Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Tijdvoorwaarheid gaat voor 50.000 handtekeningen

Gestart door Poter, 4 februari 2010, 20:16:59

Vorige topic - Volgende topic

sylvius

Citaat van: Poter op 23 maart 2010, 19:52:11
Zolang Bakker niet openlijk bekend durft te maken dat hij achter TvW zit heeft hij duidelijk e.e.a te verbergen.
Bakker heeft ook de info richting Oostenrijk gescreend.
Wat denk je dat hij dan nu doet met eventuele echte tips?

Op de site van de tub stond dat politie wist wie achter TvW zit.
Dus die 50.000 handtekeningen moeten ze dan maar verzamelen onder de politie want de rest van het volk word genxxid!

Overigens moet niet 1 op 4 tekenen zoals een inzender op de tub heeft geschreven maar 1 op 3 van de kiesgerechtigen in Enschede om dat aantal te halen.

De initiatiefnemers van de spandoekenactie hadden Bakker opgezocht, niet andersom.

De "tips" komen terecht bij P&D recherche advies.

Jij zou ook kunnen tekenen, kost je niks.

Het is  een teken dat ook jij nog steeds wilt weten wat er precies gebeurd is. ..

Poter

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 20:08:41
Citaat van: Poter op 23 maart 2010, 19:52:11
Zolang Bakker niet openlijk bekend durft te maken dat hij achter TvW zit heeft hij duidelijk e.e.a te verbergen.
Bakker heeft ook de info richting Oostenrijk gescreend.
Wat denk je dat hij dan nu doet met eventuele echte tips?

Op de site van de tub stond dat politie wist wie achter TvW zit.
Dus die 50.000 handtekeningen moeten ze dan maar verzamelen onder de politie want de rest van het volk word genxxid!

Overigens moet niet 1 op 4 tekenen zoals een inzender op de tub heeft geschreven maar 1 op 3 van de kiesgerechtigen in Enschede om dat aantal te halen.

De initiatiefnemers van de spandoekenactie hadden Bakker opgezocht, niet andersom.

De "tips" komen terecht bij P&D recherche advies.

Jij zou ook kunnen tekenen, kost je niks.

Het is  een teken dat ook jij nog steeds wilt weten wat er precies gebeurd is. ..

ha ha, Ja , Jan T. als innitiafnemer heeft bakker opgezocht, klopt helemaal!
Zolang dat clubje niet toegeeft wie ze zijn krijgen ze mijn handtekening niet!
Ik teken niet voor achterbakse lafaards.
PenD is dus Bakker en Jan T.
1 pot nat.
Al jaren.

Stukje terug gevonden uit de tub

In reactie op bericht van Edje . inzake bericht :

Het is tekenend voor het onbeduidende clubje om d'r eigen 'waarheid 'naar boven te halen 'namens de bewoners' van de Roombeek,wat op zichzelf al één grote leugen zou zijn!!
Hoe betrouwbaar ben je zelf dan!!
edje te a . - 24-02-2010 | 12:07

Clubje is geen clubje maar club , daarnaast dat 8 mensen van deze club in Roombeek wonen c.q. woonde. En wij zijn open en transparant , bij politie / gemeente / media zijn wij geheel bekent , alleen gaat het ons niet om ons inpersoon maar om de boodschap en dat is niet meer dan de waarheidsvinding . Wij nodigen U bij deze uit , indien gewenst kunt U contact opnemen via onze heer mr.R.F. Speijdel voor een afspraak en daarna bij ons op kantoor op Roombeel waar de koffie klaar staat.

namens tijdvoorwaarheid , Jan Kees van der V.

J.v/d V. - 24-02-2010 | 17:14

sylvius

Citeeralleen gaat het ons niet om ons inpersoon maar om de boodschap en dat is niet meer dan de waarheidsvinding

Dat is toch goed?

Je geeft je handtekening niet voor die club.

sylvius

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 19:39:54
Citaat van: admin op 23 maart 2010, 19:27:25

Dus je bedoeld dat Berg ook kwaadaardig leutert en hier zijn info van heeft ?
Berg zegt namelijk dat de Nederlandse genietroepen de wijk en vermisten hebben gebulldozerd.

Dat moet je verkeerd begrepen/opgevat hebben.

Er is wel "gebulldozerd" -- ik heb een keer een man gesproken die met een bulldozer had rondgereden. Hij werkte "gewoon" voor de gemeente. Hier en daar was hij weggezakt, zei hij. Daar hadden kelders gezeten. Maar niet onder het bunkercomplex.

oja dat is waar ook,
ik heb een keer gebeld met iemand van Veldkamp Hengelo.
Zij waren zondag al begonnen met het wegbrangen van materiaal van het terrein van SEF in gesloten containers naar de vliegbasis.

Op infoavond van BSVE in Dish-hotel beweerde Rik de Boer dat het terrein van SEF twee
(of drie?) weken onaangeroerd was gebleven.

Dat was  raar.

admin

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 19:39:54
Citaat van: admin op 23 maart 2010, 19:27:25

Dus je bedoeld dat Berg ook kwaadaardig leutert en hier zijn info van heeft ?
Berg zegt namelijk dat de Nederlandse genietroepen de wijk en vermisten hebben gebulldozerd.

