Nieuws:

NB! Als u lid wilt worden stuur dan een verzoek naar:

EnschedeRamp@gmail.com

Hoofdmenu

Tijdvoorwaarheid gaat voor 50.000 handtekeningen

Gestart door Poter, 4 februari 2010, 20:16:59

Vorige topic - Volgende topic

Poter

Dat gescheld zegt een heleboel over zijn mentaliteit.
Triest dat iemand niet op een normale manier zijn standpunt kan duidelijk maken.

Odeon

@Poter,

nu zie ik pas (anders gezegd: kan ik pas vermoeden) hoe die twee rechercheurs zich relateren tot TijdVoorWaarheid en Bakker c.s.

De bijdragen van Sperwer vond ik nou niet bepaald verheffend. Goed dat hij weg is van dit forum.

@Allen,

ik lees dit verhaal over TijdVoorWaarheid en over het verband met Bakker, die is toch de directeur van SEF geweest ?
Dat de roep om de waarheid boven tafel te krijgen zeer breed is, moge duidelijk zijn.
Diegenen die echter het initiatief nemen om iets te organiseren waardoor de zaak wordt heropend zouden van smetten vrij moeten zijn.
Toch jammer dat de geloofwaardigheid van dit initiatief te wensen overlaat en eigenlijk ook jammer dat de gemeente Enschede daar zo mee om gaat.

VRAAG:
Met behulp van petitie.nl kun je een campagne starten om gewoon met behulp van het internet een zaak onder de aandacht te brengen.
Van belang daarbij is de tekst van de petitie zelf. Als die goed is opgesteld en verzoekt om heropening van de zaak op basis van valide, feitelijke en objectieve argumenten en naar aanleiding van openstaande vragen dan zou het misschien wel kunnen lukken.
Kritisch daarbij is de lijst van namen van de initiatiefnemers. Om gedoe te voorkomen zou die zo breed mogelijk en zonder smetten moeten zijn.
Dan heeft de petitie een kans. Maar:

STELLING:
Don H. zei het al: Eén enkele bekentenis is al voldoende.

Arnaud

sylvius

Rudi Bakker heeft er recht op dat de waarheid boven tafel komt.

Hij is de zondebok van het hele gebeuren.

Door iedereen als boosdoener neergezet, van Tubantia, Christian Freeling, Harry Kapel, Elsbeth Etty, BSVE, Oosting, Mans, etc. tot en met Don H.. (admin), Crimonitec en Poter.

Dat van  "munitie, munitie, al meer dan honderd doden" van Don, dat moet ook aan het licht; of het waar is of niet (dat Don het zich verbeeld heeft).

admin

Bakker verprutst wel alle rechtzaken die hij aanspant en dat zal hij wel blijven doen ook met een eventuele petitie.
Bakker heeft geld om onderzoekers of deskundigen naar zijn hand te zetten.
Meer mensen hebben Bakker munitie horen schreeuwen ik ben niet de enigste.

Dat er mensen zijn die Bakker de schuld geven omdat hij teveel vuurwerk had vind ik onzin want sef had maar 10% teveel in huis volgens het natte vingerwerk van Oosting.

De laatste detonatie stond geloof ik gelijk aan 4 of 5 ton TNT,
dat getal is geloof ik een paar keer veranderd door de deskundigen van de overheid.
Maar door de combinatiemet papier kan het heftiger exploderen dan munitie,
daar moest men een nieuw woord voor verzinnen dat werd ''massa-explosie''
Een nobelprijs waardig want dit is een nieuw fenomeen in de natuurkunde
als ze daar bommen van maken dan kun je met 1 container een stadsdeel wegvagen in 1 klap.

sylvius

Citaat van: admin op 23 maart 2010, 13:52:47
.

Maar niemand heeft daar iets van gezegd.

admin

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 14:02:39
Citaat van: admin op 23 maart 2010, 13:52:47
.

Maar niemand heeft daar iets van gezegd.

