Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Vliegramp in Oekraïne

Gestart door admin, 21 juli 2014, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

admin

 Malaysia Airlines vliegt nu over Syrië
21-7-'14

Terwijl de Amerikaanse luchtvaartautoriteiten dat al meer dan een jaar ontraden.

Na de vliegramp in Oekraïne vliegen toestellen van Malaysia Airlines nu over Syrië, waar eveneens oorlog woedt.
Het gaat om een vlucht van Londen naar Kuala Lumpur, zo blijkt uit vluchtgegevens die Flightradar24 natrok. Dat meldt het ANP.
In Syrië woedt al drie jaar een bloedige burgeroorlog. De Amerikaanse luchtvaartautoriteiten ontraden luchtvaartmaatschappijen al meer dan een jaar over Syrië te vliegen.
Het lijkt lastig om alternatieve routes te vinden tussen Europa en het zuiden of oosten van Azië. Tot donderdag gingen dagelijks honderden vluchten over Oekraïne op weg van Europa naar Azië of andersom.

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/07/malaysia_airlines_vliegt_nu_ov.html

admin

#1
Triest dat onze overheid bewust en opzettelijk met het leven van haar burgers Russische roulette speelt.
Vooral triest voor de nabestaanden dat onze politie(k) een ramp wil uitlokken door  passagiersvliegtuigen
over een oorlogsgebied te laten vliegen.

Maar ja, de ambtenaar die dat heeft vergunt gaat zeker ook promotie maken net zoals die munitieramp-ambtenaren.

admin

'Gevaar luchtruim was bekend'
#MH17

Een klein aantal landen was al voor 17 juli op de hoogte van het risico van een raketaanval boven Oost-Oekraïne. Die informatie werd echter enkel met eigen luchtvaartmaatschappijen gedeeld.

Dat stelt Nico Voorbach, voorzitter van de Europese pilotenvereniging ECA, tegen RTL Nieuws.

De ECA waarschuwde luchtvaartmaatschappijen uit de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Australië "voor het feit dat als zij in dat gebied kwamen, op welke hoogte dan ook, dat er een gevaar was dat er oorlogshandelingen tegen hun vliegtuigen gepleegd zouden worden"

'Collateral damage'

Volgens Voorbach werden de vervoersondernemingen onder meer op de hoogte gebracht van welke raketsystemen de separatisten gebruikten. Bovendien was bekend "dat deze in handen waren van mensen die dat zouden gebruiken tegen vliegtuigen van Oekraïne of Rusland en dus ook tegen passerende andere vliegtuigen, zogenaamde collateral damage".

'Je praat hier over mensenlevens'

De ECA stelt dat dergelijke informatie structureel niet wordt gedeeld met luchtvaartmaatschappijen uit andere landen. "Als dit internationaal bekend was geweest, dan was er niet één vlucht overheen gevlogen." Zo waren KLM en Malaysia Airlines niet op de hoogte van het gevaar. Voorbach vindt dat een schande. "Omdat je hier niet praat over inlichtingen of commerciële belangen, maar over mensenlevens."

R. Luiten | 23 jul 2014

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/07/gevaar_luchtruim_oekraine_was.html#

admin

Citaat van: admin op 23 juli 2014, 12:42:04
'Gevaar luchtruim was bekend'


...De ECA waarschuwde luchtvaartmaatschappijen uit Frankrijk ...


...Zo waren KLM en Malaysia Airlines niet op de hoogte van het gevaar....

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/07/gevaar_luchtruim_oekraine_was.html#

De KLM is ongeveer tien jaar in Franse handen, het hoofdkantoor van onze Koninklijke Luchtmacht zetelt in Parijs de hoofdstad van Frankrijk.  De KLM was dus wel degelijk op de hoogte dat er daar vliegtuigen werden afgeschoten. Onze KLM wist  dat er vroeg of laat honderden burgers gingen sneuvelen.

De verantwoordelijken in de politiek zijn nog nooit zo populair geweest net als Jan Mans nadat hij en zijn B&W een woonwijk met mensen in rook heeft doen oplossen en de media ruim veertien jaar alles bij elkaar loog door alleen dictaten van ambtenaren in de media te  citeren.

Dit vliegramp onderzoek kan nog wel eens langer gaan duren omdat Kiev het rampvliegtuig bewust het slagveld instuurde.
De schuld ligt dus niet bij Vladimir P.

admin


Experts nemen menselijke resten mee van rampplek

Door Pieter van den Akker

01 augustus

...

Gebied inkaderen

Oud-korpschef Aad Meijboom kreeg zelf als politieman met een vliegramp te maken toen in 1981 een Fokker neerstortte in Moerdijk. Later, in 2000, was hij verantwoordelijk voor het politiewerk bij de vuurwerkramp in Enschede. Hij vertelt hoe je begint bij het onderzoeken van zo'n uitgestrekt gebied: "Je begint het gebied in te kaderen. Je gaat compartimenteren. Je gaat niet met een groepje mensen lukraak door zo'n gebied lopen."

Hij gaat verder: "Je gaat aanwijzingen vinden waar stukken liggen en: hoe ga je het gedeelte van het gebied noemen waar je de lichamelijke resten vindt van mensen in die respectievelijke compartimenten."