Dat moet je verkeerd begrepen/opgevat hebben.

Er is wel "gebulldozerd" -- ik heb een keer een man gesproken die met een bulldozer had rondgereden. Hij werkte "gewoon" voor de gemeente. Hier en daar was hij weggezakt, zei hij. Daar hadden kelders gezeten. Maar niet onder het bunkercomplex.

Berg kon heel goed verklaren waarom direct na de ramp de wijk en mensen zijn gebulldozerd door de genie-troepen.
Berg bedoelde niet een grondwerker die daar ver naar de ramp bezig is geweest
maar Berg bedoelde de genietroepen die daar bewust sporen hebben gewist de eerste uren en dagen na de ramp.
Die woorden van Berg zijn dus ook kwaadaardig en bullshit omdat dit ook in de brief van de cpn'er bevestigd, als ik Sylvius goed begrijp.

sylvius

Volgens mij heeft Berg dat nooit gezegd, of in elk niet zo bedoeld.
Soms drukt men zich ongelukkig uit.

Brief van CPN'er berust enkel op roddel --

Poter

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 20:30:30
Citeeralleen gaat het ons niet om ons inpersoon maar om de boodschap en dat is niet meer dan de waarheidsvinding

Dat is toch goed?

Je geeft je handtekening niet voor die club.

Laat ze maar eens beginnen met de waarheid over zichzelf te vertellen.

sylvius

CiteerBerg bedoelde niet een grondwerker die daar ver naar de ramp bezig is geweest

Die "grondwerker" was in de eerste week na de rmap bezig geweest.
Misschien was hij ook van Veldkamp.

sylvius

Citaat van: Poter op 23 maart 2010, 20:55:30

Laat ze maar eens beginnen met de waarheid over zichzelf te vertellen.

Rudi Bakker en Jan Timmerman?

admin

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 21:02:49
CiteerBerg bedoelde niet een grondwerker die daar ver naar de ramp bezig is geweest

Die "grondwerker" was in de eerste week na de rmap bezig geweest.
Misschien was hij ook van Veldkamp.

Die grondwerker kan ook iets bijzonders verteld hebben maar dat bedoelen Berg en de cpn'er niet.
Volgens mij bedoelen ze dat defensie het plaats delict heeft platgewalst en verduisterd de eerste dagen na de ramp.
Toen defensie klaar was mochten bedrijven als Veldkamp opruimen wat defensie heeft laten liggen.

Odeon

@Allen,

is het jullie opgevallen dat de genietroepen op 14  mei 2000:

1 ) opvallend snel ter plekke waren en
2 ) opvallend snel te werk zijn gegaan en
3 ) dat er daarna geen onderzoek ter plekke meer kon worden verricht omdat de plaats delict was verstoord en
4 ) dat er verder opvallend weinig over bekend is ?

Arnaud

sylvius

Citaat van: admin op 23 maart 2010, 22:42:43

Die grondwerker kan ook iets bijzonders verteld hebben maar dat bedoelen Berg en de cpn'er niet.
Volgens mij bedoelen ze dat defensie het plaats delict heeft platgewalst en verduisterd de eerste dagen na de ramp.

Berg bedoelde dat zeker niet en die CPN'er heeft alles maar van horen zeggen + de rest er bij verzonnen.

sylvius

Citaat van: Odeon op 23 maart 2010, 23:42:56
@Allen,

is het jullie opgevallen dat de genietroepen op 14  mei 2000:

1 ) opvallend snel ter plekke waren en
2 ) opvallend snel te werk zijn gegaan en
3 ) dat er daarna geen onderzoek ter plekke meer kon worden verricht omdat de plaats delict was verstoord en
4 ) dat er verder opvallend weinig over bekend is ?

Arnaud

Mij niet. Ik had er geen zicht op.

Er werd wel gezegd dat het RIT nogal wat had verstoord bij het zoeken naar lijken / gefragmenteerde lichaamsdelen, etc.

Staat in Bollen meen ik.

Kamperman van het Tolteam zat ook bij het RIT.

Kamperman is de man van het massa-explosieve vuurwerk dat het hele lichaam aan gruzelementen doet  gaan. (Bollen p. 346)

admin

Citaat van: sylvius op 24 maart 2010, 06:02:07

Er werd wel gezegd dat het RIT nogal wat had verstoord bij het zoeken naar lijken / gefragmenteerde lichaamsdelen, etc.

Staat in Bollen meen ik.

De rijkspersvoorlichter loog dat hij barste,
hij kon moeilijk zeggen dat de landmacht de burgers en de wijk heeft gebulldozerd
en op een geheime locatie heeft verstopt ivm de staatsveiligheid.

sylvius

Citaat van: admin op 24 maart 2010, 13:32:25
Citaat van: sylvius op 24 maart 2010, 06:02:07

Staat in Bollen meen ik.

De rijkspersvoorlichter loog dat hij barste,
hij kon moeilijk zeggen dat de landmacht de burgers en de wijk heeft gebulldozerd
en op een geheime locatie heeft verstopt ivm de staatsveiligheid.

Het zou inderdaad goede smoes zijn geweest.

Maar ik kan het niet terugvinden in het boek van Bollen.

Toch heb ik dat ergens gelezen./ gehoord.