik er lid werd.
Toen het overduidelijk werd dat Jan T voor de doofpot werkte toen trok hij de stekker eruit want hij was ontmaskerd met zijn gessar naar elk nieuw (slachtoffer) lid op zijn forum.
Hij was bang voor getuigen die iets anders te melden hadden dan de desinformatie die Jan T. moest verspreiden om de overheid (defensie) te beschermen.
Logisch dat Jan T geld zat heeft want volgens mij komt dat geld van onze belastingcenten.

Poter

Het klopt wel dat Jan T niets van munitie of militairen wilde weten.
En dan zijn ontiegelijk fotofobie, man, echt niet normaal zo bang als die is om op een foto of film gezet te worden.

Ik heb hem dit keer niet gezien tijdens de herdenking maar het was ook te druk om de struiken te kunnen zien of daar iemand in verscholen zat.
Hij zal er ongetwijfeld wel geweest zijn, gewapend met giga telelens.

admin

Citaat van: admin op 23 mei 2010, 17:02:29

Logisch dat Jan T geld zat heeft want volgens mij komt dat geld van onze belastingcenten.

Jan T. is altijd zo paranoia dat het overslaat op andere mensen die zich gaan afvragen 'waarom' Jan paranoia is en dan zelf maar gaan bedenken en invullen waarom hij dat is.
Paranoia is altijd terecht want je hebt daar reden toe, dat wist ik voor de ramp al, en onze overheid zal er alles aan doen om ons te verwarren en tegen elkaar op te stoken daar heeft het rijk trollen voor en deskundigen en de belangen zijn heel groot dat kun je wel zien aan de doofpot die op slot wordt gehouden door onze overheid die zelf alle wetten aan haar laars lapt en liegt en bedriegt om de daders en de oorzaak te verdoezellen. Dus Jan T. is wel een beetje terecht paranoia.

Maar we vergeten dat Jan T. levensgroot op de schutting had geschreven ''CHECKPOINT-CHARLIE'  bij de hoofdingang van het rampgebied op de hoek roomweg/deurningerstraat en daar was de overheid niet blij mee.  Volgens mij werd hij toen op heterdaad betrapt en moest het onleesbaar maken maar dat neemt niet weg dat hij het er wel heeft neergezet.
Ik geef hem toch het voordeel van de twijfel ook al begrijpt hij niet hoeveel verdriet hij mij heeft gedaan door zijn forum onverwacht van internet te verwijderen en daarmee mijn dagboek van de ramp en de nasleep.
En ik hoop dat Jan nog een keer 5.000 minuten de tijd heeft om al zijn oude forumleden hun eigen bijdragen te splitsen en te mailen.

Van dit EnschedeRamp.nl forum wordt geregeld een back-up gemaakt voor het geval dat er iets mis gaat of als het ooit fout gaat dan krijgen alle forumleden het hele forum in hun mailbox zonder afbeeldingen want daar kan ik geen back-up van maken.

Toevalig was er een half jaar later links  naast zijn CHECKPOINT-CHARLIE grafity nog ruimte voor NO'MANS'LAND maar dat werd in no-time weggezaagd toen heb ik de blokkwast ter hand genomen en heb het nog een keer op de schutting gezet maar ook dat werd toen snel verwijderd, toen heb ik het bij mijn oude achterthuis op de schutting gezet met op elk schutting-panneel een letter en bij de zuidpoort maar dan een stuk kleiner.Ik ben zelfs een keer stevig in de boeien geslagen met een spuitbus in de hand en afgevoerd naar het politie-bureau omdat ik (ramp)posters op de schutting had geplakt een dag voordat ik moest voorkomen voor die zaak werd die zaak geseponeerd. Wat ik hiermee wil zeggen is dat Jan T. en ondergetekende (Don H.) gebroederlijk op de schutting hebben gestaan toen we elkaar nog niet kenden daarom voel ik me toch een klein beetje verwant met hem want we hadden allebei afzonderlijk van elkaar dezelfde locatie gebruikt voor een paar lettertekens waar de overheid niet blij mee was maar de burgers en met name de slachtoffers wel.