"Je gaat proberen goed te beschrijven welke materialen je daar aantreft, hoe specifiek ze zijn en welke lichaamsdelen je aantreft. Dat ga je goed administreren."
 
Geluidsfragment: http://www.bnr.nl/?service=player&type=fragment&audioId=2319362    

Bron: BNR http://www.bnr.nl/nieuws/oekraine/308748-1408/experts-nemen-menselijke-resten-mee-van-rampplek

admin

#5
Citaat van: admin op 25 augustus 2014, 10:41:31

...

Oud-korpschef Aad Meijboom ... Later, in 2000, was hij verantwoordelijk voor het politiewerk bij de vuurwerkramp in Enschede.

...

Ben benieuwd hoeveel overleden burgers Aad Meijboom deze keer verdonkeremaand.
Waarschijnlijk net als bij de ramp zo tussen de 15 a 30%.
Triest voor de nabestaanden maar daar heeft Aad Meijboom en zijn criminele bende schijt aan, hebben we geleerd met de ramp.


sylvius



sylvius



admin


Hier  op de URL wat nieuws van het slagveld uit de  Oekraïne, een documentaire van bijna anderhalf uur.
Met heel veel dode en stervende burgers.  (ik ben er een aantal keren bij weggelopen).
Poroshenko beschiet zijn eigen burgers en belemmert daardoor steeds het onderzoek naar de vliegramp.   

Oekraïne Crisis Donbass Kroniek van een Volkerenmoord. Verbannen van TV  (Engels ondertitelt)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ukraine Crisis: Donbass. Chronicle of Genocide. Banned on TV / Донбасс. Хроника геноцида. [ENG SUB]

#SaveDonbassPeople
#DonbassAgainstNazi

Bron: Anna News http://www.anna-news.info/node/20831

admin

Citaat van: sylvius op  9 september 2014, 18:20:37

http://nos.nl/artikel/696241-objecten-doorboorden-mh17vlucht.html


Volgens den Oudsten zijn onderzoek naar de ramp hadden alle slachtoffers gebeurtenissen in de tijd verschoven.
Dan had Enschede de teletijdmachinbe van professor Barrabas.

De vliegramp onderzoekers  maken het ook bont met: "Ongeïdentificeerde snel vliegende objecten doorboorden mh17."
Dan zijn er in Oekraïne Ufo's  volgens de vliegramp-onderzoekers http://nl.wikipedia.org/wiki/Unidentified_flying_object

En de Ufo's die de vliegramp veroorzaakten zijn natuurlijk in rook opgelost net als het rampgebied in Enschede.
Nieuwslezers heb ik al vaker horen zeggen dat de vliegramp nooit wordt opgelost. 
De paar voorbeeld nabestaanden die wel op TV mochten maakte het allemaal niets uit wie wat gedaan had en de getoonde nabestaanden waren in de veronderstelling dat iedereen op slag dood was. (Als iedereen in het vliegtuig een parachute had gehad dan waren er overlevenden geweest volgens mij.)

De pers is totaal onbetrouwbaar die papagaaien alleen na wat de liegende en bedriegende ambtenaren dicteren.
Zo Enschede zo Nederland zo Europa.



admin

CiteerNOS faalt en liegt met anti-Rusland propaganda

GeenStijl

NOS faalt en liegt met anti-Rusland propaganda en knippen het gedeelte dat Poetin gewoon antwoord geeft op de vraag eruit en vervangen dat met een shot dat hij wegloopt.

We horen John Sweeney van de BBC zijn vraag stellen, maar in de NOS-montage zien we Poetin weglopen, ogenschijnlijk zonder de vraag te beantwoorden. Dan het tweede fragment, van RT zelf. Dat stamt al van een week geleden, op 1 september, en daarin zien we hetzelfde tafereel: Sweeney die zijn vraag aan Poetin stelt. Alleen: in werkelijkheid blijkt dat Poetin maar liefst twee volle minuten de tijd nam om antwoord te geven.

Meer info: http://bit.ly/WCKIU3

Bron met filmpje van 3.28 minuten: https://www.facebook.com/video.php?v=653390148089599

sylvius

#14
Citaat van: sylvius op  9 september 2014, 18:20:37
dus toch een buk?

http://nos.nl/artikel/696241-objecten-doorboorden-mh17vlucht.html

Niemand zet er vraagtekens bij.
Buk-raket zou vlakbij het doel uit elkaar spatten, zodat er heleboel kleine deeltjes in het rond vliegen.

Maar dan is het wel gek dat ook van bovenaf deeltjes met grote snelheid de cockpit doorboord zouden hebben.



Dat zou alleen kunnen als de Buk boven het vliegtuig explodeerde.

Maar er zitten ook gaten in de zijkant van de cockpit.

En ook wel toevallig dat het precies bij de cockpit is, en niet bij de romp van het vliegtuig.

http://weeswaakzaam.com/duitse-experts-wijzen-naar-oekraiense-gevechtsvliegtuigen-bij-de-mh17-ramp-video/



hoe kan dat dan? (Bas, jij hebt er verstand van, lees je nog mee?)