Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Politie is bang voor Don H.

Gestart door admin, 22 juni 2010, 14:37:15

Vorige topic - Volgende topic

admin

Citaat van: admin op 20 augustus 2010, 16:01:53
14 juli 2010 Nijmegen.

Beste lezer,

De politie weigert al tien jaar mijn getuigenis m.b.t. de Enschede-ramp op papier te zetten. Nu is er een nieuw onderzoek gestart en ik heb weer geprobeerd van mijn getuigenissen van de rampdag een procesverbaal te laten opmaken...

Ik wacht nu al een half jaar op antwoord van een paar vragen.

admin

Don H belt hoofdofficier in Almelo op 25 maart 2011 (zie filmpje)

http://www.youtube.com/watch?v=V-wiw1hrWtg

admin

sylvius

Ideetje:

Bij Frits Pen tekstbord bestellen.

tekst: ESALTATO

En die lekker laten ontbranden terwijl Den Oudsten zijn praatje afsteekt op 13 mei a.s.

admin

Citaat van: admin op 28 maart 2011, 23:32:25
Citaat van: admin op 28 maart 2011, 20:22:06
Don H belt hoofdofficier in Almelo op 25 maart 2011 (zie filmpje)

http://www.youtube.com/watch?v=V-wiw1hrWtg

Als bovenstaande link niet werkt dan deze eens proberen:

http://www.youtube.com/munitieramp#p/a/u/0/V-wiw1hrWtg

Bovenstaand telefoontje heeft geholpen heb gister eindelijk een brief gehad van het O.M. Almelo (Wenno en Capelle) en weer zonder kenmerk opdat de overheid de ramp makkelijker in de doofpot houdt.
De brief lag al zes weken klaar maar mevrouw Wenno was vergeten de brief te versturen beweert ze.
De heer Capelle kiest de kant van zijn corrupte korps. Ik had gehoopt dat die officier van justitie te vertrouwen was maar hij wil ook graag rechter worden en dan is het beter voor hem om te liegen, daarvoor heb ik alle begrip want Capelle moet ervoor zorgen dat de daders hun straf ontlopen.

Ik geef mezelf een week de tijd om een paar regels te antwoorden op deze brief met 1 vraag erbij want ik heb nog een troef boer in de hand.

Nu wil ik mijnheer Capelle voorstellen dat hij zijn naam laat veranderen in ... ......
Dat is niet zo'n goed idee.

Heb dus een brief ontvangen van twee doofpot hoofdofficieren van justite en de 1 is nog corrupter dan de ander. Wie staat er eigenlijk boven die leugenaars, wie is hun baas ? Dan krijgt hij de volgende brief ook. En als alleen de minister boven hun staat dan houdt het op want Teeven heeft al bewezen dat hij net zo corrupt in de ramp staat als elke ambtenaar.

admin

Hieronder de brief van hoofdofficier van justitie ISC. Wenno:

'' Geachte heer Don H.

Van de secretaresse heb ik begrepen dat u to op heden nog geen reactie hebt ontvangen op uw brieven.

Op 8 februari jl. heeft de hoofdofficier van justitie, mr MAA. van Capelle, inhoudelijk gereageerd op uw brieven. Nu is gebleken dat deze brief per abuis nimmer is verstuurd aan u. Ik bied u hiervoor mijn excuses aan.

Kortheidshalve verwijs ik u naar de bijlage.

Ik vertrouw erop u met bovenstaande voldoende te hebben geinformeerd.

Hoogachtend
de hoofdofficier van justitie
isc. Wenno.

admin

Citaat van: admin op 30 maart 2011, 14:23:38

'' Geachte heer Don H.

Nu is gebleken dat deze brief per abuis nimmer is verstuurd aan u.

Ook daar maakt de overheid per ongeluk een fout of beter gezegd die officieren van justitie doen er vandaag de dag alles aan de daders te beschermen en desinformatie aan rechters te geven. de overheid beschermt nu net als in 2000 valsheid in geschrifte en mijneed van hun ramp-agentjes.

admin

'' Geachte heer Don H.

Van de secretaresse heb ik begrepen dat u to op heden nog geen reactie hebt ontvangen op uw brieven.

Op 8 februari jl. heeft de hoofdofficier van justitie, mr MAA. van Capelle, inhoudelijk gereageerd op uw brieven.

Brieven?... Brieven?...
Ze liegen dat ze barsten want ik heb hun maar 1 brief gestuurd.
Over welke andere brieven ze hier spreekt is een raadsel maar ik begrijp dat de officieren verschrikkelijk de weg kwijt zijn of zoals Wenno het noemt 'Abuis'.

admin

Citaat van: admin op 31 maart 2011, 22:47:39

'' Geachte heer Don H.

