Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Politie is bang voor Don H.

Gestart door admin, 22 juni 2010, 14:37:15

Vorige topic - Volgende topic

admin

De ambtenaren zijn al drie keer op vakantie geweest en hebbengeen tijd om te antwoorden want de vakantie staat weer voor de deur.

admin

Deze brieven heb ik op 27 maart 2010 ontvangen.
Wenno was per abuis vergeten de brief van hoofdofficier van Capelle aan mij te versturen eind januari begin februari zegt ze.

admin

Deze brief gaat morgen op de post ben met die brief al bijna een half jaar bezig en heb vandaag de puntjes op de i gezet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aan: Openbaar ministerie Almelo.
Van: Don Harberink

Kenmerk:Doofpot Enschederamp (mi3)

Onderstaande ambtenaren maken bewust misbruik van hun ambtseed en plegen daardoor bewust een ambtsmisdrijf daarvan
wil ik bij deze aangifte doen.
esaltato teamlid Henny Lucas van politie
esaltato teamlid Jan Jansen van politie
hoofdofficier van justitie  Mr. I.S.C. Wenno
hoofdofficier van justitie M.A.A. van Capelle

Op zeven juni 2010 wilden Lucas en Jansen mij bij binnenkomst laten ondertekenen dat Ik Mijnheer W. Pater van SEF had
gezien en gehoord in plaats van mijnheer R. Bakker van SEF.
Dat proces verbaal hadden Lucas en Jansen  opgemaakt naar aanleiding van dit telefoongesprek op 12 mei 2010.
http://youtu.be/qFu2fCf8cWQ
In dat telefoongesprek wordt aantoonbaar het tegenovergestelde door mij gezegd dan dat Lucas en Jansen in
mijn procesverbaal hebben geschreven. In het gesprek komt het woord Pater niet voor dat is een verzinsel van
bovenstaande ambtenaren.
Ik wil bij deze de rechter waarschuwen dat hij ook voorgelogen wordt door Lucas en Jansen in mijn eerste zeer
korte procesverbaal van 12 mei 2010 want de telefoniste wilde geen verdere daderkennis.
De heren Lucas en Jansen hebben dus bij twee processen verbaal van mij aantoonbaar gelogen en de hoofdofficieren
liegen ook aantoonbaar getuige hun reactie op het tweede procesverbaal met meer dan veertig fouten (zie bijlage's).
De officieren van justitie Wenno en van Capelle plegen een leugenachtig  ramponderzoek.
Mag ik de nummers van mijn twee processenverbaal opgemaakt door uw beroepsleugenaars Lucas en Jansen ?
En rap een beetje.

Als ik het goed begrijp van het openbaar ministerie te Almelo moet ik de klacht
sturen naar de officier van justitie te Almelo oftewel Mr. I.S.C. Wenno de persoon waartegen ik aangifte doe.
Wie zijn de bazen van die liegende hoofdofficieren van justitie en die liegende esaltato leden ?
Weten hun bazen dat ze liegen of liegen ze in opdracht van hogerhand ?
Kan ik een klacht indienen bij hun baas want die moet toch ook weten dat bovenstaande ambtenaren corrupt zijn ?
Niet dat het veel zin heeft hij zal nog wel corrupter zijn dan zijn ondergeschikten waartegen ik deze klacht indien.
De burgemeester den Oudsten schuift als baas alle verantwoordelijkheid van zijn liegende korpsleden Lucas
en Jansen van zich af (zie bijlage).

Bij mijn vorige brief heb ik meer dan een half jaar op antwoord moeten wachten en kreeg pas na lang aandringen
enkele leugenachtige brieven van Wenno en van Capelle (zie bijlage).
U kunt er als ambtenaar niets aan doen dat u moordenaars moet beschermen, het komt door de ambtseed
dat u liegt en moet zwijgen. Ik neem u niets kwalijk maar ik zou wel graag zeer snel antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groeten en achttien bijlage's van:
Don Harberink

6 september 2011.

admin

Heb gisteren 2  brieven met 18 bijlage's verstuurd (zie hierboven) 1 naar het O.M. in Almelo en 1 aan hun bazen in den Haag daar heb ik bewijs van.

Volgens tracktrace.nl zijn beide brieven naar den Haag verstuurd.
Heb de klantenservice van hun fout op de hoogte gebracht en ze proberen nu hun fout te herstellen.

De aangetekende brief bestemd voor Almelo is in den Haag aangekomen.
De aangetekende brief voor  den Haag  is nog onderweg.

Daar hebben de Haagse postbode's en de hoge pieten in den Haag niet goed opgelet want er staat een totaal ander adres op de brief. 

admin

Citaat van: admin op  8 september 2011, 13:21:45
De aangetekende brief bestemd voor Almelo is in den Haag aangekomen.
De aangetekende brief voor  den Haag  is nog onderweg.

De aangetekende brief voor Den Haag is in Almelo aangekomen volgens tracktrace.nl

Heb net een telefoontje gekregen van tracktrace.
De brief van Almelo is eerst naar den Haag gestuurd en toen en vanuit den Haag naar Almelo.
In Almelo is de brief na een lange rondreis op 9 september aangekomen.

Mijn twee brieven met 18 bijlage's zijn uiteindelijk dus wel op het goede adres bezorgd.

admin

Heb een brief naar Almelo en den Haag gestuurd en de eerste ontvangstbevestiging komt vandaag uit Zwolle een stad waar ik geen post naartoe heb gestuurd.
De stijlfouten in de brief hieronder zijn niet van mij.

---------15 september 2011
Geachte heer Harberink,
Uw brief van 06 september 2011 is in goede orde is ontvangen.
U zult zo spoedig mogelijk nader worden bericht.
Hoogachtend,
De officier van justitie
nd.--------------

admin

CiteerU zult ......