Jawel, iemand van de NCPN heeft dat in een brief geschreven.

sylvius

Citaat van: admin op 23 maart 2010, 14:37:03

Jawel, iemand van de NCPN heeft dat in een brief geschreven.

Brief van wie precies van de NCPN?

was die daar ook ergens op het Roomveldje?

En aan wie geschreven?

En wat stond er  precies in?

En waarom heb je dat nooit openbaar gemaakt?

admin

Die brief staat ook op mijn site's.
Ik wil altijd mijn bronnen beschermen tegen de overheid
Daarom wis ik namen adressen en telefoonnummers.
------------------------------------------

Naam en adres van de afzender heb ik Don onleesbaar gemaakt.
Vuurwerkramp Enschede Date: Thu, 26 Oct 2000 00:04:29 +0200 From: *****To:XXXXX Subject: vuurwerkramp Mijne heren, We hebben informatie gekregen over de vuurwerkramp. Het is waarschijnlijk zeker dat het een geheime munitie-opslagplaats was van het leger, van gladio-netwerk of van de israeliers. Dit weten wij omdat linkse gemeenteraadsleden ons dit persoonlijk - beter laat dan ooit - dit ons verteld hebben. (Ze waren bij xxxx, deze persoon is een ex-CPNer die onze leden heel goed van vroeger - als CPN-lid - kennen.) De media weten het ook (reeds), maar ieder die er over begint - ook in de gemeenteraad - wordt zijn/haar mond gesnoerd. Een of twee dagen na de ramp waren er - naar horen zeggen 'israeliers' in het epicentrum bezig en reden er buldozers over de kern-locatie en hebben willens en wetens (veel) sporen - in het kern-gebied - uit gewist (bunkers) (bovengronds of ondegronds?). Daar zijn inmiddels niet-gepubliceerde luchtfoto's van 13, 14, 15 en 16 mei van !!! Daar is een en ander op te zien. In ieder geval dat de zee-containers en opslagplaatsen feitelijk grondig zijn vernietigd. Ander bewijs is dat de eigenaar van FC Fireworks (Bakker) heeft op straat - op 13 mei - steeds maar lopen roepen: "munitie, munitie." (Daar zijn vele getuigen van.) (Daarom waren er ook veel mensen direct gevlucht; daarom zijn er ook zo weinig slachtoffers.) Kortom. We moeten hier iets mee doen. Ook is het bijzonder raadsel-achtig (we snappen het motief ook niet) (of inmiddels wel) dat bewoners nergens naar hun huizen en hun kleine kostbare bezittingen toe mochten; weken lang niet; zelfs niet - onder begeleiding - fotoboeken of dergelijke op halen. (De bevolking vind dit trouwens nog het meest ideoote.) (In een misdaad-roman zou dit 'het' motief zijn; en is 'de' politiek dus inderdaad schuldig.) (Ze hebben er iets van geweten, die PvdA-ers (Mans en Buursink), maar niet op punten van vuurwerk; maar op het punt van een geheime munitie-opslag; van welke eigenaar dan ook. Kortom 'men' weet er veel meer van; vuurwerk was het niet; een piromaan trouwens wel; maar tegen piromanen is niemand veilig; nietwaar? groet *** ***

sylvius

Dat is wel een beetje mager, Don.
Die NCPNer heeft het maar van horen zeggen (van jou?) en doet er nog flink schepje bovenop.

admin

sylvius

Citaat van: admin op 23 maart 2010, 16:24:53
Ik heb nooit met die cpn'er gesproken.

Citaat van: (N)CPN'erDit weten wij omdat linkse gemeenteraadsleden ons dit persoonlijk - beter laat dan ooit - dit ons verteld hebben.

linkse gemeenteraadsleden?