Op 8 februari jl. heeft de hoofdofficier van justitie, mr MAA. van Capelle, inhoudelijk gereageerd op uw brieven.

Brieven?... Brieven?...
Ze liegen dat ze barsten want ik heb hun maar 1 brief gestuurd.
Over welke andere brieven ze hier spreekt is een raadsel maar ik begrijp dat de officieren verschrikkelijk de weg kwijt zijn of zoals Wenno het noemt 'Abuis'.

En dat is geen 1 april grap.

admin

Citaat van: admin op  1 april 2011, 15:11:37
En dat is geen 1 april grap.

Normaal publiceer ik nooit op 1 april, maar ik was even van slag door de liegende OvJ.

admin

Citaat van: admin op 30 maart 2011, 04:33:27

Ik geef mezelf een week de tijd om een paar regels te antwoorden op deze brief ...

Het heeft iets langer geduurd, denk dat ik onderstaande tweede brief binnenkort opstuur naar het O.M. te Almelo.
----------------------------------------------------------------------------

Aan: Openbaar ministerie Almelo.
Van: Don Harberink

Kenmerk:Doofpot Enschederamp (mi3)

Onderstaande ambtenaren maken bewust misbruik van hun ambtseed en plegen daardoor bewust een ambtsmisdrijf daarvan
wil ik bij deze aangifte doen.
esaltato teamlid Henny Lucas van politie
esaltato teamlid Jan Jansen van politie
hoofdofficier van justitie  Mr. I.S.C. Wenno
hoofdofficier van justitie M.A.A. van Capelle

Op zeven juni 2010 wilden Lucas en Jansen mij bij binnenkomst laten ondertekenen dat Ik Mijnheer W. Pater van SEF had
gezien en gehoord in plaats van mijnheer R. Bakker van SEF.
Dat proces verbaal hadden Lucas en Jansen  opgemaakt naar aanleiding van dit telefoongesprek op 12 mei 2010.
http://youtu.be/qFu2fCf8cWQ
In dat telefoongesprek wordt aantoonbaar het tegenovergestelde door mij gezegd dan dat Lucas en Jansen in
mijn procesverbaal hebben geschreven. In het gesprek komt het woord Pater niet voor dat is een verzinsel van
bovenstaande ambtenaren.
Ik wil bij deze de rechter waarschuwen dat hij ook voorgelogen wordt door Lucas en Jansen in mijn eerste zeer
korte procesverbaal van 12 mei 2010 want de telefoniste wilde geen verdere daderkennis.
De heren Lucas en Jansen hebben dus bij twee processen verbaal van mij aantoonbaar gelogen en de hoofdofficieren
liegen ook aantoonbaar getuige hun reactie op het tweede procesverbaal met meer dan veertig fouten (zie bijlage's).
De officieren van justitie Wenno en van Capelle plegen een leugenachtig  ramponderzoek dat
Mag ik de nummers van mijn twee processenverbaal opgemaakt door uw beroepsleugenaars Lucas en Jansen ?
En rap een beetje.

Als ik het goed begrijp van het openbaar ministerie te Almelo moet ik de klacht
sturen naar de officier van justitie te Almelo oftewel Mr. I.S.C. Wenno de persoon waartegen ik aangifte doe.
Wie zijn de bazen van die liegende hoofdofficieren van justitie en die liegende esaltato leden ?
Weten hun bazen dat ze liegen of liegen ze in opdracht van hogerhand ?
Kan ik een klacht indienen bij hun baas want die moet toch ook weten dat bovenstaande ambtenaren corrupt zijn ?
Niet dat het veel zin heeft hij zal nog wel corrupter zijn dan zijn ondergeschikten waartegen ik deze klacht indien.
De burgemeester den Oudsten schuift als baas alle verantwoordelijkheid van zijn liegende korpsleden Lucas
en Jansen van zich af (zie bijlage).

Bij mijn vorige brief heb ik meer dan een half op antwoord moeten wachten en kreeg pas na lang aandringen
enkele leugenachtige brieven van Wenno en van Capelle (zie bijlage).
U kunt er als ambtenaar niets aan doen dat u moordenaars moet beschermen, het komt door de ambtseed
dat u liegt en moet zwijgen. Ik neem u niets kwalijk maar ik zou wel graag zeer snel antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Don Harberink

5 september 2011.

admin

Hieronder plaats ik de brieven die ik van de overheid heb ontvangen als reactie op mijn eerste brief.

admin

Hieronder de tweede brief die ik van de politie Enschede kreeg.

admin

Het O.M. Arnhem reageerde daarop zeer snel met uw brief is ter verdere afhandeling doorgestuurd naar Almelo.

admin

Na lang aandringen kreeg ik eindelijk een ontvangstbevestiging van Almelo maanden na ontvangst van mijn brief.