Hoogachtend,
De officier van justitie

Betekenis 'zult'
1) Gepekelde spijs 2) Hoofdkaas 3) Hoofdvlees 4) Kop 5) Preskop 6) Soort etenswaar 7) Vleesgerecht 8) Vleessoort 9) Vleeswaar 10) Zuur vleesgerecht

http://www.encyclo.nl/begrip/zult

admin

Citaat van: admin op  8 september 2011, 13:21:45

Heb gisteren 2  brieven met 18 bijlage's verstuurd (zie hierboven) 1 naar het O.M. in Almelo en 1 aan hun bazen in den Haag .....

Heb gisteren een brief uit den Haag ontvangen van het College van procureurs-generaal.
Ze hebben toch nog de moeite genomen om twee A4-tjes vol te schrijven met bijzaken.
Ik heb de goeie mensen aangeschreven maar die sturen mij als burger van het kastje naar de muur.
En ik geef de procureurs generalen geen ongelijk want wat moeten hun anders als leidinggevende van
corrupte ondergeschikten.

sylvius

Enschede, 3 oktober 2011

Uw kenmerk PaG/BZZ/36977 - Datum 29 september 2011,

Geachte mr. Vreugdenhil,

De heer Harberink probeert als sinds mei 2000 kenbaar te maken dat kort na de laatste explosie bij het vuurwerkbedrijf SE Fireworks de heer Bakker, een van de beide eigenaren van het bedrijf, bij hem door de (Putter)straat kwam rennen al roepend "Munitie, munitie, al meer dan honderd doden".
Hij zegt er 100% zeker van te zijn dat het de heer Bakker was en ook dat hij dat geroepen heeft.
Maar niemand neemt hem serieus, behalve een enkeling die ook niet serieus genomen wordt.
Dat in het van geluidsband afgeschreven proces-verbaal door het Esaltato-team de naam Bakker in Pater is veranderd spreekt wel boekdelen.

Als het waar is, dat de heer Bakker bij hem door de straat kwam rennen, dat roepende, wat ik overigens niet geloof,  dan is er wel iets dat verzwegen wordt, nl. dat "er nog iets anders dan vuurwerk lag". Iets dat de goegemeente blijkbaar niet mag weten.

Het zou politie en justitie sieren als zij aan de heer Harberink duidelijk zouden maken dat er echt geen "munitie" in het spel was, en ook dat hij zich vergist moet hebben.

Hoogachtend,

G. van den Bos

Enschede

dianap

Het betreft een duidelijk voorbeeld van een Freudiaanse vergissing.
De politie, justitie, ook dit team en alle andere, zijn onbetrouwbaar.

dianap

Citaat van: dianap op  4 oktober 2011, 10:08:40
Het betreft een duidelijk voorbeeld van een Freudiaanse vergissing.
De politie, justitie, ook dit team en alle andere, zijn onbetrouwbaar.

Herstel.
Het gebruik van 'Pater' betreft een duidelijk voorbeeld van een Freudiaanse vergissing.
De politie, ook dit team en alle andere, zijn onbetrouwbaar.
Jammer van alle gedane moeite

admin

Citaat van: sylvius op  2 oktober 2011, 18:04:10

De heer Harberink probeert als sinds mei 2000 kenbaar te maken dat kort na de laatste explosie bij het vuurwerkbedrijf SE Fireworks de heer Bakker, een van de beide eigenaren van het bedrijf, bij hem door de (Putter)straat kwam rennen al roepend "Munitie, munitie, al meer dan honderd doden".

Bakker zei: "Munitie, munitie, meer dan honderd doden". (zonder het woordje al)
Maar dat is een detail..

Als er geen munitie bij de ranp is betrokken dan vergissen zich een heleboel getuigen.
Zoals daar zijn , Frits Pril en twee explosieven-deskundigen van defensie (nieuwe-revu) en de postbode (tv-oost) en nog tienallen getuigen meer volgens het Bollen-boek (justitie).

sylvius

Citaat van: admin op  4 oktober 2011, 18:17:33

Als er geen munitie bij de ranp is betrokken dan vergissen zich een heleboel getuigen.
Zoals daar zijn , Frits Pril en twee explosieven-deskundigen van defensie (nieuwe-revu) en de postbode (tv-oost) en nog tienallen getuigen meer volgens het Bollen-boek (justitie).

Die moest je er niet bijhalen, want verzwakt jouw eigen getuigenis.
Als je echt 100% zeker was van je zaak dan had je ze niet nodig.

Bas van den Heuvel

Don,

Ik ben het met Geert eens, overschreeuw je niet! Er zitten belangrijke elementen in je verklaring het gevaar is dat niemand je meer serieus neemt.

Bas

admin

Citaat van: sylvius op  2 oktober 2011, 18:04:10

Het zou politie en justitie sieren als zij aan de heer Harberink duidelijk zouden maken dat er echt geen "munitie" in het spel was, en ook dat hij zich vergist moet hebben.

Ik wilde Sylvius in mijn vorige bericht uitleggen  dat politie en O.M. aan een heleboel Enschedeers duidelijk zouden moeten maken dat er geen munitie in het spel is. Ik ben niet de enigste die het over munitie heeft ook al is mijn verklaring uniek omdat Bakker en munitie daarin samen voorkomen.

Bas van den Heuvel weet dat ik een goede en betrouwbare getuige ben, want mijn verklaring van de vuurpijlen klopt volgens hem precies. Ik kan iedereen verzekeren dat mijn verklaring met betrekking tot Bakker en zijn munitie net zo precies is.