Moet dan Henk van der Pluijm zijn geweest...

sylvius

Citeer
Vuurwerkramp Enschede Date: Thu, 26 Oct 2000 00:04:29 +0200 From: *****To:XXXXX Subject: vuurwerkramp Mijne heren, We hebben informatie gekregen over de vuurwerkramp. Het is waarschijnlijk zeker dat het een geheime munitie-opslagplaats was van het leger, van gladio-netwerk of van de israeliers. Dit weten wij omdat linkse gemeenteraadsleden ons dit persoonlijk - beter laat dan ooit - dit ons verteld hebben. (Ze waren bij xxxx, deze persoon is een ex-CPNer die onze leden heel goed van vroeger - als CPN-lid - kennen.) De media weten het ook (reeds), maar ieder die er over begint - ook in de gemeenteraad - wordt zijn/haar mond gesnoerd. Een of twee dagen na de ramp waren er - naar horen zeggen 'israeliers' in het epicentrum bezig en reden er buldozers over de kern-locatie en hebben willens en wetens (veel) sporen - in het kern-gebied - uit gewist (bunkers) (bovengronds of ondegronds?). Daar zijn inmiddels niet-gepubliceerde luchtfoto's van 13, 14, 15 en 16 mei van !!! Daar is een en ander op te zien. In ieder geval dat de zee-containers en opslagplaatsen feitelijk grondig zijn vernietigd. Ander bewijs is dat de eigenaar van FC Fireworks (Bakker) heeft op straat - op 13 mei - steeds maar lopen roepen: "munitie, munitie." (Daar zijn vele getuigen van.) (Daarom waren er ook veel mensen direct gevlucht; daarom zijn er ook zo weinig slachtoffers.) Kortom. We moeten hier iets mee doen. Ook is het bijzonder raadsel-achtig (we snappen het motief ook niet) (of inmiddels wel) dat bewoners nergens naar hun huizen en hun kleine kostbare bezittingen toe mochten; weken lang niet; zelfs niet - onder begeleiding - fotoboeken of dergelijke op halen. (De bevolking vind dit trouwens nog het meest ideoote.) (In een misdaad-roman zou dit 'het' motief zijn; en is 'de' politiek dus inderdaad schuldig.) (Ze hebben er iets van geweten, die PvdA-ers (Mans en Buursink), maar niet op punten van vuurwerk; maar op het punt van een geheime munitie-opslag; van welke eigenaar dan ook. Kortom 'men' weet er veel meer van; vuurwerk was het niet; een piromaan trouwens wel; maar tegen piromanen is niemand veilig; nietwaar? groet *** ***

dit is gewoon absolute bullshit, kwaadaardig geleuter.

Dus hier heb jij je info vandaan?

admin

Citaat van: sylvius op 23 maart 2010, 17:01:35

dit is gewoon absolute bullshit, kwaadaardig geleuter.

Dus hier heb jij je info vandaan?

Dus je bedoeld dat Berg ook kwaadaardig leutert en hier zijn info van heeft ?
Berg zegt namelijk dat de Nederlandse genietroepen de wijk en vermisten hebben gebulldozerd.

sylvius

Citaat van: admin op 23 maart 2010, 19:27:25

Dus je bedoeld dat Berg ook kwaadaardig leutert en hier zijn info van heeft ?
Berg zegt namelijk dat de Nederlandse genietroepen de wijk en vermisten hebben gebulldozerd.

Dat moet je verkeerd begrepen/opgevat hebben.

Er is wel "gebulldozerd" -- ik heb een keer een man gesproken die met een bulldozer had rondgereden. Hij werkte "gewoon" voor de gemeente. Hier en daar was hij weggezakt, zei hij. Daar hadden kelders gezeten. Maar niet onder het bunkercomplex.

Poter

Zolang Bakker niet openlijk bekend durft te maken dat hij achter TvW zit heeft hij duidelijk e.e.a te verbergen.
Bakker heeft ook de info richting Oostenrijk gescreend.
Wat denk je dat hij dan nu doet met eventuele echte tips?

Op de site van de tub stond dat politie wist wie achter TvW zit.
Dus die 50.000 handtekeningen moeten ze dan maar verzamelen onder de politie want de rest van het volk word genxxid!

Overigens moet niet 1 op 4 tekenen zoals een inzender op de tub heeft geschreven maar 1 op 3 van de kiesgerechtigen in Enschede om dat aantal te halen.