Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Chronologische videomontage van de vuurwerkramp door Rudi Bakker

Gestart door sylvius, 22 februari 2012, 18:43:43

Vorige topic - Volgende topic

admin

Citaat van: admin op 26 februari 2012, 16:18:39

Zo herinner ik het mij het moment voor de eennalaatste detonatie bijna twaalf jaar later heb er al vaker over geschreven op internet.

BOEM, BOEM, BOEM, BOEM, BOEM, weigeraar, BOEM, BOEM, DETONATIE.
of,
BOEM, BOEM, BOEM, BOEM, BOEM, BOEM, weigeraar, BOEM, BOEM, DETONATIE.

Die cadans die ik heb gehoord met de ramp vlak voor de eerste detonatie hoor je ook wel in de mijnbouw en bij het slopen van grote gebouwen dan hoor je ook een heleboel knallen vlak achter elkaar en die gaan net zo in de maat als met de ramp alleen met de ramp weigerde er een knal maar het knallen bleef met dezelfde cadans doorgaan met als laatste knal de eerste detonatie.
Dat al die knallen in hetzelfde ritme zaten kan haast geen toeval zijn.
Waar die knallen afzonderlijk precies vandaan kwamen weet ik niet heb het alleen thuis gehoord met de ramp maar als een getuige zegt dat elke knal uit steeds een andere container kwam dan geloof ik dat.

admin

Citaat van: admin op 26 februari 2012, 17:47:07

Zo herinner ik het mij het moment voor de eennalaatste detonatie bijna twaalf jaar later heb er al vaker over geschreven op internet.

of,

Dat waren hele harde doffe knallen die moeten ook op de seismograaf geregistreerd staan als 7 a 8 pieken met daarna een hele hoge piek.

Heeft iemand een kopie van die seismografische registratie van de ramp, of is dat ook topgeheim en ondertussen vernietigd ?

admin

Citaat van: admin op 28 februari 2012, 02:36:46
Citaat van: admin op 26 februari 2012, 17:47:07

of,

Dat waren hele harde doffe knallen die moeten ook op de seismograaf geregistreerd staan als 7 a 8 pieken met daarna een hele hoge piek.

Heeft iemand een kopie van die seismografische registratie van de ramp, of is dat ook topgeheim en ondertussen vernietigd ?

Heb het al gevonden links op de onderste grafiek van bladzijde negen van onderstaande PDF.
Daar heb je de weigeraar ook staan vlak voor de grote eerste detonatie.
Ik tel vier forse pieken dan komt de weigeraar daarna nog 1 of twee pieken en in de maat volgt de eerste detonatie met de hoogste piek. (Dat kun je zien op de tijdschaal bij 73sec. tot 75 sec.)
Ik ben geen seismoloog maar kan wel een grafiek lezen. Als de grafiek klopt en als ik de grafiek goed begrijp dan kun je ook in die grafiek zien dat er gecontroleerde ontploffingen waren vlak voor de eerste detonatie. Want als er zoveel knallen in de maat gaan kan er geen sprake meer zijn van toeval maar dan is er sprake van opzet.

De eerste knal twee knallen kunnen toeval zijn dat de derde knal in de maat valt is een kans van 1 op 20 dat de volgende knal in de maat valt is ook een kans van 1 op twintig dat de derde knal in de maat valt ook 1 op 20 enz. enz.

Dat het toeval was dat elke explosie dezelfde tussentijd had is dan een kans van 1 op meer dan een miljard.
Dat getal kan ook nog veel hoger uitvallen heb het met opzet maar laag gehouden want ik weet niet hoe precies het menselijk gehoor en brein is van een drummer of muziekliefhebber. Ander gaat die factor twintig nog een eind omhoog en dan loopt de uitkomst op tot een getal met twaal of twintig nullen.
20 X 20 = 400 X 20 = 8.000 X 20 = 160.000 X 20 = 3.200.000 X 20 = 64.000.000 X 20 = 1.280.000.000

http://www.knmi.nl/~evers/reports/KNMItr227.pdf

admin

Met deze metronoom kan ik laten horen hoe snel die knallen perfect in de maat gingen die ik hoorde vlak voor de eerste detonatie.
Volgens mijn geheugen en met hulp van de metronoom kom ik uit op iets meer of precies twee knallen per seconde.

Als ik de klok instel op 120 tot 132 beats per minuut dan komt dat ritme sterk overheen met de knallen de weigeraar en de detonatie.

http://www.metronomeonline.com/

In muziektermen heet dat:
Allegretto: 108 - 120
Allegro: 126 - 138
en
tot 120 Allegretto
tot 120 Animato
tot 138 Allegro

admin

Citaat van: admin op 28 februari 2012, 05:03:04

Ik tel vier forse pieken dan komt de weigeraar daarna nog 1 of twee pieken en in de maat volgt de eerste detonatie met de hoogste piek. (Dat kun je zien op de tijdschaal bij 73sec. tot 75 sec.)
Ik ben geen seismoloog maar kan wel een grafiek lezen. Als de grafiek klopt en als ik de grafiek goed begrijp dan kun je ook in die grafiek zien dat er gecontroleerde ontploffingen waren vlak voor de eerste detonatie. Want als er zoveel knallen in de maat gaan kan er geen sprake meer zijn van toeval maar dan is er sprake van opzet.

http://www.knmi.nl/~evers/reports/KNMItr227.pdf

Heb een cirkel gemaakt bij de weigeraar vlak voor de eerste detonatie.

Seismologie EnschedeRamp
Bron KNMI